Ivan Rakitić

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Xavi6Smede skrev:"Vi burde sælge Suárez og ter Stegen i stedet for."

Nej.
Stærkt argument. Nu ser jeg tydeligt, at jeg begik en fejl.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Nej.
+1.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Xavi6Smede
Indlæg: 1436
Tilmeldt: tirs dec 23, 2014 8:02 pm
Har takket: 53 gange
Blevet takket: 135 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Xavi6Smede »

Blaugrana92 skrev:
Xavi6Smede skrev:"Vi burde sælge Suárez og ter Stegen i stedet for."

Nej.
Stærkt argument. Nu ser jeg tydeligt, at jeg begik en fejl.
Vi bør ikke sælge Suarez og Ter Stegen i stedet for.
Så har vi lige gode argumenter for imod og for :)

... Suarez har over de sidste par sæsoner været verdens bedste angriber og en stærk del af den vel bedste trio nogensinde. Der udover har han lige skrevet ny kontrakt med klubben.. Han har været ringe i flere måneder, ligesom Neymar, Busquets, Rakitic, Mascherano, Gomes, Roberto, Paco osv.. Ville være befriende hvis diskussionen handlede om hvordan vi får disse fantastiske spillere igang igen, frem for hvem de skal byttes ud med.

Ter Stegen har ikke været god, men slet ikke så ringe at et salg kommer på tale. Og da slet ikke for at købe en 17 årig, Lafont, som du ellers fik sagt igår. Han er ganske vidst et kæmpe talent, men det var Stegen også da vi købte ham.. og det er han stadigvæk.

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Drake »

Hvis vi kan få en god slat penge for Rak, så siger jeg sælg. Jeg håber også vi sælger Arda og Rafinha.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af A$AP »

Håber sgu ikke vi sælger ham. Vi har ikke nogen anden spiller, der kan tilbyde hvad han gør på midtbanen, og også defensivt. Vi har været afsindige afhængige af MSN til at lave målene, men han har også lavet mål her og der. Og det er på trods af hans arbejde defensivt, hvor det først var Alves han skulle dække over, og nu Roberto, da der ikke er nogen kant der gør det defensive arbejde. Jeg håber han finder formen igen, og at kampene på bænken og fra stuen af, kan sætte noget i gang hos ham.

Han er meget skidt kørende, men det er også mange af de andre spillere. Jeg har virkelig kun én spiller i hovedet, som jeg tænker kan forbedre vores midtbane som nødvendigt for Rakitic, og det er Verrati. Og det er ikke ligefrem noget der er sandsynligt i den nærmeste fremtid. Sådan en som Gündogan havde også været aktuel, men skaderne osv. Håber vi holder på Ivan lidt endnu. Jeg synes stadig han skal være en del af start 11'eren.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Kubala »

Rakitic har ikke alene været fint nok spillende, hvis man kigger på rating, men han har også bedre defensive og offensive stats end både Gomes og Denis. Jeg synes, at kritikken er for hårdt, især når man kalder ham ringe.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af zqa »

Ift hans niveau, erfaring osv, så har han været dårligt spillende.
#jesuisSheep

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Kubala »

Jeg vil sige, at han har været ok, men jeg forventer mere af ham og niveauet er til meget mere. Jeg vil dog ikke sige, at han har været dårlig spillende eller ringe, men som sagt, så har han måske skuffet ift. niveauet.

I øvrigt vil jeg sige, at han har været bedre end de fleste af midtbanespillerne, med undtagelse af Ini og Rafa.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

zqa skrev:Ift hans niveau, erfaring osv, så har han været dårligt spillende.
Han har ikke været på niveau med sidste og forrige sæson, men hvorfor vi fuldkommen vrager ham, til fordel for spillere der slet ikke har vist noget, der berettiger dem en plads i startopstillinger, fatter jeg simpelthen ikke noget af. Hvis han smutter - og Iniesta løber ind i endnu en af sine mange, uundgåelige skader - så ligger vi fuldstændig som redt, og må stille med en ung og meget uerfaren midtbane i store, vigtige og svære opgør. Men ja ... der tegner sig jo efterhånden et billede af, at mandskabsbehandling er en by i Rusland for Lucho.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Han er da ikke blevet vraget? Han har da fået fint med spilletid?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Blaugrana92 »

Siden starten af december har han spillet 220 minutter ud af 675 mulige og de 90 af dem var mod Hércules. Han har fået 60 minutters La Liga fodbold siden starten af december. Hvis han ikke er kasseret, så ved jeg ikke hvad det er Lucho foretager sig. Men det er der selvfølgelig ikke noget nyt i.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Det var ikke meget! Men når man tænker på hvor meget Lucho tidligere har spillet Rak så må der være et eller andet galt. Han kasserer ikke bare en af sine mest brugte spillere. Der har også været snak om en dårlig akillessene hvis jeg ikke tager fejl. Noget som måske også kunne spille ind når man ser på niveauet.

Jeg tror sgu ikke at han har kasseret ham. Jeg tror der er så kæmpe store problemer med spillet til højre at man ingen anelse har om hvem man skal spille. Alle spiller dårligt på den plads. Så man famler forvirret rundt og prøver med nye hele tiden hvilket er idiotisk. Jeg ved ikke om det er Messi der VIL spille centralt eller Lucho der har smidt ham derind men holdet dør pga det og det dræber en spiller som Rak fuldstændig at den eneste han kan have det sjovt med er Roberto. Så kan de to snegle stå og trille den til hinanden mens de er røvbange for at løbe i dybden da også alene skal stå for det defensive. Det er en fucking katastrofe.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af B-Freak »

Historierne i dag går på at Rakitic i en WhatsApp gruppe kaldet Juventus har sagt at han ikke vil blive i klubben til sommer hvis Enrique fortsætter.

Det skulle være den primære årsag til at han er i kulden..
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af Piquénbauer »

Nok ikke den mest troværdige kilde men hvis det er rigtigt så bliver det spændende at se hvordan det udvikler sig!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
B-Freak
Indlæg: 3633
Tilmeldt: ons mar 04, 2009 8:47 pm
Geografisk sted: Sjælland
Har takket: 618 gange
Blevet takket: 330 gange

Re: 4 - Ivan Rakitić

Indlæg af B-Freak »

Piquénbauer skrev:Nok ikke den mest troværdige kilde men hvis det er rigtigt så bliver det spændende at se hvordan det udvikler sig!
Helt enig i troværdigheden, det lyder også som noget af et selvmål af Rakitic hvis det er rigtigt
I'm not easily being pushed off course.
I'm not someone who gives up.
I'm a winner - Patrick Kluivert!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 86 gæster