Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Quaresma »

Looks legit
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Cesc:
I firmly believe that Chelsea is the best choice. They match my footballing ambitions with their hunger and desire to win trophies...
Ned til andre spillere.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Farvel til cesc! Som chelsea spiller vil jeg hade ham fra nu af...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Firstly I would like to thank everyone at FC Barcelona where I enjoyed 3 wonderful years. It was my childhood club and I will always be proud and honoured that I had a chance to play for such a great team.

I do feel that I have unfinished business in the Premier League and now is the right time for me to return. Yes, everyone knows that Arsenal had the first option to sign me. They decided not to take this option and therefore it wasn't meant to be. I wish them well in the future.

I considered all the other offers very carefully and I firmly believe that Chelsea is the best choice. They match my footballing ambitions with their hunger and desire to win trophies. They have an amazing squad of players and an incredible manager. I am fully committed to this team and I can't wait to start playing.

It was extremely important to me that this transfer was completed before the World Cup so that my mind will only be focused on hopefully helping my country try to retain the trophy.

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af kklaus »

Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Haha. Kan ikke tage det seriøst. Cesc hen til Mou.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af PuyolErGud »

An amazing manager. Er han en guldfisk siden hans hukommelse er så dårlig?

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af A$AP »

Hahaha, Arsenal fansene er allerede godt i gang med at svine ham til. De kan bare få Song tilbage.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Kanon. Pisse smart træk. Alderen er ved at have indhentet Xavi, Sergi Roberto viste ikke ligefrem forfærdeligt meget i sidste sæson og Rafinha er spændende men stadig ret uprøvet. Så lad os da sælge Cesc, den mest kreative centrale midtbanespiller vi har haft i de sidste tre sæsoner, og lade Iniesta stå alene tilbage med en enorm opgave at løfte. For hvem har vi lige tænkt os at hente i stedet? Pogba for 600 millioner? Koke for 300 millioner? Nej, vel? For det har vi ikke råd til. Hvorfor har vi ikke råd til det? Fordi vi skal forstærke det forsvar, der er blevet et større og større problem igennem de sidste sæsoner, fordi ledelsen har set passivt til fra sidelinjen og ikke hentet de nødvendige forstærkninger. De har i stedet brugt pengene på at give en brasiliansk far en pension, han nok ikke havde turdet drømme om for 15 år siden. Det hele falder tilbage på vores piv elendige ledelse, der ikke har lavet andet end at sutte røv siden de kom til.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

Omg, man skal se det før man tror det. Som Barca-fan er jeg ikke specielt ked af det. Jeg er mere forundret over at han har så lidt rygrad. Dels til at blive i Barcelona og kæmpe og dels at han skifter til Arsenals rivaler. Hvis jeg var Arsenal-fan ville jeg føle mig dolket i ryggen. Lidt som hvis han havde skiftet til RM.

Nå, men ærgerligt det ikke gik med Cesc i Barca. Jeg havde store forhåbninger, men han nåede dem aldrig rigtig. Min kæreste er mere ked af det end jeg er.
Visca el Barca

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Muddi12345 »

Fuck jeg hader ham nu.. Hvad tænker han på? At spille for Mourinho, at spille for den KLAMME klub, og så så pludseligt? Ingen regnede jo med det for nogle måneder siden.

Er det de 36 mio han er solgt for, eller er der nogen der har set en officiel pris?
Den belt store udrensning er nu officielt igang i Barca. Ud med mange af de spillere, som har "barca i hjertet", og ind med nye. Det bliver et vildt og overraskende vindue..

Men har seriøst ingen sympati for manden mere. Kan ik støtte en Chelsea spiller eller en af Mourinhos drenge.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

PuyolErGud
Indlæg: 10787
Tilmeldt: lør okt 27, 2012 10:26 pm
Geografisk sted: Ishøj
Har takket: 600 gange
Blevet takket: 577 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af PuyolErGud »

De har vel ikke tænkt sig kun, at køre med Iniesta, Xavi, Rakitic og Rafinha. Det jo ikke holdbart for fanden.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Piquénbauer »

Og roberto. Det tror jeg faktisk man vil.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Muddi12345
Indlæg: 1466
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 4:47 pm
Geografisk sted: Camp Nou
Har takket: 40 gange
Blevet takket: 74 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Muddi12345 »

PuyolErGud skrev:De har vel ikke tænkt sig kun, at køre med Iniesta, Xavi, Rakitic og Rafinha. Det jo ikke holdbart for fanden.
Seriøst fuck Rakitic. Det kan de virkelig ikke mene. Han er udmærket, men heller ikke mere end det. Slet ik god nok til en startplads på Barcas hold, så hvad har de lige gang i? Xavi er færdig. Vi har Busi, og Iniesta som også er ved at være der?? Og ikk flere.

At de kan sælge Cesc forstår jeg ik. Men okay, at han selv vil til den klub med den manager forstår jeg heller ikk.
"Carrick was faced with Xavi and Iniesta coming past him, and Messi in behind him. That’s 3rd, 2nd and 1st in the 2010 World Footballer of the Year award forming a triangle around him. He desperately needed help".

Nielsen
Indlæg: 107
Tilmeldt: ons mar 05, 2014 12:13 am
Geografisk sted: København
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 8 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Nielsen »

Tråden skal vel puttes ind under "andre spillere" nu ?..

Mega tom fornemmelse jeg sidder med. Jeg er skuffet. Vi havde i Thiago og Cesc hele to oplagte afløsere for Xavi, og de er nu pist væk. Hvad skal der ske
Flere husmandsfinter !

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster