Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

klogfyr
Indlæg: 2377
Tilmeldt: tirs okt 10, 2006 7:58 pm
Geografisk sted: Holbæk
Har takket: 97 gange
Blevet takket: 224 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af klogfyr »

well jeg læste for et par dage siden et interview med Cesc, hvor de spurgte ham om han skulle til barca, hvorefter han svarede: ja, men på ferie. Så vil ikke tage det, at han er i Barcelona for nogen som helst indikation på at skiftet er tæt på eller overhoved bliver til noget.

Jbninc

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Jbninc »

klogfyr skrev:well jeg læste for et par dage siden et interview med Cesc, hvor de spurgte ham om han skulle til barca, hvorefter han svarede: ja, men på ferie. Så vil ikke tage det, at han er i Barcelona for nogen som helst indikation på at skiftet er tæt på eller overhoved bliver til noget.
Og det kan sagtens være grunden til, at han er i Barcelona. Dog tvivler jeg lidt på, at det er det eneste, han skal dernede. Mesut Özil var også på "ferie" i Barcelona sidste år, hvor rygtemøllen sendte ham til klubben. Han har sikkert leget turist i et par dage, men mon ikke, at der også var booket tid i kalenderen til et møde?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Det vil vel altid være lidt omsonst at lægge for meget i, at Cesc tager en tur forbi Barcelona, når nu hans familie og venner bor der, og han selv er opvokset der. Burde kun være rimeligt, at han kan tage hjem, uden at det i sig selv skal indikere forhandlinger - også fordi det vel næppe er Cesc, der skal til forhandlingsbordet, men Arsenal.

Men anyway, mht. Thiago, så håber jeg bare ikke, at det kommer ham til last, at han ikke er catalaner. Men i sidste ende, så må man vel forlade sig på hans egne ord om, at han ingen steder skal hen.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Thiago har fået en næseoperation. :o
@FCBarcelona skrev:@Thi_Alcantara91 has had nasal surgery and should be fully recovered in 10 days
http://www.fcbarcelona.cat/web/english/ ... t=Football

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Er der en, som kan oversætte følgende lægeord til almindelig dansk ud fra dette citat?
Thiago Alcántara has undergone nasal septoplasty this afternoon to solve the respiratory problems he has
been suffering as a result of a deviated nasal septum.
Hvad har de opereret?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Næseskillevæggen. Den har åbenbart generet hans vejrtrækning.

Jeg forudser en stigning i stamina i FM12 på mindst 2-3 point.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Næseskillevæggen. Den har åbenbart generet hans vejrtrækning.

Jeg forudser en stigning i stamina i FM12 på mindst 2-3 point.
Er det en ny form for doping, vi er vidne til her?!

Og Thiago er kongeringe i FM 11. Håber de gør noget ved det, for han er virkelig, virkelig ringe i FM. Han spiller altid over et 7-tal hos mig.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Han skal nok få et ordentligt spark i røven, ligesom de gjorde allerede i vinteropdateringen til FM11 (hvor Rafinha også fik en vitaminindsprøjtning). Fuldstændig irrelevant, men mon ikke også en gut som Chr. Eriksen får et skud doping i FM12.

Barcas ungdomsakademi er i øvrigt svært undervurderet i FM, sådan helt generelt. Santos' er meget bedre. Mon Sports Interactive er lidt småbitre på os, fordi de er Arsenal-fans?

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Han skal nok få et ordentligt spark i røven, ligesom de gjorde allerede i vinteropdateringen til FM11 (hvor Rafinha også fik en vitaminindsprøjtning). Fuldstændig irrelevant, men mon ikke også en gut som Chr. Eriksen får et skud doping i FM12.

Barcas ungdomsakademi er i øvrigt svært undervurderet i FM, sådan helt generelt. Santos' er meget bedre. Mon Sports Interactive er lidt småbitre på os, fordi de er Arsenal-fans?
Er Sports Interactive også Arsenal-fans? For det er FIFA-folkene i den grad også. Især når spillere som Arshavin kan have 88 i alt? Hvad fanden har den mand vist i over et år nu?

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Så vidt jeg husker, ligger deres kontor et par hundrede meter fra Emirates. Er vel derfor, at Cesc er så dominerende i FM, i stedet for at være skadet halvdelen af tiden som i virkeligheden.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Så vidt jeg husker, ligger deres kontor et par hundrede meter fra Emirates. Er vel derfor, at Cesc er så dominerende i FM, i stedet for at være skadet halvdelen af tiden som i virkeligheden.
Det vidste jeg ikke. Men altså; Hvis du synes, at Barcas ungdomshold er dårlige, så går det vel lige op med Jeres A-holdsspillere. Jeres spillere er altid for vanvittige. Det samme med Reals spillere altid.

Synes faktisk de er mere onde ved United-spillere. En som Nani er dårlig. Det samme er Valencia.

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Mander »

Derfor burde regens vel stadig være af nogenlunde kvalitet, når man snakker om det vel pt. bedste ungdomsakademi i verden.

Real Madrid er i øvrigt altid overvurderede. Se bare på FIFA. Hvis ikke idioterne, man møder online, vælger Chelsea, så vælger de Real. Slår aldrig fejl.

LaMasia!

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af LaMasia! »

Mander skrev: Real Madrid er i øvrigt altid overvurderede. Se bare på FIFA. Hvis ikke idioterne, man møder online, vælger Chelsea, så vælger de Real. Slår aldrig fejl.
Ja, og så vælger man Barca og vinder....... men så fucker de bare af!!!!!!!!

Squix

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Squix »

# 23 skrev:
Mander skrev:Så vidt jeg husker, ligger deres kontor et par hundrede meter fra Emirates. Er vel derfor, at Cesc er så dominerende i FM, i stedet for at være skadet halvdelen af tiden som i virkeligheden.
Det vidste jeg ikke. Men altså; Hvis du synes, at Barcas ungdomshold er dårlige, så går det vel lige op med Jeres A-holdsspillere. Jeres spillere er altid for vanvittige. Det samme med Reals spillere altid.

Synes faktisk de er mere onde ved United-spillere. En som Nani er dårlig. Det samme er Valencia.
Lol..

De nye opdateringer til Fifa (sæson opdatering) har givet Rooney 92 - Vidic 92 - Ferdinand 90

Hvis det ikke er overdrivelse, så ved jeg snart ikke hvad er - næsten på niveau med at Pique som har 91, hvilket også er alt for meget, når en spiller som Puyol "kun" har 82.

Til sammenligning har Messi 92.
Men helt ærlig - Rooney og Vidic lige så gode som Messi? Doubt it.
Derudover syntes jeg også det er grotesk en spiller som Abidal kun er 78, ligesom Thiago kun er 76,

BarçaDK

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af BarçaDK »

Squix skrev:Lol..

De nye opdateringer til Fifa (sæson opdatering) har givet Rooney 92 - Vidic 92 - Ferdinand 90

Hvis det ikke er overdrivelse, så ved jeg snart ikke hvad er - næsten på niveau med at Pique som har 91, hvilket også er alt for meget, når en spiller som Puyol "kun" har 82.

Til sammenligning har Messi 92.
Men helt ærlig - Rooney og Vidic lige så gode som Messi? Doubt it.
Derudover syntes jeg også det er grotesk en spiller som Abidal kun er 78, ligesom Thiago kun er 76,
Hvaaaad? Er det i det der Ultimate Team som jeg aldrig helt har fattet? For det er da ikke i de almindelige trupper?

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 62 gæster