Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
# 23 skrev:
Daluigi skrev:http://www.goal.com/en/news/1863/world- ... dan-gaspar

Så spiller violinerne :P Seriøst, der findes vel ikke en fodboldspiller i verden, der ikke ville gøre det som Cristiano gør der? Utrolig at man gør ham til en helgen på den baggrund.. Men fin historie, bevares, bare lidt en sludder for en sladder.... som jeg så af en underlig grund poster :wink:
Men hvis det var Messi eller Ronaldinho, så var I alle sammen de første til at rose deres gerning.

Ærligt talt, jeg har aldrig forstået, hvorfor Ronaldo er det mest hadede fodboldmenneske i verden. Enten hader du ham så meget, at du ønsker, at han brækker benet, hver gang han spiller, ellers synes man godt om. Hvorfor frygter/hader folk ham så meget? I mine øjne er det ikke andet end misundelse fra folk rundt om kloden. Det er det typiske mennesketræk, at man skal hade en, der lever et kendt liv og som er god til noget. Det her minder mig om David Beckham-tiden, hvor mange også hadede ham og kaldte ham for * og jeg ved ikke hvad, men han er vel nok noget af det mest sympatiske menneske i fodboldverdenen.

Ærligt talt, det irriterer mig, at folk skal bedømme Cristiano på hans spil på banen. "Han er en opblæst nar" osv osv osv. "Jeg håber, han snart brækker benet". Helt ærligt, manden er jo en fodboldspiller, der bare vil vinde.


Undskyld, jeg skriver det her, men jeg forstår ærlig talt ikke de delte meninger om Cristiano Ronaldo, der altid har været omkring ham. Manden er et godt menneske, ligesom Messi, Xavi, Pep og alle Jeres Barca-idoler.

Og lad mig sige noget andet. Jeg synes, det var sjovt, at I aldrig har ville have Ronaldo i Jeres turp, men I valgte at tage imod Zlatan med åbne arme, selvom han i sin unge dage har været meget værrer end Ronaldo. Men se hvordan Zlatan er blevet nu. En ydmyg person, der viser sit sande jeg. Man skal lade være med at dømme folk på forhånd. Det kan jo være, at det er deres omstændigheder, der gør dem til enfant terrible.
Drop nu det der jalousi pis, for ingen er Jaloux på Cristiano. Hvorfor tror du der er så mange der hader Cristiano? Det er fordi, manden er arrogant, han er en selvisk, OGSÅ på en fodboldbane. Nu skal jeg fortælle dig, hvornår jeg kom til at hade ham. Jeg havde sådan set ingenting imod ham, lige indtil hans "wink" episode, hvorefter han blev døbt som " The Winker"! Det er den slags ting, der gør at man hader ham. Et andet eksempel var at han nægtede at juble fordi en af hans egne scorede, men det var ikke ham. Og så var der selvfølgelig Mtiliga episoden, manden var jo nærmest sur på mtiliga, fordi hans næse var så svag, at den brækkede, det er sådan nogle ting, der gør at man hader ham. Du må gerne elske ham, men det er ærlig talt lidt underligt, at du har så svært ved at forstå, hvorfor folk hader ham.

Han er måske en god spiller på fodboldbanen, men ikke en holdspiller. Og ligegyldig hvor god han skulle være på fodbolden, så er det hele pakken, folk dømmer ud fra. Sådan er mennesker, og udenfor banen er han en skændsel, rent ud sagt.
Arrogant? Han må da for alt i verden være så arrogant han vil på en fodboldbane, for han er en af de bedste i verden. Så længe du har noget at have det i, så er det i orden. Du er åbenbart et jantelovsmenneske.

The Winker? Helt ærligt? Vil du ikke forsvare dit lands farver til VM-slutrunden? Alle kneb gælder i fodbold (Bare kig på Jeres egen Busquets, som er pisse hamrende usympatisk på en fodboldbane), og det Rooney gjorde mod Carvalho var så dumt, og at man derfra kan udnytte at få ham vist ud (Rooney er jo deres stjerne) er jo kun til gavn for Ronaldo og resten af holdet. Næsten alle ville reagere sådan. De er modstandere på banen. Har du aldrig prøvet at spille fodboldkamp mod dine venner? Det er jo ikke fordi, du ikke prøver at jorde ham, hvis du får muligheden.

Sur på Mtiliga? I hvilken forstand? Det eneste Ronaldo prøvede dengang var forklare, at det ikke var med vilje. Det var en uforsætlig episode.Ronaldo blev holdt, da han skulle løbe fra ham og han prøvede at vriste sig fri fra ham, og det endte – meget ulykkeligt – med et brækket næse. Men hvis det er din logik, så vil det sige, at Ryan Shawcross er et usympatisk menneske, da han – under en herre, men sen herretackling – brækkede benet på Aaron Ramsey?

Uden for banen er han en skændsel siger du? Hvordan ved du det? Kender du ham måske?

Men hvis det er din logik, så er Messi også et usympatisk menneske, siden han har spyttet efter modstandere? Og Ronaldinho var – til trods for sin meget sympatiske person – nogle gange et kæmpesvin på en bane. Men alligevel har jeg altid anset ham som et sympatisk menneske.

Det lyder meget mærkeligt, at du ved, hvordan Ronaldo er som menneske. Det må jeg give dig.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Ret beset, hvis der var tale om jalousi, så skulle vi jo hade alle professionelle fodboldspillere, fordi de har mere succes og flere penge end os. Det er vel næppe tilfældet. Messi er fx bedre betalt end Cronaldo, og har pt. også noget mere succes, så det skulle vel betyde, at alle ville hade ham... men det er sjovt nok stadig Cronaldo som folk ikke kan fordrage.
Det har du selvfølgelig ret i, men nu er Messi ikke en pretty-boy som Ronaldo er. Det er der mange, der ikke kan håndtere. Det er i mine øjne jalousi.

Jeg synes virkelig, det er mærkværdigt, at så snart en fodboldspiller, der er et kæmpenavn i fodbold og resten af den fashionable verden og har udseendet med sig, så er han en *, en arrogant bøsserøv eller et usympatisk menneske. Sådan var det med Beckham, og nu er det med Ronaldo.
I min verden må spillere som Messi, Ronaldo, Iniesta, Torres, Drogba være så arrogante de vil på en fodboldbane, for de har fandme noget at have det i. Men uden for banen er de alle sammen almindelige mennesker. Jeg synes, det er mærkeligt, at Visca kan sige, at Ronaldo er en idiot uden for banen, når han ikke kender manden. Ronaldo er et meget sympatisk menneske. Det er tydeligt for mig, at hans had til hans fodboldperson overskygger hans mening om hans person.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Hvis vi skal nævne usympatiske mennesker, så er det sgu da John Terry. Han stjæler sine holdkammerater koner og gør dem gravide, han tager imod sorte penge, og siger at han ville give dem til velgørenhed, men i virkeligheden var det ned i hans egen lomme plus andre skandalehistorier. Se, her kan du snakke om en, der er usympatisk og har manglende samfundsmæssige evner, der tror, at han kan gøre, hvad der passer ham, fordi han er en anerkendt topprofessionel fodboldspiller.

Eller Michael Ballack, der truer Kevin Prince Boateng med et sagsanlæg for en tackling, der kostede ham VM-pladsen.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:
Mander skrev:Ret beset, hvis der var tale om jalousi, så skulle vi jo hade alle professionelle fodboldspillere, fordi de har mere succes og flere penge end os. Det er vel næppe tilfældet. Messi er fx bedre betalt end Cronaldo, og har pt. også noget mere succes, så det skulle vel betyde, at alle ville hade ham... men det er sjovt nok stadig Cronaldo som folk ikke kan fordrage.
Det har du selvfølgelig ret i, men nu er Messi ikke en pretty-boy som Ronaldo er. Det er der mange, der ikke kan håndtere. Det er i mine øjne jalousi.

Jeg synes virkelig, det er mærkværdigt, at så snart en fodboldspiller, der er et kæmpenavn i fodbold og resten af den fashionable verden og har udseendet med sig, så er han en *, en arrogant bøsserøv eller et usympatisk menneske. Sådan var det med Beckham, og nu er det med Ronaldo.
I min verden må spillere som Messi, Ronaldo, Iniesta, Torres, Drogba være så arrogante de vil på en fodboldbane, for de har fandme noget at have det i. Men uden for banen er de alle sammen almindelige mennesker. Jeg synes, det er mærkeligt, at Visca kan sige, at Ronaldo er en idiot uden for banen, når han ikke kender manden. Ronaldo er et meget sympatisk menneske. Det er tydeligt for mig, at hans had til hans fodboldperson overskygger hans mening om hans person.
Tjah, jeg synes egentlig ikke, at Cronaldo er så flot at det gør noget, men jeg er måske heller ikke så godt egnet til at bedømme den slags. ;) Angående udseendet, så er det rigtigt, at mange synes at have noget imod Beckham alene pga. hans udseende, på trods af, at han virker ekstremt sympatisk som person. Jeg tror dog, at Cronaldo i højere grad bliver anset for irriterende, fordi han samtidig virker forfængelig. Med Beckham har jeg aldrig rigtig haft fornemmelsen af, at han var virkelig forfængelig (som i narcissisme), men nærmere at han "bare" havde forstand på at klæde sig rigtigt, osv. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på, præcis hvad det er - måske den måde han har hevet trøjen af efter at have scoret mål, eller historierne om hvordan han skulle sætte håret i omklædningsrummet - men Cronaldo virker umådelig forelsket i sig selv. Det må han selvfølgelig selv ligge og rode med, men det er de færreste mennesker, der synes at det er godt træk ved en person, at de er narcissistiske (til forskel fra selvværd eller selvtillid, så decideret selvforelskelse).

Personligt har jeg heller intet imod, at en spiller er fuld af selvtillid, når han har noget at have det i. Jeg vil dog sondre mellem selvtillid og så arrogance, hvor man ser ned på andre, fordi de ikke er lige så gode som en selv. Jeg har altid godt kunnet lide Zlatan, fordi han har så meget selvtillid, og tager pis på pressen. Om Cronaldo er arrogant aner jeg ikke, for jeg kender ham ikke. Jeg har i hvert fald intet problem med ham på den led (udover at hans, og andre Real-spilleres, udtalelser inden Lyon-kampen ikke var så gennemtænkte).

Mht. ham på banen, så er det træls at se hans attitude, når det ikke går hans vej. Hvis han bliver tacklet, så sidder han og venter på, at der er frispark, og slår ud med armene. Også som Visca nævnte, der hvor han brændte et straffespark, og ikke havde overskud til at juble med de andre, da der blev scoret på ripposten. Ligegyldigt hvor irriteret man er på sig selv over at have brændt, så kan man godt vise nok overskud til at juble med sine holdkammerater, for det vigtigste er vel, at bolden røg ind. Han havde også frækheden til at sige til Iniesta, at han (Ini) ikke skulle filme så meget. Hmmmm. :roll: Men ja, naturligvis er der også spillere på vores hold, der filmer (Alves og Busquets), og det er sgu træls at se på, men det er vel ikke underligt, at de får lidt mere snor af os end Cronaldo gør?
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Igen, jeg synes det er lidt ynkeligt, at man bortforklarer hans aktioner, med nogle ligegyldige argumenter.

The winker episoden først. Ja Cristiano spiller for sit hold, og forsvarer sit lands farver. Men her var Rooney, HANS HOLDKAMMERAT i united involveret! Han behøvede ærlig talt ikke at deltage i det der, der var en masse andre portugisisk landsholdspillere, der var i gang med at fortælle dommeren at Rooney skulle udvises. At han efterfølgende, gør det han gjorde, det siger alt om ham. Selvfølgelig kender jeg ham ikke personligt, men det gør du jo heller ikke, medmindre i er buddies, og mødes hver dag, hvis det er tilfældet, så må du gerne fortælle os, hvor sympatisk og dejlig han i virkeligheden, og hvorfor opfører han sig så klamt på en fodboldbane? Hvis det ikke er tilfældet, så kan du ikke sige at han er ydmyg eller sympatisk, for det vi ser til ham, det han giver os adgang til at se, er ikke en mand, der er videre sympatisk.

Mtiliga episoden var han nærmest irriteret på Mtiliga, fordi han brækkede næsen. Han har sagt, at alle andre spillere ville have reageret på samme måde. han kunne heller ikke forstå at han havde fået karantæne, og årrh hvor var det synd for lille Cristiano, hele verden er imod ham. Det er denne attitude, der gør at man ikke kan klare ham. Da han brækkede næsen på Mtiliga, så gestekulerede han med armene, at Mtiliga bare skulle rejse sig op, og var utrolig arrogant og usympatisk, efter han havde fået rødt. Kig episoden igennem igen, det er usympatisk efter min mening.

Og lad være med at fortælle mig, hvad jeg synes om forskellige spiller ud fra min logik? Shawcross' tackling var ikke okay, selvom nogen skulle kalde det herre-tackling? Hvad dækker det egentlig over? En herre-tackling? En Herre.tackling er, at du kommer med knopperne forrest, med hele din krop bag, lige på skinnebenet, og så håber bare på det bedste/værste? Er det hvad en herre-tackling er? Det var netop det der skete i Shawcross' tilfælde, det er tilladt at tænke, selvom man er fodboldspiller. Og hvis man begynder at tænke, så vil det gå op for en, at hvis man kommer med knopperne forrest på denne måde, så er sandsynlighed for at modstanderen kommer slem til skade, meget meget høj! Men jeg synes ikke Shawcross er usympatisk, da manden anerkendte sin fejl, han undskyldte lige på stedet, og man kunne se, at han var ked af det! Cristiano var lige det modsatte! Han var sur over at han blev udvist, selvom han kunne se, at han havde brækket næsen på modspilleren.

Jeg synes derfor man som Man Utd fan skal droppe at bortforklare hans aktioner, eller prøve at bilde folk ind, at han er en fantastisk person. Dig og mig kender han ikke tilstrækkelig nok til at sige dette, men af det vi ser/har set, er han ikke videre sympatisk.

I et andet indlæg siger du at folk er Jaloux på Cristiano, fordi Messi ikke har udseendet. Sådan tænker altså kun Man utd fans, til dem kan du jo ikke nævne noget, før de bliver jaloux. Hvis man roser et andet holds spiller, foran danske united fans, så går de amok. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor godt han ser ud, jeg bedømmer ham KUN på hans måde at være på, mest af alt på en fodboldbane. Du kan ikke sammenligne ham med Beckham, for Beckham var efter min mening meget mere sympatisk og havde meget meget mere personlighed og dybde end Cristiano.

Nårh jeg er enig med dig i at Terry er en usympatisk person. Men hvordan kan du sige det, når du mener man ikke kan dømme cristiano fordi man ikke kender ham privat, men samtidig kan man dømme Terry å samme måde? Kender du Terry? Ved du hvad der er sket? Hvordan affæren startede? Hvilke omstændigheder der spillede ind? Igen, du modsiger dig selv, fordi du så hårdt prøve at bilde folk ind, at Cristiano er så fantastisk. Sandheden er dog, at du og jeg bedømmer fodboldspillere ud fra det vi får lov til at se.
Jeg hader Terry, jeg synes også det han gjorde var klamt og usympatisk, ligegyldigt hvilke omstændigheder spillede ind! Men du ville også synes det var lidt latterligt og komisk, hvis jeg var en Terry fan, og forklarede hans affære med, at han så Bridge's kæreste liggende ved Poolen, Terry kom gående, han gled, og så blev han ved med at glide og glide, men udover det er han fantastisk person, og årets far?

Summa Summarum, nej det er ikke pga jalousi at man hader Cristiano, det er mere hans person, igen det vi får lov til at se, der gør at man hader ham, medmindre man er en portugiser, United fan eller Madridista! Maldini var også en pretty boy, en det var med i modeverden, men folk hader ham ikke, fordi han netop var sympatisk. Gilardino er også en pretty boy, men af den grund hader man ham ikke og vi kan blive ved.
Senest rettet af Visca El Barca man maj 31, 2010 3:00 pm, rettet i alt 1 gang.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg hader ikke ligefrem C. Ronaldo (hader ikke nogle fodboldspillere, har bare mindre tilovers for nogle), men lige netop C. Ronaldo er en af dem.

Hans film, hans egoisme, hans attituder, hans dobbeltmoral (er ikke sen til at påpege at modstanderen filmer, selvom han selv har gjort det 1 min. forinden (det er en tendens jeg har lagt mærke til) hans mange svinestreger (og deraf røde kort) hans arrogance og manglende humildad (kan ikke huske den danske betegnelse) ydmyghed var det... osv osv.

Også ligner han seriøst noget der lige er trådt ud af Crazy Daisy i Varde.

Han har dog forbedret sig i de seneste par år, men nogen favorit bliver han aldrig for mit vedkommende, ligesom han aldrig bliver verdens bedste.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Rivaldo10 skrev:Jeg hader ikke ligefrem C. Ronaldo (hader ikke nogle fodboldspillere, har bare mindre tilovers for nogle), men lige netop C. Ronaldo er en af dem.

Hans film, hans egoisme, hans attituder, hans dobbeltmoral (er ikke sen til at påpege at modstanderen filmer, selvom han selv har gjort det 1 min. forinden (det er en tendens jeg har lagt mærke til) hans mange svinestreger (og deraf røde kort) hans arrogance og manglende humildad (kan ikke huske den danske betegnelse) ydmyghed var det... osv osv.

Også ligner han seriøst noget der lige er trådt ud af Crazy Daisy i Varde.


Han har dog forbedret sig i de seneste par år, men nogen favorit bliver han aldrig for mit vedkommende, ligesom han aldrig bliver verdens bedste.
Ha Ha for satan Rivaldo! Jeg kan ærlig talt heller ikke forstå dem, der sammenligner ham med Beckham, når det kommer til mode. Cristiano går nok i dyre mærker, men han er ikke særlig god til at vælge det rette tøj synes jeg. Moden handler jo ikke om at går i Gucci, D&G, Versace. Tit tænker jeg, at han ligner noget der er løgn, når jeg ser ham, så modeikon, det er han ikke.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:Igen, jeg synes det er lidt ynkeligt, at man bortforklarer hans aktioner, med nogle ligegyldige argumenter.

The winker episoden først. Ja Cristiano spiller for sit hold, og forsvarer sit lands farver. Men her var Rooney, HANS HOLDKAMMERAT i united involveret! Han behøvede ærlig talt ikke at deltage i det der, der var en masse andre portugisisk landsholdspillere, der var i gang med at fortælle dommeren at Rooney skulle udvises. At han efterfølgende, gør det han gjorde, det siger alt om ham. Selvfølgelig kender jeg ham ikke personligt, men det gør du jo heller ikke, medmindre i er buddies, og mødes hver dag, hvis det er tilfældet, så må du gerne fortælle os, hvor sympatisk og dejlig han i virkeligheden, og hvorfor opfører han sig så klamt på en fodboldbane? Hvis det ikke er tilfældet, så kan du ikke sige at han er ydmyg eller sympatisk, for det vi ser til ham, det han giver os adgang til at se, er ikke en mand, der er videre sympatisk.

Mtiliga episoden var han nærmest irriteret på Mtiliga, fordi han brækkede næsen. Han har sagt, at alle andre spillere ville have reageret på samme måde. han kunne heller ikke forstå at han havde fået karantæne, og årrh hvor var det synd for lille Cristiano, hele verden er imod ham. Det er denne attitude, der gør at man ikke kan klare ham. Da han brækkede næsen på Mtiliga, så gestekulerede han med armene, at Mtiliga bare skulle rejse sig op, og var utrolig arrogant og usympatisk, efter han havde fået rødt. Kig episoden igennem igen, det er usympatisk efter min mening.

Og lad være med at fortælle mig, hvad jeg synes om forskellige spiller ud fra min logik? Shawcross' tackling var ikke okay, selvom nogen skulle kalde det herre-tackling? Hvad dækker det egentlig over? En herre-tackling? En Herre.tackling er, at du kommer med knopperne forrest, med hele din krop bag, lige på skinnebenet, og så håber bare på det bedste/værste? Er det hvad en herre-tackling er? Det var netop det der skete i Shawcross' tilfælde, det er tilladt at tænke, selvom man er fodboldspiller. Og hvis man begynder at tænke, så vil det gå op for en, at hvis man kommer med knopperne forrest på denne måde, så er sandsynlighed for at modstanderen kommer slem til skade, meget meget høj! Men jeg synes ikke Shawcross er usympatisk, da manden anerkendte sin fejl, han undskyldte lige på stedet, og man kunne se, at han var ked af det! Cristiano var lige det modsatte! Han var sur over at han blev udvist, selvom han kunne se, at han havde brækket næsen på modspilleren.

Jeg synes derfor man som Man Utd fan skal droppe at bortforklare hans aktioner, eller prøve at bilde folk ind, at han er en fantastisk person. Dig og mig kender han ikke tilstrækkelig nok til at sige dette, men af det vi ser/har set, er han ikke videre sympatisk.

I et andet indlæg siger du at folk er Jaloux på Cristiano, fordi Messi ikke har udseendet. Sådan tænker altså kun Man utd fans, til dem kan du jo ikke nævne noget, før de bliver jaloux. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor godt han ser ud, jeg bedømmer ham KUN på hans måde at være på, mest på en fodboldbane. Du kan ikke sammenligne ham med Beckham, for Beckham var efter min mening meget mere sympatisk end Cristiano.

Nårh jeg er enig med dig i at Terry er en usympatisk person. Men hvordan kan du sige det, når du mener man ikke kan dømme cristiano fordi man ikke kender ham privat? Kender du Terry? Ved du hvad der er sket? Hvordan affæren startede? Hvilke omstændigheder der spillede ind? Igen, du modsiger dig selv, fordi du så hårdt prøve at bilde folk ind, at Cristiano er så fantastisk. Sandheden er dog, at du og jeg bedømmer fodboldspillere ud fra det vi får lov til at se. Jeg hader Terry, jeg synes heller også det han gjorde var klamt og usympatisk, ligegyldigt hvilke omstændigheder spillede ind! Men du ville også synes det var lidt latterligt og komisk, hvis jeg var en Terry fan, og forklare hans affære med, at han så Bridge's kæreste liggende ved Poolen, Terry kom gående, han gled, og så blev han ved med at glide og glide, men udover det er han fantastisk person, og årets far?

Summa Summarum, nej det er ikke pga jalousi at man hader Cristiano, det er mere hans person, igen det vi får lov til at se, der gør at man hader ham, medmindre man er en portugiser, United fan eller Madridista! Maldini var også en pretty boy, en det var med i modeverden, men folk hader ham ikke, fordi han netop var sympatisk. Gilardino er også en pretty boy, men af den grund hader man ham ikke og vi kan blive ved.
Godt skrevet.

@23 - Mht Jalousi, hvis du bare vidste hvor få Barca fan egentlig så ham komme til Barca om han så var gratis. Så længe han opfører sig så højtidligt over sin egen person udenfor banen og i sin konkurrenceiver tilsidesætte basale værdier og normer som normalt er synonyme med Barca (og de fleste andre klubber for den sags skyld) så ønsker jeg aldrig at se ham i vores trøje.

Manden er sikkert en guttermand rent privat men den usympatiske og provokerende opførsel som bl.a. fik den normalt så rolige Iniesta til at se rødt i den første Clasico gør at han ikke er Barca materiale, desuden er der heller ikke plads til ham så længe kongen over konger regere på Camp Nou og samtidig vil de nye unge samt Villa efter min mening kunne berige Peps koncept i en højere grad grundet deres offervilje for holdet.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af rummenigge »

Rivaldo10 skrev:...

Også ligner han seriøst noget der lige er trådt ud af Crazy Daisy i Varde.

Han har dog forbedret sig i de seneste par år, men nogen favorit bliver han aldrig for mit vedkommende, ligesom han aldrig bliver verdens bedste.
:lol:

Enig i at han er blevet lidt mere moden med tiden, men som sagt han laver stadig ting som Iniesta og Mtliga episoderne der gør ham uegnet for Barca.
Senest rettet af rummenigge man maj 31, 2010 2:51 pm, rettet i alt 2 gange.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Jalouis på Ronaldo på grund af hans look.... Ej nu har jeg sku aldrig, den er god...
Jeg er 28 år, kender en del kvinder på min alder plus minus nogle år, sandheden er at jeg ikke kender en eneste der syntes at han er lækker eller bare tæt på. De fleste "voksne" kvinder syntes altså at han er små klam. Desuden kender jeg ikke en eneste kvinder der tænder på en mand der bruger længere tid foran spejlet end dem selv. Ud fra mit kendskab til kvinder og hvad kvinder vil ha, vil jeg gætter på at 90-95% af de tøser der finder ham hot, ikke er gammle nok til at komme ind på Crazy daisy endnu....
Manden er jo mest af alt til grin pga. sit look, og det er jo netop det der er forskellen på ham og beckham, for beckham var/er sku lækker og henvender sig også til kvinder på hans egen alder.
Ingen tvivl om at hans look er med til at brande ham og at han score fede penge i sponsor kontrakter blandt andet pga. hans look, men det var/er jo også tilfældet med Ronaldinho som jo ikke ligefrem er indbegrebet af lækker og perfekt. Sagen er den at med et meget karakteristisk look er man meget let genkendelig derfor mere værd og mere salgbar, men ikke nødvændigvis lækker.
Helt seriøst jeg vil 1000 gange heller ligne Gary neville end ronaldo...
Jalouis :lol: :lol: :lol:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af # 23 »

Mander skrev:Tjah, jeg synes egentlig ikke, at Cronaldo er så flot at det gør noget, men jeg er måske heller ikke så godt egnet til at bedømme den slags. ;) Angående udseendet, så er det rigtigt, at mange synes at have noget imod Beckham alene pga. hans udseende, på trods af, at han virker ekstremt sympatisk som person. Jeg tror dog, at Cronaldo i højere grad bliver anset for irriterende, fordi han samtidig virker forfængelig. Med Beckham har jeg aldrig rigtig haft fornemmelsen af, at han var virkelig forfængelig (som i narcissisme), men nærmere at han "bare" havde forstand på at klæde sig rigtigt, osv. Jeg kan ikke rigtig sætte en finger på, præcis hvad det er - måske den måde han har hevet trøjen af efter at have scoret mål, eller historierne om hvordan han skulle sætte håret i omklædningsrummet - men Cronaldo virker umådelig forelsket i sig selv. Det må han selvfølgelig selv ligge og rode med, men det er de færreste mennesker, der synes at det er godt træk ved en person, at de er narcissistiske (til forskel fra selvværd eller selvtillid, så decideret selvforelskelse)
Jeg siger heller ikke, at han er flot. Men han er efterhånden blevet kåret til verdens pæneste mand og alt muligt andet teeangefis, og det har gjort, at den mandlige befolkning straks skal kalde ham for homo, og alt det der hører med. Det er jo ikke kun med Ronaldo, men også med Brad Pitt, Beckham, Orlando Bloom og hvad alle de der kvindemageneter nu hedder.

At Ronaldo er forelsket i sig selv, kan jeg ikke udtale mig om, men derfor bør man stadig ikke synes, han er irriterende. Det er hans måde at være på, og lad ham dog være sådan. Beckham er jo også forfængelig (Plukker øjenbryn, voksbehandling, blegner tænderne, tager sol, får ny frisure). Men forskellen må være, at den generelle modstand af latinofolk, der gør noget ud af dem selv.
Mander skrev:Personligt har jeg heller intet imod, at en spiller er fuld af selvtillid, når han har noget at have det i. Jeg vil dog sondre mellem selvtillid og så arrogance, hvor man ser ned på andre, fordi de ikke er lige så gode som en selv. Jeg har altid godt kunnet lide Zlatan, fordi han har så meget selvtillid, og tager pis på pressen. Om Cronaldo er arrogant aner jeg ikke, for jeg kender ham ikke. Jeg har i hvert fald intet problem med ham på den led (udover at hans, og andre Real-spilleres, udtalelser inden Lyon-kampen ikke var så gennemtænkte).
Jamen hvad er det arrogante i Ronaldo? Jeg mindes hans tid i United i en kamp, hvor Ronaldo valgte at skifte sig selv ud mod Aston Villa i efteråret 2008. På vej ud af banen buhede alle af ham, og lige før han gik under tunellen, var der nogle der råbte efter ham, hvor Ronaldo kvitterede med sin pegefinger op mod himlen, som en illustration, at han var den bedste i verden. Straks blev dette tolket som, at han er pisse arrogant. Hvorfor? Må man ikke forsvare sig som person, når man uge efter uge bliver angrebet af folk, der overhovedet ikke kender en?
Mander skrev:Mht. ham på banen, så er det træls at se hans attitude, når det ikke går hans vej. Hvis han bliver tacklet, så sidder han og venter på, at der er frispark, og slår ud med armene. Også som Visca nævnte, der hvor han brændte et straffespark, og ikke havde overskud til at juble med de andre, da der blev scoret på ripposten. Ligegyldigt hvor irriteret man er på sig selv over at have brændt, så kan man godt vise nok overskud til at juble med sine holdkammerater, for det vigtigste er vel, at bolden røg ind. Han havde også frækheden til at sige til Iniesta, at han (Ini) ikke skulle filme så meget. Hmmmm. :roll: Men ja, naturligvis er der også spillere på vores hold, der filmer (Alves og Busquets), og det er sgu træls at se på, men det er vel ikke underligt, at de får lidt mere snor af os end Cronaldo gør?
Med hensyn til hans opførsel på banen, er vi helt, helt enige. I hans tid som United-spiller blev jeg flere gange pisse irriteret over, at han skulle ynke, når han ikke fik sine frispark. Selvfølgelig er det frustrerende, at det ikke lige kører, og at man ikke får de frispark, man mener, man fortjener, men så er det her, at man skal benytte det mest ædle tricks i fodboldverden, og det er at kæmpe for sejren i stedet for det fintpolerede spil.
Og det med hans manglende jubelscene var også en anelse egoistisk, men det virkede mere som om, at han var frustreret over sit spil den aften (Den var ikke særlig god den aften, kan jeg huske), og da han scorede var det en forløsning for ham. Men for mig bevidner det bare hans mentalitet. Han vil gøre det godt hele tiden, og det er det nok det, der gør så svært at skelne for folk.
Visca El Barca skrev:Igen, jeg synes det er lidt ynkeligt, at man bortforklarer hans aktioner, med nogle ligegyldige argumenter.

The winker episoden først. Ja Cristiano spiller for sit hold, og forsvarer sit lands farver. Men her var Rooney, HANS HOLDKAMMERAT i united involveret! Han behøvede ærlig talt ikke at deltage i det der, der var en masse andre portugisisk landsholdspillere, der var i gang med at fortælle dommeren at Rooney skulle udvises. At han efterfølgende, gør det han gjorde, det siger alt om ham. Selvfølgelig kender jeg ham ikke personligt, men det gør du jo heller ikke, medmindre i er buddies, og mødes hver dag, hvis det er tilfældet, så må du gerne fortælle os, hvor sympatisk og dejlig han i virkeligheden, og hvorfor opfører han sig så klamt på en fodboldbane? Hvis det ikke er tilfældet, så kan du ikke sige at han er ydmyg eller sympatisk, for det vi ser til ham, det han giver os adgang til at se, er ikke en mand, der er videre sympatisk.
Ja, jeg ved sgu da godt, det var hans holdkammerat på klubplan, men på banen i den kamp var de altså fjender for fanden. Har du aldrig spillet en kamp, der betød noget for dig, hvor en af dine bedste venner var på det modsatte hold? (Jeg har prøvet om regionens mesterskabet, og jeg stod overfor min bedste ven, men under kampen flækkede vi hinanden og blev frustreret på hinanden, men så snart kampen var færdig, var vi venner igen – det er jo blot en del af gamet)

Det er jo det, der gør det sjovt. Ligesom når Barcelona møder Real Madrid. Tror du ikke, at Sergio Ramos vil gøre alt for at stoppe Xavi eller Iniesta, hvis han står over for dem og smide dem ud, hvis det er det, det kræves. Mit umiddelbare svar vil ja. Det svækker jo holdet.
Visca El Barca skrev:Mtiliga episoden var han nærmest irriteret på Mtiliga, fordi han brækkede næsen. Han har sagt, at alle andre spillere ville have reageret på samme måde. han kunne heller ikke forstå at han havde fået karantæne, og årrh hvor var det synd for lille Cristiano, hele verden er imod ham. Det er denne attitude, der gør at man ikke kan klare ham. Da han brækkede næsen på Mtiliga, så gestekulerede han med armene, at Mtiliga bare skulle rejse sig op, og var utrolig arrogant og usympatisk, efter han havde fået rødt. Kig episoden igennem igen, det er usympatisk efter min mening.
Prøv at høre her. Det er sgu da klart tydeligt for enhver, at Ronaldos intention ikke var at smadre næsen på Mtiliga, men mere at vriste sig fri af Mtiliga, som jo ulovligt hev i ham og forhindrede Ronaldo i at skabe overtalssituation. Jeg kan til dels godt forstå det røde kort til Ronaldo, selvom det er uheldigt, men at det blev til 2 eller 3 dages karantæne var i mine øjne fuldstændig latterligt. Så skal en som Pepe eller Ryan Shawcross havde mindst 15 dages karantæne. Jeg vil vædde med, at hvis det var en ganske almindelig fodboldspiller fra Almeria, der gjorde det, som Ronaldo gjorde, ville han kunne få en dags karantæne.
Visca El Barca skrev:Og lad være med at fortælle mig, hvad jeg synes om forskellige spiller ud fra min logik? Shawcross' tackling var ikke okay, selvom nogen skulle kalde det herre-tackling? Hvad dækker det egentlig over? En herre-tackling? En Herre.tackling er, at du kommer med knopperne forrest, med hele din krop bag, lige på skinnebenet, og så håber bare på det bedste/værste? Er det hvad en herre-tackling er? Det var netop det der skete i Shawcross' tilfælde, det er tilladt at tænke, selvom man er fodboldspiller. Og hvis man begynder at tænke, så vil det gå op for en, at hvis man kommer med knopperne forrest på denne måde, så er sandsynlighed for at modstanderen kommer slem til skade, meget meget høj! Men jeg synes ikke Shawcross er usympatisk, da manden anerkendte sin fejl, han undskyldte lige på stedet, og man kunne se, at han var ked af det! Cristiano var lige det modsatte! Han var sur over at han blev udvist, selvom han kunne se, at han havde brækket næsen på modspilleren.
En herretackling er, at du går kompromisløst ind i en tackling – lige meget under omstændigheder – og saver manden så rent du kan. Desværre for Shawcross og unge Ramsey endte det med et meget fatalt benbrud, som nærmest fik mig til at brække min middagsmad op. Men jeg mindes at nogle sagde, at Shawcross var en usympatisk fodboldspiller, fordi han gjorde det der. Helt ærligt, det er jo en del af gamet.
Visca El Barca skrev:Jeg synes derfor man som Man Utd fan skal droppe at bortforklare hans aktioner, eller prøve at bilde folk ind, at han er en fantastisk person. Dig og mig kender han ikke tilstrækkelig nok til at sige dette, men af det vi ser/har set, er han ikke videre sympatisk.
Jeg siger ikke, at han er et fantastisk menneske, men jeg synes ligeså vel, at man ikke kan konkludere ud fra hans spil på banen, at manden er en idiot, og han skal dø og jeg ved ikke hvad. En direktør er jo ligefrem heller ikke det mest vellidte menneske på sin arbejdsplads, men bag hans hårde facade gemmer sig der jo et sødt menneske, ikke også? Bare kig på Don Ø. Se hvor mange, der kalder ham for pis og lort, men ingen kender ham jo godt nok.

Og du siger han ikke er sympatisk? På banen måske ikke, men uden for har jeg kun læst gode ting om ham. Du skal huske på, at spillere som Ronaldo, der er vokset op med elendige livsvilkår, er for det meste gode mennesker, for de ved, hvor hårdt livet er, når man er på bunden af samfundet.
Visca El Barca skrev:I et andet indlæg siger du at folk er Jaloux på Cristiano, fordi Messi ikke har udseendet. Sådan tænker altså kun Man utd fans, til dem kan du jo ikke nævne noget, før de bliver jaloux. Jeg er bedøvende ligeglad med hvor godt han ser ud, jeg bedømmer ham KUN på hans måde at være på, mest på en fodboldbane. Du kan ikke sammenligne ham med Beckham, for Beckham var efter min mening meget mere sympatisk end Cristiano.
Haha, det er overhovedet ikke det jeg siger. Jeg siger, at forskellen mellem Ronaldo og Messi er nok deres udseende, hvor Ronaldo er model for Armani og Pepe Jeans og flere gange er blevet kåret til al mulige skønhedskåringer, så giver det straks folk muligheden for at anklage ham for alt muligt, hvilket jeg blot betegner som jalousi fra andre. Og sådan var det også med Beckham i sin tid, hvor folk enten hadede ham eller kunne lide ham. Det er IMO en meget forfærdelig indstilling at have.
Visca El Barca skrev:Nårh jeg er enig med dig i at Terry er en usympatisk person. Men hvordan kan du sige det, når du mener man ikke kan dømme cristiano fordi man ikke kender ham privat? Kender du Terry? Ved du hvad der er sket? Hvordan affæren startede? Hvilke omstændigheder der spillede ind? Igen, du modsiger dig selv, fordi du så hårdt prøve at bilde folk ind, at Cristiano er så fantastisk. Sandheden er dog, at du og jeg bedømmer fodboldspillere ud fra det vi får lov til at se. Jeg hader Terry, jeg synes heller også det han gjorde var klamt og usympatisk, ligegyldigt hvilke omstændigheder spillede ind! Men du ville også synes det var lidt latterligt og komisk, hvis jeg var en Terry fan, og forklare hans affære med, at han så Bridge's kæreste liggende ved Poolen, Terry kom gående, han gled, og så blev han ved med at glide og glide, men udover det er han fantastisk person, og årets far?
Fordi forskellen på Ronaldo og Terry er, at de ting Terry har gjort er sket uden for banen. På banen er Terry også et svin, men hvis det kun var på banen, at han var sådan, ville jeg selvfølgelig have sagt, at han var et usympatisk menneske PÅ BANEN og ikke uden for. Men når du læser, at manden har hugget i en vens kone, som har fået ham til at indstille landsholdskarrieren forud for det største fodboldmæssige begivenhed, ødelagt hans forhold til hans barns mor, og han derudover har krævet sorte penge for at vise rundt på Stamford Bridge i velgørenhedens navn, selvom det var direkte til Terry selv, selvom han tjener omkring 1.5 mio. kr. om rundt, så er man sgu da et usympatisk menneske uden for banen. Det må du da give mig ret i.
Visca El Barca skrev:Summa Summarum, nej det er ikke pga jalousi at man hader Cristiano, det er mere hans person, igen det vi får lov til at se, der gør at man hader ham, medmindre man er en portugiser, United fan eller Madridista! Maldini var også en pretty boy, en det var med i modeverden, men folk hader ham ikke, fordi han netop var sympatisk. Gilardino er også en pretty boy, men af den grund hader man ham ikke og vi kan blive ved.
Prøv at høre her. Du må synes lige det du vil, men jeg synes bare, at det er så tamt, at hans fodboldperson skal overskygge hans rigtige person. Det er det, jeg diskuterede om, for ingen kender fodboldspillerne der. Jeg har f.eks. op til flere lejligheder snakket med Bajram Fetai, og manden er superflink og et godt menneske, selvom nogle andre har ment det andet pga. hans fodboldmæssige opførsel.
Visca El Barca skrev:Ha Ha for satan Rivaldo! Jeg kan ærlig talt heller ikke forstå dem, der sammenligner ham med Beckham, når det kommer til mode. Cristiano går nok i dyre mærker, men han er ikke særlig god til at vælge det rette tøj synes jeg. Moden handler jo ikke om at går i Gucci, D&G, Versace. Tit tænker jeg, at han ligner noget der er løgn, når jeg ser ham, så modeikon, det er han ikke.
Haha, der var så også helt enige. Jeg synes, at Ronaldo meget ofte ligner en konfirmant i sit tøj (Nok fordi, at hans bukser sidder helt op i røven på ham). Men jeg tror også det er hvordan man klæder sig. Jeg har været på studietur i Portugal, og hold kæft hvor var det bare grimt klædt. Det var sjældent du fandt en, som vidste hvad mode er. Nej, ikke mode i, at hvis man går i alle mærkevarerne, så er det mode, men mode som at de så flot ud. Det var et meget sjældent syn.
Jønde skrev:Jalouis på Ronaldo på grund af hans look.... Ej nu har jeg sku aldrig, den er god...
Jeg er 28 år, kender en del kvinder på min alder plus minus nogle år, sandheden er at jeg ikke kender en eneste der syntes at han er lækker eller bare tæt på. De fleste "voksne" kvinder syntes altså at han er små klam. Desuden kender jeg ikke en eneste kvinder der tænder på en mand der bruger længere tid foran spejlet end dem selv. Ud fra mit kendskab til kvinder og hvad kvinder vil ha, vil jeg gætter på at 90-95% af de tøser der finder ham hot, ikke er gammle nok til at komme ind på Crazy daisy endnu....
Manden er jo mest af alt til grin pga. sit look, og det er jo netop det der er forskellen på ham og beckham, for beckham var/er sku lækker og henvender sig også til kvinder på hans egen alder.
Ingen tvivl om at hans look er med til at brande ham og at han score fede penge i sponsor kontrakter blandt andet pga. hans look, men det var/er jo også tilfældet med Ronaldinho som jo ikke ligefrem er indbegrebet af lækker og perfekt. Sagen er den at med et meget karakteristisk look er man meget let genkendelig derfor mere værd og mere salgbar, men ikke nødvændigvis lækker.
Helt seriøst jeg vil 1000 gange heller ligne Gary neville end ronaldo...
Jalouis :lol: :lol: :lol:
Ja, der er jo nogle, der har så meget mindreværdskompleks, at de ikke kan rose et andet menneske, men blot vil svine ham så meget til. Og jeg snakker ikke kun om Ronaldo. Jeg snakker om generelt, når et andet menneske har behov for dette.

Jamen, det er fint nok, at du har en omgangskreds med kvinder, der synes det om Ronaldo. Der er også kvinder, der synes, at Beckham er frastødende og ulækker, og andre der synes, at Peter Lundin er møglækker. Du kan ikke stille det sådan op. Ronaldo og Beckham er blevet flere gange kåret til verdens bla bla bla, og det må da betyde, at en stor del af verdenen finder dem tiltrækkende.

At du gerne vil ligne Gary Neville, som jeg synes minder meget om Franck Ribery, så velkommen. Det er overohvedet ikke det, jeg snakker om 


Til sidst. Jeg siger held og lykke til den, der læser dette indlæg. Jeg får helt ondt af personen :D
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Visca El Barca »

Igen, det er bare et desperat forsøg fra din side på at bilde folk ind, han er fantastisk. Sagen er dog den, at ikke alle, der kan være 2-3-10 styks der er jaloux på ham pga hans udseende, men det er ikke alle der synes han ser så godt ud, eller føler han er mere værd end dem, og derfor er de jaloux på ham. At de ikke kan lide ham, er fordi han er en irriterende og usympatisk spiller, længere er den ikke.

Jeg synes netop det er latterligt at United fans tror, man er jaloux når man kritiserer Cristiano. Det kan da godt være du synes han ser fantastisk godt ud, men det er ikke alle enige i :) Igen Igen og Igen, grunden til man hader Cristiano er hans måde at være på, ISÆR på en fodboldbane! Bare fordi man er en god spiller, behøver man ikke at trampe andre ned, eller tro man kan gøre hvad man har lyst til. Gør man det, og har man den holdning, så skal man heller ikke blive overrasket over, at de fleste mennesker vil hade en.

Nu nævner du mærkelige eksempler såsom om man har spillet overfor sin bedste ven og bla bla. Ja det har jeg, og vi har kæmpet på banen, men jeg har aldrig prøvet på få dommeren til at smide min ven ud, og det har min ven heller ikke gjort. Jeg forventer jo ikke at Cristiano skulle lade Rooney få en motorvej, lad være med at tackle ham bare fordi de var klubkammerater, men det er altså usmageligt at komme over til dommeren og prøve på at smide ham ud, som sagt, andre var i gang med det i forvejen. At han efterfølgende blinker til bænken er endnu mere klamt! Det var som om han frydede sig over Rooneys udvsning, usympatisk ad H til. Mtiliga sagen igen, det var klamt at han ikke på stedet sagde undskyld, faktisk teede han sig som et lille forkælet barn, og var nærmest sur på Mtiliga, se klippet igennem igem. og læg mærke til hvordan han reagerer! Og hvordan kan du indblande Bajram i alt det her? Hvem er det der synes Bajram er klam eller ligeså klam som Cristiano? Manden er en sympatisk person på banen, og udenfor er han også en meget nede på jorden dreng.

Ærlig talt, det lyder som om, du er så dybt forelsket i Cristiano, at du slet ikke kan klare dem der kritiserer ham, og når de gør, så tror du automatisk, at det må være fordi folk er jaloux :? Det siger lidt om dig og din måde at tænke logisk på, end dem der kritiserer ham :wink:

Og tilsidst, hvordan kan man "save" et menneske, uden at man ikke skader ham? Igen alle mennesker ved, at hvis man kaster sig med knopperne forrest, med hele kroppen bag, så er der en stor sandsynlighed for, at man skader modstanderen, ganske alvorligt endda, og derfor skal Fifa, Uefa og de diverse fodboldforbund slå hårdt ned på det.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Er det ikke lidt underligt ikke at kunne fordrage Ronaldo, når man elsker en spiller som Alves? Forskellen på de to spilleres attitude og opførsel på banen (og deres ret sleske udseende) er ikke grundforskellig. Jeg har intet problem med nogle af de to - jo, når de diver og whiner er det selvfølgelig belastende, men som udgangspunkt er de begge spillere, som beriger spansk og international fodbold med deres evner.

Udenfor banen har jeg endnu ikke hørt dårlige ting om hverken Ronaldo eller Alves (i modsætning til John Terry, der kæmper en indædt kamp for at fremstå som et stort røvhul) og eftersom jeg ikke kender dem privat gider jeg ikke dømme eller psykoanalysere dem for deres privatliv. I don't care.

Rivaldo10

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Rivaldo10 »

Jeg så ham da mere end gerne i FC Barcelona, hvis hans skifte var succesfuldt for Barca. Også er jeg ligeglad om der er tale om Terry, Materazzi eller en tredje.

Beckham minder trods alt noget mere maskulin i sit udseende end Ronaldo, der mest henvender sig til homoer (det skulle i øvrigt ikke undre mig, hvis han selv var det, nevermind). De kåringer han har vundet, er jo netop blandt homoer, hvis jeg ikke tager fejl. Hæng mig ikke op på det. :lol:

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mander »

# 23 skrev:
Mander skrev:En masse crap.
Jeg siger heller ikke, at han er flot. Men han er efterhånden blevet kåret til verdens pæneste mand og alt muligt andet teeangefis, og det har gjort, at den mandlige befolkning straks skal kalde ham for homo, og alt det der hører med. Det er jo ikke kun med Ronaldo, men også med Brad Pitt, Beckham, Orlando Bloom og hvad alle de der kvindemageneter nu hedder.

At Ronaldo er forelsket i sig selv, kan jeg ikke udtale mig om, men derfor bør man stadig ikke synes, han er irriterende. Det er hans måde at være på, og lad ham dog være sådan. Beckham er jo også forfængelig (Plukker øjenbryn, voksbehandling, blegner tænderne, tager sol, får ny frisure). Men forskellen må være, at den generelle modstand af latinofolk, der gør noget ud af dem selv.
Mander skrev:Mere crap.
Jamen hvad er det arrogante i Ronaldo? Jeg mindes hans tid i United i en kamp, hvor Ronaldo valgte at skifte sig selv ud mod Aston Villa i efteråret 2008. På vej ud af banen buhede alle af ham, og lige før han gik under tunellen, var der nogle der råbte efter ham, hvor Ronaldo kvitterede med sin pegefinger op mod himlen, som en illustration, at han var den bedste i verden. Straks blev dette tolket som, at han er pisse arrogant. Hvorfor? Må man ikke forsvare sig som person, når man uge efter uge bliver angrebet af folk, der overhovedet ikke kender en?
Mander skrev:Helt utroligt meget crap.
Med hensyn til hans opførsel på banen, er vi helt, helt enige. I hans tid som United-spiller blev jeg flere gange pisse irriteret over, at han skulle ynke, når han ikke fik sine frispark. Selvfølgelig er det frustrerende, at det ikke lige kører, og at man ikke får de frispark, man mener, man fortjener, men så er det her, at man skal benytte det mest ædle tricks i fodboldverden, og det er at kæmpe for sejren i stedet for det fintpolerede spil.
Og det med hans manglende jubelscene var også en anelse egoistisk, men det virkede mere som om, at han var frustreret over sit spil den aften (Den var ikke særlig god den aften, kan jeg huske), og da han scorede var det en forløsning for ham. Men for mig bevidner det bare hans mentalitet. Han vil gøre det godt hele tiden, og det er det nok det, der gør så svært at skelne for folk.

----

Til sidst. Jeg siger held og lykke til den, der læser dette indlæg. Jeg får helt ondt af personen :D
1) Næ, som jeg også siger, så må han jo i princippet selv ligge og rode med, om han er forelsket i sit eget spejlbillede. Jeg har også lidt af et crush på mig selv, men derfor synes de fleste stadig ikke, at det er et prisværdigt træk. At flertallet mener det ene eller det andet har naturligvis ingen betydning for, om noget er rigtigt eller forkert, men sådan er mennesker nu engang. Jeg bliver også irriteret på autonomt udseende typer, selvom det er deres egen sag, og skide overfladisk af mig. Sådan er livet nu engang. :)

2) Som sagt, jeg har intet problem med masser af selvtillid på banen, og har heller intet problem med den side af Cronaldo. Jeg ville bare gerne sondre mellem på den ene side arrogance, og på den anden side højt selvværd og meget selvtillid. Jeg kan sagtens forstå, at folk synes det er arrogant, at han på forhånd siger, at de "bare lige" skal vinde over Lyon, eller at Xabi Alonso nærmest skal brydes med ham om bolden, ved et straffespark (da Alonso endnu ikke havde scoret nogen mål for Real).

3) Igen, som jeg også sagde, jeg forstår udmærket godt, at han har høje krav til sig selv, og jeg tror heller ikke, at det er fordi han er ligeglad med sine holdkammerater... men derfor kunne han godt tage at bide det i sig, og så juble med holdkammeraterne.
Flax_Generous skrev:Er det ikke lidt underligt ikke at kunne fordrage Ronaldo, når man elsker en spiller som Alves? Forskellen på de to spilleres attitude og opførsel på banen (og deres ret sleske udseende) er ikke grundforskellig. Jeg har intet problem med nogle af de to - jo, når de diver og whiner er det selvfølgelig belastende, men som udgangspunkt er de begge spillere, som beriger spansk og international fodbold med deres evner.

Udenfor banen har jeg endnu ikke hørt dårlige ting om hverken Ronaldo eller Alves (i modsætning til John Terry, der kæmper en indædt kamp for at fremstå som et stort røvhul) og eftersom jeg ikke kender dem privat gider jeg ikke dømme eller psykoanalysere dem for deres privatliv. I don't care.
Jeg kender ikke dig privat, men har på trods af det ingen kvaler med at dømme dig.
I have been complimented many times and they always embarrass me; I always feel that they have not said enough.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 83 gæster