Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Emo: Korrekt.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Afellay99

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.

SuperPedro

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SuperPedro »

Afellay99 skrev:Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.
Netop derfor man vil hente ham, og Tito ikke gider smide 30 mio efter et ubeskrevet blad som Marquinhos, eller 30-40 efter Luiz som er omvandrende hjerneblødning.
Og også derfor vores sponsorer og bagland kan se ideen i det, som tidligere forklaret.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

SuperPedro skrev:
Afellay99 skrev:Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.
Netop derfor man vil hente ham, og Tito ikke gider smide 30 mio efter et ubeskrevet blad som Marquinhos, eller 30-40 efter Luiz som er omvandrende hjerneblødning.
Og også derfor vores sponsorer og bagland kan se ideen i det, som tidligere forklaret.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Har T. Silva gjort det godt under CC? Jeg har kun set ham gøre sig uheldigt bemærket i den blunder af en clearing han lavede i Uruguay kampen.

Jep, €28mio for 19-årige Marquinhos giver ikke rigtig mening, medmindre man kender noget helt ekstrordinært om ham og på den måde vurderer at han har et ekstremt talent. Så heller de der €40mio for Silva og så give Bartra en ærlig chance. Bartra har ikke lavet nogle fejl og for ofte spillet under usikker Pique eller Marscherano ledelse. En forsvarer i T. Silva klassen skal gå ind med fuld anciennitet, lede og frem for alt give Pique sved på panden.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Afellay99

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Afellay99 »

rummenigge skrev:
SuperPedro skrev:
Afellay99 skrev:Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.
Netop derfor man vil hente ham, og Tito ikke gider smide 30 mio efter et ubeskrevet blad som Marquinhos, eller 30-40 efter Luiz som er omvandrende hjerneblødning.
Og også derfor vores sponsorer og bagland kan se ideen i det, som tidligere forklaret.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Har T. Silva gjort det godt under CC? Jeg har kun set ham gøre sig uheldigt bemærket i den blunder af en clearing han lavede i Uruguay kampen.

Jep, €28mio for 19-årige Marquinhos giver ikke rigtig mening, medmindre man kender noget helt ekstrordinært om ham og på den måde vurderer at han har et ekstremt talent. Så heller de der €40mio for Silva og så give Bartra en ærlig chance. Bartra har ikke lavet nogle fejl og for ofte spillet under usikker Pique eller Marscherano ledelse. En forsvarer i T. Silva klassen skal gå ind med fuld anciennitet, lede og frem for alt give Pique sved på panden.
Jeg mener han har spillet godt. Han havde en uheldig en mod Uruguay, men rygterne gik på han faktisk spillede skadet. Ellers syntes jeg han virker sikker, især taget i betragtning af han spiller ved siden af Luiz render rundt hvor han har lyst og Marcelo og Alves som egentligt ikke er forsvarsspillere. Godkendt Conf Cup af ham vil jeg mene.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Afellay99 skrev:
rummenigge skrev:
SuperPedro skrev:
Afellay99 skrev:Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.
Netop derfor man vil hente ham, og Tito ikke gider smide 30 mio efter et ubeskrevet blad som Marquinhos, eller 30-40 efter Luiz som er omvandrende hjerneblødning.
Og også derfor vores sponsorer og bagland kan se ideen i det, som tidligere forklaret.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Har T. Silva gjort det godt under CC? Jeg har kun set ham gøre sig uheldigt bemærket i den blunder af en clearing han lavede i Uruguay kampen.

Jep, €28mio for 19-årige Marquinhos giver ikke rigtig mening, medmindre man kender noget helt ekstrordinært om ham og på den måde vurderer at han har et ekstremt talent. Så heller de der €40mio for Silva og så give Bartra en ærlig chance. Bartra har ikke lavet nogle fejl og for ofte spillet under usikker Pique eller Marscherano ledelse. En forsvarer i T. Silva klassen skal gå ind med fuld anciennitet, lede og frem for alt give Pique sved på panden.
Jeg mener han har spillet godt. Han havde en uheldig en mod Uruguay, men rygterne gik på han faktisk spillede skadet. Ellers syntes jeg han virker sikker, især taget i betragtning af han spiller ved siden af Luiz render rundt hvor han har lyst og Marcelo og Alves som egentligt ikke er forsvarsspillere. Godkendt Conf Cup af ham vil jeg mene.
Jeg synes til gengæld ikke at han har spillet specielt godt. Slet ikke til de 40 mil, og som verdens bedste CB, eller en af dem.
Senest rettet af Drake søn jun 30, 2013 1:24 pm, rettet i alt 1 gang.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Blaugrana92 »

Afellay99 skrev:Hvis vi henter Thiago Silva vinder vi The Treble næste år. Jeg ved det bare. No jinx.
Jaaaaaaa sgu da! Supercopa de España, Copa del Rey og Copa Catalunya! Det bliver SÅ godt!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Fred koster 3 mio EUR

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Julio Cesar koster 3 mio

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

BarçaDK

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af BarçaDK »

Ergo kan man altså få nøjagtigt 671319 kg Tyrkisk Peber i stedet for. Månedes prishug i Netto!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Med alle de kg behøver man ikke Valdes på mål. Sælg ham

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Blach
Indlæg: 543
Tilmeldt: tirs mar 10, 2009 9:48 pm
Har takket: 95 gange
Blevet takket: 23 gange

Re:

Indlæg af Blach »

SuperPedro skrev:Fred koster 3 mio EUR

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg kunne faktisk godt se Fred i truppen! Han er ikke et stort navn, og vil derfor sikkert ikke kræve lige så meget plads, lige så mange penge og lige så meget spilletid som fx Lewandowski. Så scorer han en hel masse, og mål kan man jo ikke få for mange af. Og så ligner han en fighter og giver ikke op efter første afbrænder... Ham i Barca kunne faktisk være lækkert!

Derudover kan han tage midter pladsen, i et angreb hvor man kommer Messi og Neymar ud på hver deres kant, for på den måde at splitte modstanderen mest muligt og skabe plads i midten af banen. ( Neymar - Fred - Messi )
"Winning against Madrid is like an orgasm" Xavi Hernandez

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg er også fortaler for at Messi skal fjernes fra midten. Det gør vores hold mere fleksibelt og bevægelig og vi kan spille på flere strenge. Både fab og Alexis kan spille deroppe. Eller en 9'er

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Eventuelt Messi bagved de 3 forreste i playmaker rolle. I en 3-4-3. Neymar-Alexis-Tello/Deulofeu/Pedro

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re:

Indlæg af Drake »

SuperPedro skrev:Jeg er også fortaler for at Messi skal fjernes fra midten. Det gør vores hold mere fleksibelt og bevægelig og vi kan spille på flere strenge. Både fab og Alexis kan spille deroppe. Eller en 9'er

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg er også med på at med Messi på kanten, vil kunne give of flere strenge at spille på.
Men det skal ikke være Cecs eller Alexis der skal spille den centrale angriber. Det er de ikke skarpe nok til.

Så hvis vi skal spille med en central angriber. Så skal det være en "rigtig" angriber, og helst en der er god i luften.
Jeg så meget gerne Lewan, eller måske Rooney. Også Messi som første backup.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster