Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

der lyder til at være en del uenighed,og det er jo fint nok vi er forskellige.Ret beset har vi haft mange skader i år og det har kostet,ved nærmere eftertanke kan jeg egentlig godt se pointen med lorente,men tror i han har lyst til at skifte?
forsvaret SKAL forstærkes vores captain er jo ikke 20 år mere,thiago silva er den jeg helst vil have,men tror det er umuligt,i så fald skal vi gå efter martinez fra bilbao
jordi alba eller bale?bale er alt for dyr barca er jo ikke city der har en araber med for mange penge,så der må klubben gå efter alba.
Godt det ikke er mig der skal afgøre det :smile:

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Quaresma »

Kubala.
De andre er ikke 'rigtige' målscorere og har aldrig været det (udover Villa slef.). Deres mål har tydeligvis ikke været nok. Madrid har derimod hele tre spillere, der har scoret 20+ i ligaen denne sæson - det kunne vi godt have brugt.

EDIT: Fed, fed, fed signatur by the way.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Hvorfor vil man have Suarez?. Jeg spørger gerne igen, hvad er det han kan?. Ja han scorede mange mål i holland, men det gjorde Mads Junker f.eks. også, eller Alfonso Alvez. Jeg kan ikke se, at han er en bedre dribler end Pedro f.eks., og han er bestemt ikke en bedre spiller end Villa. Han har samtidig en personlighed, der virkelig ikke passer til Barca, især fordi Barca er en klub, der går meget op i at spillerene også har den rette personlighed. Man hører jo tit at de spillere vi har på La Masia, ikke kun lærer fodboldspillet, men også menneskelig værdier. Suarez er noget af det klammeste, og det vil virkelig være selvmodsigende, hvis man køber ham synes jeg.

Derudover scorer han ikke nok mål. Vi har problemer med at vores spillere brænder chancer, ineffektivitet er et problem. Hvis man synes Villa brænder chancer, så skal man se Suarez spille. Manden brænder kæmpe chancer, og han bliver tit kritiseret for det. Han scorer så et hattrick mod Norwich og det er da meget flot, men 11 mål i 29 kampe i ligaen, hvor han har skudt hele 121 gange på mål, det er hverken imponerende eller skarpt.

Jeg kan virkelig ikke se, hvad Suarez vil kunne tilføre holdet.

Og derudover er jeg enig med Kubala. Vi har mest brug for forstærkninger i forsvaret. Det er usikkert om Abi kommer tilbage, derfor skal vi købe en ny venstreback, Puyi er 34, og selvom han var yngre, så er 3 etbalerede navne til midterforsvaret ikke nok i en klub som Barca. Vi skal købe en midterforsvarer, og hvis man så har penge tilover, så kan man købe en offensiv spiller. Der synes jeg så, at selv Llorente er et bedre alternativ end Suarez, fordi han i det mindste giver mulighed for at spille lidt anderledes. Ønskespilleren kunne dog være Neymar, tror jeg. Han har potentialet, er ikke helt udviklet, er meget ung, man kan påvirke hans spil og udvikling, og så har han teknikken i orden. Derudover er han en ægte dribler, modsat Suarez.

Han kunne være spændende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Toulouse midfielder Etienne Capoue (23) could be signed if Seydou Keita leaves. Barcelona scouts have followed the Frenchman closely.
Nogen der kender noget til denne spiller?. Hvor god er han, hvad er hans styrker og evt. svagheder?. Passer han ind i vores spilsystem?.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Kubala »

Quaresma skrev:Kubala.
De andre er ikke 'rigtige' målscorere og har aldrig været det (udover Villa slef.). Deres mål har tydeligvis ikke været nok. Madrid har derimod hele tre spillere, der har scoret 20+ i ligaen denne sæson - det kunne vi godt have brugt.

EDIT: Fed, fed, fed signatur by the way.
Det er et eller andet sted rigtigt at de andre spillere ikke er decideret angriber, udover Villa, og vi har manglet en spiller ved siden af Messi, der kan score 20+ mål pr. sæson, ligesom Higuain og Benz gør det for Real, men derfor synes jeg også at vi stadigvæk skal gøre noget ved forsvaret.

Tænk hvis Abi ikke kommer til at spille før en gang i januar næste år eller slet ikke kommer til at spille. Manden er ved at være op i årene, altså ca. 33 år og Puyi er 34 år, selvom man føler at han bare bliver yngre, da jeg personligt synes at han har være vores bedste midterforsvar i år.

Jeg tror at vi alle et eller andet sted har siddet og tænkt, hvordan skal vi lukke op for de kompakte holds forsvarere især på det seneste, og det frustrerer selvfølgelig også mig, men jeg er derimod fortrøstningsfuld omkring de spillere vi har i form af Pedro, Alexis, David Villa med supplementet af Fabre, Cuenca, Tello, samt Ini(som ikke er den optimale løsning i min bog, da jeg synes at han ikke er så skarp på kanten, og scorer ikke målene).

Hvis vi antager at vi køber en angriber til, jamen ok så gør vi det, hvorfor skal vi så ikke forstærke os i forsvaret, altså vi har jo mangel der, da vi reelt har Pique, Puyi og Masch.


Vi startede med at gå ud og investere i Botia i sommertransfervinduet, men valgte at kigge bort fra Botia, da man ikke ville betale 4-5 mio. euro for ham, det var mange penge at kaste ud på velkommmende, men samtidigt købte vi Alexis( 27+11 mio euro, de 11 mio euro skal vi betale hvis han scorer en vis antal mål m.m) og Fabre kostede ca. 27 mio euro også( ved ikke de præcise tal omkring hans handel), men min pointe er bare den at hvorfor kan vi ikke bruge sølle 4-5 mio euro på en forsvarsspiller, da det er ingenting i forhold til de penge vi bruger på de offensive kræfter


I øvrigt: tak for bemærkning omkring signaturen, blev inspireret af din.

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Visca El Barca skrev:
Toulouse midfielder Etienne Capoue (23) could be signed if Seydou Keita leaves. Barcelona scouts have followed the Frenchman closely.
Nogen der kender noget til denne spiller?. Hvor god er han, hvad er hans styrker og evt. svagheder?. Passer han ind i vores spilsystem?.
That's mini Yaya. Han er stor, fysisk stærk, kan benyttes som center forsvar og er - af hvad jeg har set - god i pasningsspillet. Han blev rygtet til klubben for 2-3 sæsoner siden, men siden da er rygtet dødt.

Han vil være en klasse erstatning for Keita.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Brombi »

Siempre Barca skrev:
Visca El Barca skrev:
Toulouse midfielder Etienne Capoue (23) could be signed if Seydou Keita leaves. Barcelona scouts have followed the Frenchman closely.
Nogen der kender noget til denne spiller?. Hvor god er han, hvad er hans styrker og evt. svagheder?. Passer han ind i vores spilsystem?.
That's mini Yaya. Han er stor, fysisk stærk, kan benyttes som center forsvar og er - af hvad jeg har set - god i pasningsspillet. Han blev rygtet til klubben for 2-3 sæsoner siden, men siden da er rygtet dødt.

Han vil være en klasse erstatning for Keita.
Uden at kende noget til ham overhovedet, så gætter jeg på at han er sort.....

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

Siempre Barca skrev:
Visca El Barca skrev:
Toulouse midfielder Etienne Capoue (23) could be signed if Seydou Keita leaves. Barcelona scouts have followed the Frenchman closely.
Nogen der kender noget til denne spiller?. Hvor god er han, hvad er hans styrker og evt. svagheder?. Passer han ind i vores spilsystem?.
That's mini Yaya. Han er stor, fysisk stærk, kan benyttes som center forsvar og er - af hvad jeg har set - god i pasningsspillet. Han blev rygtet til klubben for 2-3 sæsoner siden, men siden da er rygtet dødt.

Han vil være en klasse erstatning for Keita.
Ok, jamen det lyder godt. Hvis han kan spille som Yaya, så skal vi hente ham. Jeg kan se at han er 1.89 cm høj, og så er han ung (23 år gammel), og hvis han er så god som du siger, så er han den perfekte spiller til at erstatte Seydou.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Rygte fisket på goal.com:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... r-spending

Den eneste acceptable afløser for ALves er Lahm IMO og da dette no ikke er realistisk så håber jeg ikke vi sælger Alves.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
Siempre Barca skrev:
Visca El Barca skrev:
Toulouse midfielder Etienne Capoue (23) could be signed if Seydou Keita leaves. Barcelona scouts have followed the Frenchman closely.
Nogen der kender noget til denne spiller?. Hvor god er han, hvad er hans styrker og evt. svagheder?. Passer han ind i vores spilsystem?.
That's mini Yaya. Han er stor, fysisk stærk, kan benyttes som center forsvar og er - af hvad jeg har set - god i pasningsspillet. Han blev rygtet til klubben for 2-3 sæsoner siden, men siden da er rygtet dødt.

Han vil være en klasse erstatning for Keita.
Ok, jamen det lyder godt. Hvis han kan spille som Yaya, så skal vi hente ham. Jeg kan se at han er 1.89 cm høj, og så er han ung (23 år gammel), og hvis han er så god som du siger, så er han den perfekte spiller til at erstatte Seydou.
Det ku være en rigtig god udskiftning. Kender ham dog ikke, men når Keita alligevel ikke spiller så meget så er det ingen katastrofe at erstatte ham så han kan blive glad et andet sted.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Visca El Barca »

rummenigge skrev:Rygte fisket på goal.com:

http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... r-spending

Den eneste acceptable afløser for ALves er Lahm IMO og da dette no ikke er realistisk så håber jeg ikke vi sælger Alves.
Der er i hvert fald gang i den hos medierne, og der gættes vildt, som sædvanlig. Ikke så overraskende, at de nogen gange rammer rigtigt, når det tager alle scenarier med. De der 30 millioner euro i stedet for 50 kan jeg dog ikke forstå. For ikke så lang tid siden var der en fra ledelsen der meldte ud, at man havde 50 millioner til spillerkøb. Hvis man kun har 30 millioner, så er det dumt at melde ud, at man har mere.

Vi skal nok blive sat i forbindelse med rigtig mange spillere, og rigtig mange spillere vil også blive rygtet på vej væk, især nu hvor vi har ansat en ny træner. De er jo allerede igang med at sende Pique og Dani væk, og jeg vil slet ikke blive overrasket, hvis de begynder at skrive at Ini f.eks. er på vej væk.

Det er gode tider for aviserne lige nu.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Bager »

Hvis man kan få Martinez, så kan vi godt skille os af med Keita. Med Martinez, som både kan spille DM og CB, har vi 5 spillere til midterforsvaret og den defensive midtbaneplads hvilket er tæt på optimalt efter min mening. Herudover får vi nok supplement af en tidligere b-holds spiller, enten Fontas, Muniesa eller Bartra. Vi behøver kun én af disse, de andre to bør lejes ud. Alvés og Montoya på den højre back. Venstre back skal vi vente på Abidal. Hvis man ved nu at han ikke kan komme tilbage, bør man kigge efter Bale eller en spiller med Abidals attributter. Til venstre back bør man også have Grimaldo for øje i det lange løb. Han er dog nok først klar om 3-4-5 år. Angående de offensive midtbanepladser, så bør Keita ikke spille på denne plads. De bør være forbeholdt Xavi, Iniesta, Cesc og Thiago. Det bør være en gylden regel at disse fire spille og disse fire spillere alene skal udfylde disse to pladser igennem hele sæsonen. Ingen diskussion. Iniesta skal ikke op og lege kant. Cesc kan i visse tilfælde bruges som backup på toppen. Godt. Så langt så godt. Afellay, Villa, Pedro, Sanchez og Tello til kanterne. Messi på toppen. Neymar kommer først næste sommer. Valdés i mål, og Pinto som backup.

Nogen spørgsmål? Nej selvfølgelig er der ikke det.
Visca el Barca

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Skydefinten »

Ikke tid til spørgsmål, Bager.

Vi solbader, drikker øl og ser på smukke piger.

Men du har fat i den lange ende :lol:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

vamosbarca

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af vamosbarca »

at sælge alves ville væk total gak gak i mine øjne never ever :sørgelig:

Brugeravatar
Siempre Barca
Indlæg: 668
Tilmeldt: ons maj 11, 2011 2:53 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 21 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Transfer rygter og andet GØGL!

Indlæg af Siempre Barca »

Hvis erstatningen hedder Kyle Walker, er det ikke helt dårligt.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 53 gæster