Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Visca El Barca »

Part of Thiago's 25M transfer fee are incentives based on objectives reached, for example when Bayern wins the Champions League. [bild]
Snart kommer det vel frem, at vi har solgt ham for 10 millioner, plus klausuler.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af JonasV »

emo skrev:
JonasV skrev:Mon ikke Cesc bare refererer til den venskabskamp; FCB vs. FCB?
Helt sikkert, eller blot noget privat noget...
Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Nói NPO skrev:
Kubala skrev:
rummenigge skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
rummenigge skrev:T'go til B'yrn, Fu*k it, €25mio. er et ok plaster på såret og nu skal Cesc bare vise at det var rigtigt at satse på ham og Ini og Xavi må ikke blive skadet på samme tid. Samtidig så skal der nok dukke en nye La Masia perle op.

Visca Barca!
Sergi Roberto, Sergi Samper, Javier Espinosa, etc.. ;-)
Netop, lad os håbe S. Roberto træder i karakter, han har lige tweeted om hvor meget han glæder sig til træningsstart ;)

P.s.
Ingen kan sammenlignes med Messi. Ingen.
Ikke en direkte sammenligning, bare væremåden.
De kunne ikke være mere forskellige!

Messi er ydmyg, beskeden og har svoret at han vil være i barca så længe de gider have ham. Da han var ung havde han det rigtig svært i la masia, da hans familie var i argentina og han kun havde sin far nær. Han blev og insisterede på at slå igennem for den klub som havde givet ham så meget! Og så har han respekt for trænerens handlinger!!!!!

Hvorimod Thiago er det komplet modsatte :sørgelig:

Hv

Det var nu ikke sådan ment at deres adfærd er den samme, men bare det at begge vil spille, selvom de er skadet. Det var en joke.
Senest rettet af Kubala man jul 15, 2013 4:35 pm, rettet i alt 1 gang.

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Sv: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Nói NPO skrev:
Kubala skrev:
emo skrev:
Kubala skrev: Jeg er enig og mine tal er fra Transfermarkt. Jeg ville bare understrege at han fik flere kampe og flere minutter under Pep, ikke andet. Derfor nævnte jeg også Thiagos skade.
Kun Thiago som ikke fatter der selv. Han tror at han er Messi, ikke alle kan spille når de er skadet.

Hahaha..han minder lidt om Messi. Da Messi var 19 år og var lige kommet tilbage fra skaden, så ville han spille CL finale mod Arsenal, men Rijkaard fravalgte ham til finalen. Det resulterede i at Messi ikke ville fejre sejren med holdkammeraterne og opholdte sig i omklædningsrummet.
Messi var stadig skadet til finalen, og han ville desuden "kun" ikke have sin medalje
:roll:

Ok, jeg overdramatiserede med at han lige var kommet tilbage fra skaden, men jeg kan se at det irriterer dig, siden du bruger den der smiley til sidst. Kun derfor at jeg svarer igen.



Jeg trækker det tilbage i mig at jeg overdramatiserede, fordi Messi var kommet tilbage fra skaden, men blev ikke udtaget. Så jeg havde ret.

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Ponte »

emo skrev:
Tw Cesc: "Good luck, @Thi_Alcantara91, see you soon!
Oooh nooo, hvordan man mon skal tolke dette? Cesc, du leger med medierne... ;-)
På trods af at Cesc først møder op d.29 juli, møder vi Bayern på Allianz Arena d.24 juli og mon ikke han er der for at overvære kampen ;-)
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af rummenigge »

Fritte skrev:Supergod sommerferie det har været for os.

Abidal får ikke tilbudt kontrakt. Villa smutter for slik. Det samme gør Thiago. Krig mellem Pep og Rossell.

:roll:
Meget rigtigt skrevet, dog er €25mio for Thiago et ok beløb, med tanke på at han selv vil væk og havde en frikøsklausul på 18.

Abidal episoden er den som smerter mest, dernæst Pep og Rossell krig...

Nu håber jeg at vi hurtigt kan lande et monster af en forsvarsspiller med de penge som trods alt er fosset ind i tanken.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Alcantara »

Thiago: "I'm very happy. I join Bayern because of the great history, the football they play, and Guardiola who'll given them an extra boost"
Thiago: "Guardiola was an important reason to join. I've known him for a long time. He believes in me, and I'm a fan of his way of playing."

denisasllani98

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af denisasllani98 »

Synes at man skal gå all-in efter Gündogan. Han er så utrolig dygtig. Perfekt afløser til Xavi.

Hvad ligger hans pris på? 20-25 mil euro?

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

denisasllani98

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af denisasllani98 »

Kubala skrev:Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

Tror godt de kan lokkes med et bud på 30 mil, men pengene skal jo først bruges på en CB..

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

Tror godt de kan lokkes med et bud på 30 mil, men pengene skal jo først bruges på en CB..


Har ingen idé, men tror han bliver dyr. Jeg er som sagt ikke sikker på om de overhovedet vil forhandle omkring ham.

denisasllani98

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af denisasllani98 »

Kubala skrev:
denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

Tror godt de kan lokkes med et bud på 30 mil, men pengene skal jo først bruges på en CB..


Har ingen idé, men tror han bliver dyr. Jeg er som sagt ikke sikker på om de overhovedet vil forhandle omkring ham.
Har han en frikøbsklausul i kontrakten?

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Kubala »

denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:
denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

Tror godt de kan lokkes med et bud på 30 mil, men pengene skal jo først bruges på en CB..


Har ingen idé, men tror han bliver dyr. Jeg er som sagt ikke sikker på om de overhovedet vil forhandle omkring ham.
Har han en frikøbsklausul i kontrakten?

Det ved jeg ikke, men sikkert. Hvis han har, så snakker vi om samme beløb som med Götze, altså 37 mio euro mindst.

denisasllani98

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af denisasllani98 »

Kubala skrev:
denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:
denisasllani98 skrev:
Kubala skrev:Gündogan ville være yderst interessant lige nu, men tror at han kommer til at koste i omegn af 30-35 mio euro, hvis ikke mere. Desuden er jeg ikke sikker på om Dortmund er villige til at sælge ham.

Tror godt de kan lokkes med et bud på 30 mil, men pengene skal jo først bruges på en CB..


Har ingen idé, men tror han bliver dyr. Jeg er som sagt ikke sikker på om de overhovedet vil forhandle omkring ham.
Har han en frikøbsklausul i kontrakten?
Så bliver det nok ikke ham i år..


Det ved jeg ikke, men sikkert. Hvis han har, så snakker vi om samme beløb som med Götze, altså 37 mio euro mindst.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Thiago Alcantara

Indlæg af Quaresma »

Jeg er overbevist om, at han vender tilbage på et tidspunkt - måske allerede når Xavi ikke vil lege med længere.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 95 gæster