Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Egentligt lidt sjovt det der med, at man altid nævner de ikke kan forsvare i Brasilien. Brasilien har vel noget nær verdens stærkeste 4 back kæde lige pt og mange af de store forsvarstalenter der bliver snakket om for tiden kommer netop fra Brasilien, så et eller andet må de da ha lært i hjemlandet.

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Afellay99 skrev:Egentligt lidt sjovt det der med, at man altid nævner de ikke kan forsvare i Brasilien. Brasilien har vel noget nær verdens stærkeste 4 back kæde lige pt og mange af de store forsvarstalenter der bliver snakket om for tiden kommer netop fra Brasilien, så et eller andet må de da ha lært i hjemlandet.
Det der med Brasilianske hold ikke forsvarer, det synes jeg efterhånden er en myte. TV2 Sport plejede at sende brasiliansk fodbold ved 1-tiden om natten, og jeg så det engang altid, hvis jeg kom halvtidligt hjem fra byen. Jeg synes slet ikke, at de forsvarer så dårligt i Brasilien!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Storken »

Afellay99 skrev:Egentligt lidt sjovt det der med, at man altid nævner de ikke kan forsvare i Brasilien. Brasilien har vel noget nær verdens stærkeste 4 back kæde lige pt og mange af de store forsvarstalenter der bliver snakket om for tiden kommer netop fra Brasilien, så et eller andet må de da ha lært i hjemlandet.
Deres målmænd har til gengæld altid været elendige...

Afellay99

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Afellay99 »

Storken skrev:
Afellay99 skrev:Egentligt lidt sjovt det der med, at man altid nævner de ikke kan forsvare i Brasilien. Brasilien har vel noget nær verdens stærkeste 4 back kæde lige pt og mange af de store forsvarstalenter der bliver snakket om for tiden kommer netop fra Brasilien, så et eller andet må de da ha lært i hjemlandet.
Deres målmænd har til gengæld altid været elendige...
Haha, ja det er sku ikke der man skal kigge hen hvis man vil finde fremtiden på målmandsposten.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

http://www.goal.com/en/news/1717/editor ... ID=HP_BN_6

Åbenbart flere der mener at neymar har gjort det godt indtil videre...
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Alcantara
Indlæg: 599
Tilmeldt: man jul 04, 2011 2:53 am
Har takket: 22 gange
Blevet takket: 42 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Alcantara »

With 23 goals and 15 assists, Neymar has been directly involved in 38 goals in his 38 games with the Brazilian national team.
Det er jo næsten Messi-agtigt.

SuperPedro

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

http://m.101greatgoals.com/blog/sly-smo ... -gonzalez/

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Er der nogen der har bevæget sig ind på bold.dk? Tør sku ikke... Er bange for at jeg får et meltdown!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

emo
Indlæg: 17811
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Nou, bliver herinde. Selvom ham er berettiget til nedslagtning efter den episode sidst i kampen. Ellers ikke.
Allez...

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg hygger mig ellers med en eller anden SønderjyskE fan, der lige har anmeldt mit indlæg til en moderator, fordi jeg bad David Dd om at hoppe ind i en kniv? Spurgte så om han ville ses til et slag kroket, men det kunne ikke komme på tale. Needless to say at jeg var skuffet.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Sv: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

emo skrev:Nou, bliver herinde. Selvom ham er berettiget til nedslagtning efter den episode sidst i kampen. Ellers ikke.
Nej det var ikke kønt til sidst. Men det virkede godt nok til at der var ondt blod mellem holdene i dag. Shit hvor gik de til den... Tror sku bare at jeg holder mig fra bold. Kan ikke overskue real fans (de er så sygt dobbeltmoralske) og pl fans gå i selvsving over hvor klam han er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Blaugrana92 skrev:Jeg hygger mig ellers med en eller anden SønderjyskE fan, der lige har anmeldt mit indlæg til en moderator, fordi jeg bad David Dd om at hoppe ind i en kniv? Spurgte så om han ville ses til et slag kroket, men det kunne ikke komme på tale. Needless to say at jeg var skuffet.
Haha! Ham david dd er insane! Kæft for et fjols!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

De skal jo have noget at hate på. Modstanderne har også problemer fremadrettet, mere end nu. Hvordan vil du dække Messi OG Neymar og Iniesta op på samme tid. De vil flække ham, han vil overdrive lidt og bruge lidt alternative midler for at stoppe deres nedslagtninger. Har altid hadet Uruguay for deres svinske spil. Og idag var ingen undtagelse. Neymar skal have kredit for at have kvitteret med kys og assist på den grove provokation han fik. Men når alt kommer til alt. Hvem gider at finde sig i en 21-årigs kontante finter og ydmygelser. Han kører dem jo psykisk ned. Fodbold er meget mere end spillet med bolden. Den psykiske krig tæller også.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Piquénbauer skrev:
Blaugrana92 skrev:Jeg hygger mig ellers med en eller anden SønderjyskE fan, der lige har anmeldt mit indlæg til en moderator, fordi jeg bad David Dd om at hoppe ind i en kniv? Spurgte så om han ville ses til et slag kroket, men det kunne ikke komme på tale. Needless to say at jeg var skuffet.
Haha! Ham david dd er insane! Kæft for et fjols!
Well, nu har jeg også lige selv anmeldt mit eget indlæg, bare fordi jeg åbenbart kan. Lad os se hvad de kløgtige administratorer på Danmarks førende fodboldforum disker op med. Q blev bannet for at skrive faggot, så det ser nok ikke alt for lyst ud, når nu jeg opfordrer folk til at hoppe, gerne head first, ind i en kniv. Gerne en skarp en.

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg bruger Twitter. Spanske medier. Min egen facebook Barça gruppe og holder mig langt væk fra de dumme danske PL fan boys hjemmesider. Og danske sider generelt. De skriver alt med oversættelsesfejl og med 2 dages forsinkelse.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 55 gæster