Isaac Cuenca

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Heartbreaker »

Jurij skrev:
Heartbreaker skrev:Smid ham ud.

Ligesom med Abidal?

Knægten har jo vildt talent. Men han skal klart udlejes eller sælges og købes tilbage igen senere. Skader har ødelagt det for ham. Han var bedre end Bojan og Tello i sin tid, og et større talent end Pedro.
Troller du, Jurij? :cool:
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15143
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Lopezzz »

Billede
MDCCCXCIX

emo
Indlæg: 17799
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af emo »

Hahaha, bag in a box vodka. Hvor er det fedt, eller!
Allez...

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Det er vildt!

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Jurij »

Heartbreaker skrev:
Jurij skrev:
Heartbreaker skrev:Smid ham ud.

Ligesom med Abidal?

Knægten har jo vildt talent. Men han skal klart udlejes eller sælges og købes tilbage igen senere. Skader har ødelagt det for ham. Han var bedre end Bojan og Tello i sin tid, og et større talent end Pedro.
Troller du, Jurij? :cool:
Hvad snakker du om? Jeg mener det seriøst. Han har et meget stort talent. Husk på, at han før han blev udlejet og skadet, var på spring til en fast plads på holdet, og bedre spillende end Tello på samme plads. Tello har klaret sig godt, specielt inden Neymar kom. Så Cuenca havde også klaret sig godt.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Jurij »

Fritte skrev:Han gør det med vilje. Han vil gøre ALT for at blive i Barca!
At blive skadet midt i sæsonen for at blive i Barca? Ja, giver mening.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Heartbreaker »

Der er jeg uenig. Jeg ser absolut ikke lyset i ham. En fast plads på A-holdet er måske også liiiige at stramme den lidt..
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Jurij »

Heartbreaker skrev:Der er jeg uenig. Jeg ser absolut ikke lyset i ham. En fast plads på A-holdet er måske også liiiige at stramme den lidt..
Hvorfor er det at stramme den lidt? Hvis han fortjener den, så er det vel fair nok, eller hvad? Hvorfor ekskludere ham allerede nu, i den unge alder? Hvis han kan overgå Tello og Pedro, så er han, hvis du spørger mig, velkommen på holdet. Hvis han ikke kan det, så skal han videre. Siden at jeg ikke træner Barcelona, så kan jeg ikke sige, hvad hans niveau er lige nu, kun at han ikke spiller, da han ikke har spillet sig på holdet - også pga. skader.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Heartbreaker »

Fordi af det jeg har set, så mener jeg ikke, han har talentet eller potentialet til at spille for Barcelonas A-hold. Det mener jeg desuden heller ikke, Tello har. Det er selvfølgelig min subjektive mening. :-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Blaugrana92 »

Jurij skrev:
Heartbreaker skrev:Der er jeg uenig. Jeg ser absolut ikke lyset i ham. En fast plads på A-holdet er måske også liiiige at stramme den lidt..
Hvorfor er det at stramme den lidt? Hvis han fortjener den, så er det vel fair nok, eller hvad? Hvorfor ekskludere ham allerede nu, i den unge alder? Hvis han kan overgå Tello og Pedro, så er han, hvis du spørger mig, velkommen på holdet. Hvis han ikke kan det, så skal han videre. Siden at jeg ikke træner Barcelona, så kan jeg ikke sige, hvad hans niveau er lige nu, kun at han ikke spiller, da han ikke har spillet sig på holdet - også pga. skader.
Oh for fucks sake. Du himlede op over den tillid mange af os viste Bojan. Du gjorde grin med mig, da jeg sagde at jeg gerne ville have haft at Chygrynskiy fik en sæson mere. Du ville have Alexis ud af klubben i sidste sæson. Nu snakker du om at vi ikke skal ekskludere Isaac Cuenca allerede nu, 'i den unge alder'? Jeg fatter simpelthen hat af din logik, Jurij.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Jurij »

Blaugrana92 skrev:
Jurij skrev:
Heartbreaker skrev:Der er jeg uenig. Jeg ser absolut ikke lyset i ham. En fast plads på A-holdet er måske også liiiige at stramme den lidt..
Hvorfor er det at stramme den lidt? Hvis han fortjener den, så er det vel fair nok, eller hvad? Hvorfor ekskludere ham allerede nu, i den unge alder? Hvis han kan overgå Tello og Pedro, så er han, hvis du spørger mig, velkommen på holdet. Hvis han ikke kan det, så skal han videre. Siden at jeg ikke træner Barcelona, så kan jeg ikke sige, hvad hans niveau er lige nu, kun at han ikke spiller, da han ikke har spillet sig på holdet - også pga. skader.
Oh for fucks sake. Du himlede op over den tillid mange af os viste Bojan. Du gjorde grin med mig, da jeg sagde at jeg gerne ville have haft at Chygrynskiy fik en sæson mere. Du ville have Alexis ud af klubben i sidste sæson. Nu snakker du om at vi ikke skal ekskludere Isaac Cuenca allerede nu, 'i den unge alder'? Jeg fatter simpelthen hat af din logik, Jurij.
Han får næsten ingenting i løn. De andre kunne sælges, da vi ville få rigtig meget for dem. Bojan kunne vi have fået en 12-13 millioner euro for, Chygrynskiy solgte vi for 15 mill euro, og Alexis kunne have tjent alle pengene ind igen og lidt til. Desuden er de meget løntunge, jeg gætter på, at Bojan fik 10 gange så meget i løn som Cuenca. Cuenca kan sku' ikke engang indbringe meget, og hans pris falder ikke lige nu, da han i dag ikke har spillet i lang tid. Der er simpelthen ingen værdi, i at slippe af med ham.
Genopbygning status: færdig.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Blaugrana92 »

Åh, så nu er det altså penge det hele handler om? Aha. Jamen, skal vi så ikke sælge Dani og købe Frans Dhia Putros? Det var i øvrigt em overdrivelse, der dog meget fint fremhæver pointen. Kvalitet koster. Cuenca har ikke vist noget som helst i meget, meget, meget lang tid. Han havde et par fine kampe, men han var altså ikke i nærheden af at være fast mand, som du ellers nævner i et tidligere indlæg. At han har været skadet er ikke nogen undskyldning, for modsat eksempelvis Abidal, har han altså ikke nogen historie der retfærdiggøre at vi beholder ham. Han har få kampe for vores A-hold, få kampe for Ajax og ellers en håndfuld kampe for Sabadell og B-holdet.

BarçaDK

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af BarçaDK »

Cuenca var klart bedre end jævnaldrende Tello i 11/12-sæsonen. Meeen, løbet er nok kørt for ham i Barça. Desvære.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Blaugrana92 »

BarçaDK skrev:Cuenca var klart bedre end jævnaldrende Tello i 11/12-sæsonen. Meeen, løbet er nok kørt for ham i Barça. Desvære.
Yes yes, men derfra og så til at banke på til en plads i startopstillingen. Messi, Villa, Pedro og Alexis var i hvert fald alle et godt stykke foran ham. Også selvom Cuenca startede mod Chelsea.

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: 23 - Isaac Cuenca

Indlæg af Jurij »

BarçaDK skrev:Cuenca var klart bedre end jævnaldrende Tello i 11/12-sæsonen. Meeen, løbet er nok kørt for ham i Barça. Desvære.
Desværre ja. Tror sku' også at løbet er kørt for mange andre talenter. Grimaldo var den nye Maradona/Bale, efter skaden siger folk, at han nu kun kommer op på Bale's niveau, jeg tror sku' han er færdig på det her niveau. Montoya skal også til at i gang. Og Dongou har ikke vist det vilde denne sæson, det samme med Defølle, han skal altså spille for Everton, hvis han vil tilbage til Barca A. Der er virkelig mange talenter hos os, det er utroligt. Men de fleste forsvinder igen, og går i glemmebogen. For Cuenca var det skaden der gjorde udslaget, ellers havde han vel taget Tello's plads, da han passer bedre ind på holdet mht. spillestil, og er langt mere kreativ. Men jeg følger han i hvert fald resten af hans karriere, han spiller præcis det spil, som jeg elsker at se.
Genopbygning status: færdig.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 104 gæster