Ibrahim 'Ibi' Afellay

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af rummenigge »

Blaugrana92 skrev:[youtube]TT5adD0LU_Y[/youtube]

Det er så vanvittigt lavet, det der! :D
Hvordan gør du Blau92? Hvordan får du youtube frem på forum sådan at man kan afspille filmen direkte herfra i stedet for at smide et link?

Jeg har prøvet at paste både youtube linket, ny- og gammelformaterede indlejringskoder ind imellem klammerne [youtube]men intet :( [/youtube]

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Ronaldinho »

rummenigge skrev:
Blaugrana92 skrev:[youtube]TT5adD0LU_Y[/youtube]

Det er så vanvittigt lavet, det der! :D
Hvordan gør du Blau92? Hvordan får du youtube frem på forum sådan at man kan afspille filmen direkte herfra i stedet for at smide et link?

Jeg har prøvet at paste både youtube linket, ny- og gammelformaterede indlejringskoder ind imellem klammerne [youtube]men intet :( [/youtube]
Ex.

Her har jeg linket direkte fra YouTube;

Det kommer så ikke frem direkte på siden, nu Kopiere jeg det der kommer efter v= altså det her;

4iT7O2pbeVc

Nu markere jeg det, og trykker på YouTube knappen, og nu får jeg;

[youtube]4iT7O2pbeVc[/youtube]

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af rummenigge »

Ronaldinho skrev: Ex.

Her har jeg linket direkte fra YouTube;

Det kommer så ikke frem direkte på siden, nu Kopiere jeg det der kommer efter v= altså det her;

4iT7O2pbeVc

Nu markere jeg det, og trykker på YouTube knappen, og nu får jeg;

[youtube]4iT7O2pbeVc[/youtube]
Kanon Ronaldinho, det virker ganske rigtigt!! Tak 8)

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Ronaldinho »

rummenigge skrev:
Ronaldinho skrev: Ex.

Her har jeg linket direkte fra YouTube;

Det kommer så ikke frem direkte på siden, nu Kopiere jeg det der kommer efter v= altså det her;

4iT7O2pbeVc

Nu markere jeg det, og trykker på YouTube knappen, og nu får jeg;

[youtube]4iT7O2pbeVc[/youtube]
Kanon Ronaldinho, det virker ganske rigtigt!! Tak 8)
Velbekomme! :D

Brugeravatar
Reevenge
Indlæg: 1245
Tilmeldt: lør maj 02, 2009 10:27 pm
Har takket: 155 gange
Blevet takket: 231 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Reevenge »

Var det ikke snart på tide at lægge Ibrahim Afellay's billede op på holdbilledet øverst på siden? :)

Brugeravatar
Alchemist
Indlæg: 221
Tilmeldt: ons sep 22, 2010 3:03 pm
Geografisk sted: Århus
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 6 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Alchemist »

Hvis nogen sku være interesseret, så fandt jeg et interview med Afellay, hvor han fortæller om den første måned i Barcelona. Den er med eng undertekster :):

http://www.youtube.com/watch?v=b-MZ_eT6 ... r_embedded

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

[youtube]LnFtV23A7ow[/youtube]

Brugeravatar
Guardiola
Indlæg: 3205
Tilmeldt: lør jul 30, 2005 10:56 pm
Har takket: 174 gange
Blevet takket: 386 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Guardiola »

Damn, det er blæret. Den må han gerne lave på Bernabeu.

LuisEnrique

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af LuisEnrique »

Er jeg den eneste der pt måske er en smule skuffet over ham.. Eller har det mon at gøre med at han gør sig bedst på midten, modsat på kanterne, hvor jeg ikke helt syns det kører.. Han er dog en interessant spiller og håber han falder godt til. Talentet har han helt sikkert.

Brugeravatar
zqa
Indlæg: 10723
Tilmeldt: ons dec 06, 2006 12:52 am
Geografisk sted: København
Har takket: 178 gange
Blevet takket: 597 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af zqa »

Det er lidt svært at bedømme efter han kun har spillet sammenlagt 2 kampe, eller lignende.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Daluigi »

LuisEnrique skrev:Er jeg den eneste der pt måske er en smule skuffet over ham.. Eller har det mon at gøre med at han gør sig bedst på midten, modsat på kanterne, hvor jeg ikke helt syns det kører.. Han er dog en interessant spiller og håber han falder godt til. Talentet har han helt sikkert.
Jeg tror du er den eneste ja.

På nær mod Sporting, hvor hele holdet var lort, har han virkelig kæmpet godt fra start og lavet nogle gode ting. Han skal nok blive god for os

SantaCruz

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af SantaCruz »

Jeg har en lidt blandet fornemmelse med Afe efter hans første kampe, synes han viser et stort potentiale i hans aktioner, hvilket man især så i udekampen mod Almería. Her havde han dog en helt anden rolle end han normalt har på holdet. Der var lagt en del ansvar på hans skuldre fra Pep, i og med meget af det kreative spil gik igennem ham, hvilket han jo løste rigtigt fint og scorede.

I de første kampe har det virket lidt som om han fra første dag vil overbevise alle om han er dygtig nok til at spille i Barca. Han forsøger sig rigtigt meget på egen hånd, hvilket jo som sådan er en fin ting.

Dog har han endnu ikke overbevist mig om at han kan indgå i et frugtbart samarbejde med Messi og alle de andre og det er her man med tiden får at se, om han kan finde sin plads på holdet og tilpasse sig Barca-filosofien.
Men det jo helt naturligt når man kommer som en absolut stjerne og anfører i PSV til en breddespiller i FC Barcelona. For mig at se er det denne omstilling der er afgørende for Afellays succes, og ikke så meget de detaljer han viser på egen hånd.

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bager »

Efter et par måneder synes jeg Ibi har gjort det fint. Men når det er sagt, så viste kampen mod Sporting Gijon - hvor han fik en plads i startopstillingen - at han ikke er tilspillet. Han er dermed ikke parat til for alvor at tage ansvar endnu.
Jeg vil meget gerne se Ibi får en rolle som indskifter for nogle af vores kantspillere. En af hans forcer er hans hurtighed, hvilket han vil kunne udnytte på kanten og særligt i den sidste halve time af en kamp. Hvis Villa eller Pedro har haft fingrene i en stakkels forsvarsspiller, så må det være det rene gift at skulle håndtere en frisk Ibi til slut. På denne måde burde Ibi også være klar til at være en bærende kraft i næste sæson. Jeg mener ikke hans styrke ligger inde på midtbanen. Han er ikke fiks med bolden som Iniesta eller Xavi eller Thiago for den sags skyld. Her er det bedre muligheder end Ibi, hvis type i højere grad ligger op til en kant eller måske en angriber-rolle.

Bløddyret
Indlæg: 396
Tilmeldt: tors nov 27, 2008 7:29 pm
Geografisk sted: Aarhus
Har takket: 35 gange
Blevet takket: 27 gange

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Bløddyret »

[youtube]ALugwJmZWdY[/youtube]

Er jeg den eneste der kom til at grine? :D

Hotnuk

Re: 20 - Ibrahim 'Ibi' Afellay

Indlæg af Hotnuk »

[youtube]4PDZc4CJ1Cg[/youtube]

Han troede sikkert han Suarez skulle til at bide ham ;)

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 93 gæster