José Manuel Pinto Colorado

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Blaugrana92 »

Ved det sgu ikke, men det er i hvert fald wicked! For jer der sidder og tænker "Hvad fabler de dog om?":

Billede

:D

Rivaldo10

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Rivaldo10 »

EPIC!

Har et billede af ham fra min tur på Stamford Bridge, da INiesta scorede, og der ligner han vaskeægte koger. Nu "lever" han jo NÆSTEN op til sit bierhver (rapper :lol: :) )

fidanho
Indlæg: 553
Tilmeldt: ons jul 30, 2008 7:28 pm
Geografisk sted: Esbjerg
Har takket: 34 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af fidanho »

Og der er flere, hotte billeder:

Billede
Billede
Trust me, when i woke up today, I had no plans to be awesome, but shit happens

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af zqa »

Ha ha ha ha ha!

Han er så nice.
#jesuisSheep

ladislau
Indlæg: 1271
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af ladislau »

Har altid tænk på hvem han ligner... Nu kan jeg se det, klip håret helt af, og vi har en tro kopi af Scott Ian!

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af rummenigge »

Hahaha, det var en god morgengriner man fik da man så det, og nu griner jeg igen :lol:

Han er bare god til at sprede hygge den mand.

Nu ved jeg havd han ligner, en latino "gang banger", VAMOS Pinto vores helt egen "thug", modstanderne vil ligefrem være bange for at skyde på mål nu! 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Pieyanthikos »

Pinto bliver 35 om en måned, har kontraktudløb til sommer og får den nok ikke forlænget.. hvem skal være vores nye backup målmand? Og hvis vi skal hente én udefra, skal det så ske til vinter for at give ham et halvt års indkøringsperiode?

Miño og Oier er de naturlige valg hvis vi skal vælge at rykke en spiller op fra B-holdet, men spørgsmålet er, om de har nok kvalitet til at tage over for Valdés, hvis han bliver skadet. Jeg ser dem begge som solide talenter, men jeg tror ikke, at de endnu vil kunne begå sig i de vigtige kampe. I stedet så jeg hellere, at vi købte en billig, erfaren målmand - det har været en succes i de seneste par år, hvor både Jorquera og Pinto har stået godt når de fik chancen. Generelt er det jo sådan, at målmænd topper omkring 30-års alderen og opefter.

Der har været rygter om baskiske Iraizoz, som også har kontraktudløb til sommer. Han er 30 til sommer, har masser af erfaring og har gjort det virkelig godt for Bilbao. Det virker oplagt, hvis altså Iraizoz selv er interesseret i en backup-rolle. Umiddelbart ser jeg ham som værende kun få niveauer under Valdés.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Charlamagne

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Charlamagne »

Jeg så helst De Gea i klubben. Han er det største målmandstalent jeg har set hidtil, er prøvet på højeste niveau, ufattelig ung, spanier også er han i mine øjne den type af talenter som kun findes hvert 10 år. Jeg synes man bør købe ham til sommer og leje ham ud til Atletico igen (eller en anden klub). Til den tid vil Valdes være 29,5 år gammel, altså trods alt noget en vis alder, selvom målmænd holder længere. Han kunne også tage kampen op mod Valdes allerede til sommer, men det tror jeg ikke ville gavne hans udvikling, da Valdes nok vil være førstemålmanden. Gorka er jeg ligeledes positivt stemt overfor, især hvis han kan hentes på en fri transfer til sommer, som der tales om pt. Zubizaretta må også kunne trække i nogle tråde. Han ville hvert fald være en fin back-up, men spørgsmålet er om han gider det, når interessen eftersigende skulle være stor fra diverse topklubber. Så hellere De Gea-løsningen, da det ville sikre klubben en fantastisk målmand mange år frem.

Men det kommer an på klubbens prioriteter rent økonomisk. Jeg kunne forestille mig at angrebet og midtbanen, samt forsvaret bliver prioriteret, men hvem ved?

Pieyanthikos
Indlæg: 495
Tilmeldt: fre jul 22, 2005 9:20 pm
Geografisk sted: Østjylland
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Pieyanthikos »

Problemet med unge målmænd er vel, at man risikere at deres karriere går i stå, hvis de sidder på bænken - det vil være spild af talent. Der er mange gode unge målmænd (De Gea, Asenjo, Lindegaard for den sags skyld), som nok er for gode til bænken - og en udlejning i 1. sæson vil jo ikke dække det hul på bænken, som netop skal udfyldes efter Pinto.
Anders Grønborg - Soci #107531
Twitter @a_groenborg

Charlamagne

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Charlamagne »

Jamen, jeg skriver jo netop, at et køb forudsætter en udlejning, indtil at han kan tage kampen op med Valdés. I mellemtiden kan back-up keeperen for min skyld godt være Mino eller Oier.

Det er bare en potentiel verdensklasse målmand for FC Barcelona man kan gå glip af. Men igen, det er ikke et akut behov, så det bliver nok ved spekulationen.

Brugeravatar
GiovaniDosBentzen
Indlæg: 273
Tilmeldt: tors mar 13, 2008 11:59 pm
Geografisk sted: Århus !
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 1 gang

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af GiovaniDosBentzen »

Pieyanthikos skrev:Problemet med unge målmænd er vel, at man risikere at deres karriere går i stå, hvis de sidder på bænken - det vil være spild af talent. Der er mange gode unge målmænd (De Gea, Asenjo, Lindegaard for den sags skyld), som nok er for gode til bænken - og en udlejning i 1. sæson vil jo ikke dække det hul på bænken, som netop skal udfyldes efter Pinto.
Lindegaard alligevel ?
the story of life is quicker than the wink of an eye. the story of love is hello and goodbye, until we meet again - jimi hendrix

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Visca El Barca »

Jeg må indrømme at jeg ikke har fulgt Lindegaard særlig meget, men jeg mener ikke han er Barca materiale, de få gange jeg har set ham spille. Han er utrolig god på stregen, men han virker utrolig langsom, det har han gjort i de kampe jeg har set ham i, i hvert fald.

Vi ved at spillet langs jorden, også for målmanden er vigtigt i Barca. Og jeg får det indtryk, at Lindegaard mangler meget på det område. Vores målmand får tit bolden tilbage, nogen i lidt pressede situationer, men selv der skal han helst ikke sparke den langt væk, men prøve at spille en midterforsvarer eller en anden ledig spiller og spille sig ud af situationen. Jeg tvivler på Lindegaard kan det. Desuden virker han lidt for "tung". For det meste står han bare på stregen, og det er sjældent han bevæger sig ud i feltet og forlader stregen, selvom han burde have en fordel i forhold til de fleste angribere ( Han er vist 194 cm, hvis jeg ikke tager fejl).

Vi ser tit en Valdes der nærmest agerer en slags sweeper, han er utrolig god til at opfatte ting og forudse de forskellige situationer og han redder os tit. Igen, på det område virker Linddegaard igen tung og langsom. Jeg siger derfor nej tak til Lindegaard, og desuden tror jeg heller ikke han vil til Barca, fordi han med garanti vil sidde på bænken. Han har selv sagt, at han heller vil spille i Norge eller Danmark, end at sidde på bænken i en storklub. Han er ydermere 26 år, og fordi jeg tror Valdes kommer til at spille i mindst 5-6 år til, er der heller ikke de store fremtidsperspektiver i ham.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Bager »

Synes det er uden rød tråd at satse på en målmand uden for klubben, når vi har unge talenter i form af Mino og Oier i kulissen. De har stået i klubben det meste af deres liv, så en hvis kvalitet må de have. Gad vide om ikke de er væsentlig bedre med fødderne end Anders Lindegaard? Tror ikke et ungt målmandstalents udvikling går i stå af at få et år på førsteholdet som reserve. Man får jo de bedste trænere, facaliteter og træner med førsteholdet på højeste niveau hvor man kan lære en masse.
Visca el Barca

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Jønde »

Bager skrev:Synes det er uden rød tråd at satse på en målmand uden for klubben, når vi har unge talenter i form af Mino og Oier i kulissen. De har stået i klubben det meste af deres liv, så en hvis kvalitet må de have. Gad vide om ikke de er væsentlig bedre med fødderne end Anders Lindegaard? Tror ikke et ungt målmandstalents udvikling går i stå af at få et år på førsteholdet som reserve. Man får jo de bedste trænere, facaliteter og træner med førsteholdet på højeste niveau hvor man kan lære en masse.
Hørt...
At købe De Gea er sku for dumt. Han koster helt sikkert på den dyre ende af 100 mill, vi har valdes som stadig har mange år i sig endnu, så hvis vi endelig skal købe en dyr klasse keeper så lad os vente til at valdes er ved at for gammel.
Ideen med at købe De Gea for at leje ham ud er jeg slet ikke fan af, tænk hvis han brækker benet eksemplevis.

Squix

Re: 13 - José Manuel Pinto Colorado

Indlæg af Squix »

Hahahahaha...

Aldrig har jeg grint så meget, som da jeg så artiklerne som vælter frem idag, med at grunden til Ssantin stoppede i sin friløber, er fordi Pinto skulle have overdøvet 75.000 tilskuere med sit "fløjten" så Ssantin troede at dommeren fløjtede offside!!

Hvor er det plat, og virkelig til grin at tro på.

http://www.bold.dk/nyt/Avis-Floejtende- ... oed-Santin

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster