Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg mener bare ikke altid at det er tilfældet. Syntes at have læst at der er folk der ryger i spjældet alligevel selvom de er ustraffede og dommen er på under 24 måneder.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Last July, a Spanish court found Messi and his father, Jorge Messi, guilty of tax fraud. Messi and his father were each sentenced to 21 months in prison. The length of the sentence was significant because, in Spain, those who receive a light prison sentence do not usually serve time unless the offense involves a violent crime or if the defendant is a habitual offender. Typically, a light sentence is one under two years which means that the pair would likely serve probation.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
whidgee
Indlæg: 2838
Tilmeldt: søn maj 19, 2013 10:18 pm
Har takket: 152 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af whidgee »

Piquénbauer skrev:Jeg mener bare ikke altid at det er tilfældet. Syntes at have læst at der er folk der ryger i spjældet alligevel selvom de er ustraffede og dommen er på under 24 måneder.
I så fald får de en ubetinget dom på mindre end 24 måneder hvis de skal afsone den i fængsel

ELPISTOLEROSUAREZ
Indlæg: 1574
Tilmeldt: søn aug 23, 2015 8:54 pm
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 92 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af ELPISTOLEROSUAREZ »

Piquénbauer skrev:Hvis du gad læse hvad jeg havde skrevet tidligere så skulle det være normen i Spanien at man ikke afsoner sin dom hvis man er ustraffet og den er på under 24 måneder.
Hvis jeg gad læse? Han blev jo ikke frikendt. Når man dømmes, men ikke afsoner, er det så ikke netop en suspenderet eller betinget dom, eller hvad det hedder?
qepd

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Som jeg forstår det så bliver man idømt fængsel men kommer så direkte ud på prøveløsladelse medmindre man er dømt pga vold eller er dømt før.

Jeg ved ikke om det kan oversættes til en suspenderet eller betinget dom? Det virker i hvert fald anderledes end i dk hvor man godt kan komme ind og sidde 30 dage f.eks.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
De La Barça
Indlæg: 802
Tilmeldt: tors apr 20, 2017 11:19 am
Har takket: 298 gange
Blevet takket: 44 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af De La Barça »

Jeg kender ikke de spanske juraregler. I de fleste danske medier, der har skrevet om sagen, bliver der skrevet om en betinget dom. I de engelske medier bliver der både skrevet om suspended sentence, der er en betinget dom, og om probation. Jeg kan dog ikke om hvorfor det er så relevant om det er det ene eller det ene? Summa summarum sidder Messi ikke i fængsel, men hvis han byder loven igen, ryger han ind uanset hvad.

Det samme tror jeg vil gøre sig gældende for Cristina. Derudover ser det ud til at han kan slippe også selvom han får en højere straf end de 24 måneder. Der er bare andre regler for de rige og de kendte.

http://sport.tv2.dk/fodbold/2017-06-13- ... a-faengsel


Visca el Barça i Visca Catalunya

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15180
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1714 gange
Blevet takket: 1141 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Dejligt at Gustav har forhåbentligt besluttet at forlade Madrid. Rygterne siger at han skifter til FC Fængsel
MDCCCXCIX

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af A$AP »

Det var sådan på samme tidspunkt sidste år, at jeg håbede han ikke ville skifte fra Real. Han formåede dog igen, igen at lukke munden på mig. Nu sidder jeg derimod og håber på, at han bare skifter.. Han kan ikke erstattes af nogen anden, på det hold.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

http://www.dr.dk/sporten/fodbold/spanie ... -millioner

CR14,7 smider de 110 mio kr. og håber sagen slutter herved.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

emo
Indlæg: 17805
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Det gjorde Messi også, right? Men alligevel kørte de en sag.

Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Allez...

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Kubala »

Ville være sportsligt skidt for Real, hvis han smuttede, men 1,1 eller 1,5 mia. kr. er også mange penge.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Hvad skal man med så mange penge hvis man ikke kan erstatte ham? Juve tjente kassen på Pogba og de har ikke rykket sig rent europærisk. Tottenham tjente kassen på Bale og de har heller ikke vundet noget nævneværdigt. United solgte Ronaldo og gik få år efter helt ned. Hvad er penge værd, hvis man ikke får noget tilsvarende for dem? De mange penge kan selvfølgelig bruges på gode erstatninger, højere lønninger til andre stjerner osv, men hvis vi fik 2 milliarder for Neymar, så ville vi savne ham rent sportsligt mere end vi ville savle over de 2 millarder.

Redigeret: Og Real Madrid er da de sidste der mangler penge.
Jeg bløder Blaugrana

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Storken »

Blaugrana al vent skrev:Hvad skal man med så mange penge hvis man ikke kan erstatte ham? Juve tjente kassen på Pogba og de har ikke rykket sig rent europærisk. Tottenham tjente kassen på Bale og de har heller ikke vundet noget nævneværdigt. United solgte Ronaldo og gik få år efter helt ned. Hvad er penge værd, hvis man ikke får noget tilsvarende for dem? De mange penge kan selvfølgelig bruges på gode erstatninger, højere lønninger til andre stjerner osv, men hvis vi fik 2 milliarder for Neymar, så ville vi savne ham rent sportsligt mere end vi ville savle over de 2 millarder.

Redigeret: Og Real Madrid er da de sidste der mangler penge.
Juventus er i øjeblikket tættere på de andre europæiske tophold end de har været i en del år.

Jeg vil ligeledes vove den påstand, at Tottenham er væsentligt bedre nu end i tiden med Bale.

Blaugrana al vent
Indlæg: 522
Tilmeldt: ons maj 10, 2017 5:45 pm
Geografisk sted: Esé
Har takket: 8 gange
Blevet takket: 38 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Blaugrana al vent »

Storken skrev:
Blaugrana al vent skrev:Hvad skal man med så mange penge hvis man ikke kan erstatte ham? Juve tjente kassen på Pogba og de har ikke rykket sig rent europærisk. Tottenham tjente kassen på Bale og de har heller ikke vundet noget nævneværdigt. United solgte Ronaldo og gik få år efter helt ned. Hvad er penge værd, hvis man ikke får noget tilsvarende for dem? De mange penge kan selvfølgelig bruges på gode erstatninger, højere lønninger til andre stjerner osv, men hvis vi fik 2 milliarder for Neymar, så ville vi savne ham rent sportsligt mere end vi ville savle over de 2 millarder.

Redigeret: Og Real Madrid er da de sidste der mangler penge.
Juventus er i øjeblikket tættere på de andre europæiske tophold end de har været i en del år.

Jeg vil ligeledes vove den påstand, at Tottenham er væsentligt bedre nu end i tiden med Bale.
Juventus er tættere på - ja - men de har ikke vundet CL. Ergo har de rent statistisk ikke rykket sig - i mine øjne. De gav ikke engang Real kamp til stregen i mere end 45 minutter. Og selvom Real Madrid har været vanvittige, så har vi jo selv vist for få måneder siden at de ikke er umulige at slå.
Tottenham har - i mine øjne - ikke rykket sig mere end de ville gøre med Bale. De skuffer stadig i CL og de har stadig ikke vundet PrL. Derfor mener jeg, at man var bedre tjent med at beholde disse spillere - såfremt det havde været muligt. Min pointe er bare at pengene ikke rykker holdet på samme måde som spilleren måske ville gøre.
Jeg bløder Blaugrana

PuyolErGud
Indlæg: 10796
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 601 gange
Blevet takket: 580 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af PuyolErGud »

Hvis du ikke mener at Tottenham har rykket sig, bare fordi de ikke har vundet PL, kan du da ikke have fulgt dem særlig tæt. Det er ærlig talt en omgang vrøvl at lukke ud.

Sendt fra min EVA-L09 med Tapatalk

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Rb88 og 22 gæster