Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
Heartbreaker
Indlæg: 9573
Tilmeldt: søn mar 14, 2010 9:54 pm
Geografisk sted: Skivevej 27 lejlighed 3 9500 Hobro by Dk
Har takket: 132 gange
Blevet takket: 720 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Heartbreaker »

rummenigge skrev:
phpBB [video]
Øv, man sidder lidt og venter på, at han skyder den af. Er det nu man skal smide blære-kortet og sige, at jeg af og til lå og kørte rundt i svigerfars Maserati? ;-)
Vi skal ikke have Fnat lus lopper knuper adis eller grises til af andre folk de skal og bare lade jeg være i fred og ro for eller døder de lige på stedet med et af min fætter Klaus S Jensen skydevåben det er ikke for sjov det er skam meget alvorlig mendt

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Heartbreaker skrev:
rummenigge skrev:
phpBB [video]
Øv, man sidder lidt og venter på, at han skyder den af. Er det nu man skal smide blære-kortet og sige, at jeg af og til lå og kørte rundt i svigerfars Maserati? ;-)
What?! Sådan en svigerfar vil jeg også ha'! Nice HB, very nice. Der er SÅ meget stil over en Maserati hvis du spørger mig.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Skydefinten
Indlæg: 8941
Tilmeldt: man aug 31, 2009 7:03 pm
Geografisk sted: Frederiksberg
Har takket: 1752 gange
Blevet takket: 1029 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Skydefinten »

Der er en video på youtube, hvor Messi bliver spottet ved Ramblaen i Masseratien og skyder den af.
Take away his goals, you’re left with his assists. Take away his assists, you’re left with his dribbles. Take away his dribbles, and you’re left with his key passes.. And most of the time, you get all of it together in 90 minutes. Lionel Messi.

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Skydefinten skrev:Der er en video på youtube, hvor Messi bliver spottet ved Ramblaen i Masseratien og skyder den af.
Skyder den af :-O

Neymar og Messi bliver Reals Neymessis næste sæson.
Og i ved det for i kommer til at se det på Tchevee.

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Som den firstmover, jeg indiskutabelt er, vil jeg lige benytte chancen til at skrive: velkommen Nelle!

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Tolquhon »

Suk - nu er fail.com ude med endnu en bevidst fejloversættelse for at skabe mere trafik: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=AR_HL_3

Man skal være mere end ualmindeligt naiv eller dum som et bræt for at sluge den historie. Og det er de åbenbart på Madridista.dk - http://www.madridista.dk/index.php/foru ... start=1155 :grin:

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Tolquhon skrev:Suk - nu er fail.com ude med endnu en bevidst fejloversættelse for at skabe mere trafik: http://www.goal.com/en/news/12/spain/20 ... ID=AR_HL_3

Man skal være mere end ualmindeligt naiv eller dum som et bræt for at sluge den historie. Og det er de åbenbart på Madridista.dk - http://www.madridista.dk/index.php/foru ... start=1155 :grin:

Sjovt du postede artiklen, for jeg havde tænkt mig, at poste den. Man er ikke særlig begavet, hvis man hopper på dette udsagn, og det var Marca, som havde bragt udsagnet først, hvis jeg ikke tager fejl, så de har sikkert fordrejet en del af det, som Montoya har sagt, og på den måde, bragt Montoya i et dårligt lys, samt Messi og Barca.



Mange anti-Barca folk vil æde det råt, og her er madridista'erne de første, og dernæst vil fans af de engelske klubber være de næste i rækken. Jeg har ondt af fans af engelske klubber, fordi vi er jo ikke deres direkte konkurrenter, altså vi spiller ikke i den engelske liga(altså deres rivaler, men jeg føler, at de betragter os sådan), men de hader os, fordi vi har haft succes i CL, men så burde de også hade alle de andre hold, som vinder CL. Bayern bliver de næste, som bliver lagt for hadet, hvis Pep kan fortsætte Jupp Heynckes' arbejde og triumfere med dem.

Drake
Indlæg: 4336
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2605 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Drake »

Messi1987 skrev:Tror på at Barcelona fra næste sæson af bliver et team.. Og ikke "one man team" som de sidste 2 sæsoner.
Hvad er grunden til at du tror det? ;-)
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Messi1987 skrev:Tror på at Barcelona fra næste sæson af bliver et team.. Og ikke "one man team" som de sidste 2 sæsoner.
Ej mand, stop nu. Ingen tvivl om, at Messi har været den mest bærende kraft, men du kan simpelthen ikke give ham hele æren. Give it a rest.

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

JonasV skrev:
Messi1987 skrev:Tror på at Barcelona fra næste sæson af bliver et team.. Og ikke "one man team" som de sidste 2 sæsoner.
Ej mand, stop nu. Ingen tvivl om, at Messi har været den mest bærende kraft, men du kan simpelthen ikke give ham hele æren. Give it a rest.
Du er sådan en fanboy, Jonas, du har da selv set, hvordan Barça har tabt alle de her kampe, hvor Messi har været ude????

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Jeg har også tilladt mig at Gizoogle..
Neymar: "Da decision ta leave was hard as fuck yo, but I be aiiight cuz a thugged-out trip comes true. I be locked n loaded ta fuck wit Messi, Xavi, Iniesta..."

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Brazilian striker Neymar says he is officially a Barcelona playa.

Neymar holla'd da perved-out muthafucka signed a gangbangin' five-year contract agreement wit tha Spanish powerhouse on Monday, two minutes afta announcin dat da ruffneck decided ta pick tha Catalan club instead of Real Madrid.

"I be fucked up ta be leavin Santos yo, but itz a pimped out honour ta be signin wit a cold-ass lil club like Barcelona n' ta be able ta fuck wit a shitload of tha dopest playas up in tha ghetto," Neymar holla'd.

Da 21-year-old Brazilian is ghon be joinin a star-filled rosta dat already includes four-time FIFA Player of tha Year Lionel Messi, Xavi Hernandez n' Andres Iniesta.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Del Bosque skrev:'I straight-up gots nuff props fo'Neymar yo. Dude be a artist n' Spanish footbizzle needz playas like his muthafuckin ass yo. He'll be a pimped out addition.'

JonasV
Indlæg: 11425
Tilmeldt: man jan 12, 2009 1:06 pm
Geografisk sted: Lige ved og næsten
Har takket: 1393 gange
Blevet takket: 1843 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af JonasV »

Nååååå, du troller bare. Go on then.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Messi1987 skrev:
JonasV skrev:Nååååå, du troller bare. Go on then.
Øhh nej ? Barcelona er ikke i nærheden af top 4 i Spanien uden Messi.
Hahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhhahahahahahaahahhahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahah.







HA!
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 50 gæster