David Villa Sánchez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Quaresma »

Det ville være helt fantastisk - både for os og for Villa. Overvej lige hvilken respekt han ville blive behandlet med af Barca-fansene, efter at have betalt de der penge :D Men det viser i hvert fald hvor meget, han vil til vores klub :) Det ville jo være så fryd og ydmygende for Valencia... Men har også efterhånden læst det på flere forskellige sider, så der kan måske godt være hold i det? :p
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

jayjay

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af jayjay »

Sport skriver nu, at der senere i dag er telefonmøde mellem Villa's agent og Valencia's præsident. Hvor agenten vil prøve at forhandle en pris på plads, som han kan gå videre med til Barca

Mes Que Un Club

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Mes Que Un Club »

jayjay skrev:Sport skriver nu, at der senere i dag er telefonmøde mellem Villa's agent og Valencia's præsident. Hvor agenten vil prøve at forhandle en pris på plads, som han kan gå videre med til Barca
Lyder godt. Måske falder en aftale meget snart på plads? Kunne være så fedt!

barca76

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af barca76 »

Sælg David Villa til os og brug pengene på at hente Daniel Guiza til Valencia. Han har selv ytret ønske om netop Valencia. Han er lidt samme type som Villa, spiller pt i Fenerbache, var topscorer i Spanien for Mallorca inden han tog til Tyrkiet. Ca samme alder og sandsynligvis ikke svinedyr. Han er selvfølgelig osse en mulighed for os, meen han har altså ikke Villas klasse. Kort sagt, Guiza vil gerne til Valencia og Villa vil gerne til Barca... så burde alle være glade.

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Jeg er ikke sikker på at Valencia fans er enig med dig :)

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Føler mig mere og mere sikker i den handel der, synes virkelig det et kæmpe skridt i den rigtige retning, hvis der er hold i det :-)

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

http://fcbarcelona.dk/nyheder072009/160720093.htm

Stort at spilleren går ned i løn, for at få parterne til at mødes. Hvis det altså er rigtigt.

Det kan ikke vare længe før han kommer!

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

ja så brænder man virkelig for at skifte, stort cadeu til Villa for det :-)

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Ponte »

Valencia C.F. skrev:Ja, eller også er det fordi at det beløb stadig er dobbelt så stort som hvad han tjener i Valencia, og det vil derfor ikke betyde det store.. Så derfor kunne man vende det om og sige at det er for pengene's skyld han skifter..

Men jeg vil stadig elske Villa hvis han havner i Barca, men håber stærkt at ledelsen holder fast ved idéen om at Villa ikke er til salg, så han d. 1. september stadig er Valencia-spiller..
Om det så stadig var det 4 dobbelte af hvad Villa tjener i Valencia, er det da stadig kæmpe stort af ham. Han er villig til at gå ned i løn i en kontrakt der allerede er forhandlet til en højere løn, det tager jeg hatten af for!

Du plejer ellers at skrive rimeligt konstruktivt herinde, men det der synes jeg er håbløst.. (tror også du selv ved det, men bare skulle ud med noget galle :wink: )
Det er i orden at være bitter som fan over måske at miste Villa, men direkte at sige det er grundet pengene.... Synes netop det at Villa er villig til at gå ned i løn kraftigt viser det stik modsatte :!:
Og du ved ligeså godt som jeg hvorfor Villa vil videre :)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Jbninc

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Jbninc »

Valencia C.F. skrev:Ja, eller også er det fordi at det beløb stadig er dobbelt så stort som hvad han tjener i Valencia, og det vil derfor ikke betyde det store..
Det var dog en underlig kommentar. At han er villig til at gå 2 millioner euro ned i løn, er da lige stort, selvom han tjener mere i Barcelona.
Valencia C.F. skrev:Så derfor kunne man vende det om og sige at det er for pengene's skyld han skifter..
Fair nok at du er negativ ved tanken om et eventuelt skifte til Barcelona. Det forstår man som sådan godt. (tænk hvis vi skulle sælge Messi!) At sige at han kun skifter for pengene er måske lige at gå over stupiditets grænsen. Han er 28 år. Hvis han vil vinde andre trofæer end det han vinder på landsholdet, så skal han skifte til en større klub.

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Hvis han kun tjener 2,75 mil euro i Valencia så får han langt mindre end hvad andre top angribere får. Jeg tror nu mest på Villa gerne vil videre i karrieren og han ser nok Barca som en stor mulighed. Vi har lige vundet the treble og han får mulighed for at vinde disse titler selv og spille med Messi og de andre fra landsholdet. Selvom man er Valencia fan så kan man vel godt forstå dette uden at kalde ham pengegrisk?

Brugeravatar
Elbarca
Indlæg: 1657
Tilmeldt: man apr 25, 2005 11:32 pm
Har takket: 101 gange
Blevet takket: 66 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Elbarca »

Du skriver nu "Så derfor kunne man vende det om og sige at det er for pengene's skyld han skifter..", men fred være med det.

Jeg skrev ikke mange angribere men top angribere, altså navne som Zlatan, Torres og Etoo. Zlatan var den bedst betalte fodboldspiller i netop overståede sæson og han spiller i Italien. Etoo tjener skam også en god sum.

Jeg har personligt været glad for at Villa har været i Valencia da jeg godt kan lide klubben. At de underpræsterer så meget kan være uforståeligt og jeg mener Villa har aftjent sin værnepligt hos jer. Jeg tror sandsynligheden for et skifte lige nu er 80 %.

AI8

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af AI8 »

Elbarca skrev:
Jeg har personligt været glad for at Villa har været i Valencia da jeg godt kan lide klubben. At de underpræsterer så meget kan være uforståeligt og jeg mener Villa har aftjent sin værnepligt hos jer. Jeg tror sandsynligheden for et skifte lige nu er 80 %.
Af den grund tror jeg osse han er villig til at gøre alt hvad han kan for at få et skifte igennem hos ledelsen, man har jo indset, al respekt for Valencia, men har indset at det bliver ikke i hans periode de får en vis magt i spansk fodbold, og manden er jo trods alt 28 åg og skal til at tænke på sig selv og ikke klubben, hvis han vil ud og vinde nogle titler :-)

Rocco

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Rocco »

Valencia C.F. skrev:
Elbarca skrev:Hvis han kun tjener 2,75 mil euro i Valencia så får han langt mindre end hvad andre top angribere får. Jeg tror nu mest på Villa gerne vil videre i karrieren og han ser nok Barca som en stor mulighed. Vi har lige vundet the treble og han får mulighed for at vinde disse titler selv og spille med Messi og de andre fra landsholdet. Selvom man er Valencia fan så kan man vel godt forstå dette uden at kalde ham pengegrisk?
Jeg kalder overhovedet ikke Villa for pengegrisk.. Men det var blot i en "qoute" til det forrige indlæg der mente at det var særdeles generøst gjort af Villa. Hvorefter jeg porienterede at det næppe gjorde det store eftersom at det beløb (5.5 mio. euro's) stadig skulle være dobbelt så stort som hvad han tjener i Valencia. Dog er der ikke "mange" angribere der tjener mere, da du garanteret her tænker på spillere i den engelske liga, hvor lønninger er 2-3 gange så store som i Italien og Spanien...

Men jeg er stadig af den opfattelse at jeg håber at Villa bliver i Valencia, for jeg ser selvfølgelig nødig at Barca forstærker sig yderligere og samtidig svækker Valencia..

Så håber vi bare at Llorente & co. er stærke nok til at takke nej til alle jeres tilbud, ligesom det lige er kommet frem idag at jeres bud på 42 mio. euro's er blevet afslået, da det ikke er et "astronomisk" tilbud.. :D
Håber du stadig Villa bliver i Valencia? Han er klar til at sige at gå betydeligt ned i løn, bare for at komme til Barca. Så kan det godt være han stadig vil tjene mere i Barca, end han pt. gør i Valencia. Men når en mand siger at man bare kan tage 8 millioner ud af hans løn på 4 år, så betyder det altså at han meget gerne vil skifte klub. Ikke at sælge Villa nu, kan skabe stor uro i truppen, det er aldrig godt at have en utilfreds spiller i sin trup. Selvom han stadig vil kæmpe på banen, vil han stadig have i tankerne at han ikke er blevet behandlet som han har fortjent. Hvis jeg var Valencia fan, ville jeg sige tak til Villa og ønske ham held og lykke fremover.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 7 - David Villa Sánchez

Indlæg af Daluigi »

Rocco skrev:
Valencia C.F. skrev:
Elbarca skrev:Hvis han kun tjener 2,75 mil euro i Valencia så får han langt mindre end hvad andre top angribere får. Jeg tror nu mest på Villa gerne vil videre i karrieren og han ser nok Barca som en stor mulighed. Vi har lige vundet the treble og han får mulighed for at vinde disse titler selv og spille med Messi og de andre fra landsholdet. Selvom man er Valencia fan så kan man vel godt forstå dette uden at kalde ham pengegrisk?
Jeg kalder overhovedet ikke Villa for pengegrisk.. Men det var blot i en "qoute" til det forrige indlæg der mente at det var særdeles generøst gjort af Villa. Hvorefter jeg porienterede at det næppe gjorde det store eftersom at det beløb (5.5 mio. euro's) stadig skulle være dobbelt så stort som hvad han tjener i Valencia. Dog er der ikke "mange" angribere der tjener mere, da du garanteret her tænker på spillere i den engelske liga, hvor lønninger er 2-3 gange så store som i Italien og Spanien...

Men jeg er stadig af den opfattelse at jeg håber at Villa bliver i Valencia, for jeg ser selvfølgelig nødig at Barca forstærker sig yderligere og samtidig svækker Valencia..

Så håber vi bare at Llorente & co. er stærke nok til at takke nej til alle jeres tilbud, ligesom det lige er kommet frem idag at jeres bud på 42 mio. euro's er blevet afslået, da det ikke er et "astronomisk" tilbud.. :D
Håber du stadig Villa bliver i Valencia? Han er klar til at sige at gå betydeligt ned i løn, bare for at komme til Barca. Så kan det godt være han stadig vil tjene mere i Barca, end han pt. gør i Valencia. Men når en mand siger at man bare kan tage 8 millioner ud af hans løn på 4 år, så betyder det altså at han meget gerne vil skifte klub. Ikke at sælge Villa nu, kan skabe stor uro i truppen, det er aldrig godt at have en utilfreds spiller i sin trup. Selvom han stadig vil kæmpe på banen, vil han stadig have i tankerne at han ikke er blevet behandlet som han har fortjent. Hvis jeg var Valencia fan, ville jeg sige tak til Villa og ønske ham held og lykke fremover.
Rocco, gamle dreng, vi er sgu blevet mere og mere enig med tiden :wink: kunne ikke have sagt det bedre selv.
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster