Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Urimelig mange chancer? I forhold til hvem? Igen igen, må jeg påpege vi har med en udviklingsspiller at gøre. Hvis Iniesta var bedømt udfra samme kriterier, så var han long gone.
Jeg skriver i forhold til alle.. eller det bør man kunne udlede, når jeg skriver, at det kun er i Barca han får det antal chancer fordi han er fra vores ungdomsafdeling!

Iniesta var en del bedre da han startede, om ikke andet, så var der en lækker udvikling. Dertil var hans opgave ikke at score mål, så en vurdering af ham vil være meget subjektiv, hvorimod man i Bojans tilfælde i det mindste kan måle lidt på hans effektivitet, og hvordan han griber chancerne an, i forhold til antal mål. Det er de barske realiteter som angriber.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

Et sidespor, men jeg kan huske at Iniesta på ingen måde imponerede mig, da han blev bragt op i førsteholdstruppen. Det må man sige har ændret sig med tiden. Men han var altså heller ikke overbevisende lige fra starten.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Det tog ham ikke 4 år... Dertil var der som sagt en støt og rolig udvikling. Bojan bevæger sig simpelthen for langsomt, og så kan man heller ikke dømme dem ud fra de samme kriterier. Man lagde ikke så meget mærke til Iniesta i hans nr. 24 trøje, men han gik hele tiden fremad. Det er nemmere at lægge mærke til en Bojan i nr. 9, som gerne skulle socre mål, endda mod svage modstandere som oftest.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Mht til Iniestas udvikling, så var den noget kun langtrukkent, især i de yngre år, og stampladsen lod også vente på sig de senere. Han debuterede som 18-19 årig var fast mand som 23 årig. At du så har andre kriterier for Bojan pga trøje nr, og andre ting som modstandernes kvalitet. Det siger lidt mere en forudtagen holdninger, end det gør om Bojans udvikling.

Man må jo regne med de købte spillere er færdigudviklede, dermed skal de jo ikke have flere år. Det så vi jo med Caceres og Henrique, at det duer ikke.

Selvfølgelig skal han lave mål, men det har han jo også bevist han kan. At han pt er i en scoringskrise, det sker jo for alle, som Guardiola er inde på(det er den rigtige iøvrigt også).
Altså, jeg synes det er lidt selvmodsigende, at han skal udlejes for, at få flere kampe og udvikle sig, men her har han fået urimelig mange chancer. Hvis du har standpunkt nr et, så må du jo også have lidt mere tålmodighed, når han ikke får så mange chancer her(selvom det er urimelig mange), det gør jo udviklingen langsomere.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

@ Dal.
Men Iniesta var også ældre. Hvis Bojan skulle have samme ramme, så har han vel 2/3 år mere til at udvikle sig. Bojan er jo samtidig vores yngste målscorer nogensinde i La Liga, hvis jeg husker rigtigt. Og i top5 overall fra alle klubber. Har ikke undersøgt det, skriver alene fra hukommelsen så google kan muligvis modbevise det.

Omkring det at være målscorer mener jeg der er rigtigt, at der bliver lagt mere mærke til en. Det gør det vel kun til et vanskeligere scenarie at udvikle sig under?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

ladislau skrev:Mht til Iniestas udvikling, så var den noget kun langtrukkent, især i de yngre år, og stampladsen lod også vente på sig de senere. Han debuterede som 18-19 årig var fast mand som 23 årig. At du så har andre kriterier for Bojan pga trøje nr, og andre ting som modstandernes kvalitet. Det siger lidt mere en forudtagen holdninger, end det gør om Bojans udvikling.

Man må jo regne med de købte spillere er færdigudviklede, dermed skal de jo ikke have flere år. Det så vi jo med Caceres og Henrique, at det duer ikke.

Selvfølgelig skal han lave mål, men det har han jo også bevist han kan. At han pt er i en scoringskrise, det sker jo for alle, som Guardiola er inde på(det er den rigtige iøvrigt også).
Altså, jeg synes det er lidt selvmodsigende, at han skal udlejes for, at få flere kampe og udvikle sig, men her har han fået urimelig mange chancer. Hvis du har standpunkt nr et, så må du jo også have lidt mere tålmodighed, når han ikke får så mange chancer her(selvom det er urimelig mange), det gør jo udviklingen langsomere.
Drop det pjat med hele tiden at kalde forudindtaget og selvmodsigende, fordi jeg ikke deler din holdning.

Chancerne kommer i form af kampe, nogengange 2-3 i træk, her skal han sørge for at score eller spille rigtig godt. Det er nu engang sås tore chancer der er tale om når man er reserve for verdens farligste angreb. Hvis han fik fast spilletid, ville han udvikle sig markant hurtigere. Der er altså absolut intet selvmodsigende i det argument.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:@ Dal.
Men Iniesta var også ældre. Hvis Bojan skulle have samme ramme, så har han vel 2/3 år mere til at udvikle sig. Bojan er jo samtidig vores yngste målscorer nogensinde i La Liga, hvis jeg husker rigtigt. Og i top5 overall fra alle klubber. Har ikke undersøgt det, skriver alene fra hukommelsen så google kan muligvis modbevise det.

Omkring det at være målscorer mener jeg der er rigtigt, at der bliver lagt mere mærke til en. Det gør det vel kun til et vanskeligere scenarie at udvikle sig under?
Undskyld Guardiola, men at han er den 5. yngste målscore osv, kan man altså ikke bruge til noget som helst, her 4 år senere...

Det er helt korrekt svære vilkår at udvikle sig under, og derfor burde han muligvis blive lejet ud, for at opnå mere spilletid og erfaring.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

Nej, men det viser bare at han har opnået meget. Man glemmer at hans alder kun er 20, fordi han blev bragt op som et fænomen i så ung en alder. Og han har gjort det godt i hovedparten af tiden. Ikke Messi-godt, men det er der ingen der med rimelighed kan forventes at gøre.

Iniesta var ingenting som 20 årig for eksempel. Pedro heller ikke. Villa det samme. Mv. mv.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Guardiola skrev:Nej, men det viser bare at han har opnået meget. Man glemmer at hans alder kun er 20, fordi han blev bragt op som et fænomen i så ung en alder. Og han har gjort det godt i hovedparten af tiden. Ikke Messi-godt, men det er der ingen der med rimelighed kan forventes at gøre.

Iniesta var ingenting som 20 årig for eksempel. Pedro heller ikke. Villa det samme. Mv. mv.
Synes bestemt ikke han har været god i hovedparten af tiden. Han havde 5 gode kampe sidste sæson... det er alt hvad jeg har set af lovende tendenser. 1 mål i en ung alder, er vel ikke en merit man kan leve højt på her 4 år efter, hvor man ikke er blevet synderligt bedre.

Vi kommer ikke videre, Guardiola :lol:

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Jeg synes det er selvmodsigende, at du synes han har haft for mange chancer, men han har brug for flere til at udvikle sig, og det skal jeg bestemt ikke droppe, hvis det er min holdning.

Jeg er så godt med på, at du helst vil have han skal videre udvikle sig et andet sted, men det er hverken du eller jeg herre over. Jeg mener bare det så er et paradok, at du ikke viser forståelse for hans udvikling ikke følger dit skema.

Jeg er meget enig i, at der er få chancer i vores angreb, derfor mener jeg bestemt, at udviklingspillere og lidt over the hill reserver er ideelle. Man skal bare huske på hvad de er.

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

152 kampe og 38 mål for A-holdet, imponerende at han har spillet så mange kampe i en alder af 20 år. :shock:

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af zqa »

Overvej han har vundet mere end hvad mange topspillere har i hele deres karriere.

Som tidligere sagt, så tror jeg også det vender. Han har chancerne foran mål, nu skal der bare slås hul på bylden. Vi ved jo allesammen han godt kan - det har han vist før. Han er stadig meget ung, og har stadig massere af tid. Det er trods alt ikke mange angribere der gør sig i den alder. Og slet ikke i en topklub.

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Guardiola »

Daluigi skrev: Vi kommer ikke videre, Guardiola :lol:
Nej, enig :D

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Jeg tror seriøst bojan kan blive en ond angriber, han skal bare have en kombination af kærlighed, tid og tæsk..

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Brombi skrev:Jeg tror seriøst bojan kan blive en ond angriber, han skal bare have en kombination af kærlighed, tid og tæsk..
Kærligheden kommer fra hele holdet.
Tiden får han af Pep.
Tæskene står Piqué for.

Det er jo en kendt sag at langt størstedelen af Piqués pranks går ud over Bojan, fordi han er den yngste i truppen og 'trænger til at blive hærdet'! :D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 45 gæster