Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Så er vi ikke så uenige Kubala. Jeg er ret sikker på, at Neymar modnes med alderen, det gør de fleste. Om han finder en balance mellem sit privatliv og sit fodboldliv, må tiden vise. At han er nået dertil hvor han er, i så ung en alder, vidner for mig om, at det er lykkedes ham hidtil. Som barcafan håber jeg, at han vedbliver med det uforudsigelige, legende og "ufornuftige" spil på banen. Og før Storken styrtdykker i et semantisk flueknep, så mener jeg selvfølgelig ikke, at han skal kravle døddrukken over kridtstregen med dansesko på i ego-trippets navn, fordi han skal prioritere at være en festabe uden for banen over at være en fodboldspiller på. Men jeg ser ham gerne forsøge den svære dribling til tider, også når den fornuftige spiller hver eneste gang ville slå den sikre aflevering tilbage i banen. Jeg ser ham gerne bringe lidt sambarytmer med sig ind på grønsværen.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Kan vi blive enige om, at;
a) folk har forskellig personlighed? og
b) at fodboldspillere har forskellige kvaliteter på banen?

Jeg tror man gør Neymars kvaliteter på banen ringere, ved at tvinge ham til at ændre personlighed.
Altså tror jeg, at der er direkte sammenhæng mellem a) og b).

Jeg tror ikke på, at nogen fodboldspiller træder på banen uden at tage deres personlighed med sig.
Fest og farver anser jeg som en del af både Neymars personlighed, og hans kvaliteter på fodboldbanen. Fest ser jeg ikke som en isoleret begivenhed, som involverer at drikke sig i hegnet.

Tak fordi du prøver.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Guardiola skrev:Kan vi blive enige om, at;
a) folk har forskellig personlighed? og
b) at fodboldspillere har forskellige kvaliteter på banen?

Jeg tror man gør Neymars kvaliteter på banen ringere, ved at tvinge ham til at ændre personlighed.
Altså tror jeg, at der er direkte sammenhæng mellem a) og b).

Jeg tror ikke på, at nogen fodboldspiller træder på banen uden at tage deres personlighed med sig.
Fest og farver anser jeg som en del af både Neymars personlighed, og hans kvaliteter på fodboldbanen. Fest ser jeg ikke som en isoleret begivenhed, som involverer at drikke sig i hegnet.
Enhvert individ har gavn af at blive skubbet i den rigtige retning, hvis de ikke træffer det bedste valg på egen hånd. Det handler ikke om at ændre deres personlighed, men derimod at begrænse deres dårlige beslutninger.

Jeg er eksempelvis ekstrem doven af natur. Jeg har derfor svært ved at dukke op til alle timerne på mit studie, da der ikke er mødepligt. Jeg er dog ikke i tvivl om, at jeg ville være en bedre student, hvis jeg var tvunget til at møde op. Det ville godt nok stride imod enhver fiber i min krop, når jeg lå i min seng om morgenen, men det ville gavne mig at komme ud af fjerene.

Neymar skulle få en begræsning på hans festeri fra klubbens side. Det ville ikke ændre hans personlighed, men det ville få ham til at feste mindre. Det tror jeg ville være gavnligt for hans spil på banen.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Jeg vil sige, at Neymar har haft en rimelig fin sæson, men alligevel har han fået kritik. Det har nok noget at gøre med, at der efterhånden er tårnhøje forventninger til ham. Han bliver nødt til at levere i samme grad som Messi, Suarez, CR osv. Hvis han ikke kan gøre det, så vil han blive kritiseret. Det er vilkårene, som jeg ser det. Hvis Neymar kan levere i samme grad som dem og feste, så vil jeg sige: Go for it. Personligt mener jeg selv, at det er virkelig hårde vilkår, men det er gamet i dag, især når man er deroppe og kæmpe med de bedste.

Jeg er bare bange for, at Neymar kan være fortid i Barca, hvis han ikke kan levere i samme grad som de nævnte spillere. Han er jo udset til at være Messis arvtager. Det vil bare være brandærgerligt, hvis han blev solgt, fordi han ikke lige leveret i samme grad i den kommende sæson, hvor kritikere vil være ekstra opmærksomme på ham, da de jo mener, at han har skuffet lidt i den netop afsluttede sæson.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Guardiola »

Jeg var nødt til at prioritere søvnen i går. Og nu er der fjernet indlæg, så diskussionen fremstår lidt halt. Men @Storken, du kan være helt sikkert på, at Neymar allerede er underlagt begrænsninger for, hvad han kan gøre i sit privatliv. Du vil opleve det samme, den dag du er gennem studiet. Der vil arbejdsgiver forvente, at du møder til tiden. Et arbejde sætter ganske vide begrænsninger for vores personlige frihed.

Nu er det dig, som ønsker forbud. Hvad er det helt præcist, Neymar skal forbydes? Hvad er det ved hans "festeri", som har taget overhånd?

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af zqa »

Jeg vil meget gerne lige vide, hvad problemet med hans festeri er også... Uden at vide det, så tror jeg ikke han ligger i spritlage hele sommeren. At han så bruger hans FERIE sammen med alverdens kendisser, til poolparties etc, hvad er problemet egentligt?
Det virker søgt.
#jesuisSheep

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 954 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af A$AP »

Det bliver sgu en lang sommer.



Det samme bliver meldt af folk fra Rac1.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Eftersom det stammer fra brasilienske medier, så kan man nok godt antage, at det er placeret af Neymars lejr. Det virker som om, at de er villige til alt, hvis det betyder flere penge til Neymar. Det er man forhåbentlig forberedt på i Barca. Det her kunne nemlig hurtigt blive en grim proces for offentligt skue, hvis Barca ikke giver efter "truslerne".

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Så sælg ham dog. Så kan Neys far også stopfodre sin gæste-madras med dollars.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

A$AP skrev:Det bliver sgu en lang sommer.



Det samme bliver meldt af folk fra Rac1.
Between wages and bonuses, it could reach €50m annually.
Rundt regnet 350 mill. kroner årligt, dvs. cirka 7 millioner i ugen hvis alt går perfekt (bonusser m.m.). Markedet bliver destrueret af de her beløber og FUCK Neymars far.

Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Det er decideret vanvittigt, hvis vi snakker €50 mio efter skat. Det ville koste PSG €100 mio om året, da marginalskatten er 50% i Frankrig.

Tello
Indlæg: 7714
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 561 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Tello »

Fra Tv3 Sport;
Kontrakttilbuddet på Neymars bord indeholder angiveligt en årlig lønpakke på 40 millioner euro plus næsten 10 millioner euro i bonus. 50 millioner euro svarer til cirka 371 millioner danske kroner.
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Tello skrev:Fra Tv3 Sport;
Kontrakttilbuddet på Neymars bord indeholder angiveligt en årlig lønpakke på 40 millioner euro plus næsten 10 millioner euro i bonus. 50 millioner euro svarer til cirka 371 millioner danske kroner.
Sendt fra min SM-N910F med Tapatalk
wtf det er jo latterligt?! 7 mil om ugen?!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Fucking vanvittigt. Hvordan fanden skal han bruge alle de penge? Så mange nye frisurer kan han vel ikke få?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1609 gange

Re: 11 - Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er ikke andet end Neymars grådige lejr der starter rygter så Ney kan få en højere løn... Han forlænger kort efter vi rammer den første juli.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 36 gæster