Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Mkj 77 »

Måske tager jeg fejl- men for mig lyder det som et postulat om at enkelte stemmer automatisk blev lagt på ronaldo, blanke stemmer og videre........ que????

En anden måske mere kyndig, for det gav ikke videre mening....

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

Ville satse mine penge på Ronaldo og Ballon d'Or men han giver kun 1,16 igen. Så ligegyldigt hvad vinder man småpenge. Messi giver 8 igen, men den gider jeg ikke oddse. Havde han taget VM, så havde han taget prisen også.

https://mobile.bet365.dk/premium/?affil ... g=1;anim=2
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Messi har ikke brug for flere priser. Han har vundet nok. Han har en familie som han skal tage sig af.
Det er hans liv nu og fodbold kommer i anden række.
Vi har ikke ret til at nedgøre ham. Messi har givet os alt og hvis hans nuværende niveau er ikke tilfredsstillende er jeg fuldstændig ligeglad med.
Ham skal vi altid elske og respektere.

Gustav er en helt andet sag.
At ikke fejre når hans holdkammerater scorer er nok til at forstår hvilket menneske han er.

Det er bare ærgerligt at spillere som Iniesta, Xavi, Pirlo osv. kommer aldrig til at vinde BDO.
BDO er Messi, Gustav og alle andre.
MDCCCXCIX

Brugeravatar
Jurij
Indlæg: 894
Tilmeldt: man feb 01, 2010 7:14 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 157 gange
Blevet takket: 24 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jurij »

Ikke det. Mere at Ronaldo jo så har 3 priser, og kun 1 pris fra at have lige så mange som Messi.
Genopbygning status: færdig.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jurij skrev:Ikke det. Mere at Ronaldo jo så har 3 priser, og kun 1 pris fra at have lige så mange som Messi.
Men hvis Messi ikke er på sit gamle niveau, som han jo ikke er, så er det vel CR som er den eneste der er på 1. pladsen lige pt. Så bør han da også få den Ballon, og måske ende med at få 4 som Messi.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Bager »

Hvis ret skal være ret, så har CR også været 2014s bedste spiller. Den eneste reelle udfordrer er, som jeg ser det, Neuer, men det virker utænkeligt, at en målmand skulle kunne løbe med prisen. Hvis CR vinder igen, så kan jeg ikke rigtig indvende imod det. Han har været i utrolig form det meste af året. Han havde et dårligt VM, men det er også op ad bakke når man spiller for Portugal. Tiden må vise om han når op på siden af Messi. Hvis han fortsætter som han har gjort det i år, så er der ikke noget at sige til det. Når det er sagt, så kunne CR vinde fem gyldne bolde, men han er, i mine øjne, stadig ikke så stor en spiller som Messi. Vi har ændret spillestil efter Messi og modstander efter modstander ændrer deres spillestil især pga. ham. Det ser jeg ikke ske på samme måde med CR.
Visca el Barca

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

Bager skrev:Hvis ret skal være ret, så har CR også været 2014s bedste spiller. Den eneste reelle udfordrer er, som jeg ser det, Neuer, men det virker utænkeligt, at en målmand skulle kunne løbe med prisen. Hvis CR vinder igen, så kan jeg ikke rigtig indvende imod det. Han har været i utrolig form det meste af året. Han havde et dårligt VM, men det er også op ad bakke når man spiller for Portugal. Tiden må vise om han når op på siden af Messi. Hvis han fortsætter som han har gjort det i år, så er der ikke noget at sige til det. Når det er sagt, så kunne CR vinde fem gyldne bolde, men han er, i mine øjne, stadig ikke så stor en spiller som Messi. Vi har ændret spillestil efter Messi og modstander efter modstander ændrer deres spillestil især pga. ham. Det ser jeg ikke ske på samme måde med CR.
Fuldstændig enig. Ronaldo er vanvittig i øjeblikket. 17 mål allerede i La liga. Det er en vanvittig performance fra hans side. Uden tvivl 2014's bedste spiller, desværre.

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
Bager skrev:Hvis ret skal være ret, så har CR også været 2014s bedste spiller. Den eneste reelle udfordrer er, som jeg ser det, Neuer, men det virker utænkeligt, at en målmand skulle kunne løbe med prisen. Hvis CR vinder igen, så kan jeg ikke rigtig indvende imod det. Han har været i utrolig form det meste af året. Han havde et dårligt VM, men det er også op ad bakke når man spiller for Portugal. Tiden må vise om han når op på siden af Messi. Hvis han fortsætter som han har gjort det i år, så er der ikke noget at sige til det. Når det er sagt, så kunne CR vinde fem gyldne bolde, men han er, i mine øjne, stadig ikke så stor en spiller som Messi. Vi har ændret spillestil efter Messi og modstander efter modstander ændrer deres spillestil især pga. ham. Det ser jeg ikke ske på samme måde med CR.
Fuldstændig enig. Ronaldo er vanvittig i øjeblikket. 17 mål allerede i La liga. Det er en vanvittig performance fra hans side. Uden tvivl 2014's bedste spiller, desværre.
Ja, enig. Men det der er mere vanvittig er faktisk at det kun er pga. Messis fravær (form nedgang) at CR stråler..

CR's kalenderår antal mål er langt fra så imponerende som Messis i 2012

CR's 17 mål i ligaen er vel også kun lige på højde med Leos 2012 sæson start.. EDIT jeg checkede lige 2012 sæson start: Leo 17 mål den 3 november 2012 i La Liga, så det er nøjagtig det samme som CR lige nu.

Det er ikke fordi CR bryder Messis rekorder (undtagen antal mål i CHL, som er ganske imponerende) - men blot fordi Messi ikke er der hvor han plejer at være.

Messi i 2012 var bedre statistisk end CR nu, og det i en alder af 24-25 år.

Men hvis vi ser bort fra målene, er Messi stadig verdens absolut bedste fodboldSPILLER, ikke verdens mest scorende længere, blot den bedste med bolden ved fødderne og blik for spillet.. og måske den bedste ditto nogensinde.

Det vinder Messi ikke Ballon på, da der er gået mål stat i den mellem Messi og CR, og ret beset har CR's sæson også været bedre end Messis, så alt i alt ok at CR får den 3. Ballon.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Stadigvæk mest egoistiske menneske jeg nogensinde har set. Hans venner må være ligesom ham ellers vil han ikke have nogen venner overhoved. Også hans "se mig jeg er utrolig smuk/boyband" udseende redder ham meget så der er helt vildt mange kvinder som er vilde med ham. :devil:

Bare folk ikke glemmer Messi hvis han aldrig mere kommer op på hans gamle niveau.
MDCCCXCIX

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jesni »

SpillerSomMESSI skrev:Ja, enig. Men det der er mere vanvittig er faktisk at det kun er pga. Messis fravær (form nedgang) at CR stråler..
Fed logik. Lad os vende den om så: Messi har kun vundet sine prise, pga. en anden spiller ikke var på toppen. Kan du se idiotien i det statement?
SpillerSomMESSI skrev:CR's kalenderår antal mål er langt fra så imponerende som Messis i 2012
Det handler jo ikke om 2012.
SpillerSomMESSI skrev:Men hvis vi ser bort fra målene, er Messi stadig verdens absolut bedste fodboldSPILLER, ikke verdens mest scorende længere, blot den bedste med bolden ved fødderne og blik for spillet.. og måske den bedste ditto nogensinde.
Enig. Messi er næsten bedre end før, nu hvor han også er blevet så farlig til at sætte sine medspillere op (ikke at han var dårlig til det før).

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Heartbreaker »

Det er vel ingen hemmelighed, at hvis Messi spiller op til sidst bedste, så er der langt til nummer to. Man sammenligner Messi med historiens bedste spillere, det er vel ikke uden grund.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Journalisten
Indlæg: 154
Tilmeldt: tors apr 10, 2014 10:32 am
Blevet takket: 25 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Journalisten »

Lopezzz skrev:Stadigvæk mest egoistiske menneske jeg nogensinde har set. Hans venner må være ligesom ham ellers vil han ikke have nogen venner overhoved. Også hans "se mig jeg er utrolig smuk/boyband" udseende redder ham meget så der er helt vildt mange kvinder som er vilde med ham. :devil:

Bare folk ikke glemmer Messi hvis han aldrig mere kommer op på hans gamle niveau.
Det er fint at diskutere spillernes præstationer og lignende, men det er altså en smule tragikomisk at læse ovenstående. Du må virkelig indeholde et indædt had til Ronaldo. Det minder lidt om det had, som jeg havde til Messi, da jeg gik i 9. klasse.

Hvad med du om Ronaldo som menneske? Det er ganske korrekt, at han har et decideret vanvittigt konkurrrence gen, hvilket til tider har nogle uheldige udfald i form af hans gestikulationer af manglende pasninger og hans i nogle tilfælde manglende fejring med holdkammerater.

Udover ovenstående har jeg svært ved at se, hvad der afspejler en så rødglødende egoisme, som du mener, han besidder. Han er oftest yderst sympatisk i udtalelser, gode reaktioner ved baneløbere, adskillige 'gode' historier med velgørenhed (kræftramte børn m.m.) og en stolt far, der tager sin søn op til prisoverrækkelse.

Og jo, du vil helt sikkert sige, at det er spil fra galleriet, men så er det også svært at diskutere. Jeg synes nu helt objektivt ikke, at Ronaldo er så egoistisk, som du mener. Han er tydeligvis måske den mest dedikerede fodbold spiller i verden (jf. gamle kollegaer), og det kommer til tider uheldigt til udtryk i kampens hede. Det vil jeg gerne give dig ret i!

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5522
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 580 gange
Blevet takket: 571 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Jesni skrev:
SpillerSomMESSI skrev:Ja, enig. Men det der er mere vanvittig er faktisk at det kun er pga. Messis fravær (form nedgang) at CR stråler..
Fed logik. Lad os vende den om så: Messi har kun vundet sine prise, pga. en anden spiller ikke var på toppen. Kan du se idiotien i det statement?

Nej det er ikke idioti. Jeg tror ikke du forstår argumentet. Messi var bedre end CR er nu, i 2012. I det år CR har som sin bedste sæson, er han stadig dårligere end sin rival var da han var bedst. Det er et logisk ræsonnoment. Messi er ikke overgået af nogen overhovedet, hverken i ligaen eller i kalenderåret.
Forklar nærmere hvad du ikke forstår i det.

SpillerSomMESSI skrev:CR's kalenderår antal mål er langt fra så imponerende som Messis i 2012
Det handler jo ikke om 2012.

Nej, det handler om at CR i sit livs form ikke kan matche sin værste rival da han kun var 24-25 år gammel.
SpillerSomMESSI skrev:Men hvis vi ser bort fra målene, er Messi stadig verdens absolut bedste fodboldSPILLER, ikke verdens mest scorende længere, blot den bedste med bolden ved fødderne og blik for spillet.. og måske den bedste ditto nogensinde.
Enig. Messi er næsten bedre end før, nu hvor han også er blevet så farlig til at sætte sine medspillere op (ikke at han var dårlig til det før).
Det er et aspekt af hans spil som han også havde før (i mindre grad - at lave sindsyge pasninger der spiller forsvar - blikket for spillet) som CR aldrig har haft i sit spil. Derfor er det CR's mål der imponerer... og når det så ikke engang er på højde med Messis bedste sæson, så viser det (for mig) at CR ikke er den bedste fodboldSPILLER, men i Messis fravær (læs mål stat mæssig) - kan stråle alene.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af emo »

Det er sq lidt imponerende at en spiller som CR rent faktisk kan komme op på de tal han leverer i år...
Allez...

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15142
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1706 gange
Blevet takket: 1133 gange
Kontakt:

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Lopezzz »

Journalisten skrev:
Lopezzz skrev:Stadigvæk mest egoistiske menneske jeg nogensinde har set. Hans venner må være ligesom ham ellers vil han ikke have nogen venner overhoved. Også hans "se mig jeg er utrolig smuk/boyband" udseende redder ham meget så der er helt vildt mange kvinder som er vilde med ham. :devil:

Bare folk ikke glemmer Messi hvis han aldrig mere kommer op på hans gamle niveau.
Det er fint at diskutere spillernes præstationer og lignende, men det er altså en smule tragikomisk at læse ovenstående. Du må virkelig indeholde et indædt had til Ronaldo. Det minder lidt om det had, som jeg havde til Messi, da jeg gik i 9. klasse.

Hvad med du om Ronaldo som menneske? Det er ganske korrekt, at han har et decideret vanvittigt konkurrrence gen, hvilket til tider har nogle uheldige udfald i form af hans gestikulationer af manglende pasninger og hans i nogle tilfælde manglende fejring med holdkammerater.

Udover ovenstående har jeg svært ved at se, hvad der afspejler en så rødglødende egoisme, som du mener, han besidder. Han er oftest yderst sympatisk i udtalelser, gode reaktioner ved baneløbere, adskillige 'gode' historier med velgørenhed (kræftramte børn m.m.) og en stolt far, der tager sin søn op til prisoverrækkelse.

Og jo, du vil helt sikkert sige, at det er spil fra galleriet, men så er det også svært at diskutere. Jeg synes nu helt objektivt ikke, at Ronaldo er så egoistisk, som du mener. Han er tydeligvis måske den mest dedikerede fodbold spiller i verden (jf. gamle kollegaer), og det kommer til tider uheldigt til udtryk i kampens hede. Det vil jeg gerne give dig ret i!
Hvad med at han indrømmer at Messi er og bliver den største fodboldspiller i historien.
Alle øvrige store spillere har meldt ud klart og tydeligt at der findes ikke andre som Messi. Han er allerede legenden.

Gustav (fordi han ligner ham fuldstændig og er meget feminin) er en stolt far 2 gange om året. Woow!
Velgørenhed?! what.. :? ....det må være små sager eller en big joke.
Han tænker kun på de rekorder han kan slå og at hans navn står øverst på listen. Han bliver aldrig en holdspiller. Det kan jeg garantere dig.
Også de største fodbold eksperter mener at han er usympatisk.
Men hans mange mål holder ham i livet ellers vil han hurtig komme i glemmebogen.
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 23 gæster