Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Ponte »

Tror Neymar pga. Nike får nr.11 no matter what.
Bliver Thiago så får han nummer 7, smutter Thiago giver den sig selv..
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

Nr 7.. Hvad ellers?
Forumlegende

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:Nr 7.. Hvad ellers?
Billede

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Iflg 2 brasilianske journalister fra Globo radio med indgående kendskab til Neymar og handlen med Barça, så har Neymar faktisk kun kostet os 17 mio EUR. Det kan forklare hvorfor vi vil spendere på en masse.
Det skræmmende er at 40 mio EUR går i hans lomme.
Denne historie er bekræftet af diverse journalister og twitter folk der er pålidelige som i selv bruger.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

I sin tid fik jeg at vide at han ville sælges for 17. Og det blev han. Jeg har screendump af tweetsene der forklarer handlen, men de er portugisiske, kan oversætte og smide ind så snart jeg sidder ved en computer. Er på fra mobilen.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

40mill tim ham over hans kontrakt periode, plus hans løn for samme periode?

Det ændrer i sidste ende ikke på at han har kostet 57. Men hvis de 40mill er lønnen, så er det sindsygt køb. Ikke engang i Fm kan jeg gøre det.
Allez...

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Marcelo Bechler ‏@marcelobechler 45m

@vitorsergio 17 ao Santos. 40 ao Neymar. Só acho que os 40 são divididos no tempo de contrato, com salários e prêmios e não só pra assinar.

@vitorsergio no balanço do Barça fala em 40 milhões de euros para uma contratação, 10 adiantados. Não acho que pagariam isso só para assinar

@vitorsergio @fabianofarah no livro de contas do Barça, fala em 40 milhões, sendo 10 adiantados. 17 mais 40...57

Neymar custou 17,1 milhões de euros ao Barcelona. Informação exclusiva de @fabianofarah na Rádio Globo.

Rafael Hernández ‏@RafaelH117 29m

Radio Globo reports the other 40m of the fee will be paid to Neymar himself over the course of his contract.
Expand
Rafael Hernández Rafael Hernández ‏@RafaelH117 31m

BREAKING NEWS: Radio Globo revealed exclusively that Neymar transfer fee was actually 17m euros, and not 57m as Barcelona said.

Rafael Hernández ‏@RafaelH117 22m

@Tuhin_10 Globo is the biggest tv conglomerate here in Brazil.

Iker Mallo ‏@Futbol_NBA 37m

Neymar costó 17M al Barça. Exclusiva de @fabianofarah en Radio Globo. Los 40M restantes incluye sueldo e incentivos durante su estancia.
Retweeted by -1899-
Expand
-1899- -1899- ‏@_Futbolero_ 37m

El que ha dado la noticia (@marcelobechler) hablará esta noche en #PuntoPelota. Se supone que tiene pruebas sobre lo de Neymar. A ver.
Expand
-1899- -1899- ‏@_Futbolero_ 39m

Unos decían que Neymar costó 200 M€, otros que 100 M€, el Barça dice 57 M€, ahora hablan de 17,1 M€. Esto parece "El precio justo".
Expand
-1899- -1899- ‏@_Futbolero_ 41m

@fausmafia Dicen que el resto es entre la ficha y tal, pero no sé. A ver si dicen algo más.
View conversation
-1899- -1899- ‏@_Futbolero_ 42m

A ver si dan más datos sobre el fichaje de Neymar. Más de uno se puede morir de un infarto si al final se confirma que pagaron sólo 17,1 M€.
Expand
Marcelo Bechler Marcelo Bechler ‏@marcelobechler 59m

Neymar custou 17,1 milhões de euros ao Barcelona. Informação exclusiva de @fabianofarah na Rádio Globo.
Retweeted by -1899-
Expand
-1899- -1899- ‏@_Futbolero_ 44m

El fichaje de Neymar por el Barça no fue por 57 M€. El Barça fichó a Neymar por sólo 17,1 M€. Vía @marcelobechler @fabianofarah
Expand

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Her står den på 3 sprog.

Alle siger det samme.

40 i hans lomme. 17 til santos.
Kunne i huske de priser der var oppe og vende på hans handel var 17?
DERFOR.
50 mio EUR til rådighed sagde de. De byder 32-33 Mio for Marquinhos, Silva og Luiz hver især. Altså 17+33=50
Da man spurgte Bartomeu og Rosell til hvordan transferen hang sammen, så sagde de at de under ingen omstændigheder vil nævne detaljerne pga "nogen ting".
Yderligere var Neymar ejet af 3.partsvirksomheder. De fik INGEN penge. Og kunne i huske historien der kom kort efter hans køb, hvor de sagde de ville hive Santos i retten?
Det kan de ikke..
Spillerlicensen er det man skal bruge som købende hold, og den har det sælgende hold. Også bekræftet af Platini til Rosell under en UEFA forsamling. 3.partsvirksomheder er ikke berettiget til at eje spillere i mange lande.
10 af dem er blevet betalt forud til Neymar, 17 til Santos..Resten i løn, bonus og ordninger.
Yderligere option på 3 Santos spillere.
Det er hvad jeg kan forklare her og nu!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo sygt... Genial handel hvis det er rigtigt!!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Ja, hvis de 40mill er hans løn osv, og ikke en ekstra indtægt ved siden af hans løn, kan jeg kun sende Blau afsted for at stikke Rosells sko...
Allez...

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Piquénbauer skrev:Det er jo sygt... Genial handel hvis det er rigtigt!!
Den er ihvertfald bekræftet på tværs af forskellige kilder og lande
Marcelo Bechler der står bag denne afsløring kommer på Punto Pelota her om lidt og afslører mere og forklarer i detaljer.
En BOMBE!!!

Jeg sad og ventede på Marcelo Bechlers historie hele dagen fordi folk sagde han ville afsløre detaljerne igår.
Og så kom det.
Har hele tiden kun hørt tallet 17 om denne handel... og det giver mening nu hvorfor de er ligeglade med prisen på Villa og smider samme beløb afsted efter Silva, Luiz, og Marquinhos.
Og husk, INGEN i Brasilien har interesse i at lyve om sådan noget. Særligt globo som har et godt renomme.

SuperPedro

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

emo skrev:Ja, hvis de 40mill er hans løn osv, og ikke en ekstra indtægt ved siden af hans løn, kan jeg kun sende Blau afsted for at stikke Rosells sko...
Bechler siger det er løn, bonus og ordninger, samlet.. 40 MIO.

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Hej, jeg er tykpandet.

Har Neymar kun kostet ca. 17 mio. € i transfersum?
Og når (hvis) hans 5-årige kontrakt udløber, så har han alt i alt inkl. alt kostet 57 mio.?

Det er fair nok. 57 mio. har jeg heller ikke kunnet fatte, når han kun havde en 1-årig kontrakt.

SuperPedro

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

BarçaDK skrev:Hej, jeg er tykpandet.

Har Neymar kun kostet ca. 17 mio. € i transfersum?
Og når (hvis) hans 5-årige kontrakt udløber, så har han alt i alt inkl. alt kostet 57 mio.?

Det er fair nok. 57 mio. har jeg heller ikke kunnet fatte, når han kun havde en 1-årig kontrakt.
Korrekt :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

http://t.co/i2bsqaTty2

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 92 gæster