Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

abx skrev:Fik også fjernet mandlerne.

1. Fuld narkose
2. Opvågning
3. Bræk blod op
4. Spis is
5. Hjem igen

Det tager max 6 timer.
Det er aaalt for lang tid. Det tager højest 20-25 min.
1. Fuld narkose
2. Opvågning
3. Bræk blod op
4. Ingen is

Det var min storebror som fik fjernet mandlerne og jeg spiste al is inden han vågnede.
Som sagt, højest 20-25 minutter ;))
MDCCCXCIX

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Shit, mand. Jeg læste lige lidt for hurtigt, så jeg fik læst det som om at han fik fjernet isen og du spiste hans mandler. Det er nok lige offensivt nok.

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Bronzestøvlen. Nummer 3 på topscorer listen. Men det er nu heller ikke alle der hedder Torres og møder hold som Tahiti :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Parla
Indlæg: 796
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Dengang jeg var lille troede jeg at man ikke kunne få børn efter at have fået fjernet mandlerne.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:Shit, mand. Jeg læste lige lidt for hurtigt, så jeg fik læst det som om at han fik fjernet isen og du spiste hans mandler. Det er nok lige offensivt nok.
Det var lige det som skete da han vågnede.
Jeg fik så meget tæsk at jeg næsten kom til at sluge mine egne mandler.
MDCCCXCIX

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Jamial skrev:
rummenigge skrev:Dives er ikke kønt men der er to sider af den historie som den kære Neville har været inde på.

I en ideel verden fandtes der ikke svinske og udspekulerede spillere eller folk som divede. Problemet er at der er stor taktik i at intimidere og provokere modstanderholdets stjernespiller i topfodbold, og spillere som Neymar må beskytte dem selv. En ond cirkel.

Dives er ikke værre for fodbold end udspekuleret svinskhed og provokation overfor de bedste spillere er det.

F.eks. da Gustav aka CR7 spillede i PL var han også utroligt udsat, og hans udprægede diving tendenser var et eller andet sted forståeligt nok da han var et yndlingsoffer for Barton, Murphy og Savage typer. At han så har en væmmende mors-dreng-der-ikke-får-sin-vilje attitude på banen og er citeret for at sige nogle usædvanligt arrogante og usympatiske ting til sine modstandere er en anden sag.
Problemet med den form for argumentation er så bare det, at Messi jo ikke diver. Så hvorfor er det nødvendigt for andre?

Jeg hader skuespil. Det er noget pis, og som Barca-fan kan jeg simpelthen ikke forstå at man overhovedet forsøger at forsvare det. Det er IKKE FODBOLD. Det er noget irriterende pis som hører hjemme på en teaterscene, ikke på en fodboldbane. Busquets gør det, jeg hader det. Jeg kommer til at synes MEGET mindre om Neymar, hvis han fortsætter tendensen når han spiller i Barca.
Messi lader sig også falde let engang i mellem (sjældent godt nok) hvilket er en konsekvens af de svinske forsvarsspillere. Ellers er Messi ret unik når man tænker på hans superstjernestatus, for angribere er normalt ekstra udsatte overfor svinskheder, samtidig med at de (mange i hvertfald) er ret excentriske. Indrømmet, den spanske liga kan godt være en ynkelig teaterscene engang i mellem og Messi skiller sig positivt ud.

Neymar bør helt sikkert lægge teatralskheden på hylden derhjemme, men det er også svært at blive ved med at blive sparket ned uden at dommeren slår ned på det. Igen, jeg forsvarer ikke skuespil, men man må også forstå at den ikke er kommet af sig selv.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20899
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Åndssvagt godt mål af Neymar!

phpBB [video]

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Jeg er meget tvivlsom om Neymar.
Hans hårstil, bling-blings, poseringer foran kamera osv. er til at brække sig over.
Sådan nogle typer hader jeg. Hvis han ikke lærer noget fra Messi så skal han sejle ind i en hvirvel.


Men noget helt andet (bare en af mine skøre tanker), kunne det være at Rosell har lyst til at sælge Messi
inden Laporta overtager klubben. Så vil Rosell tjene kassen og stille roligt træde af.
I know, it's bullshit.
MDCCCXCIX

Jakob
Indlæg: 452
Tilmeldt: lør aug 11, 2012 12:34 pm
Geografisk sted: Aalborg
Har takket: 7 gange
Blevet takket: 12 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jakob »

Lopezzz skrev:Jeg er meget tvivlsom om Neymar.
Hans hårstil, bling-blings, poseringer foran kamera osv. er til at brække sig over.
Sådan nogle typer hader jeg. Hvis han ikke lærer noget fra Messi så skal han sejle ind i en hvirvel.


Men noget helt andet (bare en af mine skøre tanker), kunne det være at Rosell har lyst til at sælge Messi
inden Laporta overtager klubben. Så vil Rosell tjene kassen og stille roligt træde af.
I know, it's bullshit.
Så længe han stadig udtaler sig med ydmyghed og præsterer på banen ser jeg ingen problemer. Der er vel ikke meget forskel på Neymar og Dani Alves og han må da siges at have været god for os.
Marco van Basten: “Messi can play anywhere.. Even in water.

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Neymar lavede et fiss mål imod Messi og vennerne i går til en velgørenhedskamp.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Lopezzz skrev:Men noget helt andet (bare en af mine skøre tanker), kunne det være at Rosell har lyst til at sælge Messi
inden Laporta overtager klubben. Så vil Rosell tjene kassen og stille roligt træde af.
I know, it's bullshit.
Stille og roligt? Hvis Rosell sælger Messi, havner han sandsynligvis på kirkegården. Barcelona ville brænde i flere måneder, hvis han solgte Messi.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Lopezzz »

Blaugrana92 skrev:
Lopezzz skrev:Men noget helt andet (bare en af mine skøre tanker), kunne det være at Rosell har lyst til at sælge Messi
inden Laporta overtager klubben. Så vil Rosell tjene kassen og stille roligt træde af.
I know, it's bullshit.
Stille og roligt? Hvis Rosell sælger Messi, havner han sandsynligvis på kirkegården. Barcelona ville brænde i flere måneder, hvis han solgte Messi.
I know, it's me bullshitting :razz:
MDCCCXCIX

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Lopezzz skrev:Jeg er meget tvivlsom om Neymar.
Hans hårstil, bling-blings, poseringer foran kamera osv. er til at brække sig over.
Sådan nogle typer hader jeg. Hvis han ikke lærer noget fra Messi så skal han sejle ind i en hvirvel.


Men noget helt andet (bare en af mine skøre tanker), kunne det være at Rosell har lyst til at sælge Messi
inden Laporta overtager klubben. Så vil Rosell tjene kassen og stille roligt træde af.
I know, it's bullshit.
Rosell ville få flået sine kønsdele af med en sløv ske af samtlige Cúles, hvis det der fandt sted. Samtidig skal samtlige fanilierelateret flygte til Afghanistans bjerge.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Culé
Indlæg: 1319
Tilmeldt: ons mar 07, 2012 7:38 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 3 gange
Blevet takket: 35 gange
Kontakt:

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Culé »

Er på nippet til at være ligeglad med mandens opførelse eller attitude. Han har lavet nogle geniale præstationer den seneste tid og ja hans mål i nat var endnu et af de der momenter han vil tilføje til vores spil. :cool:

Billede

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Men vi skal nok fortsat satse på Messi som straffesparksskytte ;-)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 105 gæster