Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Hvordan skriver de overhovedet sådan en nyhed? Hvad er deres kilder? Hvordan ved de at Roy Hodgson efter sigende skulle være interesseret i at hente ham? Er det noget han har sagt? Er det noget Daily Mail har sagt? Er det noget de gætter sig til? Desuden føler jeg mig så godt som overbevist om, at Bojan lytter mere Bojan Sr. end til ham hans agent. Han har trods alt en pæn portion erfaring og mon ikke Bojan har mere lyst til at blive i samme klub som sin far er i, samme klub som han har spillet i hele sin karriere, end at tage til en kold engelsk industriby, hvor fodbolden ikke ser for lovende ud for tiden? Så længe Bojan Sr. ikke er lige så langt ude som Zizinho til at vurdere Jr.'s fodboldniveau og -potentiale, kan det vel ikke gå helt galt? ;) :D

Hotnuk

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hotnuk »

http://www.totalbarca.com/2010/news/age ... t-for-now/
En lidt mere pålidelig kilde.Der står der noget om Milan.

Men han skal INGEN steder hen.

EDIT:
There's almost a total deal on the renewal of the contract of Bojan Krkic until 2015. The deal could be signed next week.
- BarcaStuff
Det er sgu god musik i mine ører!! :)

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

Synes egentlig Bojan har gjort det fornuftigt i de minutter han har fået, bare ærgerligt for ham at Pedro og Villa spiller så fantastisk :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Alchemist »

Ifølge både sport.es og elm. så har Bojan underskrevet en ny kontrakt :)


http://www.elmundodeportivo.es/gen/2010 ... barsa.html


http://sport.es/default.asp?idpublicaci ... cio_PK=803

Edit: Nu er det også officielt, på fcb.com ;)
Follow your inner moonlight; don't hide the madness.

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af SirJonas »


rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af rummenigge »

Fedtmule skrev:http://fcbarcelona.dk/component/content ... -2015.html

Så blev det en kendsgerning
Fedt, dagens gode nyhed. Jeg håber at han fejrer det med at bombe mod Bilbao i morgen, hell yeah! 8)
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Drake »

Er der andre ind mig der har en grim fornemmelse, at han ikke bliver til noget stort?


Bojan har været meget længe inde omkring første holdet, ind fx, Thiago og Fontas som jeg synes spiller meget bedre.
Synes det er lidt irriterende at han ikke snart bare kan slå igennem! og blive en verdensklassespiller, som jeg synes han har talentet til..

Selvfølgelig er det lidt for tidligt at sige i nu, men synes bare ikke at han spiller særlig godt, og bidrager med noget som helst på banen..
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Har sagt det før. Messi er en ekstraordinær spiller, Xavi er en ekstraordinær spiller, Iniesta er en ekstraordinær spiller. Bojan er en ordinær spiller. Jeg tror aldrig han bliver førstevalg, men han er en udmærket spiller at have som indskiftningsspiller. Hvis han ikke kan affinde sig med dette, så skal han videre. Han har ikke gjort noget som har overbevist mig om andet. Han har en fin teknik, kender systemet, masser af gå-på-mod, men han har ikke vist at han er noget ekstraordinært (endnu), og det mener jeg man skal være for at være førstevalg i denne klub.
Visca el Barca

Mattieboy

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Mattieboy »

Jeg synes Bojan er et interessant samtale emne her på forumet, fordi han opfattes meget forskelligt. Nogle ser ham som en breddespiller, der er ok at holde fast på indtil videre, mens andre ser ham som et stortalent og en vigtig spiller for Barca. De sidste var selvfølgelig rigtig glade for hans kontraktforlængelse. Jeg tilhører første gruppe og min reaktion på hans forlængelse er ret kølig. Hvis der er nogen der vil give en god pris for ham, så er det da godt, at han forlænger sin kontrakt. Men nogen stamspiller i Barca, det tror jeg aldrig han bliver!

Jeg har set Barca spille i ca. 5 år nu. Har set måske 60-70% af kampene, så jeg har ikke set alt. Jeg har heller ikke set Bojan for U21 i Spanien. Det jeg har set ham spille i Barca inkl. den sidste sæson under Rikjard og sidste halvdel af sidste sæson, hvor han spillede meget, intet af det gør det klart for mig, at han har kvalitet til at være starter i Barca. I mine øjne er han bare ikke god nok. Jeg tror ærlig talt, at Bojan, som han spiller nu, ville få vanskeligt ved at blive stamspiller, ikke bare i Barca, men i på et hvilket som helst La Liga hold!

Bojan er interessant, fordi han deler vandene. Nogle vil læse mine ord som barca blasfemi. Bojan er cantera, han er publikumsdarling, vores store talent mv. Hvis Bojan virkelig er et stortalent, så tror jeg det er på tide, at han får mulighed for at vise det. For at få spilletid, kæmpe kamp efter kamp og vise at han har nosser, begavelse, kontrol, kølighed osv. Det får han ikke mulighed for i Barca. Holdet har ikke rigtig råd til at give ham den mulighed, og det er heller ikke sikkert, at Barca er det bedste sted for ham at udvikles. Han er for meget publikumsdarling i Barca, og det giver ham et alt for stort pres.

Jeg tror han skal lejes ud i et par år til et andet La Liga hold. Lad ham vise, at han kan bombe dem ind. Morten Brun plejede at kalde Bojan for konfirmanten. Måske kunne Bojan forlade Barca som en dreng og komme tilbage som en mand. Det kunne vi have brug for. Darling Bojan, der bliver elsket for "ikke at have spillet så dårligt" gang på gang har Barca ikke rigtig brug for. Han bliver snart overhalet af et nyt talent - cantera eller købt, og hvad skal Bojan så?

Drake
Indlæg: 4335
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Drake »

http://www.fcbarcelona.dk/component/con ... -sejr.html


Hvorfor kan han ikke bare spille sådan for Barca :?
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af JonasV »

Jeg har på fornemmelsen at han ville spille sådan hvis Barca mødte Honduras... Ikke for at tage noget fra Bojan, og jeg nød at se ham i hopla, men det var mod et forsvar der sejlede fuldstændig.

Hotnuk

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hotnuk »

http://www.totalbarca.com/2011/opinion- ... ing-at-20/

God lille artikel om hvor vores stjerner var da de var 20, ligesom Bojan.

Jeg holder utrolig meget af Bojan, og håber for alt i verden det bedste for ham, selvfølgelig her i Barca. Det er bare pisse ærgeligt at hver gang han starter inde, og prøver at gøre det godt, klokker han i det...

Squix

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Squix »

Fra Twitter;

Agression therapy

Billede

Forstår sgu' godt han er ved at være frusteret - men kunne ikke lade være med at grine, da jeg så det ansigtsudtryk :D

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af rummenigge »

Han har været med i så mange år og er stadig ung, jeg er sikker på at han bare skal have en serie af 2-3 kampe i streg så er han kørende. Så længe vores andre angribere scorer så skal vi ha tålmoldighed med Bojan, for kvaliteterne har han, mangler bare det Pedrovianske gennebrud 8) Lad os håbe vi kan få en sejr i weekenden og at Madrid smider flere point, så kan Gurdiola begynde rotere lidt mere.

El Messias

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af El Messias »

rummenigge skrev:Han har været med i så mange år og er stadig ung, jeg er sikker på at han bare skal have en serie af 2-3 kampe i streg så er han kørende. Så længe vores andre angribere scorer så skal vi ha tålmoldighed med Bojan, for kvaliteterne har han, mangler bare det Pedrovianske gennebrud 8) Lad os håbe vi kan få en sejr i weekenden og at Madrid smider flere point, så kan Gurdiola begynde rotere lidt mere.
Jeg er enig. Synes virkelig han imponerede sidste år. Også uhyggeligt så meget han allerede har spillet på første holdet, taget hans alder i betragtning.
Håber så meget på det gennembrud snart!!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster