Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

I starten af sæsonen, den gav 4 kampes karantæne til De Paul.
phpBB [video]
Allez...

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af JonasV »

Simpelthen så ulækkert.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Snakken går jo på, at det er fordi dommeren ikke havde noteret hændelsen.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Jeg synes egentlig ikke, Ronaldos aktion er til mere end to dage. Men hvis man ser det i forhold til, hvad der ellers er givet, så ligner det lidt, de ikke kan finde en linje, overhovedet.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Snakken går jo på, at det er fordi dommeren ikke havde noteret hændelsen.
Ja, det er jo netop et problem.

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

LFP = Liga Florentino Perez :?:
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Jesni skrev:Jeg synes egentlig ikke, Ronaldos aktion er til mere end to dage. Men hvis man ser det i forhold til, hvad der ellers er givet, så ligner det lidt, de ikke kan finde en linje, overhovedet.
Det er jo noget vrøvl. Mandan har lige forsøgt at slå en spiller i hovedet og så gør han det sgu igen bagefter men med et spark oveni. Det er en klar voldshandling. Og det er ikke første gang han gør det. Selvfølgelig skulle han have mere end 2 dage.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Skydefinten »

Jeg synes egentlig ikke, Ronaldos aktion er til mere end to dage. Men hvis man ser det i forhold til, hvad der ellers er givet, så ligner det lidt, de ikke kan finde en linje, overhovedet.
:roll: :roll:

Er du seriøs? Hope not. Hvordan kan den nogensinde give under 4 dage??

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos_h264hi ... IVcvwVOd1w
Senest rettet af Skydefinten ons jan 28, 2015 3:55 pm, rettet i alt 4 gange.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Jesni skrev:Jeg synes egentlig ikke, Ronaldos aktion er til mere end to dage. Men hvis man ser det i forhold til, hvad der ellers er givet, så ligner det lidt, de ikke kan finde en linje, overhovedet.
Jeg synes at Ronaldos aktion passer godt til 4 dage. Så kan han sidde og trille fingre i det der i gamle dage svarede til en måned (4 kampe). To dage er fuldstændig forrykt hvis du spørger mig. Flere tusindende børn sidder og ser med, og tager ved lære - bogstavligt talt, når det er Ronaldo. Knytnæver hører ingen ikke hjemme i fodbold!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Skydefinten skrev:
Jeg synes egentlig ikke, Ronaldos aktion er til mere end to dage. Men hvis man ser det i forhold til, hvad der ellers er givet, så ligner det lidt, de ikke kan finde en linje, overhovedet.
:roll: :roll:

Er du seriøs? Hope not. Hvordan kan den nogensinde give under 4 dage??

https://mtc.cdn.vine.co/r/videos_h264hi ... IVcvwVOd1w
Fair nok. Jeg har ikke set den lussing, han giver til sidst. Jeg så kun sparket, og hvad der ligner et forsøg på at slå ud efter spilleren i den første episode i det klip, du viser. Men det ligner altså ikke, han rammer i hovedet i starten. Når man kan se lussingen så tydeligt, så må jeg nok erklære mig enig i at to dage er for lidt.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Hvad gav dommeren ham rødt for, hvis det ikke var en knytnæve? Og hvordan kan dommerkomiteen undgå at tage knytnæven med i betragtningen til karantæne, når det har floreret over alt på nettet - de kan umuligt have undgået at se det?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Brombi skrev:Hvad gav dommeren ham rødt for, hvis det ikke var en knytnæve? Og hvordan kan dommerkomiteen undgå at tage knytnæven med i betragtningen til karantæne, når det har floreret over alt på nettet - de kan umuligt have undgået at se det?
Han fik rødt for at komme for sent efter bolden. Altså en tackling. Der stod intet om slaget i samme situation. Og RFEF kigger ikke på video så de har ikke set slaget på crespo inden.

Det er en forældet og latterlig måde RFEF kører det på. Man bliver nødt til at se på video. Men de går som sagt KUN efter hvad dommeren skrev. Og så skal man forresten huske på episoden fra sidste år mod bilbao hvor dommeren gav ronaldo rødt og skrev det var en voldshandling. Det kostede lige dommeren 40 dage på sidelinjen af grunde som ingen kender til. Så måske har det spillet med i hvad dommeren skrev i denne omgang? Simpelthen fordi han var bange for at tage chancen?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Brombi skrev:Hvad gav dommeren ham rødt for, hvis det ikke var en knytnæve? Og hvordan kan dommerkomiteen undgå at tage knytnæven med i betragtningen til karantæne, når det har floreret over alt på nettet - de kan umuligt have undgået at se det?
Hvis man søger rundt omkring, bliver der skrevet, at dommerens begrundelse for at smide Ronaldo er følgende: "kicking an opponent when the ball was out of reach". Lyder ikke til, at dommeren har noteret lussingen. Og hvis fodboldforbundet kun koncentrerer sig om, hvad dommeren rapporterer tilbage, kunne det måske forklare det.

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Piquénbauer skrev:
Brombi skrev:Hvad gav dommeren ham rødt for, hvis det ikke var en knytnæve? Og hvordan kan dommerkomiteen undgå at tage knytnæven med i betragtningen til karantæne, når det har floreret over alt på nettet - de kan umuligt have undgået at se det?
Han fik rødt for at komme for sent efter bolden. Altså en tackling. Der stod intet om slaget i samme situation. Og RFEF kigger ikke på video så de har ikke set slaget på crespo inden.
Det er jo det generelle problem i fodboldverden. Man vælger kun at følge dommerens udsagn. Det er jo også det, der blokerer for, at man kunne implementere en eller anden form for challenges som i NFL. Det holder europæisk fodbold jo stædigt på.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Piquénbauer »

Det er jo det generelle problem i fodboldverden. Man vælger kun at følge dommerens udsagn. Det er jo også det, der blokerer for, at man kunne implementere en eller anden form for challenges som i NFL. Det holder europæisk fodbold jo stædigt på.
Præcis. Det er virkelig et stort problem at man er så bange for at "overrule" dommeren.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 121 gæster