Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af emo »

"Avisen skriver, at Raiola tirsdag var til møde med Inter-ledelsen for at diskutere angriberens fremtid. Her kom det frem, at Ibrahimovic har besluttet sig for en fremtid i spansk fodbold - og allerhelst i Barcelona. " - La gazzeta dello sport

Barca don't want you ZLATAN!
Allez...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Heh.

Disse 4 (venstrebacker) skulle ifølge Sport blive fulgt at Barcelona:

Urby Emanuelson (Ajax, 22, Holland - picture)
Niklas Moisander (AZ Alkmaar, 22, Finland)
Sébastien Pocognoli (AZ Alkmaar, 21, Belgium)
Edson Braafheid (Twente, 26, Holland)
#jesuisSheep

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Heh.

Disse 4 (venstrebacker) skulle ifølge Sport blive fulgt at Barcelona:

Urby Emanuelson (Ajax, 22, Holland - picture)
Niklas Moisander (AZ Alkmaar, 22, Finland)
Sébastien Pocognoli (AZ Alkmaar, 21, Belgium)
Edson Braafheid (Twente, 26, Holland)
Hmm. Spændende. Kender kun til Urby. Hvorfor er Holland mon så interessant?

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

zqa skrev:Heh.

Disse 4 (venstrebacker) skulle ifølge Sport blive fulgt at Barcelona:

Urby Emanuelson (Ajax, 22, Holland - picture)
Niklas Moisander (AZ Alkmaar, 22, Finland)
Sébastien Pocognoli (AZ Alkmaar, 21, Belgium)
Edson Braafheid (Twente, 26, Holland)
Som jeg før har pointeret, så følger jeg meget med i den hollandske liga, og jeg har allesammen set dem spille. Så derfor:

Urby Emanuelson:
Emanuelson er den mest kendte af dem, men i skal nok ikke forvente den nye Gio i ham. Han er en utroligt offensiv back, men er efter min mening utroligt overvurderet. Han sidder faktisk på bænken i Ajax, da han simpelthen ikke tilføjer særligt meget.

Niklas Moisander:
Spillede sidste år i hollands 2. division, blev hentet af tidligere Barca-træner Van Gaal (som tryller med unge spillere), og har siden udviklet sig utroligt meget. Lidt samme historie som Piqué da han kom til Barca. Men helt klart en ung fyr med potentiale, han har bare ikke Barca niveauet... Simpelthen ikke god nok.

Sébastien Pocognoli:
Belgisk landsholdspiller, og endnu en meget offensiv back. Jeg må indrømme at jeg synes han er bedre end Emanuelson, men stadig ikke en super spiller. Men han har en god mentalitet, og brænder virkeligt for at nå toppen; modsat Urby. Men om han er god nok til Barca, eller bedre end Sylvinho? Jeg betvivler det...

Edson Braafheid:
Endnu en af Twentes succeshistorier. Siden han kom fra Utrecht til Twente har ahn udviklet sig helt ekstremt, og var bl.a. på Æresdivisionens bedste hold sidste sæson. Han er én af grundene til, at Twente klarer sig så godt som de gør nu. Men han mangler stadig en del, før han er en topklassespiller. Desuden er han ikke engang god nok til landsholdet, hvilket man ligesom burde være før man tager springet fra Twente til Barca. Jeg er meget i tvivl om han er god nok til os.


Så alt i alt er jeg meget i tvivl om disse spillere, og jeg ser ikke rigtigt Barca potentiale i dem - det er de simpelthen ikke gode nok til...

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

De skal også kun udfylde en rolle som backup til Abidal.

Jeg ville sige Pognocli af de fire.
#jesuisSheep

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Blaugrana92 skrev:Hmm. Spændende. Kender kun til Urby. Hvorfor er Holland mon så interessant?
Van Gaal vender tilbage fra næste sæson, og køber halvdelen af Madrids hold + det løse fra hjemstavnen? :shock:
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Mander skrev:
Blaugrana92 skrev:Hmm. Spændende. Kender kun til Urby. Hvorfor er Holland mon så interessant?
Van Gaal vender tilbage fra næste sæson, og køber halvdelen af Madrids hold + det løse fra hjemstavnen? :shock:
Haha', ja, jeg tænkte sgu nok der stak noget under! :lol:

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

El Mundo Deportivo skrev:Hvem intet vover, intet vinder. Barcelona vil i sommermånederne forsøge at lokke Alexandre Pato og Philipp Lahm fra henholdsvis Milan og Bayern München. Sidste år var der allerede interesse i Lahm fra den catalanske havneby, men den tyske landsholdsspiller valgte at skrive under på en kontraktforlængelse med Bayern. Catalanerne håber også på at 7 millioner euro + Thierry Henry vil bringe Pato til Barca.

XaviHernandez

Re: Transfer rygter

Indlæg af XaviHernandez »

Pato? Hellere end gerne, men tror ikke på det.

Lahm er mere end velkommen.

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Tolquhon »

Lahm? Kom frisk - jeg valgte hellere ham end Ribery hvis jeg skulle vælge én af de to. Vi har ganske enkelt mere brug for ham end endnu en angriber/wing.
Pato? Pjat - jeg tror ikke på at Milan vil slippe ham, og desuden vil jeg ikke af med Henry!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Blaugrana92 »

Et lille rygte fra Goal: http://goal.com/en/news/12/spain/2009/0 ... tar-hazard
Har kun set ham i et par videoer, så ved ikke det store om ham - men jeg lægger omvendt heller ikke for meget i rygtet: Det er trods alt Goal! ;)

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Synes virkelig der er mange rygter for tiden.. F.eks. så meldes Ribery først til barca, og næste dag så skal han til real madrid, og så meldes han igen til barca osv. osv. osv... Man kan jo næsten ikke følge med.. Men nu kender jeg ikke ham som du henviser til, men hvis han er ung med meget potientale, ja... Hvorfor ikke? :D

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Jeps, kender ham godt. Han er sammen med Pocognoli, Defour, Witsel, Dembélé, Mirallas og mange andre, en af Belgiens helt store stjernefrø. Hazard er dog langt den yngste, med sine 18 år. Hazard er 1.70 høj, så højden er helt perfekt, hvis man skal sammenligne med Barcas teknikere.

Han har allerede spillet over 30 opgør i den franske liga, hvilket gør ham rimeligt erfaren for sin unge alder + han har allerede spillet 4 kampe for Belgiens landshold. Imponerende tal for en så ung mand.

Jeg siger god for skiftet, men jeg har ingen anelse om hvor han skulle spille. Han er offensiv midtbanespiller, og han ville aldrig nogen sinde kunne overgå Xavi eller Iniesta (ikke i mit hoved).

Jeg synes bestemt at han er et spændende valg. Hvad med jer andre?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mander »

Mes Que Un Club skrev:Synes virkelig der er mange rygter for tiden.. F.eks. så meldes Ribery først til barca, og næste dag så skal han til real madrid, og så meldes han igen til barca osv. osv. osv... Man kan jo næsten ikke følge med.. Men nu kender jeg ikke ham som du henviser til, men hvis han er ung med meget potientale, ja... Hvorfor ikke? :D
Nu glemmer du da vist lige, at United har lagt over 500 millioner på bordet for Ribéry!! Jeg er sikker på, at det rygte er bundsolidt.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Mes Que Un Club

Re: Transfer rygter

Indlæg af Mes Que Un Club »

Mander skrev:
Mes Que Un Club skrev:Synes virkelig der er mange rygter for tiden.. F.eks. så meldes Ribery først til barca, og næste dag så skal han til real madrid, og så meldes han igen til barca osv. osv. osv... Man kan jo næsten ikke følge med.. Men nu kender jeg ikke ham som du henviser til, men hvis han er ung med meget potientale, ja... Hvorfor ikke? :D
Nu glemmer du da vist lige, at United har lagt over 500 millioner på bordet for Ribéry!! Jeg er sikker på, at det rygte er bundsolidt.
Tror du at Ribery skal til Man U? Tror ikke selv på det.. Er sikker på at han enten tager til Barcelona, som jeg håber, ellers tager han til Madrid.. Det er de eneste klubber jeg kan forestille mig han flytter til..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 72 gæster