Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

SuperPedro

Re: Re:

Indlæg af SuperPedro »

Brombi skrev:
SuperPedro skrev:Toni Freixa

Thiago Alcántara er vores spiller, stadigvæk, han har en gældende kontrakt med os og den står stadig ved magt. Og sådan er det!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Toni Freixa tåger som sædvanligt. Hvordan skal hans kontrakt være gældende og ved magt, når enhver klub med lidt skejser kan købe ham fri.
Spilleren skal jo stadig være villig til at skifte, og Barca kan egentlig gøre hvad de kan for at stalle United, indtil August.
Det nytter ikke noget at købe en spiller fri hvis denne ikke vil skifte, eller denne har lavet en ny aftale med klubben.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

SuperPedro skrev:
# 23 skrev:Af hvad jeg har læst, så skulle Thiago være tabt for Barcelona og han skulle skrive under, når han returnerer fra sin ferie og dermed skifter til United. United skulle være gået med til hans krav om klausul, hvis spilletiden ikke er nok.
Det er vel denne mand du tænker på #23?

Ben Fairthorne ‏@BFairthorne 3h

Barcelona resigned to losing Thiago now Manchester United agreed to meet buy out clause. Potentially medical as early as next week.


Jeg hæfter mig ved ordene resigned, agreed to meet buy out clause, og potentially.Mage til intetsigende og bekræftet men ikke bekræftet tweet har jeg aldrig set.

Resigned, betyder indstillet.. Agreed to meet buy out clause? Vent, jeg troede den var udløst? Desuden hvis man udløser den er det stadig op til spilleren og sige nej eller ja. Messi skifter heller ikke til Anzhi hvis de kan betale hans klausul nødvendigvis. Potentially? Muligvis...Og muligvis er måske, som i måske ikke, eller måske ja..

Gutten her er eftersigende en med "insiderviden" om de ting der foregår i United, men den tweet er fuldstændig intetsigende.. Den betyder ikke noget..
Det var ikke lige præcist hma, men har læst diverse ting på United-forums og engelske sider, hvor Thiago bliver snakket heftigt, og det var bare seneste nyt. Og jeg siger heller ikke, at fordi man udløser ens spillers frikøbsklausul, så skifter spilleren omgående, da en spiller selv også skal være villig til at skifte. Men ud fra hvad jeg har læst, så skulle Thiago definitivt være besluttet på at skifte fra Barcelona, da United har mødt ham og hans fars krav om spilletidsklausul.

Men det er jo i sidste ende kun gisninger. Jeg er bare nået til det punkt, at jeg er pisse træt af at sidde fast i det der og gerne bare vil have en afklaring på denne saga. Den er kun 1 måned lang, men den føles efterhånden ligeså stressende at læse som Fabregas flere årige flirt med Barca.

Men man skal også huske på, at United har ændret hele infrastrukturen, som trådte i kraft d. 1. juli. Foruden Sir Alex og trænerstab-ændringen er Uniteds sportsdirektør, David Gill, blevet erstattet af Ed Woodward, da Gill har trådt tilbage og sagt ja til en ny stilling hos det engelske fodboldforbund.

Måske er det derfor, at Thiago købet er blevet trukket så langt ud efterhånden, da de nye folk lige skulle officielt træde til.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Jeg tror bare der er et eller andet i gærde. Hans ferie slutter vist den 15. Juli. Og hvis han stempler ind på arbejde den 15. Juli til første træning. Så tror jeg han er tabt for jer. Det er nu hvor han er på ferie jeg tænker i har den største chance. Ser sådan på det at jo flere dage der går med intet nyt, jo større er chancen for han bliver..
Desuden vil han have akkurat samme kontrakt hos jer, som hos os. Med spilletidsbetingede klausuler, og garanti på spilletid og en hamrende billig frikøbsklausul som lyder på samme beløb som hos os. Tror aldrig pengene har været hans bekymring. Men kun spilletiden, og det er lidt åndssvagt at presse en træner og klub man ikke kender til at spille en fast, når man ikke har vist hvad man kan byde på.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Champione »

Skrev du ikke @SuperPedro om at du havde insider viden om at Thiago havde besluttet sig for at give Barca et år mere?

Og har vi noget info på - HVIS han fortsætter, om den her spilletidsklausul så også gælder til næste år?
---------------------------------------
Barca is my religion!

SuperPedro

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Champione skrev:Skrev du ikke @SuperPedro om at du havde insider viden om at Thiago havde besluttet sig for at give Barca et år mere?

Og har vi noget info på - HVIS han fortsætter, om den her spilletidsklausul så også gælder til næste år?
Champione, korrekt. Udmeldingen fra min kilde har ikke ændret sig. Og kan være derfor der er stille om sagen. Han har i realiteten ikke pligt til at melde ud han bliver. Jeg tror på at det der er foregået er at han har presset på for samme klausul i fald at han skulle spille for dem. Thiago vil bare spille. Han ville ikke tage til United om så de gav ham trippelløn og ikke garanterede ham spilletid. Jeg tror han er blevet overtalt til at blive. Man hører ikke så meget om det, i modsætning til hvis han nu havde besluttet for at skride og United havde udløst hans klausul. Der har været utrolig stille de sidste dage. Og tager det som et godt tegn. Men som sagt tidligere, at dømme ud fra kredsen omkring ham så har han besluttet sig for at blive. Bliver han og får jeg ret, hvilket jeg håber, så tror jeg man lærer af denne fejl denne sæson og spiller ham mere. Og så tror jeg ikke den klausul ville udgøre et problem. Dog har han som tidligere nævnt været ude i 18 kampe, og det er umiddelbart kun derfor at prisen i hans klausul er faldet. Jeg tror også han får meget mere spilletid i barca næste år, pga Xavi stille og roligt ikke har kræfter til at fastholde samme kadence som tidligere. Barças og Spaniens problemer de sidste par måneder har været overanalyseret og alle har givet deres besyv med omkring hvad årsagen er. Årsagen siger de er Xavi. Xavi som for det første ikke får støtte nok af fleksible bevægelige hurtige spillere, men istedet selv er blevet for langsom og mere en boldflytter. Både Spanien og vi havde mere bevægelse i vores spil og Xavi var en essentiel del førhen. Nu går det langsomt og uinspireret for sig. Jeg tror trænerne har set dette og vil spare ham mere næste sæson og langsomt køre Thiago ind istedet. Thiago har størst chance for at blive udtaget til VM ved at blive her hos os. Især hvis han overskygger Xavi og viser sig berettiget til hans titel som Xavis arvtager.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Noget andet er at den løn som united tilbyder Thiago i det lange løb ikke på nogen måde vil være mere end den han vil få her. Her får han vel mindre i decideret løn, men får så en masse bonusser i løbet af året pga pokaler og mesterskaber der bliver vundet her.
De fleste kilder jeg bruger har kigget på hans løn her, kontra united og siger at det vil være det samme.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

ESPN beretter at United " er meget tæt på" at få Thiago..

http://espnfc.com/news/story/_/id/14898 ... al?cc=5739

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Da Figo i sin tid skiftede til RM, sagde alle omkring ham også, inklusiv ham selv, at han ikke skiftede. Det kan godt være at Thiagos vens ven siger, at han ikke skifter, men det kan ligeså være langt fra sandheden. Intet er tilnærmelsesvis sikkert, før Thiago selv udtaler noget. Jeg tror desværre stadig, at han er på vej væk. Især nu når Thiago Silva synes at være mere tilbøjelig til at gå ned i løn.

gygfo

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af gygfo »

Jeg bliver ikke længere ked af det, hvis han forlader Barca. Han har ikke fortjent at bære en Barca trøje, når han opfører sig som en forkælet lille dreng, der har tabt sutten.

Og ja, jeg har ændret holdning, men jeg er super skuffet over Thiago, og det er ikke længere trænerstabens skyld.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Man United sources say that a deal for Thiago is very close. Transfer could be announced at Moyes' first press conference on Friday. [espn]

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

Thiago's dad Mazinho wanted to know if his son would get a starting place at Man Utd and now everything's clear that he's set to sign [MD]

emo
Indlæg: 17797
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 365 gange
Blevet takket: 805 gange

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af emo »

Har aldrig helt forstået det der. Dagsformen, taktikken, og trænerens vurdering bestemmer om en spiller starter eller ej. Iiiih...
Allez...

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

EPL_ES twitter.

Oversat af mig fra spansk.

David Moyes har her til aften talt med Thiago, og i United anser man hermed handelen for nærtstående og afsluttet.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Brombi »

SuperPedro skrev:EPL_ES twitter.

Oversat af mig fra spansk.

David Moyes har her til aften talt med Thiago, og i United anser man hermed handelen for nærtstående og afsluttet.
Ikke så sikker alligevel, hva? :)

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Brombi skrev:
SuperPedro skrev:EPL_ES twitter.

Oversat af mig fra spansk.

David Moyes har her til aften talt med Thiago, og i United anser man hermed handelen for nærtstående og afsluttet.
Ikke så sikker alligevel, hva? :)
Haha Brombi :-D

United har en fantastisk evne til at tabe handler på gulvet lige i sidste øjeblik :-D
Det er set mange gange før :-D
Og har svært ved at forestille mig Thiago snakke i telefon med Moyes.
Thiago er ikke særlig god til engelsk ud fra hvad jeg har set, og Moyes er skotte og snakker rimelig uforståeligt engelsk for ham haha. Men kunne være en sjov samtale og lytte til :-D

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster