Bojan Krkic Pérez

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

I dit forrige indlæg, der betragtede du selv forrige sæson, som en anden diskussion, derfor mistede du dit argument, for det er vel her, det ligger.
Synes bestemt han spillede næsten lige så godt som i hans debut sæson, hvor han pga skader var indiskutab til start 11'eren, og havde plads til fejl. Det havde han ikke sidste år, hvor han udover at lave nogle mål, også spillede markant bedre end sin direkte konkurrent, som fik masser af muligheder, og er en af verdens bedste angribere. Det synes jeg nu er ret et godt skridt i udviklingen.
Det er indiskutabelt bedre end den mellemliggende ørkenvandring sæson, så en eller anden form for udvikling har der været.

Synes iøvrigt, du i den grad modsiger dig selv, når du i det ene afsnit skrive, at din vurdering ikke har noget med din type-præference at gøre. I det næste afsnit, så er en af grundende, til han står overfor en skillevej, at han er den forkerte spilletype?
Hvorvidt Bojan nogensinde bliver starter får Barca, det lader de synske om at gætte på, men jeg kan ikke se hvorfor han pludselig står overfor en skillevej. Med Villas tilkomst, så har det da hele tiden lagt i kortene, at han skal være reserve de næste sæsoner.

Charlamagne

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Charlamagne »

Jeg føler diskussionen kører i ring, så kan ikke se nogen grund til at fortsætte.

En lille kommentar bliver det dog til;

Jeg siger ikke, at han står foran en skillevej, fordi at han I MINE øjne ikke er den rette spillertype lige nu og her, men snarere det faktum, at han formodentlig aldrig får fast spilletid og det mener jeg, at talentet rækker til, bare ikke i Barca. Ergo skal han stå overfor en skillevej, altså om han vil blive en Morientes/Solskjær type eller om han skal kræve fast spilletid eller søge andetsteds.

Stagnation, sagt på den måde, at jeg ikke ser nogen SYNDERLIG udvikling hos ham i forhold til den første sæson, som er hans bedste rent målmæssigt. Han er stadig uhyre ustabil og har en tendens til at brænde for meget, bare for at nævne noget jeg synes, der har kendetegnet ham siden hans gennembrud. Jeg siger ikke, at hans udvikling stagnerer fuldstændig og at han skal smides på porten, slet ikke. Det er bare min holdning om hans rolle på holdet hidtil, så men det eneste. Og den bygger ikke på hans elendige form i denne her sæson, vil jeg gerne pointere igen.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Nej, det bliver vi nok ikke enige om. Forudsætningerne for denne diskussion starter i øst og vest.

Charlamagne

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Charlamagne »

Ja, hvis man partout vil misforstå, åbenbart. Men jeg har nu og tidligere belyst mine synspunkter ganske klart, skulle jeg mene, så kan ikke se nogen grund til, at køre i ring.

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af ladislau »

Ja, det var da nok mig, som var forkert i byen der, for argumenterne sad(sidder) da lige i skabet...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Fritte skrev:Kaster lige et spørgsmål ud: Skal vi sælge ham til sommer, hvis ikke han leverer varen denne sæson?
Nej. Lej ham ud så han kan få noget selvtillid og tillid. Det er det han mangler, for han har potentialet!
Så er spørgsmålet bare hvad vi skal gøre mens han er udlejet. Leje en anden angriber, eller hente en 'Gudjohnsen' eller 'Larsson' agtig type, indtil Bojan ser ud til at have fået hul på bylden. Jeg ved at han allerede har fået lang snor, men jeg tror virkelig bare at han kan blive en kæmpe succes, hvis han først får det til at køre lidt.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Daluigi »

Som jeg har sagt de sidste 2 sæsoner nu - lej ham ud og lad ham få noget spilletid uden det kolosale pres der er i verdens bedste klub..
Forumlegende

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Bager »

Når jeg ser Bojan spille, så har jeg ærlig talt svært ved at se en spiller der i sine (rigtig) unge dage scorede et hav af mål. Det får én til at tænke på at nogle spillere ikke klarer det sidste hop fra ungdomsspiller til seniorspiller så godt. Efter min mening bringer Bojan for lidt til holdet når han spiller. Han arbejder ikke specielt hårdt, han er ikke specielt hurtig, specielt god til at drible, hans førstegangsberøringer lader en del være til fantasien. Lige nu er han ikke dygtig nok efter min mening. Om han bliver det i fremtiden - måske, med træning og ikke mindst nogle succesoplevelser. Men jeg tror aldrig på at Bojan bliver førstevalget i front.
Visca el Barca

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Han spillede en utrolig ringe copa del rey kamp imo.. det var ulideligt at se på faktisk, første gang jeg har fået sådan et dårligt indtryk af ham. Men jeg sikker på at han kan nå et meget højere niveau. Tålmodighed og tillid tror jeg er med til at afgøre det.

Brugeravatar
Jamial
Indlæg: 1038
Tilmeldt: lør okt 20, 2007 8:16 pm
Har takket: 417 gange
Blevet takket: 62 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Jamial »

Der var nok også en grund til at Guardiola foretrak Pedro nærmest med det samme, da han kom til som træner...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Blaugrana92 »

Billede

Han fik da fejret sit mål på en anderledes måde! :D

Thiago Alcántara

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Thiago Alcántara »

2 mål mod Almeria, det første var endda et flot et af slagsen. Håber og tror virkelig på at det giver ham den afgørende selvtillid til at gribe chancerne, når de opstår. Det ville virkelig være en skam hvis sådan en talentfuld og sympatisk spiller forlod os.

Hotnuk

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hotnuk »

http://indkast.dk/index.php?nyhed=74394 ... emne=&grp=&

Smut med jer! Han skal INGEN steder!

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Brombi »

Hotnuk skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=74394 ... emne=&grp=&

Smut med jer! Han skal INGEN steder!
Vil du ikke være total nice at lade vær med at poste nyheder fra indkast.dk ? Det var den side som også skrev at iniesta var på vej til madrid..

Hotnuk

Re: 9 - Bojan Krkic Pérez

Indlæg af Hotnuk »

Brombi skrev:
Hotnuk skrev:http://indkast.dk/index.php?nyhed=74394 ... emne=&grp=&

Smut med jer! Han skal INGEN steder!
Vil du ikke være total nice at lade vær med at poste nyheder fra indkast.dk ? Det var den side som også skrev at iniesta var på vej til madrid..
Jaer okay.. Det skal jeg nok ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 57 gæster