Marc Bartra

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Michman »

Godt han blev brugt her til aften.. Men det er fandme ikke tit nok.. Han laver aldrig fejl.. Kan huske en fejl.. Og det var mod real med Bale.. Han skal bruges meget mere. Han er for god til at sidde der ude og kigge..
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vi spiller på udebane mod Cordoba i weekenden, der bør han IMO starte inde sammen med Piqué.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Skydefinten »

Da Bartra ikke har spillet 60% af kampene i sæsonen (ej heller i nærheden) - så er hans frikøbsklausen røget ned på 10 mio euro.
Jeg håber ikke at vi får endnu en Thiago-saga/salg.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

Skulle lige til at skrive det... Han smutter nu.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvor er det latterligt dumt. Simpelthen til grin.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Hvis han også smutter, amen altså; FUCK!

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af JonasV »

Det må bare ikke ske igen, det der. Er vi lallende amatører, eller hvad?

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af kklaus »

Altså, hvis han gerne vil blive, så er det vel ligegyldigt om hans frikøbsklausul er 10 eller 50M? Og på samme måde; hvis han gerne vil væk, så vil klubben næppe tvinge ham til at blive, uanset om frikøbsklausulen er 10 eller 50M. Det der er dumt, er hvis han gerne vil væk fordi han ikke har spillet nok.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Sir Suiram
Indlæg: 191
Tilmeldt: man sep 15, 2014 10:40 am
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 21 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Sir Suiram »

kklaus skrev:Altså, hvis han gerne vil blive, så er det vel ligegyldigt om hans frikøbsklausul er 10 eller 50M? Og på samme måde; hvis han gerne vil væk, så vil klubben næppe tvinge ham til at blive, uanset om frikøbsklausulen er 10 eller 50M. Det der er dumt, er hvis han gerne vil væk fordi han ikke har spillet nok.
Og så alligevel ikke. Det stiller os i en væsentligt bedre forhandlingssituation, hvis Bartra gerne vil væk. Selvfølgelig skal han ikke blive, hvis han ikke vil (forhåbentlig er det ikke sådan, han har det), men han er i den grad mere værd en 10M!

Jeg er stadig bitter over, at vi mistede Thiago, men det der gør ekstra ondt er den lave pris, han blev solgt for, og hvor let det havde været at hæve hans frikøbsklausul! Jeg kan ikke huske det præcist, men var det ikke noget med han mere eller mindre skulle have været indskiftet en håndfuld gange mere for at hæve hans frikøbsklausul?

Det er måske ikke helt det samme tilfælde med Bartra, men det må være muligt at få flere penge for folk som Thiago og Bartra, hvis han skulle ende med at rykke videre.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Kubala »

Det er hul i hovedet med de der klausuler. Noget man kan takke Rosell for, mener han introducerede dem. Jeg håber inderligt, at han bliver. Det ville være dumt at miste ham. Jeg er sikker på, at han nok skal indfrie forventningerne. Han har et kæmpe potentiale.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Piquénbauer »

German and English clubs are interested in Marc Bartra, whose buyout fee drops from 50M to 10M because he didn't play 60% of games. [sport]
Man skal huske på at det trods alt kræver at bartra selv vil væk. At hans frikøbs falder er ikke ensbetydende med at klubben vil sælge. Derfor vil jeg, som med Thiago, blive utrolig skuffet over bartra hvis han smutter.

Det er en dum aftale men stadig en som jeg tror flere og flere unge i klubben vil forsøge at få indført. De ved hvor svært det er at komme på holdet og som ung spiller har man ofte ikke råd til at sidde for meget ude i starten af karrieren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Kubala »

Jeg vil mene, at det kan retfærdiggøres her, hvis han skifter pga. spilletid, altså det er ikke samme situation som med Thiago. Thiago fik trods alt væsentlig mere spilletid end Bartra har fået.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Brombi »

Bartra er ægte katalaner og barca dreng. Det er Thiago ikke. Det er ligeglad med hvor han er, så længe han tjener penge og spiller mange minutter. Jeg tror ikke Bartra skifter, med mindre Enrique fortæller ham, at de nok går efter en ny forsvarspiller.

Personligt så jeg gerne at han blev. Han gør det vildt går når han endelig får minutter, og jeg ser en lys fremtid i ham. Jeg håber også at man henter Laporte, så man kan bygge et forsvar omkring ham og Bartra.

Måske er vores transferban en blessing in disguise, og måske får de klubben til at overtale Bartra til at blive.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af Bager »

kklaus skrev:Altså, hvis han gerne vil blive, så er det vel ligegyldigt om hans frikøbsklausul er 10 eller 50M? Og på samme måde; hvis han gerne vil væk, så vil klubben næppe tvinge ham til at blive, uanset om frikøbsklausulen er 10 eller 50M. Det der er dumt, er hvis han gerne vil væk fordi han ikke har spillet nok.
Hørt. Det sidste vi skal gøre er at holde vores ungdomsspillere som gidsler, hvis de gerne vil væk, bare for at vi kan få nogle mio mere. Det er ikke sådan vi skal behandle vores spillere, som har gjort et godt stykke arbejde for klubben, og det er ikke det signal vi skal sende til omverden.

Jeg håber ikke vi giver slip på Bartra. Han viser rigtig gode takter tit, selvom han stadig har nogle hjernebrud af og til. Jeg mener hans statistik siger noget med 17 wins, 2 uafgjort, 0 nederlag. Han er selvfølgelig heller ikke blevet spillet så meget i de store kampe. Efter vi får Vermalen med igen, kunne det måske være en ide at låne Bartra ud til en la liga-klub. Et år med fast spilletid vil helt sikkert gøre ham godt. Det skylder vi ham også snart. Manden er hvad, 24?
Visca el Barca

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 15 - Marc Bartra

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Bartra's buyout fee hasn't dropped. It's 25M, would become 12M if he plays less than 50 games in 2 seasons, but already played 54. [md]

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster