Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Hold nu op. Agger er alt for dyr, og desuden får han tillid fra Benítez. Han spiller desuden for en topklub som kæmper med for det engelske mesterskab, har en fast plads i forsvaret, har en klækkelig løn og omgivelserne passer ham godt, med børn og familie i nærheden (bor lige uden for L'pool).

Så nej, jeg tror ingen af parterne er interesserede i det skifte. Selvfølgelig er Agger en rigtig god spiller, men jeg tror at jeres danske hjerte taler til jer nu. Vær lidt realistiske...

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Hvad er det du taler om ?

Først siger du, han ikke vil passe ind. Hvorfor ? Du svarede absolut ikke på dette.

Alle dine begrundelser er vitterligt ikke til at følge. Agger har været sat i forbindelse med AC Milan, Inter, Real Madrid og Juventus ufatteligt mange gange over de seneste par måneder. Hans kontrakt udløber snart og Benitez bruger ham ikke særlig meget. Hvad er det, der er så urealistisk ? Jeg forstår det på ingen måde.

Hans familie kan vel flytte med ? Sådan er det jo HVER ENESTE GANG en fodboldspiller skifter klub. Hvorfor skulle hans tilfælde være anderledes ?

Udover det, tror jeg det er de færreste, der ville foretrække Liverpool fremfor Barcelona som by og kultur. Det er vel kun englændere der har det sådan.

Til sidst. Zinker, vi er 3 mod 1 og alligevel påstår du, at Vi er de urealistiske. Vågn nu op !
El Señor de las Tartas

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: Transfer rygter

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

count me in .
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Jeg gider da ikke at være med på moden. Helt ærligt, det er jeres danske hjerte der taler til jer. Der er utroligt mange andre, billigere og bedre, alternativer end Agger. Han er virkelig god, men han er ikke en spiller som Barca leder efter. Agger er mere en spiller der bare losser bolden væk så snart han får den - fint, det passer meget godt til engelsk spillestil. Det Barca har brug for er en forsvarspiller der er stabil, og som kan løse forsvarsopgaverne uden at losse bolden mod himlen.

Benítez kan virkelig godt lide Agger, og jeg tror bestemt også at han får mere spilletid efter det mål han lavede i weekenden. Desuden er Agger ved at skrive under på en kontrakt der holder ham i Liverpool i mange år fremad.

I øvrigt: Hvad får jeg ud af at tilslutte mig jeres holdning? Fælleskab? Min røv.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Jøses, har du sten istedet for øjne? Agger er muligvis en af de allerbedste til at føre bolden frem..
#jesuisSheep

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Det siger du kun fordi du er dansker. Hvis Agger var svensker, ville du slet ikke have ham til Barca. Indse det nu.

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

Zinker skrev:Jeg gider da ikke at være med på moden. Helt ærligt, det er jeres danske hjerte der taler til jer. Der er utroligt mange andre, billigere og bedre, alternativer end Agger. Han er virkelig god, men han er ikke en spiller som Barca leder efter. Agger er mere en spiller der bare losser bolden væk så snart han får den - fint, det passer meget godt til engelsk spillestil. Det Barca har brug for er en forsvarspiller der er stabil, og som kan løse forsvarsopgaverne uden at losse bolden mod himlen.

Benítez kan virkelig godt lide Agger, og jeg tror bestemt også at han får mere spilletid efter det mål han lavede i weekenden. Desuden er Agger ved at skrive under på en kontrakt der holder ham i Liverpool i mange år fremad.

I øvrigt: Hvad får jeg ud af at tilslutte mig jeres holdning? Fælleskab? Min røv.
Han er jo netop ikke en spiller der bare losser bolden væk, han kan jo nemlig rykke spillet opad banen som måske er en mangelvarer i Premier League. Ja, jeg tror da også Benítez kan lide Agger, men det hjælper ham jo ikke når Skrtl og Carragher altid spiller.
Zinker skrev: Han er virkelig god, men han er ikke en spiller som Barca leder efter
Hvor ved du det fra? Sidder du med til møderne i Barcelona? Hvis ja, så må du da godt lige smide et referat fra møderne herind.
Zinker skrev: I øvrigt: Hvad får jeg ud af at tilslutte mig jeres holdning? Fælleskab? Min røv
Tror ikke du får noget ud af at tilslutte dig vores holdning, men hvad får du ud af at lukke en masse L... ud du ikke har belæg for?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Din uvidenhed er skræmmende, taget i betragtning den stædighed du fremviser. Jeg begriber ikke, hvordan du kan have en mening om så mange ting, som du ved meget lidt, tjah, måske intet om ?

Lahm var dårlig imod Barcelona - han spillede ikke.
Agger er dårlig til at føre bolden frem - Say what ?! Lad nu vær med at føre den der overlegne tone, når du tilsyndeladende ikke engang har set ham spille særlig meget. Og ved du hvad ? Hvis du siger du har ? Så tror jeg ikke på dig, efter alle de gange jeg har set dig skyde postulater ud på kryds og tværs, hvorefter at krybe til kors og indrømme du ikke vidste nok om det, når det kom til stykket.

Det har intet at gøre med at være med på moden. Det har noget at gøre med, at man skal have argumenter til at støtte sine postande op med. Og det har du ikke på nogen måde.

Det har intet at gøre med at Agger er dansker. Sandt, det gør det hele mere interessant, men jeg tror nærmere det er dig, der har svært ved at være objektiv fremfor os.

Agger er på ingen måde en "losse-bolden-væk" forsvarsspiller. Jeg vil meget gerne have nogle konkrette eksempler på dette eller en dyberegående forklaring. Dette er dog næppe noget jeg regner med vil komme.
El Señor de las Tartas

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Hvis vi nu siger, at alt det i råber er sandt, så har vi stadig ikke brug for en spiller som Agger. Hvis Agger virkelig er en spiler der spiller hurtigt opad banen osv. hvorfor har vi så brug for ham?

I mange kampe har jeg set Márquez, Piqué, Puyol, Cáceres og selv Henrique i Bundesligaen gøre det samme. Det betyder at vi jo slet ikke har brug for en spiller som Agger, da vi allerede har et forsvar som kan de ting Agger står for.

Sig mig, hvorfor vil i gerne have Agger til Barca?

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Diabolito »

Jeg har ikke ét sted sagt jeg ville have Agger til Barcelona. Vi har ikke brug for ham, da vi allerede er godt besat og det er den eneste grund. Jeg synes blot de ting du srkiver er dybt godnat.
El Señor de las Tartas

Jbninc

Re: Transfer rygter

Indlæg af Jbninc »

Zinker skrev:Hvis vi nu siger, at alt det i råber er sandt, så har vi stadig ikke brug for en spiller som Agger. Hvis Agger virkelig er en spiler der spiller hurtigt opad banen osv. hvorfor har vi så brug for ham?

I mange kampe har jeg set Márquez, Piqué, Puyol, Cáceres og selv Henrique i Bundesligaen gøre det samme. Det betyder at vi jo slet ikke har brug for en spiller som Agger, da vi allerede har et forsvar som kan de ting Agger står for.

Sig mig, hvorfor vil i gerne have Agger til Barca?
Hvor er det lige jeg skriver at jeg vil have Agger til Barcelona? Det har jeg ikke sagt noget om. Jeg har blot kommenteret på dit indlæg som direkte er forkert. Jeg mener heller ikke vi har brug for ham i den forstand, da vi jo er godt dækket ind når Milito kommer tilbage. Dét sagt, så ville han efter min mening være perfekt til Barcelona, og så er han jo heller ikke vanvittig gammel.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af zqa »

Og desuden har vi andre også sagt, at der ikke er plads til ham, men, at vi bare ikke har noget i mod hvis han absolut skulle komme.
#jesuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af Flax_Generous »

Agger er på nuværende tidspunkt ikke dårligere end Piqué eller Marquez (Milito er af uheldige årsager lidt svær at udtale sig om), men han er altså heller ikke ligefrem en markant forbedring. Agger er god på næsten alle områder, men han er samtidig et godt stykke fra den absolutte topklasse i næsten alle områder (Zinkers beskrivelse er rimelig far out). Han har spillet 24 kampe i de seneste to sæsoner, og det skyldes altså ikke kun skader - han virkede i perioder langsom, mentalt sløv og havde nogle meget suspekte og ugennemtænkte indgreb. Han røg derfor bag både Skrtel og Hyypia. Hyypia som ellers er så uendelig gammel, at han sikkert kan huske hvordan Jesus så ud og hvornår Liverpool sidst vandt et mesterskab; og Skrtel som jævnligt spiller som den Pokémon-figur han er opkaldt efter. Det fortæller lidt om Aggers niveau, at han har haft problemer med at slå de to spillere af, selv i de lange perioder, hvor han rent faktisk har været skadesfri.

Når det er sagt, så tror jeg dog, at Agger vil passe perfekt til spansk fodbold og jeg tror, at et skifte vil være utrolig godt for ham. Han har stagneret, næsten gået bagud, siden sin første sæson i Liverpool, og det virker ærlig talt ikke som om Benitez har den store tiltro til ham. Lyset er selvfølgelig ikke slukket og han kunne godt udvikle et godt makkerskab med Skrtel i Liverpool i de kommende sæsoner, men chancerne for positiv udvikling og spilletid er større i en spansk klub, særligt Real Madrid. Barca har dog - som sagt - ikke særlig meget brug for ham.

benjamin
Indlæg: 177
Tilmeldt: man dec 22, 2008 7:04 pm
Geografisk sted: Kbh NV
Har takket: 3 gange

Re: Transfer rygter

Indlæg af benjamin »

Zinker skrev:mig, hvorfor vil i gerne have Agger til Barca?
Jeg mener at Agger kan slå dem alle i defensive kvaliteter, måske lige på nær Puyol. Og så må han være enhver træners drøm at arbejde med, da han er en meget ydmyg og trofast spiller, og han laver med garanti, et hårdt stykke arbejde hver gang han bliver sat på banen. Han har bare den rigtige indstilling til de opgaver han får som forsvarsspiller, og jeg fatter ikke hvorfor Benitez ikke bruger ham noget mere? Plus, plus.... så er han dansker! Jeg ville da være stolt, at have en barcatrøje hængende hjemme i stuen med *'Agger'' på ryggen, men hvem ville ikke det? Så længe at der bliver gjort plads til ham på holdet, så så jeg meget gerne Agger i Barcelona, men der skal være spilletid - ellers ville det være spildt talent!
Stick to your guns.

Toure

Re: Transfer rygter

Indlæg af Toure »

Diabolito skrev:Jeg har ikke ét sted sagt jeg ville have Agger til Barcelona. Vi har ikke brug for ham, da vi allerede er godt besat og det er den eneste grund. Jeg synes blot de ting du srkiver er dybt godnat.
jeg må have forsvekslet dig med pcm, i'm sorry.

Jeg synes bestemt ikke at Agger er bedre end Piqué eller Márquez, men det er vel en smagssag. Og selvfølgelig kunne det være sjet at have en dansker til Barca, men jeg prøver bare at kigge objektivt på det. Nogenlunde. :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 80 gæster