Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Diabolito
Indlæg: 851
Tilmeldt: tirs apr 26, 2005 7:54 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 52 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Diabolito »

Det er rettet mod alle, jeg føler det er lige på grænsen mange af de ting der bliver skrevet.
El Señor de las Tartas

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Debatten er som tidligere nævnt håbløs. Alle kan vel blive enige om, at C. Ronaldo ikke er pragteksemplet på en sympatisk fodboldspiller på banen. Hvad han har gang i uden for banen synes jeg ikke hører diskussionen til og er i bund og grund ligegyldigt.

Ja, C. Ronaldo whiner, diver, er arrogant, praler, er selvglad osv. Og? Det er vel åbenlyst for de fleste, lige så vel som at Busquets og Alves har det med at dive. Men der synes jeg også sammenligningen stopper - altså C. Ronaldo kontra Alves/Busquets.

Jeg synes i øvrigt at det er underligt, at man ikke vil have C. Ronaldo i Barca pga. det. Hvis han kan forbedre truppens kvalitet, så hvorfor ikke?

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Mander skrev:Så så... I kid because I love<3
:cry:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Jeg ved jo, at du kan tage det - det har zqa i hvert fald sagt, at du kan tage "dét", hvad det så end er. :o

En ting man må give Cronaldo, ligegyldigt hvad man så ellers føler om ham - han laver nogle ret underholdende ting, når han er i hopla. Ikke altid lige effektive, men meget YouTube-venlige. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5539
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Mander skrev:En ting man må give Cronaldo, ligegyldigt hvad man så ellers føler om ham - han laver nogle ret underholdende ting, når han er i hopla. Ikke altid lige effektive, men meget YouTube-venlige. ;)
Jep enig

Jeg vil også lukke min deltagelse i dette emne, da det ikke fører nogen steder hen.

Summa sumarium:

IN MY OPINION (subjektivt) Cronaldo optræder arrogant og slår ud med armene for at sige "Hej hvorfor spiller i andre ikke ligesågodt som mig... spil mig spil mig spil mig" og når de så spiller ham og han skyder ved siden af eller falder i sine egen ben fordi han liiiige skal lave 500 hoppe over finter mens forsvaret stiller sig på plads, ja så slår han ud med armene for at signalere at medspillerne altså skal løbe ivrigt rundt om ham for at han kan lave tryllerier og aflevere korrekt... Det er de andres skyld!

There, I said it.. sådan ser jeg ham. Alves er ikke arrogant på banen, selvom han spiller på frispark osv. (som ALLE vel gør) - men Cronaldo er i en klasse for sig selv mht. krukkeri/arrogance.

Derfor er det også helt og holdent op til mig selv at bedømme ham som en jeg aldrig ser som en Barca spiller.

P.S. Jeg har en RMD trøje med RONALDO på ryggen (men den er fra 2005 og har nr. 11 på ryggen) og den har jeg af respekt for en meget stor spiller som jeg fandt i i hjerte at beundre og ELSKE selvom han spillede for verdens største taberklub.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bløddyret »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=66326

Nogen der kan finde dette omtalte Ronaldo interview;

Kommentaren falder efter, at Real Madrids portugisiske stjerne Cristiano Ronaldo i sidste uge udtalte, at han aldrig helt ville kunne udelukke muligheden for at spille for de spanske mestre fra Barcelona. Dette er dog langt fra Messi.

Har kigget de sidste par sider igennem for links, men har ikke kunnet finde det. Heller ikke google har været min ven denne gang :wink:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

Lige lidt humor på Cronaldos bekostning (og resten af det portugesiske hold).

Det kan jo være, at det er mere aerodynamisk. ;)
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Mander skrev:Lige lidt humor på Cronaldos bekostning (og resten af det portugesiske hold).

Det kan jo være, at det er mere aerodynamisk. ;)
Hahaha, fed billedekollage hvorfor skal de se SÅ gay ud og hvad er det for en slags tag-fat de spiller hvor det gælder om at holde sine egne kronjuvleer?!

Til deres forsvar skal det lige påpeges at barberede ben skulle give en mere behagelig massage efter hver træning og kamp da det så ikke vil nive i hårene. Af samme grund har de fleste cykelryttere og atletikudøvere også barberede ben.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Jeg tror godt jeg kunne leve med lidt niven, det ser sku for klamt ud...

Toure

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Toure »

Pepe med hår... :shock:

Mes Que Un Club

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mes Que Un Club »

http://www.sporten.dk/go-lir/ronaldo-je ... melig-soen

Cristiano Ronaldo har åbenbart en søn.. Nogen der kan bekræfte at det er rigtigt? Kan kun finde nyheden på bt.dk.

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

stod vist på facebook og twitter. Havde jeg ikke selv troet, da jeg var ret sikker på, at der var gemt en ricky martin i ham eller hvad dælen ham sangeren der sprang ud hed.

Nå, men det er vist ikke en præstation i sig selv at blive far, medmindre modparten er ja... har svært ved at

25 år er vist heller ikke SÅ ungt igen.

men tillykke til bondesønen

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Mes Que Un Club skrev:http://www.sporten.dk/go-lir/ronaldo-je ... melig-soen

Cristiano Ronaldo har åbenbart en søn.. Nogen der kan bekræfte at det er rigtigt? Kan kun finde nyheden på bt.dk.
Typisk ham... nå, men mon ikkr barnet får en god opvækst så... kan også være det modner Cristiano en smule..
Forumlegende

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Lidt sjov på Cronnies konto (igen igen):
http://izismile.com/2010/07/06/kaka_ron ... _pics.html
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Tror man kunne finde langt mere gay billeder med Alves og Messi :roll: :P
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 75 gæster