Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Blaugrana92 skrev:
Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg hygger mig ellers med en eller anden SønderjyskE fan, der lige har anmeldt mit indlæg til en moderator, fordi jeg bad David Dd om at hoppe ind i en kniv? Spurgte så om han ville ses til et slag kroket, men det kunne ikke komme på tale. Needless to say at jeg var skuffet.
Haha! Ham david dd er insane! Kæft for et fjols!
Well, nu har jeg også lige selv anmeldt mit eget indlæg, bare fordi jeg åbenbart kan. Lad os se hvad de kløgtige administratorer på Danmarks førende fodboldforum disker op med. Q blev bannet for at skrive faggot, så det ser nok ikke alt for lyst ud, når nu jeg opfordrer folk til at hoppe, gerne head first, ind i en kniv. Gerne en skarp en.
Du skulle have sagt han skulle have hoppet ind i en slap brændende varm kniv. Gentagne gange. Med pulsåren og bollerne først.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Verdens åbenbart anden bedste fodboldspiller ifølge Bisgaard. Fuck en flødebolle når man kan lukke sådan en omgang lort. Gad vide om han kender Andres Iniesta eller Cristiano Ronaldo? Bare for at nævne to. Anser det som at skide de to ned ad ryggen, når man siger at en 21-årig spiller, der kun har spillet i Brasilien, er verdens anden bedste imod en, der har scoret 201 mål 199 kampe i 4 år, mens den anden har vundet 18 titler de sidste 5 år.

Fald om med svamp i skridtet, Bisgaard, din klovn.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hvor er det ulækkert at se Neymar opføre sig sådan her kamp efter kamp.. Man kan i hvert fald sætte tyk streg under, at han er kommet til den rette klub: Høj klasse men uden ære.

Haha Kassow er på spil igen... Jesus hvor er det sjovt når en real fan brokker sig over film.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Pedro har også vundet 18 titler på 5 år :roll: :roll: :roll:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Afellay99 skrev:Pedro har også vundet 18 titler på 5 år :roll: :roll: :roll:
Glemte lige at skrive, at han har haft en vanvittig stor andel af samtlige af de 18 trofæer og i fem år har holdt et næsten umenneskeligt niveau.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Pedro havde en stor andel i, at vinde Spaniens fjerde bedste række i 2008 med Barca B :roll:

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

phpBB [video]


Decideret pinligt.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Heeey ingen skal kritisere Pedro :)

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
phpBB [video]


Decideret pinligt.
Han er tilgivet... Du husker vel sådan hvordan ronaldo var tidligere? Mon ikke at neymar bliver mere moden med tiden!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Hvad har Neymar med Cristiano, at gøre ?

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Ronaldo var akkurat ligesådan. Og ligeså tynd.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
phpBB [video]


Decideret pinligt.
Han er tilgivet... Du husker vel sådan hvordan ronaldo var tidligere? Mon ikke at neymar bliver mere moden med tiden!
Hvorfor fanden skal Ronaldo inddrages? Jeg er fløjtende hamrende ligeglad. Skyd din tilhørsforhold væk. Sådan noget der er røvhamrende pinligt. Jeg ville selv gå amok, hvis jeg så en United-spiller gøre det der. Jeg kan heller ikke fordrage Young, fordi han smider sig konstant.

Jøsses, hvor er det dog pinligt af dig, at du kan forsvare sådan noget pis der.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
phpBB [video]


Decideret pinligt.
Han er tilgivet... Du husker vel sådan hvordan ronaldo var tidligere? Mon ikke at neymar bliver mere moden med tiden!
Hvorfor fanden skal Ronaldo inddrages? Jeg er fløjtende hamrende ligeglad. Skyd din tilhørsforhold væk. Sådan noget der er røvhamrende pinligt. Jeg ville selv gå amok, hvis jeg så en United-spiller gøre det der. Jeg kan heller ikke fordrage Young, fordi han smider sig konstant.

Jøsses, hvor er det dog pinligt af dig, at du kan forsvare sådan noget pis der.
Det var mere for at vise at en spiller kan udvikle sig. Ud over det så er jeg ikke typen der går så meget op i film og overdrivelser. Det der sætter mit pis i kog er svinske tacklinger og beskidt spil. Er ikke glad for noget af det men vil hellere se neymar kaste sig end at smide en albue i hovedet på en eller anden.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
phpBB [video]


Decideret pinligt.
Han er tilgivet... Du husker vel sådan hvordan ronaldo var tidligere? Mon ikke at neymar bliver mere moden med tiden!
Hvorfor fanden skal Ronaldo inddrages? Jeg er fløjtende hamrende ligeglad. Skyd din tilhørsforhold væk. Sådan noget der er røvhamrende pinligt. Jeg ville selv gå amok, hvis jeg så en United-spiller gøre det der. Jeg kan heller ikke fordrage Young, fordi han smider sig konstant.

Jøsses, hvor er det dog pinligt af dig, at du kan forsvare sådan noget pis der.
Det var mere for at vise at en spiller kan udvikle sig. Ud over det så er jeg ikke typen der går så meget op i film og overdrivelser. Det der sætter mit pis i kog er svinske tacklinger og beskidt spil. Er ikke glad for noget af det men vil hellere se thiago kaste sig end at smide en albue i hovedet på en eller anden.
Film skal høvles ned ligesom voldsomme tacklinger. Ingen af delene hører hjemme. Se lige videoen igen. Det spring der Neymar laver der er jo forfærdeligt at se på. Han prøver jo med al magt at få dommeren til at smide spilleren ud. Det er jo ikke holdbart det der. Det er noget værre svineri.

Ronaldo udviklede sig kun med sine dives pga. Ferguson instruerede ham i at styre sig, fordi det til sidst var grinagtigt og pinligt samt det faktum, at i England tænder folk af på den slags. Han skruede ned for charmen. I spanien overdriver størstedelen af spillerne, så jeg har svært ved at se ham udvikle sig på det punkt.

Jeg gruer allerede ved El Clasico. Hvis Real også får hentet Bale, som også er en anelse glad for at smide sig let, så bliver det noget af et show med Cristiano, Di Maria, Ramos, Pepe, Coentrao, Alves, Mascherano, Alexis, Neymar, Alba. Puhaaaaaaa.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
phpBB [video]


Decideret pinligt.
Han er tilgivet... Du husker vel sådan hvordan ronaldo var tidligere? Mon ikke at neymar bliver mere moden med tiden!
Hvorfor fanden skal Ronaldo inddrages? Jeg er fløjtende hamrende ligeglad. Skyd din tilhørsforhold væk. Sådan noget der er røvhamrende pinligt. Jeg ville selv gå amok, hvis jeg så en United-spiller gøre det der. Jeg kan heller ikke fordrage Young, fordi han smider sig konstant.

Jøsses, hvor er det dog pinligt af dig, at du kan forsvare sådan noget pis der.
Det var mere for at vise at en spiller kan udvikle sig. Ud over det så er jeg ikke typen der går så meget op i film og overdrivelser. Det der sætter mit pis i kog er svinske tacklinger og beskidt spil. Er ikke glad for noget af det men vil hellere se thiago kaste sig end at smide en albue i hovedet på en eller anden.
Film skal høvles ned ligesom voldsomme tacklinger. Ingen af delene hører hjemme. Se lige videoen igen. Det spring der Neymar laver der er jo forfærdeligt at se på. Han prøver jo med al magt at få dommeren til at smide spilleren ud. Det er jo ikke holdbart det der. Det er noget værre svineri.
Neymar er en lille lort og det er hans måde at give tilbage for alle de spark han får. Den er ikke god men jeg kan leve med det. Udover det så laver neymar konstant det spring der for at forsvare sig selv. Det er måske ikke kønt men hvis det kan spare ham og barca fra en skadespause så skal han være velkommen. Jeg er enig i at det ikke er den bedste men den får sku ikke mit pis i kog.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 100 gæster