Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Aaah, Visca siger nu noget andet. Men ok.
Allez...

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bløddyret »

Har godt nok ikke set Marquinhos i Roma, men kan huske jeg så meget til ham i sommers. Ham og Adryan fra Brasilien var de helt store stjerne ved en turnering. Af hvad jeg kan huske, så mindede han i de kampe overraskende meget om en Nemanja Vidic. Jeg var virkelig imponeret!

Kan også være jeg bare var overrasket over at se en så stærk brasilianer :lol:
Summer of '14 wishlist:
- Oier Olazábal
- Franck Bagnack
- Edgar Ie
- Jean Marie-Dongou

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

Men 25 mio euro? det virker overdrevet når vi også går efter neymar. Han har dog været sat i forbindelse med barca i noget tid.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

El LocoBarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af El LocoBarca »

Drømmescenariet ifølge mig:

Sommeren 2013

Ud:
Alexis (Jo mindre han får vendt skuden og bliver helt ustoppelig)
Valdés (Jo mindre han ombestemmer sig for at blive)
Villa (Hvis han gerne vil væk)
Neymar (City går all in på Neymar og køber ham ud af vores predeal, $$$)
Afellay
Cuenca


Ind:
Ter Stegen - Jeg synes det er svært at vælge en favorit til at erstatte Valdés, jeg tror De Gea bliver i Manchester og Courtois bliver nok også svær at få fat i. Herefter er min favorit nok Ter Stegen.

Mats Hummels - Virker skræddersyet til Barca. Han er fremragende med bolden, har god speed og højde. Jeg gad virkelig godt se et partnerskab ham og Piqué kunne danne.

Sergio Agüero - Han kan stort set spille på alle pladser oppe foran, kan skabe ting på egen hånd og er målfarlig. Og så er han gode venner med Messi. :cool:

Gerard Deulofeu - Bliver rykket op hvis Villa bliver solgt.

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Alcantara »

Marquinhos har virkelig imponeret mig de gange, jeg har set Roma i denne sæson. Han virker meget moden af sin alder, og har til tider virket som den mest sikre forsvarsspiller for dem. Han har en form for Varane-kølighed over sig ( ;-) ). Ham kunne jeg godt se i Barca, men en pris på 25 mio. euro er simpelthen for meget.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af emo »

Han er fast mand, siger noget. Men visse steder læser jeg at han kun er lejet A's Roma, men synes ikke at det virker til at være tilfældet.
Allez...

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af SirJonas »

Drømmescenariet ifølge mig:

Sommeren 2013

Ud:
Valdés (Jo mindre han ombestemmer sig for at blive)
Villa (Hvis han gerne vil væk)
Afellay
Cuenca
Song - Synes simpelthen han er i overskud og har aldrig forstået det køb. Hellere have Masch som reserve til en plads.
evt. David Villa.


Ind:
De gea, Courtois eller Ter Stegen.. Jeg tror Courtois bliver for dyr desværre, så derfor må det nok blive en af de to andre kandidater.

Mats Hummels - Har selv erklæret sin interesse i barca. Jeg synes han er fremragende. Stor styrke og stærk i markeringerne - Endnu bedre i tacklingerne.

Neymar - Taler for sig selv.

Gerard Deulofeu - Bliver rykket op hvis Villa bliver solgt.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Han er fast mand, siger noget. Men visse steder læser jeg at han kun er lejet A's Roma, men synes ikke at det virker til at være tilfældet.
Han er vist lejet men roma kan(har måske allerede) købe ham for 2 mio euro. Altså det er roma vi skal snakke med og derfor den høje transfersum. Jeg har kun set youtube og der virker han hurtig og aggressiv. Hvis vi får ham så håber jeg dog ikke at han ender som en caceres da han ud fra hvad jeg har set godt kunne minde lidt om ham.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Folk bliver ved med at snakke om Mats Hummels. Jeg har kun set nogle youtube-videoer med ham, men ud fra det kan jeg ikke se at han skulle kunne tilføre vores trup noget særligt. Han er stor, stærk, placeringsstærk, god i luften, læser spillet godt og så kan han føre bolden frem samt slå den lange aflevering. Men han er ikke specielt hurtig på fødderne. Han minder faktisk rigtig meget om Piqué. Det er som om vores trænere undervurderer hurtighed når det kommer til vores centerforsvar. For at spille på den måde vi gør med en meget offensiv forsvarskæde, er det nødvendigt med nogle hurtige forsvarsspillere. Da Puyol var på toppen kunne han jo løbe enhver angriber op. Det gav en fantastisk sikkerhed nede bagi selvom forsvarslinjen var skubbet helt op. Puyol var også absolut modbydelig 1on1 fordi han netop var så hurtig på fødderne. Problemet med hurtige forsvarsspillere er at de ofte ikke er særlig store eller fysiske. Også her var Puyol eksemplarisk i hans springkraft og kompromisløshed. Hvis man kunne kopiere Puyol anno 2005/06 to gange ville vi have det ideelle centerforsvar. Jeg er faktisk mere for Marquinhos fra Roma, men han er 18 år gammel og let som en fjer. Han kan ikke gå ind i startopstillingen. Jeg kan ikke se nogle oplagte emner derude som er bedre end dem vi har.
Visca el Barca

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Cuenca
Bojan
Valdes
Afellay
Villa eller Alexis


Neymar
Ter Stegen
Hummels

klink

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af klink »

Bager skrev:Folk bliver ved med at snakke om Mats Hummels. Jeg har kun set nogle youtube-videoer med ham, men ud fra det kan jeg ikke se at han skulle kunne tilføre vores trup noget særligt. Han er stor, stærk, placeringsstærk, god i luften, læser spillet godt og så kan han føre bolden frem samt slå den lange aflevering. Men han er ikke specielt hurtig på fødderne. Han minder faktisk rigtig meget om Piqué. Det er som om vores trænere undervurderer hurtighed når det kommer til vores centerforsvar. For at spille på den måde vi gør med en meget offensiv forsvarskæde, er det nødvendigt med nogle hurtige forsvarsspillere. Da Puyol var på toppen kunne han jo løbe enhver angriber op. Det gav en fantastisk sikkerhed nede bagi selvom forsvarslinjen var skubbet helt op. Puyol var også absolut modbydelig 1on1 fordi han netop var så hurtig på fødderne. Problemet med hurtige forsvarsspillere er at de ofte ikke er særlig store eller fysiske. Også her var Puyol eksemplarisk i hans springkraft og kompromisløshed. Hvis man kunne kopiere Puyol anno 2005/06 to gange ville vi have det ideelle centerforsvar. Jeg er faktisk mere for Marquinhos fra Roma, men han er 18 år gammel og let som en fjer. Han kan ikke gå ind i startopstillingen. Jeg kan ikke se nogle oplagte emner derude som er bedre end dem vi har.
Nu overdriver du vidst en smule.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Aymen Abdennour

Nogen der kender lidt til denne sjove fætter? Han rygtes til os, som en afløser for Puyi. Jeg må indrømme at jeg ikke har set i aktion i så meget som et minut, men på billederne virker han ligeså hårdfør som Puyi. Han har i hvert mean look og muskler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Dytrax »

Ham kender jeg ikke. Måtte lige forbi Google. Han ligner Vin Diesel - Det kan ikke være en dårlig ting.

Billede

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Drake »

Nu har jeg kun set youtube med ham, men han virker til at have hele parken, plus at han er venstrebenet :glad:

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Bedømt ud fra din video, virker han lidt klodset og langsom. Man skal huske på, at Puyi faktisk har en rigtig god teknik, han startede som kant (hvis jeg ikke tager fejl) og han spillede også højreback de første år.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 73 gæster