Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Visca El Barca skrev:Fuldstændig enig. Et køb af Cesc virker umuligt lige nu. Han venter mindst et år, hvis det går godt bliver han i længere tid, hvis han stadig kritiserer fra visse dele, vil han være åben for en transfer, men først næste sommer.

Lige præcis. Cesc vil nok se tiden an og vil muligvis give det en sæson til - for at se, om folk i Barca bliver mere tolerante over for ham og ikke skal kritisere ham hele tiden. Hvis situationen er den samme og der stadig er mange kritikere i Barca næste sommer, så kunne Cesc godt ønske et skifte, men lige nu indikerer alt på at det er en umulig opgave for Man Utd.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Only Xavi (2118) made more passes in the opposition half than Cesc Fabregas (1717) in the Liga last season. #fcblive [via @whoscored]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

“@barcastuff: After Barcelona rejected two earlier bids, Man United plan to make a final bid of 40.7M for Barcelona player Cesc Fabregas (26). [guardian]”
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Francesc

Indlæg af Kubala »

Heartbreaker skrev:“@barcastuff: After Barcelona rejected two earlier bids, Man United plan to make a final bid of 40.7M for Barcelona player Cesc Fabregas (26). [guardian]”

Barcelona have rejected Manchester United's second formal bid, of reportedly 35-40M, for Barcelona midfielder Cesc Fabregas (26). [sport]


Puha - det ser ud til at det bliver afgørende nu. Man Utd kører de helt store skyts i stilling... ;-)

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1598
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Champione »

Men har Arsenal ikke en rimelig seriøs videresalgsklausul i deres handel til os?

Selvom jeg nu tror det ikke er et spørgsmål om penge.. Han sælges ikke. :cool:
---------------------------------------
Barca is my religion!

Kvoller
Indlæg: 5247
Tilmeldt: man apr 25, 2005 10:30 pm
Geografisk sted: Sønderborg
Har takket: 812 gange
Blevet takket: 590 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kvoller »

Jo, der er i hvert fald skrevet af flere brugere herinde, at den ligger på 50%. Så hvis han skal sælges, skal det da være tilbage til Arsenal; så vidt jeg husker, er der også nogen der har snakket om en tilbagekøbsklausul.

Jeg tror han i hvert fald får den her sæson med, for virkelig at slå i gennem. I mine øjne har han ikke vist sit bedste niveau endnu, men med salget af Thiago ligger det ligesom op til at dette kan blive hans sæson. Lad os se hvad der sker næste år :)

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Pique: "Cesc has told us he is happy and that he intends to stay with Barcelona. United are wasting their time." [sun]
Pique: "It took a long time for Cesc to get his dream move back home and he won’t give it up. This is home, it is where his family is" [sun]
Hvad angår Arsenal og klausul har Wenger selv bekræftet at de har denne klausul men at han ved Cesc ikke er interesseret i at skifte i år. Hvis/når han beslutter sig for at skifte, har de i sinde at gøre brug af den klausul har han også sagt.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Iniesta: "I can't see Cesc leaving. It's normal that great players attract the interest of other clubs. Barça are very lucky to have him."
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Ponte
Indlæg: 400
Tilmeldt: tors jun 18, 2009 1:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Ponte »

Kvoller skrev:Jo, der er i hvert fald skrevet af flere brugere herinde, at den ligger på 50%. Så hvis han skal sælges, skal det da være tilbage til Arsenal; så vidt jeg husker, er der også nogen der har snakket om en tilbagekøbsklausul.

Jeg tror han i hvert fald får den her sæson med, for virkelig at slå i gennem. I mine øjne har han ikke vist sit bedste niveau endnu, men med salget af Thiago ligger det ligesom op til at dette kan blive hans sæson. Lad os se hvad der sker næste år :)
Korrekt, Wenger har bekræftet der er en klausul og den skulle lyde på 50% hivs han sælges videre til tredjepart.
Derudover har Arsenal også forkøbsret på et beløb aftalt mellem Arsenal og os (menes at være ca. 30 mio euro).
Den eneste twist med klausulen jeg har læst om, er hvorvidt det er 50% af det fulde transferbeløb eller 50% af vores eventuelle profit ved en transfer.
Klausulen skulle i hvert fald være sikker nok.
-----------------------------------------Samuel Eto´o 2004-2009------------------------------------
-------------------------------------------Barça Soci nr xxx23----------------------------------------

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Hej... ved ikke hvordan man afgiver et bud for en spiller? Jeg vil nemlig gerne afgive en bud på David de Gea, og så give ham som gave til Barcelona. Jeg har 356,50 kr. på kontoen, så det er det jeg vil give for ham. Hvis Manchester takker nej, så er jeg villig til at forhøje buddet med 300 kr., jeg kan nemlig tage lån i banken.
Genopbygning status: færdig.

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Jurij skrev:Hej... ved ikke hvordan man afgiver et bud for en spiller? Jeg vil nemlig gerne afgive en bud på David de Gea, og så give ham som gave til Barcelona. Jeg har 356,50 kr. på kontoen, så det er det jeg vil give for ham. Hvis Manchester takker nej, så er jeg villig til at forhøje buddet med 300 kr., jeg kan nemlig tage lån i banken.
Ha ha ha gør det. Det kunne være det fedeste. Når du har afgivet det første bud, så skal du gøre alt for at medierne fanger din interesse, hvorefter du bare skal snakke konstant om ham. Det kunne være grineren. Jeg vil elske de.

Jeg går og håber lidt at Barca lige pludselig melder ud, at man er interesserede i nogle af Man Utds vigtigste spillere (folk de absolut ikke kan undvære, f.eks RVP, De Gea og Carrick) hvorefter Rosell og Tata snakker om dem på daglig basis. Sker nok ikke, men det kunne være sjovt.

Jeg synes også det var rigtig sjovt, da PSG lige pludselig meldte ud at man ville have nogle Barca spillere, fordi Barca snakkede så meget om Thiago. Jeg kan godt lide denne strategi.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

"I waited many days, months and years for this moment. It is a very special day. I return home after eight years. I know I disappointed many of you when I left, but I'm back for the challenge of my life. I hope to leave good memories." Fabregas on joining Barca, August 2011.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Bager »

barcastuff ‏@barcastuff 33m

Tw Cesc: "Goodmorning guys! For the experts on the treadmill. Is it good to run 6.80km in 29min? I never use it. pic.twitter.com/JxBqQMeZpd"

Billede

Godt at se han laver noget.
Visca el Barca

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Jurij »

Bager skrev:barcastuff ‏@barcastuff 33m

Tw Cesc: "Goodmorning guys! For the experts on the treadmill. Is it good to run 6.80km in 29min? I never use it. pic.twitter.com/JxBqQMeZpd"

Billede

Godt at se han laver noget.
Det er utrolig langsomt. Jeg kunne have løbet den over 4 minutter hurtigere, og jeg er ikke fodboldspiller og bliver ikke betalt for at løbe. Men måske er løbebåndet langsomt, for jeg sammenligner med min tid på asfalt.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Heartbreaker »

Jeg løber selv langt bedre på asfalt end løbebånd. Løber en 10km på cirka 39 minutter.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Champione og 21 gæster