Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

VicValde skrev:
lør apr 03, 2021 9:39 pm
Aguero har i min verden Barca DNA. Han kan deltage i spillet i modstanderens felt. Det ser jeg ikke Håland gøre overhovedet.
Altså haaland kan lægge bolden af men nej du vil ikke se ham lave de vilde afleveringer osv.

Men nu er aguero, forhåbentligt, ikke relevant så hvem pokker skal man ellers hente? Vi kan vel godt blive enige om at en angriber ville gøre godt? Lautaro kommer måske tæt på aguero typemæssigt?
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Vi er enige i at det er et debatforum og ordet “faktuelt” ikke kan indgå i sådan en diskussion her, ikke? Det hele bunder i holdninger og måder at anskue den pågældende spiller på. I min verden ligner Håland en markant bedre udgave af Lukaku, og ham ser jeg heller ikke passe til spansk fodbold.

Men lad venligst være med at fremlæg dine egne holdninger som var de fakta-tjekket hos CBS.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Var Aduriz f.eks. et teknisk vidunder? Han kunne begå sig i la liga. Og på et Bilbao hold, ikke i Real eller Barca, hvor han ville være omgivet af vanvittige spillere.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Piquénbauer skrev:
lør apr 03, 2021 9:45 pm
VicValde skrev:
lør apr 03, 2021 9:39 pm
Aguero har i min verden Barca DNA. Han kan deltage i spillet i modstanderens felt. Det ser jeg ikke Håland gøre overhovedet.
Altså haaland kan lægge bolden af men nej du vil ikke se ham lave de vilde afleveringer osv.

Men nu er aguero, forhåbentligt, ikke relevant så hvem pokker skal man ellers hente? Vi kan vel godt blive enige om at en angriber ville gøre godt? Lautaro kommer måske tæt på aguero typemæssigt?

Jeg tror hvert fald Lautaro passer bedre til spillestilen end Håland, ja.

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Neymar has halted the contract renewal with PSG and has a desire to return to Barça as he has assumed that Messi will renew with Barça.
[@xavi__hdez,@ARAesports]
Suk...
Nej tak til Ney. Han skulle være blevet, det kvaj

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Kubala skrev:
lør apr 03, 2021 9:49 pm
Var Aduriz f.eks. et teknisk vidunder? Han kunne begå sig i la liga. Og på et Bilbao hold, ikke i Real eller Barca, hvor han ville være omgivet af vanvittige spillere.

Ja, og hvor langt går modstanderen op mod Bilbao vs. Barca eller Real hvor de står dybt. Lad os nu kigge på klubber, der har råd til at købe Håland...

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Men du tager fejl på det faktuelle, så må du forvente, at folk udfordrer dig. Det passer jo ikke, at angribertyper som Haaland ikke kan begå sig i spansk fodbold.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Falcao gjorde det også ret fint.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

VicValde skrev:
lør apr 03, 2021 9:51 pm
Kubala skrev:
lør apr 03, 2021 9:49 pm
Var Aduriz f.eks. et teknisk vidunder? Han kunne begå sig i la liga. Og på et Bilbao hold, ikke i Real eller Barca, hvor han ville være omgivet af vanvittige spillere.

Ja, og hvor langt går modstanderen op mod Bilbao vs. Barca eller Real hvor de står dybt. Lad os nu kigge på klubber, der har råd til at købe Håland...
Og du tror, at hvis modstanderne står dybt, så har Haaland ikke en chance? Det er jo også helt forkert.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Der er mange. Det er jo bare forkert. Og fair nok, hvis man tager fejl. Det sker for os alle.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Jeg tror, Håland vil være en mega succes for Levante. Men de kommer jo aldrig i nærheden af ham. Præmissen skal naturligvis være, at han skal indgå på et hold, der reelt er en mulighed. Her er der Barca og Real, og selv om han vil passe bedst ind hos sidstnævnte, vil deres spil kun blive endnu mere statisk og stillestående med Håland. Medmindre deres kedsommelige 4-3-3 bliver lagt i graven.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Kubala skrev:
lør apr 03, 2021 9:55 pm
Der er mange. Det er jo bare forkert. Og fair nok, hvis man tager fejl. Det sker for os alle.
Jeg mener ikke, jeg tager fejl. Synes jeg advokerer for min holdning, men når svaret bare er “du tager fejl”, så dør diskussionen hurtigt, så lad os bare stoppe den her.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Du tager fejl, men du kan ikke se det, eller vil se det. Og jo, han ville være dødsensfarlig i Real, hvis han kan fortsætte det der niveau. Måske passer han ikke helt inde i tiki-taka, men i sådan direkte spil og omstillingsspil, vil Haaland være dødsensfarlig.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Kubala »

Og med Real mange indlæg og generelt spillet fra kanterne mod angriberen, så vil han være giftig.

VicValde
Indlæg: 230
Tilmeldt: tors aug 17, 2017 8:02 pm
Har takket: 84 gange
Blevet takket: 43 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af VicValde »

Ja, eller det er hvert fald din holdning. Ikke noget faktuelt - bare en holdning.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 34 gæster