Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Når det er sagt. Hold kæft hvor er Tysklands 88-89 årgang bare vild!

Boateng, Hummels, Reus, Özil, Schmelzer, Müller og Bender :)

@Visca
Boatengs koncentrationsevne er dog ikke lige så slem som Piques og derudover er hans formkurve kun været opadgående de sidste 2 år. Men jeg vil gerne påpege, at en Pique i topform og fuldt koncentreret, er en af verdens bedste forsvarspillere. Hvis han kan holde sig i topform vil en forsvarsduo med Pique og Hummels blive lækkert :)

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Er jeg virkelig den eneste, der virkelig frygter et midterforsvar bestående af Piqué og Hummels? Deres hurtighed er lig nul, og hvis vi skal spille med en høj forsvarslinje, som Barça jo oftest er garant for, vil vi jo blive kneppet på kontraangreb.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Quaresma skrev:Er jeg virkelig den eneste, der virkelig frygter et midterforsvar bestående af Piqué og Hummels? Deres hurtighed er lig nul, og hvis vi skal spille med en høj forsvarslinje, som Barça jo oftest er garant for, vil vi jo blive kneppet på kontraangreb.
Med Pinto på mål gør det ikke noget.. Han står på kanten af feltet og skal nok nå at komme frem hurtigt :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Når det er sagt. Hold kæft hvor er Tysklands 88-89 årgang bare vild!

Boateng, Hummels, Reus, Özil, Schmelzer, Müller og Bender :)

@Visca
Boatengs koncentrationsevne er dog ikke lige så slem som Piques og derudover er hans formkurve kun været opadgående de sidste 2 år. Men jeg vil gerne påpege, at en Pique i topform og fuldt koncentreret, er en af verdens bedste forsvarspillere. Hvis han kan holde sig i topform vil en forsvarsduo med Pique og Hummels blive lækkert :)
Ja, det er den topform, som jeg håber Pique i samarbejde med Tito og træner staben, samt og nok vigtigst af alt Shakira, kan finde tilbage til.

En Pique der kaster sig ned ved enhver lejlighed, gider jeg simpelthen ikke se på.

Hummels - Pique, det kunne være lækkert. Mange er bekymrede for Hummels manglende fart, men jeg vil gerne påpege at han i BVB har dannet par med Subotic, en mand der heller ikke er hurtig, men det er gået meget godt. BVB har også en tendens til at spille med høj forsvarslinje. Tito spiller i øvrigt ikke med en ligeså høj forsvarslinje som Pep, faktisk er der folk som mener han stiller sit forsvar ret dybt på banen. Hummels - Pique/Puyi/Masch siger jeg god for, jeg tror det kan blive et godt forsvar. Hvis Dani samtidig opper sig, så han er vild i alle kampe og ikke kun i de store, så skal det nok blive godt.

Jeg tror bare vi skal have overstået denne her sæson, tror selv folk i klubben ser frem til at denne sæson er slut, så man i ro og mag kan rette op på de fejl, man har begået. Efter det vi har set i denne sæson, vil sulten i hvert fald være tilbage til næste sæson. Hvis spillerne ikke kan finde ud af det, så skal træner-teamet nok sørge for det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Og Toni K., Hummels, Khedira, Lewis Holtby, Götze, Patrick Herrmann, İlkay Gündoğan, André Schürrle, Sebastian Jung, Holger Badstuber, Benedikt Höwedes og Ron-Robert Ziele.
Nogle er ikke 88-89, men man må altså bare erkende tyskernes arbejde med unge spillere generelt.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Raman93 skrev:Og Toni K., Hummels, Khedira, Lewis Holtby, Götze, Patrick Herrmann, İlkay Gündoğan, André Schürrle, Sebastian Jung, Holger Badstuber, Benedikt Höwedes og Ron-Robert Ziele.
Nogle er ikke 88-89, men man må altså bare erkende deres ungdomsarbejde generelt.
Pffft, Spanien har stadig bedre. Men ja, Tyskland har også nogle vanvittige spillere fra de årgange.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Jeg så meget gerne Reus i Barca :oops:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:Jeg så meget gerne Reus i Barca :oops:
Hvor meget var det BVB betalte for ham? Jeg mener ikke prisen var så voldsom, eller husker jeg helt forkert?
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Jeg tvivler bare på, at Reus kan udfolde sig helt i Barças spilsytem. Men ja, han er fandeme en herlig spiller!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Jeg så meget gerne Reus i Barca :oops:
Hvor meget var det BVB betalte for ham? Jeg mener ikke prisen var så voldsom, eller husker jeg helt forkert?
17M€. Personligt foretrækker jeg ham frem for Neymar.

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Raman93 »

Jeg er ikke sikker, men jeg husker at have læst, at Dortmund samlede hele deres hold for 40 millioner euro. :O

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Brombi skrev:
Visca El Barca skrev:
Brombi skrev:Jeg så meget gerne Reus i Barca :oops:
Hvor meget var det BVB betalte for ham? Jeg mener ikke prisen var så voldsom, eller husker jeg helt forkert?
17M€. Personligt foretrækker jeg ham frem for Neymar.
Shit, det er i hvert fald meget mindre end hvad Neymar kommer til at koste. Jeg tror han kommer til at koste os 3 gange så meget. Og det er ca. 3-4 millioner mindre end hvad vi gav for Alex Song.

Raman93;

Ok det lyder vildt, man kan ikke gøre andet end at nikke anerkendende, deres sportsdirektør og Klopp fortjener alverdens ros. De har squ gjort det godt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af # 23 »

Raman93 skrev:Jeg er ikke sikker, men jeg husker at have læst, at Dortmund samlede hele deres hold for 40 millioner euro. :O
Det passer meget godt. Man kan vist roligt sige, at Dortmunds vilde succes skyldes deres meget dygtige talentspejdere, der finder spillere til ingen pris.

Kagawa er vel nok deres bedste handel. Købte ham for 2 mio. kroner og 2 sæsoner efter sælger ham for 150 mio. kroner, da han havde et år tilbage hans kontrakt. Det er købmandsskab, der vil noget!
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1604
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 179 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Champione »

# 23 skrev:
Raman93 skrev:Jeg er ikke sikker, men jeg husker at have læst, at Dortmund samlede hele deres hold for 40 millioner euro. :O
Det passer meget godt. Man kan vist roligt sige, at Dortmunds vilde succes skyldes deres meget dygtige talentspejdere, der finder spillere til ingen pris.

Kagawa er vel nok deres bedste handel. Købte ham for 2 mio. kroner og 2 sæsoner efter sælger ham for 150 mio. kroner, da han havde et år tilbage hans kontrakt. Det er købmandsskab, der vil noget!

Plus Subotic for 4.5 mill. og Hummels for 4.2 (hvor Bayern ikke kunne bruge ham).. Schmelzer og Pieszchek på frie transfers, utroligt dygtige Gündogan for 5.5, Sven Bender for latterlige 1.5 mill., og selvfølgelig Lewandowski for 4.8 mill.....
Det er omkring 154 millioner - og markedsværdien er måske omkring 1 milliard idag..

Det er virkelig købmandsskab.. Samtidig har man jo enorm stor fokus på at lønningerne ikke tænder helt af - og samtidig med større bonus, så spillerne "bevarer" sulten..

Mange europæiske klubber beundrer også konceptet..
---------------------------------------
Barca is my religion!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Jeg er imod en alm. fast angriber type, men jeg er blæst når jeg ser Benteke. Hvis han er meget billig, og hvis Villa rykker ned, hent ham Barca. ;) Der er altid plads på bænken.
Allez...

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 87 gæster