Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

emo skrev:
Barcelona scouts at the U20 World Cup drew up excellent reports on Atletico midfielder Oliver Torres (18), who has a 24M buyout fee. [sport]

Ja, det er da klart. Han var satme også god i den turnering.
24 mill buyout.. Euro?
---------------------------------------
Barca is my religion!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

emo skrev:
Barcelona scouts at the U20 World Cup drew up excellent reports on Atletico midfielder Oliver Torres (18), who has a 24M buyout fee. [sport]

Ja, det er da klart. Han var satme også god i den turnering.
24 mill boyout.. Euro?
---------------------------------------
Barca is my religion!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Oliver Torres er satme lovende. Utrolig teknisk og har allerede et godt blik for spillet. Den typiske spanske midtbanespiller med teknik og pasning i særklasse i forhold til sin alder. Han ville have godt af at spille 10-15 kampe de første par år og samtidig være under Xaviestas vinger.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Champione skrev:
emo skrev:
Barcelona scouts at the U20 World Cup drew up excellent reports on Atletico midfielder Oliver Torres (18), who has a 24M buyout fee. [sport]

Ja, det er da klart. Han var satme også god i den turnering.
24 mill boyout.. Euro?
Ja, for Thiago penge kunne man handle ham, måske allerede nu og leje ud i en sæson til Sociedad.
Allez...

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Men da ikke for buyout prisen..
Så er vi ved at ved Marcos (høj pris for uprøvet potentiale spiller)..
Men er enig i at han viser meget interessante evner!
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Barca kunne have brugt Villa i en Oliver Torres forhandling. Måske de har, hvem ved. Ja, 24 er meget pt, da han som du skriver er uprøvet, mere uprøvet end Thiago var det. Men holder man øje med ham, måske viser interesse i ham, kunne det gør at han på sigt ikke ønskede at forlænge sin kontrakt, og man kunne anskaffe ham billigt. Man skal bare tidligt ud, lidt ligesom man var det med Neymar.
Allez...

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Synes også det er en rigtig god idé at holde øje med Oliver Torres! Han virker vildt lovende!

Men jeg fortrækker nu stadig vi køber Valbuena som en rigtig god backup. For jeg ser Cesc som Xavi's afløser, og han kan i hvert fald spille 6-7 år endnu. Men Oliver Torres ville være perfekt som Cesc's afløser :glad:
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Heartbreaker »

Real køber ham næste sommer.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Så er det godt at man har Samper.
Senest rettet af Kubala tors jul 18, 2013 10:21 pm, rettet i alt 1 gang.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Champione skrev:Hvorfor er Kyriakos Papadopoulos egentlig aldrig blevet nævnt?

Han er en dygtig ung stopper fra Schalke.. Han er yderst Puyol agtig i sin spillestil og minder utroligt meget om El Capitan som ung.

Han har en frikøbsklausul på 22.5 mill. euro, og Liverpool kædes sammen med ham: http://footy.dk/2013/07/18/medie-liverp ... ke-profil/
Nu hvor jeg har set youtube med ham. Så virker han lige som det vi mangler i forsvaret! (Puyol klon ;-) )
Nu hvor vi ikke kan få Marquinhos, så synes jeg helt klart at vi skal gå efter ham!

Men han er vel heller ikke inde i billedet, lige som Zouma og Mangala :? :mad:

Det eneste to minusser ved ham er: Han disciplin og at han ofte begår frispark i følge denne her hjemmeside:

http://www.whoscored.com/Players/33063/

phpBB [video]
Senest rettet af Drake tors jul 18, 2013 10:21 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".
Men nu er det i hvert fald min eneste mulighed (ud over at se kampe, og læse) for at vurdere spillere ;-)

Jeg vil mener at fodboldklubber har Talentspejder ansat, til at tage ud og se de spiller de er interesseret i ;-)
Så vil ikke lige sammenligne det.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:
Kubala skrev:Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".
Men nu er det i hvert fald min eneste mulighed (ud over at se kampe, og læse) for at vurdere spillere ;-)

Jeg vil mener at fodboldklubber har Talentspejder ansat, til at tage ud og se de spiller de er interesseret i ;-)
Så vil ikke lige sammenligne det.

Hvorfor bruger du så youtube som en målestok så, når du vil argumentere for en spiller? Desuden skriver du at du ikke har set så meget til spilleren - næsten hver gang, men stadig argumenterer du for et køb af den givne spiller. Normalt ville man bare ikke udtale sig om en spiller, når man ikke har set noget til denne spiller.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Kubala skrev:
Drake skrev:
Kubala skrev:Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".
Men nu er det i hvert fald min eneste mulighed (ud over at se kampe, og læse) for at vurdere spillere ;-)

Jeg vil mener at fodboldklubber har Talentspejder ansat, til at tage ud og se de spiller de er interesseret i ;-)
Så vil ikke lige sammenligne det.

Hvorfor bruger du så youtube som en målestok så, når du vil argumentere for en spiller? Desuden skriver du at du ikke har set så meget til spilleren - næsten hver gang, men stadig argumenterer du for et køb af den givne spiller. Normalt ville man bare ikke udtale sig om en spiller, når man ikke har set noget til denne spiller.
Hvis man ikke kan udtale sig ud fra youtube og hvad man kan læse. Så vi der jo næsten ikke være nogen samtaler/diskussioner her inde. Ja det er et tyndt grundlag, men ellers kan man jo næsten ikke være med til at snakke om andre spillere ind vores egene, og de mest kende spillere. Hvis man ikke ser alt fodboldt.

Synes næsten altid du skal nedgør folk her inde. Alle har ikke samme viden, og alle går ikke op i at man skal vide alt før man udtaler sig, lige som dig. Hvis man siger hvad baggrunden for ens viden er, så kan andre jo rette en som har mere viden om spilleren, også lære man af det.

Jeg troede jeg var en af de mest negative her inde, men du er da godt med.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Drake skrev:
Kubala skrev:
Drake skrev:
Kubala skrev:Stewart Downing blev også købt efter at træner-teamet i Liverpool havde set youtube videoer af ham - eller hvis man skal tro rygterne. Det viste sig også at det var "det hel rette køb".
Men nu er det i hvert fald min eneste mulighed (ud over at se kampe, og læse) for at vurdere spillere ;-)

Jeg vil mener at fodboldklubber har Talentspejder ansat, til at tage ud og se de spiller de er interesseret i ;-)
Så vil ikke lige sammenligne det.

Hvorfor bruger du så youtube som en målestok så, når du vil argumentere for en spiller? Desuden skriver du at du ikke har set så meget til spilleren - næsten hver gang, men stadig argumenterer du for et køb af den givne spiller. Normalt ville man bare ikke udtale sig om en spiller, når man ikke har set noget til denne spiller.
Hvis man ikke kan udtale sig ud fra youtube og hvad man kan læse. Så vi der jo næsten ikke være nogen samtaler/diskussioner her inde. Ja det er et tyndt grundlag, men ellers kan man jo næsten ikke være med til at snakke om andre spillere ind vores egene, og de mest kende spillere. Hvis man ikke ser alt fodboldt.

Synes næsten altid du skal nedgør folk her inde. Alle har ikke samme viden, og alle går ikke op i at man skal vide alt før man udtaler sig, lige som dig. Hvis man siger hvad baggrunden for ens viden er, så kan andre jo rette en som har mere viden om spilleren, også lære man af det.

Jeg troede jeg var en af de mest negative her inde, men du er da godt med.

Du kommer med rigtig mange anklager mod mig og bliver rimelig personlig. Jeg har hverken sagt at jeg besidder mere viden end dig eller andre herinde eller for den sags skyld sagt, at du ikke må mene det ene eller det andet. Jeg vil dog debattere med dig, når jeg er uenig med dig, derfor er vi begge herinde, for at diskutere. Hvis du ikke kan lide at diskutere med andre, der kommer med modargumenter mod dine udsagn, så bliver det svært at være på et forum.


Jeg er ikke negativ - bare fordi jeg stiller mig kritisk over for dig eller nogle af de andre herinde. Når I skriver noget, som jeg er uenig i, så vil jeg diskutere med jer. Hvis du kalder dette for at være negativ, så forstår jeg som sagt ikke, hvorfor du er herinde.


Og skal vi ikke droppe personlige angreb, tak.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 76 gæster