Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Alias-A »

Tja. Jeg fristes nogle gange til at tro at loyalitet og klubfølelse betyder mere for vores spillere end at få en smule mere i pengeposen, men det er selvfølgelig drømmetænkning.

Enig i at et salg af Neymar vil være kæmpe nedtur for os.
93' Iniesta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg kan bare ikke forstå hvordan så mange kan tage så let på et evt salg (ikke at det kommer til at ske).

Vi vil miste den spiller vi skal bygge op omkring og i stedet skulle ud på markedet for at finde/købe en stjerne. Og det på et marked hvor de bedste spillere ikke bliver solgt (hvordan er det gået med verratti?) og man sikkert skal smide en masse penge efter et talent eller en spiller der ikke har spillet i en storklub før. Det vil være sindssygt risikabelt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Piquénbauer skrev:Vi vil miste den spiller vi skal bygge op omkring og i stedet skulle ud på markedet for at finde/købe en stjerne. Og det på et marked hvor de bedste spillere ikke bliver solgt (hvordan er det gået med verratti?).
Det er lidt selvmodsigende, når nu netop Neymar ville være solgt i det her tilfælde ;-)

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Storken skrev:
Piquénbauer skrev:Vi vil miste den spiller vi skal bygge op omkring og i stedet skulle ud på markedet for at finde/købe en stjerne. Og det på et marked hvor de bedste spillere ikke bliver solgt (hvordan er det gået med verratti?).
Det er lidt selvmodsigende, når nu netop Neymar ville være solgt i det her tilfælde ;-)
På grund af en alt for lav frikøbsklausul.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Piquénbauer skrev:Jeg kan bare ikke forstå hvordan så mange kan tage så let på et evt salg (ikke at det kommer til at ske).

Vi vil miste den spiller vi skal bygge op omkring og i stedet skulle ud på markedet for at finde/købe en stjerne. Og det på et marked hvor de bedste spillere ikke bliver solgt (hvordan er det gået med verratti?) og man sikkert skal smide en masse penge efter et talent eller en spiller der ikke har spillet i en storklub før. Det vil være sindssygt risikabelt.
Det ville være katastrofalt. Ligeså snart vi får 220 mil euro for Neymar, vil Juve kræve 150 for Dybala, Dortmund nok det samme for Dembele, osv. Disse spillere når ikke engang Neymar til sokkeholderne. Forstår ikke det der med at vi for Neymars pris kan hente 2-3 klassespillere.

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 289 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af whidgee »

Neymar skifter til PSG. Det er jeg overbevist om.

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af klogfyr »

Piquénbauer skrev:Hvordan kan vi få 2 spillere fra øverste hylde til den pris? Jeg tror egentlig slet ikke vi kan få en fra øverste hylde da disse ikke bliver solgt. Vi kan få en ubekendt i et talent som mbappe eller dembele, men ikke ret meget mere.

Det ville være en katastrofe hvis neymar blev solgt. Vi skulle ud på et trasnfermarked hvor priserne er gået amok og klubber ikke vil sælge. Og samtidig vil vores fremtid være væk og vi vil stå tilbage med 2 spillere på 30 helt fremme og ingen talenter på vej op.
Dybala for 120 og Mbappé for 100. Jeg ser det ikke som en katastrofe at Neymar bliver solgt, hvis han bliver det. Han har et helt ekstremt topniveau, men jeg har også set ham stoppe mange angreb, fordi han varmer bolden eller dribler ind i tre spillere. jeg er ikke overbevist om, at han nogensinde lægger det fra sig. Hvis han gør, samt bliver mere effektiv i sine afslutninger, så vil der ikke være de penge i verden, der vil kunne erstatte ham, men jeg er ikke sikker på det. Derimod ser jeg et kæmpe lys i Mbappé, han har ikke nær den flair og kreatør evner som Neymar, men tror han bliver rigtig skarp. Hurtig og effektiv. Dybala kunne så stå for det mere kreative. De to spillere kunne godt opveje for Neymar, tror jeg. Som sagt, så ser jeg gerne Neymar bliver, men ingen katastrofe, hvis han skulle blive solgt.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Vi bliver seriøst cucked af PSG hvis de tager Neymar og vi bliver afvist hver evig eneste fucking gang med Veratti.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Tello skrev:Vi bliver seriøst cucked af PSG hvis de tager Neymar og vi bliver afvist hver evig eneste fucking gang med Veratti.
Det ville næsten være poetisk.

PSG tror, at de har slået os ud af Champions League, men det ender med at være omvendt. Vi tror, at vi napper deres bedst spiller, men de ender med at nappe en af vores i stedet.

:think: :eh:

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Jesni »

Tello skrev:Vi bliver seriøst cucked af PSG hvis de tager Neymar og vi bliver afvist hver evig eneste fucking gang med Veratti.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det lyder ærligt talt mere som et kontra-rygte fra PSG's side end en egentlig realitet, at Neymar skulle tage til PSG. Sportsligt giver det i hvert fald ikke mening for ham.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Dybala for 120 og Mbappé for 100. Jeg ser det ikke som en katastrofe at Neymar bliver solgt, hvis han bliver det. Han har et helt ekstremt topniveau, men jeg har også set ham stoppe mange angreb, fordi han varmer bolden eller dribler ind i tre spillere. jeg er ikke overbevist om, at han nogensinde lægger det fra sig. Hvis han gør, samt bliver mere effektiv i sine afslutninger, så vil der ikke være de penge i verden, der vil kunne erstatte ham, men jeg er ikke sikker på det. Derimod ser jeg et kæmpe lys i Mbappé, han har ikke nær den flair og kreatør evner som Neymar, men tror han bliver rigtig skarp. Hurtig og effektiv. Dybala kunne så stå for det mere kreative. De to spillere kunne godt opveje for Neymar, tror jeg. Som sagt, så ser jeg gerne Neymar bliver, men ingen katastrofe, hvis han skulle blive solgt.
Det er lavt sat for dem begge. For lavt imo. Juve skulle eftersignende have fået et bud på lige omkring 100 mio for higuain og de sagde nej. Prisen for mbappe bliver i medierne nævnt omkring 130 mio.

Men jeg kan kun sige at jeg er uenig. Dybala og Mbappe er unge og har vist potentiale men der er uendeligt langt op til neymar. Også selvom han til tider holder lidt i bolden. Jeg ville være meget utilfreds med at "bytte" dem for neymar.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Ivan Raupp broke the news about Vinícius Júnior joining Real Madrid, with all the values involved. He's also saying that Neymar wants PSG.
Emery: "Neymar? PSG and our fans will be happy to see him coming. PSG must have a player who's in top-5, 6 or 7 in the world."
Emery: "Neymar may come... or maybe not... Our club works, it will not be easy, but maybe we can do it." #PSG
Emery on Neymar: "For now, there's nothing concrete."
Thiago Silva: "Neymar at PSG? I don't know. I've heard a lot of reporters talking, but for now, there is nothing concrete."
Thiago Silva: "I think that, for PSG's project, which is important, it is always good to have great players like Neymar."
Marquinhos: "I don't know if Neymar informed the Brazilians of PSG [that he's coming]. In any case, he did not tell me anything [laughs]."
Neymar, despite his friendship and admiration for Messi, has a career goal to get as close as possible to the level reached by Messi.
Neymar can earn monthly wages of €2.5m at PSG. He dreams to win FIFA's Best Player award, which he thinks wouldn't be possible under Messi.
Neymar has already informed PSG's Brazilian players that he will join the French club.
André Cury, Barcelona's representative in Brazil, is very close to Neymar and frequently visits the player's house. He doesn't deny anything
Jeg håber det er en ond joke, og bare er en del af det sædvanlige transfermarkedspis. Og jeg håber ikke, at Dani Alves forsøger sig med noget for at få Neymar til, som rygterne også påstår.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 575 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Ja, det er lidt ligesom med argumentet som nogle har med at et salg af Messi ville kunne indbringe penge nok til 4-5 stjerne angriberne,, problemet er bare at kun een af disse kan spille ad gangen. Ingen ville tilnærmelsesvis kunne være på Messis niveau, så det er ligegyldig om vi så fik 10 stjerne angribere i stedet for, det ville være et dårligt bytte.

Same same med Neymar, hvem i hele verden kan 1-1 erstatte ham - foruden Messi?
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg køber den ikke. Det virker som et rygte PSG har placeret for at give igen for hele cirkuset omkring Verratti.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Storken skrev:
Tello skrev:Vi bliver seriøst cucked af PSG hvis de tager Neymar og vi bliver afvist hver evig eneste fucking gang med Veratti.
Det ville næsten være poetisk.

PSG tror, at de har slået os ud af Champions League, men det ender med at være omvendt. Vi tror, at vi napper deres bedst spiller, men de ender med at nappe en af vores i stedet.

:think: :eh:
What goes around comes back around [emoji3]

Jesni skrev:
Tello skrev:Vi bliver seriøst cucked af PSG hvis de tager Neymar og vi bliver afvist hver evig eneste fucking gang med Veratti.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
Det lyder ærligt talt mere som et kontra-rygte fra PSG's side end en egentlig realitet, at Neymar skulle tage til PSG. Sportsligt giver det i hvert fald ikke mening for ham.
Håber det også, men hvis det passer, og hvis Neymar er så ivrig, så har jeg ingenting tilovers. Tror heller ikke på, at vi får brugt pengene ordentligt, i tilfælde af.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 49 gæster