Paul Pogba

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Det kræver selvfølgelig en pokal. Men jeg føler mig nu ret sikker på det (også på titler).
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Hvis det er nok. Når man (præsident-kandidaterne) ikke kan love spillere (med det samme) så kan jeg forestille mig at man vil forsøge at sikre sig stemmer ved at have et godt team. Men det er svært at spå om pt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af SirJonas »

Virker godt nok som om, at man benhårdt går efter denne unge franskmand. Altså, han har utvivlsomt et kææmpe talent og kommer en eller anden dag på verdensholdet for sure..

Men jeg synes bare ikke, at han er en typisk barca spiller og en typisk barca handel.. Jeg ved ikke, om det er fordi jeg er for fastlagt på det klassiske barca med Xavi, Iniesta på deres bedste dage på midten, men jeg synes bare Pogba vil betyde en helt anderledes måde at spille på. Synes Pogba mere minder lidt om citys måde at bruge Yaya Toure på.

Jeg er i tvivl.....

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Bager »

Jeg har ikke set Pogba spille særlig meget, men han slår mig som en midtbanespiller, der fylder meget, og som godt kan lide at drible, med den konsekvens at han holder meget i bolden. Han har en god højde, han er stærk, hurtig af sin størrelse, fræk i sit spil, har en god teknik, godt overblik, sparker godt og god i hovedspillet. Hans svagheder er at han holder i bolden, han er ikke disciplineret offensivt eller defensivt, hans succesfulde pasningsrate er ikke specielt høj og så har han lidt nykker, virker det til. Som spiller minder han mig lidt om Zidane eller en flamboyant Touré.

Om han passer til Barca, er et godt spørgsmål. Måske. Han har ihvertfald et-eller-andet over sig som er ekstraordinært. For mig virker Pogba som en, beklager flosklen, usleben diamant. Han laver nogle pasninger, læser spillet og behandler bolden helt specielt nogle gange. Hvis man kan få ham til at blive en effektiv boldflytter, disciplinere ham defensivt og blive lidt mere som Keita egentlig, samtidig med at han bevarer sine offensivt kvaliteter, så har man en fantastisk spiller.
Visca el Barca

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Barcelona have made a 70M bid for Paul Pogba (22). Juventus open to accept, player would stay until 2016. Pogba wants higher salary. [sport]
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af zqa »

Fedt manner!
#jesuisSheep

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Ja nu må vi se... Der er splittede meninger om ham herinde men imo er han velkommen. Han skal dog komme til vinter og ikke først til næste sommer. Og det tror jeg egentlig også klubben vil have så derfor tror jeg ikke helt på denne historie.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Han skal afgøre om han vil Chl til ende med Juve...
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Hvad siger du ellers emo? Jeg ved du følger juve så hvad siger kilderne tæt på klubben?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Overraskende lidt jeg har hørt fra den italienske side, og især fra Juve fans.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

Ok. Og når man tænker på sports track record så skal vi nok lige tage det roligt.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Jeg tror nu meget godt på historien om at Barca har sendt et bud afsted, og at det måske er blevet accepteret. Vil vi have ham så får vi ham, men det er bare om han skal spille chl for os for juve eller om det skal være fra sommeren 16 så han kan spille så meget chl så muligt med Juve. Det er eneste problematik jeg ser.
Allez...

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Piquénbauer »

IMO giver det ikke meget mening at købe ham og så lade ham spille sæsonen ud for juve. Vi har brug for et midtbane så hurtigt som muligt nu hvor xavi smutter til sommer. Men hvis det er det der kræves for at hente pogba så kan ledelsen sikkert godt finde på at gøre det.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17804
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 366 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af emo »

Hvis det er med til at sænke hans pris drastisk, mindst de 10-15mill euro, så har jeg ikke meget imod det. Selvf. med en option på at hente ham til januar alt efter hvordan sæsonen udvikler sig.
Allez...

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Paul Pogba

Indlæg af Storken »

Vi ville ikke kunne bruge ham i Champions League i foråret 2016, da han har spillet gruppespil for Juventus i efteråret 2015.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 27 gæster