Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Jønde skrev:Han er slet ikke god nok. Hans mangler i duel spillet er alt for store, og de vil i endnu højere grad blive udstillet hos os end i Liverpool. Det rigtige valg for Agger er Italien, hvor forsvars spillet typisk er mere organiseret og med mere back up på, så han ikke skal spille så mange afgørende 1 mod 1 situationer.
Agger i barca vil ikke være en løsning men et problem.
Derimod syntes jeg at vi skal kigge på Musacchio, han virker stærk. Kan huske ham fra da Villareal købte ham, hvor han var et stort talent, men med akt for mange udsving i sit spil. I dag virker han til at have udviklet sig mere rolig i sin spillestil, han leder og organisere forsvaret med vad der ser ud som stor autoritet. Han er god i pasnings spillet, stærk i luften (dog uden at være særlig høj) stærk i duellerne og han kan løbe og vende sig sådan nogenlunde hurtigt.
Synes du vi er bedre tjent uden ham? altså hvis alternativet er ingen nye cb'er i januar måned. Han kan spille chl bold for os, hvilket ikke vil være nemt at finde andre der kan - men ja, Musacchio er en mulighed. Bestemt! Jeg har også personligt altid haft et øje på Musacchio. Synes han er ved at virke stabil og i god form.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Ja hvis det eneste alternativ til Agger er intet, så foretrækker jeg intet. Det koster da ikke på den dyre side af 100 mill plus en årsløn der vel vil være på den dyre side af 30 mill...
Han er ikke god nok, Bartra er en bedre duel spiller og vores forsvars spillere SKAL kunne spille duel spil, da vi ofte er i en eller anden slags panik mode i forsvaret grundet vores offensive spil, med 2 offensive backs på samme tid, plus kun 1 def midt til at backe op med, plus det faktum at stort set alle hold spiller hurtige kontrarere mod os, så vi ikke når at komme i organiseret forsvars position.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Der bliver ikke hentet en CB så det er fuldstændig irrelevant at snakke om hvem vi burde hente. Vi henter KUN en hvis puyol trækker sig tilbage inden januar. Ellers satser vi på dem vi har hvilket jeg godt kan forstå efter at bartra er begyndt at vise godt spil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Piquénbauer skrev:Der bliver ikke hentet en CB så det er fuldstændig irrelevant at snakke om hvem vi burde hente. Vi henter KUN en hvis puyol trækker sig tilbage inden januar. Ellers satser vi på dem vi har hvilket jeg godt kan forstå efter at bartra er begyndt at vise godt spil.

Okay så, når DU af alle siger det så sikkert så må det vel være fact... :eek:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Nu er det nok Tata's udtalelser i sommer han henviser til. Der sagde han, mig bekendt, at man under ingen omstændigheder ville købe en centerback i løbet af sommeren, og at man kun ville handle til vinter, hvis en af vores centerbacks var ramt af en langvarig skade.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg så gerne at vi ikke lavede nogle indkøb i januar måned. Bartra og Roberto skal have mere spilletid, og så må det bære eller briste, men vi bliver nødt til at vise tillid til la centera. Hvis det så fejler, med Montoya, Roberto og Bartra, kan man skifte ud på de positioner til sommer og der er mange spillere som vil være gode nok:

Jeg tænker indkøbene som reserver, men som alligevel er gode nok til at spille fuld tid.

Højreback:
Jesus Gamez, 28 år fra Malaga.
Carlos Martinez, 27 år fra Sociedad
Juanfran 28 år fra Atl. Madrid

Her kunne det være spændende med Carlos Martinez. De kampe jeg har set ham har været pasningsikker, god til at slå indlæg men især god til at forsvare. Kunne være fedt med sådan en type.


Centerbacks:
Miranda, 29 år Atl. Madrid
Jérémy Mathieu, 30 år Valencia
Inigo Martinez, 22 år Sociedad
(Musacchio, 23 år Villarreal)

Her ville jeg faktisk gerne have Mathieu, som reserve vel at mærke. Han er hurtig, pasningsikker, stærk og stærk i luften. Han var den eneste som spillede en anstændig kamp for Valencia imod Atl. Madrid. Hvis det ikke skulle være ham, ville jeg købe Inigo Martinez, som trods for tabet af Illaramendi (som nok var en af Sociedads vigtigste spillere sidste sæson) stadig spiller anstændigt fodbold. Derudover er der også et fremtidsperspektiv i købet.

Der er naturligvis mange andre muligheder til forsvaret, og det behøver ikke at være Luiz eller Silva. Faktisk håber jeg ikke at de bliver de to. Musacchio er også en mulighed, han er også et rigtig spændende bud.

Midtbane:
All in på Oliver Torres! Virkelig!

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Jo men man skal da vide ualmindelig lidt om fodbold hvis man bruger en udtalelse fra et pressemøde som et endegyldigt sandhedsvidende i forhold til transfers...

Han må da gerne have sin mening og tro at vi ikke henter nogen i januar, det tror jeg sådan set heller ikke vi gør, men man kan da ikke sætte det op som den endegyldige sandhed og derved bestemme at den igangværende diskussion er irrelevant...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Jønde skrev:Jo men man skal da vide ualmindelig lidt om fodbold hvis man bruger en udtalelse fra et pressemøde som et endegyldigt sandhedsvidende i forhold til transfers...
Billede

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Nu er det nok Tata's udtalelser i sommer han henviser til. Der sagde han, mig bekendt, at man under ingen omstændigheder ville købe en centerback i løbet af sommeren, og at man kun ville handle til vinter, hvis en af vores centerbacks var ramt af en langvarig skade.
Tak!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Jønde skrev:Jo men man skal da vide ualmindelig lidt om fodbold hvis man bruger en udtalelse fra et pressemøde som et endegyldigt sandhedsvidende i forhold til transfers...

Han må da gerne have sin mening og tro at vi ikke henter nogen i januar, det tror jeg sådan set heller ikke vi gør, men man kan da ikke sætte det op som den endegyldige sandhed og derved bestemme at den igangværende diskussion er irrelevant...
Det giver jo ingen mening at handle til januar når vi ikke gjorde det i sommers. I sommers havde vi en skadet puyol og en bartra som man ikke vidste hvad kunne. Nu har vi en frisk puyol og bartra som viser sit talent. Og så skulle vi gå ud i det mest sindssyge vindue og betale overpris (altid overpris i januar) for en cb som tata tidligere har nævnt vi ikke har brug for? Ja det er mig der ved ualmindeligt lidt om fodbold :roll:

Vi henter en cb hvis puyol trækker sig tilbage eller bliver skadet igen. Ellers tror jeg simpelthen ikke på det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Jeg håber at vi sælger song, og bruger Masch som DM backup. Også køber en CB, to hvis Puyol stopper.

Hvis vi ikke sælger song, så i hvert fald Masch. Synes ikke at det er optimalt med ham som CB.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Jønde »

Piquénbauer skrev:
Jønde skrev:Jo men man skal da vide ualmindelig lidt om fodbold hvis man bruger en udtalelse fra et pressemøde som et endegyldigt sandhedsvidende i forhold til transfers...

Han må da gerne have sin mening og tro at vi ikke henter nogen i januar, det tror jeg sådan set heller ikke vi gør, men man kan da ikke sætte det op som den endegyldige sandhed og derved bestemme at den igangværende diskussion er irrelevant...
Det giver jo ingen mening at handle til januar når vi ikke gjorde det i sommers. I sommers havde vi en skadet puyol og en bartra som man ikke vidste hvad kunne. Nu har vi en frisk puyol og bartra som viser sit talent. Og så skulle vi gå ud i det mest sindssyge vindue og betale overpris (altid overpris i januar) for en cb som tata tidligere har nævnt vi ikke har brug for? Ja det er mig der ved ualmindeligt lidt om fodbold :roll:

Vi henter en cb hvis puyol trækker sig tilbage eller bliver skadet igen. Ellers tror jeg simpelthen ikke på det.
Jamen du behøver skam ikke at overbevise mig, som jeg skriver er jeg jo enig i substansen...
Jeg hader bare når folk som dig, påkalder sig retten til at kende den endegyldige sandhed. Det dræber enhver diskussion og i min verden er det stærkt fordummende.
Og jo hvis du bygger din sandhed om at vi 100% sikkert ikke køber noget i januar og derfor er enhver diskussion herom irrelevant, på en udtalelse fra et pressemøde/interwiev i sommers, så må jeg altså tag mig til hovedet og tænke mit...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

På hvilken mulig måde, dræber det en debat at påpege at vi kun henter en centerback til vinter, under nogle helt bestemte forudsætninger? Piquénbauer påpeger muligvis at det er en anelse omsonst at snakke om hvem vi burde hente, men nu er det jo heldigvis (eller hvad?) ikke ham, dig, mig eller nogen som helst anden der sætter dagsordenen her på forum. Vi kan da sagtens diskutere hvem man kunne hente; også selvom Piquénbauer kalder det for irrelevant.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Brombi skrev:Jeg så gerne at vi ikke lavede nogle indkøb i januar måned. Bartra og Roberto skal have mere spilletid, og så må det bære eller briste, men vi bliver nødt til at vise tillid til la centera. Hvis det så fejler, med Montoya, Roberto og Bartra, kan man skifte ud på de positioner til sommer og der er mange spillere som vil være gode nok:

Jeg tænker indkøbene som reserver, men som alligevel er gode nok til at spille fuld tid.

Højreback:
Jesus Gamez, 28 år fra Malaga.
Carlos Martinez, 27 år fra Sociedad
Juanfran 28 år fra Atl. Madrid

Her kunne det være spændende med Carlos Martinez. De kampe jeg har set ham har været pasningsikker, god til at slå indlæg men især god til at forsvare. Kunne være fedt med sådan en type.


Centerbacks:
Miranda, 29 år Atl. Madrid
Jérémy Mathieu, 30 år Valencia
Inigo Martinez, 22 år Sociedad
(Musacchio, 23 år Villarreal)

Her ville jeg faktisk gerne have Mathieu, som reserve vel at mærke. Han er hurtig, pasningsikker, stærk og stærk i luften. Han var den eneste som spillede en anstændig kamp for Valencia imod Atl. Madrid. Hvis det ikke skulle være ham, ville jeg købe Inigo Martinez, som trods for tabet af Illaramendi (som nok var en af Sociedads vigtigste spillere sidste sæson) stadig spiller anstændigt fodbold. Derudover er der også et fremtidsperspektiv i købet.

Der er naturligvis mange andre muligheder til forsvaret, og det behøver ikke at være Luiz eller Silva. Faktisk håber jeg ikke at de bliver de to. Musacchio er også en mulighed, han er også et rigtig spændende bud.

Midtbane:
All in på Oliver Torres! Virkelig!
Jeg er helt klart hooked på Mussachio til midterforsvaret. Han har imponeret stort i denne sæson. Pique, Bartra og Mussachio kunne tegne en lys forsvarsfremtid for Barca, og så kan vi få sidstnævnte billigt!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Ja, Musacchio har kontraktudløb til sommer..

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 89 gæster