Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 157 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ladislau »

Det burde man, og det burde han.

Bortset fra det, så er det vel ikke henholdsvis 43 og 54, men 32 og 47 istedet. De kampe hvor spillerne blev udskiftet er vel fra de kampe, som de er startet inde. Eller er jeg helt forket på den? 54 er vel alle kampe, og det har Busquets vel immer væk ikke spillet?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mander »

Det kan der være noget om, da det er svært at blive skiftet ud, hvis man ikke har været på banen.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lopezzz »

MDCCCXCIX

Zlatan

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Zlatan »

Nå, vises om 5 år Cesc, godt forsøgt, men ja Arsenal er jo uduelige at forhandle med når de gælder dig.

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Hm. Jeg ved snart ikke hvilken af parterne der er mest pinlige - FC Barcelona eller Arsenal. Hvor meget man end ikke vil indrømme det, så har ledelsen og medierne (Sport og El Mundo) grebet det forkert an og alle de tilnærmelser og udtalelser om, at Fabregas nok skal komme, Barca DNA osv. har UDEN TVIVL skadet vores forhandlingsposition, hvilket jeg synes er brændærgeligt, da Cesc på så mange måder ville være ideel for FC Barcelona. Der findes mange talentfulde midtbanespillere, men man finder ikke en med så fremragende en profil i FC Barcelona øjemed, også er denne endda knap 23 år.

Apropos Arsenal ja - hvad skal man sige? Det er naturligvis forståeligt at de vil holde på deres kaptajn for enhver pris, men man skal vist være utrolig tungnem, hvis man ikke kan se, at Cesc mere end gerne vil skifte til FC Barcelona. Er det virkelig det værd, at holde på en kaptajn, blot for at holde på ham og udadtil vise, at man ikke er en feederclub, men så samtidig forstærke sig med navne som Koscielny, Schwarzer og hvem der ellers er blevet rygtet til Arsenal? Jeg tror det næppe. Hvad er garantien for, at Cesc ikke går sin 6 trofæløse sæson i møde, ja jeg sagde 6.....

Noget siger mig hvert fald, at jo længere tid der går, jo mindre er sandsynligheden for, at Cesc skifter. Taberen i denne saga er efter min mening uden tvivl Cesc, hvilket er utrolig ærgeligt, da en spiller af hans kaliber burde kæmpe med om de store trofæer hvert år og ikke nøjes med 3-4 pladser og titelløse sæsoner gang på gang.

Håber der sker noget banebrydende snart, så vi kan få afsluttet sagaen. Den er efterhånden temmelig irriterende.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15194
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1716 gange
Blevet takket: 1138 gange
Kontakt:

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lopezzz »

Det kan godt være at Arsenal vil først forhandle når vores ny bestyrelse overtager klubben,hvem ved
MDCCCXCIX

Rivaldo10

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Rivaldo10 »

Ja, det siger rygterne. Lad os håbe de taler sandt. Men Laporta må for min skyld gerne afslutte handlen inden d. 30 juni, så sagaen ikke fortsætter de mange kommende uger.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Hvis Arsenal er igang med at forhandle så er det lidt mærkeligt kategorisk at afvise at Cesc er til salg. Som Visca tidligere har sagt er det måske måden at få forhandlet prisen op på, men helt ærligt jeg fatter ganske enkelt ikke hvorfor klubben ligger sig SÅ meget på tværs overfor Barca i medierne.

Om det er et spil overfor Arsenals fans eller fordi ledelsens stolthed er påvirket af Barcas åbenlyse frieri ved jeg ikke men nu minder det lidt om Valencia og Villa historien fra sidste år, bortset fra at Cesc åbent i medierne har ydret sin mening om at ville spille hos Barca. Skuffende at Arsenal som klub ikke er større end at de må kæmpe (ligesom Valencia) om at holde på selv sine loyale spillere. Lad dog manden gå efter tro tjeneste og tjen gerne jeres "investering" ind på de 35-40 M€ som nogenlunde nok er hans reele markedsværdi.

Mht analogien imellem Villa og Cesc sagaen, det er jo lige før at Arsenal opføre sig værre end hvad Los Che gjorde det. Både Valencia og Villa var i det mindste enige om at tjene flest mulige penge hjem på en handel for at redde klubbens skrantende økonomi. Arsenal er en forholdsvis rig klub med en gæld under kontrol dermed tyder det ikke på at Cesc vil have at Barca skal bryde banken for at købe ham tilbage.

Peter Hill-Wood og Wenger, så få dog fingrene ud, slug jeres stolthed og lad Cesc være vinderen og lad ham tage hen hvor han vil!
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Det at Arsenal har ham på forsiden af deres VM special blad ændrer da ikke noget som helst mht. en evt. handel i mine øjne, det ville da tvært imod være mere mistænksomt hvis nu han ikke var på forsiden af deres blad.
Endnu en journalist der ikke havde noget at berette om og derfor laver en historie som denne.

Siger ikke at Cesc handlen bliver en realitet, men mener derimod heller ikke man kan konkludere noget ud fra Lopezzz link.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Ponte skrev:Det at Arsenal har ham på forsiden af deres VM special blad ændrer da ikke noget som helst mht. en evt. handel i mine øjne, det ville da tvært imod være mere mistænksomt hvis nu han ikke var på forsiden af deres blad.
Endnu en journalist der ikke havde noget at berette om og derfor laver en historie som denne.

Siger ikke at Cesc handlen bliver en realitet, men mener derimod heller ikke man kan konkludere noget ud fra Lopezzz link.
Sandt, at bladforsiden ikke siger så meget om de kørende forhandlinger. Når hovedartiklen handler om Gunners til VM så er det naturligt at ha deres største stjerne på forsiden sammen med flere andre fanfavoritter.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

For det første ville det være mærkeligere hvis ikke han var på den forside, og for det andet så reklamerede Henry også for den daværende kommende Arsenal-trøjen i det transfervindue hvor han skiftede til Barca.

Jeg tror - og det er rent gætværk efter hvad man har læst af rygter - at Fabregas har sagt til Wenger at det er på tide han rejser. Wenger siger okay, men du er en af verdens bedste spillere og bliver derfor ikke solgt til under x antal millioner. Det ville ikke være fair over for Arsenal. 35 mio euro som vi har budt er jo også relativ lidt penge for en spiller som Fabregas. Jeg tror egentlig Arsenal er villige til at sælge Fabregas, men kun hvis prisen er rigtig. Det vil sige sandsynligvis et sted mellem 45-70 mio euro. Tror ikke Laporta kan få ham til Barca. Meget kommer derfor an på den nye præsident. Jeg tror vi får ham lidt henne i vinduet, men vi kommer nok til at give lidt mere end det vi har budt, eventuelt med Touré som en del af handlen.
Visca el Barca

mathi
Indlæg: 336
Tilmeldt: søn maj 02, 2010 3:48 pm
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 25 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af mathi »

Cesc kan bare købe sig fri af sin kontrakt for 35 mio euro - hvilket jo trods alt gør, at Arsenal næppe kan forvente 50mio fra barca..

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Bager skrev:For det første ville det være mærkeligere hvis ikke han var på den forside, og for det andet så reklamerede Henry også for den daværende kommende Arsenal-trøjen i det transfervindue hvor han skiftede til Barca.

Jeg tror - og det er rent gætværk efter hvad man har læst af rygter - at Fabregas har sagt til Wenger at det er på tide han rejser. Wenger siger okay, men du er en af verdens bedste spillere og bliver derfor ikke solgt til under x antal millioner. Det ville ikke være fair over for Arsenal. 35 mio euro som vi har budt er jo også relativ lidt penge for en spiller som Fabregas. Jeg tror egentlig Arsenal er villige til at sælge Fabregas, men kun hvis prisen er rigtig. Det vil sige sandsynligvis et sted mellem 45-70 mio euro. Tror ikke Laporta kan få ham til Barca. Meget kommer derfor an på den nye præsident. Jeg tror vi får ham lidt henne i vinduet, men vi kommer nok til at give lidt mere end det vi har budt, eventuelt med Touré som en del af handlen.
Arsenal var selv langt fra "fair" da de næsten stjal Cesc fra Barca under et ophedet præsidentvalget ved at udnytte mangel på Spansk lovgivning på det groveste, så derfor kan man ikke snakke om fair priser når det handler om at Cesc skal tilbage.

Arsenals ledelse stinker af dobbeltmoral, de tog Cesc ved at lave alle forhandlinger bag Barcas ryg. De BØR slippe ham efter 7 sæsoner (4-5 på førsteholdet) når nu han offentligt har udmeldt at han gerne vil spille for Barca.

Jeg er enig i at vi ved ikke med 100% sikkerhed om Cesc vitterlig har udstukket Wenger et ultimatum, måske er Cesc tilfreds med at spille en sæson mere for Arsenal.

...men hvis Cesc gerne vil tilbage denne sommer så bør Arsenal slippe ham, og i mine øjne er 35M€ en fin kompensation med tanke på at han næsten er en stjålen værdi :wink: At vi nok kommer til at betale mere er jeg lidt ligeglad med, Arsenals julelege er bare begyndt at irritere.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Mes Que Un Club

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Mes Que Un Club »

Drop Fabregas..

Eller, det mener jeg egentlig ikke.. Men altså, hvor svært kan det være? Hvis Arsenal siger at de ikke vil sælge, så drop ham. Vi skal ikke til at betale mere end 40 mil euro for ham! Hvis Fabregas derimod gerne vil købe sig fri af sin kontrakt, så fint nok.

Vi har en fantastisk midtbane, og unge talenter på vej op. Jeg vil selv elske at have Fabregas i Barca, men det er ikke en nødvendighed! Og slet ikke hvis vi skal betale mere end 40 mil euro. Der er billigere alternativer. Er f.eks. sikker på at vi kan få Silva for 40 mil euro eller mindre!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »



Et nice interview med Cesc, journalisten er selvfølgelig vores egen Pique :D
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Paulinho15 og 80 gæster