Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

/Ironi
El Señor de las Tartas

teemuss

Re: Transfer rygter

Indlæg af teemuss »

har barca i virkeligheden ikke mere brug for forsvarsspillere har jo ikke det store på de pladser,jeg kan ikke se hvad de skal med flere offensive da de pt er verdens bedste på det område.

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blach »

teemuss skrev:har barca i virkeligheden ikke mere brug for forsvarsspillere har jo ikke det store på de pladser,jeg kan ikke se hvad de skal med flere offensive da de pt er verdens bedste på det område.
Pique er virkelig godt på vej frem, Puyol er stadig en af holdets bedste, Marquez står sikkert stadig godt, Milito's situation kender jeg ikke til, Henrique har en fast plads i Bayern Leverkussen(stav), Botia er sikkert på vej op, Caceres sælges sikkert. Svar nok? :)
Hleb sælges sikkert, Henry og Eto'o er usikre på at blive, og så har vi de to Barca drenge Bojan og Messi.
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Blach skrev:
teemuss skrev:har barca i virkeligheden ikke mere brug for forsvarsspillere har jo ikke det store på de pladser,jeg kan ikke se hvad de skal med flere offensive da de pt er verdens bedste på det område.
Pique er virkelig godt på vej frem, Puyol er stadig en af holdets bedste, Marquez står sikkert stadig godt, Milito's situation kender jeg ikke til, Henrique har en fast plads i Bayern Leverkussen(stav), Botia er sikkert på vej op, Caceres sælges sikkert. Svar nok? :)
Hleb sælges sikkert, Henry og Eto'o er usikre på at blive, og så har vi de to Barca drenge Bojan og Messi.
Hvad får dig til at tro at Cáceres sælges? Det ville da være hul i hovedet, for i Recreativo beviste han jo hvad han kan. Han har bare ikke fået sit gennembrud her endnu, men det skal da nok komme! Han skal lejes ud næste sæson, skal han!

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Synes også vi skal beholde Caceres.. Dog synes jeg han skal lejes ud næste sæson. Jeg er sikker på han nok skal få hans gennembrud på et tidspunkt. Tror bare han er meget usikker på sig selv, og derfor ikke har fået det endnu.

teemuss

Re: Transfer rygter

Indlæg af teemuss »

det er rigtigt at i midterforsvaret er barca godt besat men synes der manger nogle dækning for alves og abidal når de er skadet.
skulle de have en midtbanemand skulle det være steven gerrard i liverpool men det er vist drømmetænkning.
iniesta må de for Guds ikke sælge han er efter min mening verdens bedste midtbanespiller i øjeblikket.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

teemuss skrev:det er rigtigt at i midterforsvaret er barca godt besat men synes der manger nogle dækning for alves og abidal når de er skadet.
skulle de have en midtbanemand skulle det være steven gerrard i liverpool men det er vist drømmetænkning.
iniesta må de for Guds ikke sælge han er efter min mening verdens bedste midtbanespiller i øjeblikket.
Kan ikke se hvorfor vi skulle skyde en halv milliard efter Gerrard?
Jeg ville absolut ikke bytte Xavi eller Iniesta ud med ham, og vi har virkelig brug for Touré - og jeg tvivler virkelig stærkt på at Gerrard vil affinde sig med en plads på bænken! ;)

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... s-sylvinho

Hvad siger i til det?

Har altid kunnet lide Sylvinho, håber inderligt at han ikke skifter til espanyol

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Ikke fordi at jeg overhovedet bryder mig om Espanyol, men kan alligevel godt forså ham, hvis han skifter. Helst ikke til netop den klub, men hvis han af årsager ikke har lyst til at flytte fra Barcelona, så er det vel også helt fint. Manden er 35, og mit syn på ham som spiller og person, vil ikke ændres af den grund. For min skyld må han enda gerne blive en sæson mere...
Stick to your guns.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

benjamin skrev:Ikke fordi at jeg overhovedet bryder mig om Espanyol, men kan alligevel godt forså ham, hvis han skifter. Helst ikke til netop den klub, men hvis han af årsager ikke har lyst til at flytte fra Barcelona, så er det vel også helt fint. Manden er 35, og mit syn på ham som spiller og person, vil ikke ændres af den grund. For min skyld må han enda gerne blive en sæson mere...
Lige mine ord. En spiller som ham der altid har opført sig pænt og haft en überprofessionel indstilling, kan jeg simpelthen ikke ændre syn på, bare fordi han skifter til en rivaliserende klub. Som du påpeger kan det sagtens være fordi han gerne vil blive boende i Barcelona, hvis han tager til Espanyol. Ligesom dig, ville jeg absolut ikke have imod at han tog endnu en sæson her, og måske sluttede karrieren bagefter? ;)

emo
Indlæg: 17812
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

Barcelona skulle efter sigende har budt ca 330 mill kr for Fabregas. Mange penge ifølge mig for en spiller der spiller den plads hvor vi er godt besatte, Xavi, Toure, Keita, Busquets.

Måske Keita er på vej væk :O !?
Allez...

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Jeg ville meget gerne have Fabregas gratis - tænk på de trekanter de kunne lave! - men det virker som overkill hvis man bruger specielt mange penge på at føje Xavi Jr. til den midtbane, vi har.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Bager »

Noget kunne tyde på at Guddy smutter i dette transfervindue. Lidt ærgeligt hvis det sker. Jeg ville gerne have Fabregas som en erstatning, men tvivler på at han kommer til Barcelona. Han har kontrakt til 2014, og han har sagt for nogle måneder siden at han bliver ved Arsenal. Jeg synes det ville være vildt at give over 300 mio for ham, selvom han er god og han er ung.
Visca el Barca

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

- fra Bold.dk

Eidur Gudjohnsen på vej til England.

Det er ikke meget spilletid, Eidur Gudjohnsen får i Barcelona, og han ser en tilbagevenden til England som uundgåelig.

Eidur Gudjohnsen etablerede sig selv i England med stærke præstationer for først Bolton og siden Chelsea. For godt tre år siden satte han kursen mod Barcelona, men her er det ikke blevet til den helt store succes, og spilletiden har været begrænset. Derfor indstiller Gudjohnsen sig så småt på at vende snuden mod nord igen.

- Jeg tror, det er uundgåeligt, jeg vender tilbage til England. Der er masser af interesse fra Premier League. Jeg havde en god tid i England, og jeg kender forholdene. De kender mig i England, og jeg har haft masser af succes der. Folk ved, jeg er erfaren. I løbet af sommeren får jeg et overblik og tager en beslutning, siger Gudjohnsen ifølge Sporting Life.

Samtidig er islændingen ikke afvisende overfor at blive i Barcelona, hvis det skulle komme til det.

- At være del af en klub som Barcelona er et privilegium. Og hvem ved, måske vil jeg nyde det endnu et år, siger Gudjohnsen.

Den 30-årige angriber har et år tilbage af sin kontrakt med Champions League-mestrene.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15195
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1135 gange
Kontakt:

Re: Transfer rygter

Indlæg af Lopezzz »

Det er ikke sikkert at Ribery kommer til Barca.
Bayern har ikke lyst til at sælge ham.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Kvoller og 40 gæster