Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

LeifDenLykkelige
Indlæg: 24
Tilmeldt: søn okt 27, 2013 12:46 pm
Har takket: 4 gange
Blevet takket: 2 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af LeifDenLykkelige »

"Barcelona are going to sign a player in each position. Ter Stegen is going to be their goalkeeper, there are a bunch of five or six players listed potentially to be centre-back - Inigo Martinez and David Luiz and yes, Balanta is on the list as well but nothing is confirmed yet. They're trying to get a different kind of midfielder and they're trying to get a forward as well, so the biggest changes of Barcelona in recent times are going to take place this summer."
Kilde: http://www1.skysports.com/football/news ... mmer-spend

Ikke så meget nyt under solen, men jeg hæfter mig alligevel ved sidste linje i citatet. Balague plejer at være velinformeret.
"Så er det bare slut med at male, bitch"

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Fedt! Det er der brug for!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

For helvede, lad nu David Luiz rende rundt og tabe hovedet på Stamford Bridge. Vi har ikke brug for den afbrænding på Camp Nou. En ting er hans totale mange på defensiv positionering, noget helt andet er hans tågende personlighed på banen og det faktum at han kunne vises ud hver anden kamp, hvis Premier League dommerne da ellers kunne blive enige om en fælles linje. I Spanien ville det så helt sort ud for David Luiz, for jeg tror ikke at han har samme mængde selvdiscipling som eksempelvis en Mascherano har. Vi skal ikke have David Luiz. Så hellere Éder Balanta selvom jeg ved absolut intet om ham.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Storken »

Atletico udlejer Oliver Torres til Villarreal for resten af sæsonen.

Den største overraskelse i hele Atleticos opblomstring er, at knægten aldrig fik sit store gennembrud. Efter U19 EM i 2012, hvor han spillede helt fantastisk, så har jeg set ham som fremtidens mand på Barcas midtbane. Forhåbentlig kommer det stadig til at ske.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/nyhedsarkiv/n ... r-for-xavi

Jeg ved ikke lige om Silva er den rette som afløser for Xavi. Så hellere en mand som Gündoğan.

Selv om jeg stadig mener at Cesc er ham der skal være afløseren. Så kan Gündoğan være backup :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Gundogan over David Silva? hell naw, Gundogan er god men godt nok også hyped..

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Brombi skrev:Gundogan over David Silva? hell naw, Gundogan er god men godt nok også hyped..
Jeg kan også rigtig lide Silva. Men ser ham bare ikke rigtig som en CM, der skal dirigere spillet lidt tilbage i banen.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Rigtig spændende nyt! Vi skulle være tæt på at hente det kroatiske kæmpe talent alen halilovic!

Edit: Mamic (president Dinamo Zagreb): "It's true Barça made last week a bid for Halilovic, but it was rejected. We'll see what happens next" [jl]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ville være lækkert hvis vi kunne få ham i stalden. Synes han minder utroligt meget om Leo i sin spillestil. Efter min mening kunne han være en rigtig fin tilføjelse til B-holdet.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

Der kører godt nok ikke rygter om ham, men jeg håber virkelig, at Barca kigger på Mehdi Benatia. Han har været i særklasse for Roma i denne sæson (i hvert fald de gange jeg har set ham). Han læser spillet godt, hurtig, god teknik, fysisk stærk, modig, etc. Han har også lederegenskaber. For mig virker det som om at han har hele pakken. Er sikker på, at han ville passe perfekt ind på vores hold.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Det kunne være fedt hvis det var os der fik ham den nye Iniesta, bare i en lidt mørker udgave ;-)

http://metro.co.uk/2014/02/13/tottenham ... a-4302763/


Musa Yahaya og Alen Halilović til B holdet, og fremtiden kunne være meget spænende køb :glad:

Yahaya ser i hvert fald meget spænende ud på youtube ;-) :glad:

phpBB [video]
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Wow!!!

Så får Rooney nok lavet en kæmpe opgradering i hans kontrakt:
http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold/ud ... 219239.ece

2.73 mio. kroner om ugen.
Er det ikke ca. hvad Messi og CR7 også får?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Barcelona don't plan to sign a big name at centre back this summer. The objective is a young player who should cost maximum 30M. [sport]

gygfo

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af gygfo »

FCBarcelonaChr skrev:
Barcelona don't plan to sign a big name at centre back this summer. The objective is a young player who should cost maximum 30M. [sport]
Oven i puyol måske stopper sin karriere. Så skal bartra og pique godt nok træde i karakter. Og mascherano? Han har bare ikke niveauet, så jeg håber det er en and.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Sports director Zubizarreta was in Zagreb today. Barcelona closed pre-deal with Dinamo player Alen Halilovic (17), not yet with club. [md]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 66 gæster