Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SantaCruz

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af SantaCruz »

Nu har jeg den sidste uge set Barcastuff har citerede et par aviser, der mener at Afellay og hans agent vil mødes med Barca's sportslige ledelse, for at få afklaret hans situation.

Hvis det er sandt, så synes jeg godt nok ikke det er særligt optimalt. Man må da formode at man på forhånd har klarlagt hvilken rolle Afellay ville få på holdet i foråret.
Jeg kan sagtens forstå at han ikke er tilfreds med at spille så lidt, men man må altså også væbne sig med noget tålmodighed, når man ankommer til FC Barcelona i hans alder og skal konkurrere med Bojan, Pedro og de andre unge La Masia-drenge.

Ud over det, så mener jeg ikke han har fået nok spilletid til at vise hans værd.
Jeg synes Pep har trukket lidt for store veksler på de 3 forreste (Messi/Villa/Pedro) i denne sæson, og synes i den grad de har set slidt ud den seneste periode.
Men det får vi jo at se om en måned, når hele sæsonen stort set bliver afgjort på fire Clasicos!

Afellay99

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Afellay99 »

Det er jo bare svært at få spilletid i barcelona, og sådan vil det altid være. Pedro, villa eller messi bliver ikke bare sat på bænken fordi de ik scorer nogen kampe i træk, fordi lige pludselig kan det gå stærkt også scorer de bare mål på samlebånd, så mulighederne er altså i cup kampene hvor man er videre eller de få minutter man får til sidst i en kamp. Afellay har ik fået mange, og det er lidt skuffende, da jeg syntes han har gjort det bedre end Bojan. Men bojan er jo elsket af alle og viste egentligt også gode takter, men så blev han selvfølgelig skadet...
Men lad os håbe han får nogle minutter, når mesterskabet er sikkert og de unge kan få nogle chancer.

lige meget hvad vi gør med ham, har vi lavet et røverkøb. vi gav 3 millioner euro for ham,og han er vurderet till 100+

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

100+ euro? Scheisse!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

100 mio euro? Hvad sker der for tiden herinde? Hvorfor svinger folk omkring sig med tal og udtalelser uden at have nogen kilder på det? På transfermark.de er han altså vurderet til 14 mio euro.

Jeg har meget svært ved at tro, at man køber en spiller for at sælge ham igen. Vi er og har ikke været en sælgerklub i min tid som fan. Det ville også være mærkeligt at erklære at en spiller passer barca-profilen for uden videre at sælge ham. Jeg kan ikke se hvorfor vi ikke skulle kunne få meget ud af Afellay. Villa holder jo ikke evigt, og mon ikke Afellay er tiltænkt som afløser til hans plads når den tid kommer.
Senest rettet af Bager man apr 11, 2011 11:56 pm, rettet i alt 1 gang.

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af emo »

Med Bojans skade kommer han nok ind noget mere end hidtil... vi må håbe at han kan vise lidt mere og overbevise kritikkerne, Adriano slår sq hellere ikke til med det samme, hellere ikke Villa, men med tiden.

Afellay99

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Afellay99 »

hvis man havde lidt hjerne at rykke rundt med , ville man vide jeg mente 100 millioner danske kroner.

Madbassen
Indlæg: 1431
Tilmeldt: ons maj 05, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Valby
Har takket: 156 gange
Blevet takket: 49 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Madbassen »

Afellay99 skrev:hvis man havde lidt hjerne at rykke rundt med , ville man vide jeg mente 100 millioner danske kroner.
Jeg forstod godt, hvad du mente, men det var nok fordi du først omtalte, hvad vi gav for ham i € og derefter fortæller han er 100+ værd. Så læser man det som € :D

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

lol ved ikke lige hvad der skete.

Afellay99

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Afellay99 »

ja okay, kan godt se det var lidt forvirrende skrevet. Men nu vi hvertfald enige ;)

ladislau
Indlæg: 1273
Tilmeldt: fre mar 27, 2009 1:50 pm
Har takket: 31 gange
Blevet takket: 158 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af ladislau »

Mon ikke den kære Afellay, skal give den en sæson, eller min. en halv mere. Det vil altid være svært at komme ind på dette hold, men i vinter vinduet er det jo dobbelt op på manglende omstillingstid.
Hvis han giver op nu, så har han da godtnok ikke mentaliteten heller. Omvendt, hvis hans forhåbninger har været en plads på midten, så er der selvfølgelig dårlige udsigter.

Til gengæld, så kan vi vel ikke undgå at tjene på ham. Vi skal jo til at tjene på de spillere vi afhænder iflg Rossell, hvilket også er på tide.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

Det ville da være sindsygt at sælge ham allerede. Kan simpelthen ikke tro, han allerede giver op. Jeg synes han har vist lovende takter, og han skal nok få mere spilletid

Mander
Indlæg: 2856
Tilmeldt: ons apr 22, 2009 1:53 pm
Geografisk sted: Århus med Å
Har takket: 51 gange
Blevet takket: 122 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Mander »

Han kan vel se, hvor lidt spilletid Mascherano fik i starten (og han er et væsentligt større navn), og så hvor meget han får nu. Det tog cirka en halv sæson. Selvfølgelig også godt hjulpet af skader, men dem er der jo masser af på midten og i angrebet også.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Man erobrer ikke uden videre en stamplads når de i forvejen besættes af Messi, Villa og Pedro. Afellay vidste hvad han gik ind til. Giver derfor ikke meget for de rygter. Han skal bare kæmpe for sagen, blive bedre og vente på sin chance.

Aziz-Alzeheri

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Aziz-Alzeheri »

[youtube]Z-EOkirTyb0[/youtube]

Afellay vs Shakhtar. Efter Mascherano og Messi, så synes jeg bestemt at han var kampens spiller.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

Afellay99 skrev:hvis man havde lidt hjerne at rykke rundt med , ville man vide jeg mente 100 millioner danske kroner.
Ingen grund til at blive sur. Det var bare for sjov :wink:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 60 gæster