Francesc "Cesc" Fàbregas

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af rummenigge »

Visca El Barca skrev:
In 75 official games with Barcelona, Cesc Fabregas has been directly involved in 50 goals #fcblive (23 goals, 27 assists) [via @barcastat] [/quote

Jeg stempler godkendt.
Haha, ok, ret vilde stats og han har ikke engang fuldbyrdet sit potentiale hos Barca, langtfra.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

[youtube]vzNvdAOg2LY[/youtube]

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "We're doing good, but we know we will slip. The main thing is our reaction to that. Personally, I'm happy with my progress." #fcblive
Cesc: "Football is a game of mistakes and you should try to make as few as possible." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc considers to buy the house of former tennis no.1 Arantxa Sanchez, which is next to the house of Pique and Shakira. [lecturas via md]
Sødt! Så kan deres bromance nå nye højder.

Har jeg i øvrigt fortalt jer, at jeg er vild med Cesc, altså sådan virkelig virkelig glad for at han er i klubben. En dejlig spiller, en fremtidig kaptajn, det er jeg ikke i tvivl om.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Billede

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Tw Cesc: "It's been another intense night of #ChampionsLeague. Looking forward to our turn next Tuesday!" #fcblive #ucl [@cesc4official]
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

Cesc: "The other day I saw a program on Barça TV on past comebacks and I went to sleep feeling great, it lifted my spirits." #fcblive
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Visca El Barca »

"The team is fine. We suffered after the match against Milan. Our confidence went down and we felt that against Madrid in the Copa del Rey and the league," Fabregas said at a press conference.

"However, nobody doubts we can do it again, that we can turn it around. But it all depends on us. On big occasions, these players have always been there. The players are more than capable of playing in big games.

"If we win and play well it could be an incredible boost for the team. We have to be clever and we can’t just play with our hearts, but with our heads as well. This generation of players is due a historic comeback."

LINK: http://www.goal.com/en-ke/news/4536/spa ... ID=HP_HL_8
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Daluigi »

Han var katastrofal mod Depor
Forumlegende

ulrich
Indlæg: 1711
Tilmeldt: ons sep 01, 2010 1:47 pm
Har takket: 275 gange
Blevet takket: 147 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af ulrich »

Han er åbenbart kun god om efteråret.

I sidste sæson spillede han også et pisse godt efterår, men faldt helt igennem i anden halvdel af sæsonen.

TheOnlyOne

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af TheOnlyOne »

Det ligner at han har engelsk fodbolds tempo i sig stadigvæk. Når han kombinerer med Xavi, Ini og Thiago er der virkelig forskel i boldbehandlingen og tempoet det foregår i. Ofte bliver vores angreb låste, når Cesc modtager den. Forstår ikke hvordan han kan holde Thiago, Alexis, Villa og de andre bag sig. I øvrigt placerer han sig fuldstændigt som Ini, og står oftest bare i vejen for Don Andres.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Brombi »

Hvis nogle skulle være interessede i hvad Fabregas har lavet i Barcelona indtil nu (det forklarer muligvis den nedadgående form):

Billede
Billede
Billede

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Kubala »

Cesc er sej. Han virker så ligeglad. Det er lidt underligt, for han starter sæsonen med, at være overdreven overlegen, men når året skifter, så begynder han at dale formmæssigt.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg tror Cesc er lidt ligesom mig. Jeg kommer altid i genial form i løbet af sommeren og så pisser jeg det ellers væk i løbet af efteråret og vinteren, således at jeg er i gennemført elendig form, når vi når hen omkring januar, februar og marts.

Brugeravatar
Lopezzz
Indlæg: 15205
Tilmeldt: tirs aug 22, 2006 2:00 pm
Geografisk sted: Babylon
Har takket: 1717 gange
Blevet takket: 1136 gange
Kontakt:

Re: 4 - Francesc "Cesc" Fàbregas

Indlæg af Lopezzz »

Smukt navn.
Den gang min kæreste blev gravid da bestemte vi at hvis det bliver en pige så skal hun hedder Lia eller Lea.
Men så fødte hun Lionel :)
Cesc has become a father during the game. His girlfriend Daniella gave birth to their daughter Lia. He's on his way to the hospital. [rac1]
MDCCCXCIX

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 48 gæster