Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

denisasllani98

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af denisasllani98 »

Kubala skrev:
denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:Det bliver Koscielny.
Vermaelen.

Sikkert. Det bliver sikkert en fra Arsenal. Det har været lidt på mode på det seneste.
Ja, endnu en nødløsning.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev:Hvis man ikke vil have Luiz, så er der Agger tilbage. Måske var det ham - Tito refererede til, da han sagde at man var godt i gang med forhandlingerne omkring en forsvarsspiller. Han var jo efter sigende tæt på at signe for Barca sidste sommer, men Tito ville give Bartra en chance.




Agger har masser af rutine og erfaring og er en af de bedste i gamet, så det ville ikke være helt skidt. Hvis man skal kigge på en yngre forsvarsspiller, så vil jeg igen fremhæve Mangala, fordi ikke nok med at han er fysisk stærk, teknisk god, forudseende og hurtig, så har han også rutinen med, da han har spillet lidt over 150 kampe i en alder af bare 22 år.
Jeg tror simpelthen bare ikke på, at det ender med Agger.
Ikke at jeg ikke har nogen fidus til ham - det har jeg i den grad! - men pga. hans forhold til klubben.
Han lever og ånder simpelthen for den klub.

Mangala lyder også rigtig spændende ud fra, hvad der bliver skrevet om ham!
- Kunne da være en mulighed :glad:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nyhuus skrev:
Kubala skrev:Hvis man ikke vil have Luiz, så er der Agger tilbage. Måske var det ham - Tito refererede til, da han sagde at man var godt i gang med forhandlingerne omkring en forsvarsspiller. Han var jo efter sigende tæt på at signe for Barca sidste sommer, men Tito ville give Bartra en chance.




Agger har masser af rutine og erfaring og er en af de bedste i gamet, så det ville ikke være helt skidt. Hvis man skal kigge på en yngre forsvarsspiller, så vil jeg igen fremhæve Mangala, fordi ikke nok med at han er fysisk stærk, teknisk god, forudseende og hurtig, så har han også rutinen med, da han har spillet lidt over 150 kampe i en alder af bare 22 år.
Jeg tror simpelthen bare ikke på, at det ender med Agger.
Ikke at jeg ikke har nogen fidus til ham - det har jeg i den grad! - men pga. hans forhold til klubben.
Han lever og ånder simpelthen for den klub.

Mangala lyder også rigtig spændende ud fra, hvad der bliver skrevet om ham!
- Kunne da være en mulighed :glad:
Har ingen idé om, hvem man er ude efter. Jeg nævner bare de spillede, som ifølge rygterne er blevet nævnt hyppigt på det seneste, derfor Luiz og Agger, da Silva og Marquinhos er ude af billedet, som sagt eller det er hvad rygterne siger i hvert fald at de er.


Edit: Og fortæller bare, hvad de besidder, altså hvad jeg har observeret omkring disse spillere. Ikke rigtigt andet.

Nyhuus
Indlæg: 531
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 8:34 pm
Har takket: 49 gange
Blevet takket: 35 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Nyhuus »

Kubala skrev: Har ingen idé om, hvem man er ude efter. Jeg nævner bare de spillede, som ifølge rygterne er blevet nævnt hyppigt på det seneste, derfor Luiz og Agger, da Silva og Marquinhos er ude af billedet, som sagt eller det er hvad rygterne siger i hvert fald at de er.


Edit: Og fortæller bare, hvad de besidder, altså hvad jeg har observeret omkring disse spillere. Ikke rigtigt andet.
Sådan forstod jeg det heller ikke.
Kommenterede blot på rygtet :)

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Nyhuus skrev:
Kubala skrev: Har ingen idé om, hvem man er ude efter. Jeg nævner bare de spillede, som ifølge rygterne er blevet nævnt hyppigt på det seneste, derfor Luiz og Agger, da Silva og Marquinhos er ude af billedet, som sagt eller det er hvad rygterne siger i hvert fald at de er.


Edit: Og fortæller bare, hvad de besidder, altså hvad jeg har observeret omkring disse spillere. Ikke rigtigt andet.
Sådan forstod jeg det heller ikke.
Kommenterede blot på rygtet :)

Ok, helt i orden.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Thiago Silva (PSG): "Barça rumours? I have a four-year contract, I'm happy and I hope to stay until the end of my contract." [globoesporte]
Visa
Thiago Silva (PSG): "I like Barça. Everybody likes their style. I love football, so I also like how they play. But there's nothing concrete"
Den anden udtalelse er interessant.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jeg elsker det faktum, at hvis man surfer lidt rundt på de forskellige danske fodbold-fora, vil man lægge mærke til, at samtlige af de store klubbers fans er umådeligt skeptiske og nervøse i forhold til deres respektive holds ageren på transfermarkedet. Og sådan forholder det sig egentlig stort set hvert år.

Note: Når jeg siger "samtlige fans" er Madrids selvfølgelig undtaget, eftersom deres tilhængere stadig ville føle sig på toppen, om de så lå og rodede rundt i Segunda División.

"No solo soy perfecto, también soy Madridista." - Fuuuuuuck
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Liverpool centre back Daniel Agger (28) is the main alternative for Thiago Silva. The Dane, who'd cost around 15M, is open to a move. [md]"


Det er da en ny drejning, ikke en så høj pris igen, som før nævnt. Til den pris siger jeg ok for Agger.
Allez...

sonnybarca

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af sonnybarca »

emo skrev:
Liverpool centre back Daniel Agger (28) is the main alternative for Thiago Silva. The Dane, who'd cost around 15M, is open to a move. [md]"


Det er da en ny drejning, ikke en så høj pris igen, som før nævnt. Til den pris siger jeg ok for Agger.
Ditto, selvom det føles et år for sent. Men langt hellere en Agger til 15-20M end Thiago Silva til 45-50M. Desuden kunne jeg godt se Agger afslutte sin karriere på topplan med manér og ende med at spille de bedste 2-3 år i hans karriere hos os. Om end det blot er ønsketænkning :)

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

Hvorfor er Kyriakos Papadopoulos egentlig aldrig blevet nævnt?

Han er en dygtig ung stopper fra Schalke.. Han er yderst Puyol agtig i sin spillestil og minder utroligt meget om El Capitan som ung.

Han har en frikøbsklausul på 22.5 mill. euro, og Liverpool kædes sammen med ham: http://footy.dk/2013/07/18/medie-liverp ... ke-profil/
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Agger til 15-20 mio euro ville være perfekt.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Barcelona scouts at the U20 World Cup drew up excellent reports on Atletico midfielder Oliver Torres (18), who has a 24M buyout fee. [sport]

Ja, det er da klart. Han var satme også god i den turnering.
Allez...

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg vil hellere have, man satser på Samper.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Visca El Barca skrev:Jeg vil hellere have, man satser på Samper.
Enig...

Men hvis han er så stort et talent er det en god idé at holde øje med ham.
Allez...


Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 78 gæster