Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Squix

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Squix »

Hvis han virkelig skal til Barcelona, så håber jeg satme han på de 2,5 år udvikler sig personligt.
Ellers tror jeg han bliver en seriøs kandidat til at slå Zlatan som årtiets krukke i Bluegrana trøjen.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20897
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Ronaldo (ex-Barcelona): "Neymar could become better than Messi. He should come to Europe though. Barça or Madrid? He'd adapt to both." [md

Visca El Barca
Indlæg: 10389
Tilmeldt: tirs apr 28, 2009 1:22 pm
Geografisk sted: Jorden
Har takket: 786 gange
Blevet takket: 403 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Visca El Barca »

FCBarcelonaChr skrev:
Ronaldo (ex-Barcelona): "Neymar could become better than Messi. He should come to Europe though. Barça or Madrid? He'd adapt to both." [md
Jeg er traet af disse Brassere og deres udtalelser!. Neymar har stoerre potentiale end Leo, Neymar har ditten og datten. Han skal bevise det, foer de kan kaefter op om det, og indtil videre har han intet bevist. Han var f.eks. fuldstaendig anonym mod os, og ja selvom hans hold blev spillet tynd paa alle ledder og kanter, saa er det netop mod en modstander af vores kaliber, at han skal vise noget, foer de kan kaefter op om stoerre potentiale end Leo.

Da Leo var nitten legede han f.eks. med Chelseas forsvar, som paa det tidpunkt var vel verdens bedste. Ronaldo og Pele skal holde sin kaeft, for det er ved at blive irriterende.
Lad være med at diskutere med en idiot; han tager dig ned på hans niveau, og slår dig i erfaring."

#JeSuisSheep

Jbninc

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Jbninc »

Men da Messi var på hans alder, spillede han på FC Barcelona, der er væsentlig bedre til at sætte deres offensive spillere op. Ret svært at sætte dem op imod hinanden.

Jeg er desuden enig med dig. Alle disse udtalelser om Neymars evt. potentiale skal snart vises i en af Europas store klubber.

teemuss

Re: Neymar da Silva

Indlæg af teemuss »

måske vi kunne leje i resten af forårssæsonen :glad: jeg ved ikke rigtig med ham på en måde vil jeg gerne se ham i klubben men som i andre rigtig siger han skal vise noget i europa.

LaMasia!

Re: Neymar da Silva

Indlæg af LaMasia! »

Var Messi ikke nitten da han lavede hat-trick mod Real Madrid på Camp Nou?

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Jo. 3-3 kampen blev spillet i marts 2007.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Så har Neymar "forkortet" med Santos fra 2015 til 2014. Gad vide om det ikke er del af en aftale med en ekstern klub (Barca).
Link: http://www.goal.com/en/news/584/brazil/ ... until-2014
Visca el Barca

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Det vil være meget underligt hvis han først skiftede i 14, da han så ville være transferfri, og så mange penge går Santos ikke glip af. Dette kunne meget vel tyde at han er på vej til Europa, denne sommer, eller senest 13, hvis man skal tjene på ham. Bliver spændende at følge.
Allez...

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Hørte tale om at en forhåndsaftale indkluderede en overgangssum på trods af at han i princippet er transferfri. På denne måde ville Santos få en sæk penge, men stadig få lov at beholde ham i to et halvt år endnu.

Om ikke andet, så kan man konstatere at hans kontrakt er forkortet et år, hvilket, alt andet lige, ikke giver mening såfremt han ikke er på vej til Europa.
Visca el Barca

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

Det var det som aftalen mellem Barcelona og Santos gik ud på. Vi betalte 15 millioner euro for ham, også kunne de få lov til at beholde ham nogle år endnu.
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Visca El Barca skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Ronaldo (ex-Barcelona): "Neymar could become better than Messi. He should come to Europe though. Barça or Madrid? He'd adapt to both." [md
Jeg er traet af disse Brassere og deres udtalelser!. Neymar har stoerre potentiale end Leo, Neymar har ditten og datten. Han skal bevise det, foer de kan kaefter op om det, og indtil videre har han intet bevist. Han var f.eks. fuldstaendig anonym mod os, og ja selvom hans hold blev spillet tynd paa alle ledder og kanter, saa er det netop mod en modstander af vores kaliber, at han skal vise noget, foer de kan kaefter op om stoerre potentiale end Leo.

Da Leo var nitten legede han f.eks. med Chelseas forsvar, som paa det tidpunkt var vel verdens bedste. Ronaldo og Pele skal holde sin kaeft, for det er ved at blive irriterende.
Det er da ikke gigantkampe, der understreger, at der er at gøre med en spiller med kolossalt stort potentiale. Det er da sjældent, at en direkte kæmpetalent sørger for kampens udfald, i og med at deres manglende rutine gør, at de bliver for nemt lukket af og holdt ude.

Men jeg er ellers enig med dig. Der bliver snakket for meget om Neymar, hvor han spoiller i den brasilianske liga. En liga hvor forsvar er en by i Rusland.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

# 23 skrev:Men jeg er ellers enig med dig. Der bliver snakket for meget om Neymar, hvor han spoiller i den brasilianske liga. En liga hvor forsvar er en by i Rusland.
Det er nu ikke helt rigtigt. Især ikke for lige netop São Paulo delstaten, hvor Santos jo er fra. Især Corinthians, der jo tog titlen her i starten af december, bygger sit hold op omkring en stærk defensiv, hvor det er de to defensive midtbanespillere Ralf og Paulinho der virkelig udgør holdets rygrad, mens de to centerbacks Leandro Castán og Paulo André er blandt de mest solide og konsistente forsvars-spillere i Brasilien. Og nu var det jo lige netop Corinthians at Santos og Neymar stod overfor i foråret i finalen af Campeonato Paulista, altså delstats-mesterskaberne for São Paulo, og her leverede Neymar altså to rigtig gode kampe, hvor han drev gæk med Corinthians forsvaret og selv scorede det afgørende mål i den sidste af de to kampe (ganske vidst efter et noget tvivlsomt indgreb af Corinthians' målmand Júlio César).

Brugen af adskillige defensivt orienterede midtbanespillere, med kun en enkelt eller to fremskudte midtbanespillere og så kun en enkelt angriber på toppen, er i øvrigt noget der går igen i flere af de brasilianske klubber. Eksempelvis så man, da Grêmio mødte Internacional i maj sidste år, at Grêmio stillede op i en 4-4-1-1 opstilling, hvor de fire midtbanespillere alle i højere grad var defensivt orienterede. Fábio Rochemback, som vi jo desværre stiftede et dyrt bekendtskab med i starten af 00'erne, var således akkompagneret af Vilson, Adilson og Willian Magrão, mens Douglas lå i fremskudt position og sammen med den enlige angriber, Borges, havde svære arbejdsbetingelser, med så begrænset offensivt og kreativt input fra resten af midtbanen.

Ligeledes var Internacional i en noget konservativ opstilling, der vel mest af alt kan beskrives som en pyramide - en 4-3-2-1 opstilling, med 3 defensive midtbanespillere, to offensive og en enkelt ensom angriber. Har var det Tinga, Andrezinho og den landsholdsaktuelle argentiner Pablo Guiñazú, der lå i de tilbagetrukne positioner, mens Andrés D'Alessandro, som nogen måske husker fra hans tid i Wolfsburg, lå længere fremme sammen med stortalentet Oscar, og fodrede den enlige angriber Leandro Damião, der jo i øvrigt også er landsholdsaktuel, med bolde.

Nu er det ikke fordi at jeg er uenig i at brasilianerne har det med at gøre Brasileirão'en bedre end den egentlig er, men det var mere for lige at påpege at det altså er en myte at brasilianerne slet ikke koncentrere sig om forsvaret og bare vil spille offensiv samba-bold. Sådan var det utvivlsomt engang, men overhovedet ikke mere. Det blev måske lidt langt, og jeg kom vidt omkring, men jeg tænkte at nogle måske ville finde det interessant.

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

Historisk set, i hvert fald fra tyskernes synspunkt, så kan en russisk by nu være ret svær at trænge igennem, og indtage. ;) :P!
Allez...

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 42 gæster