Thiago Alcantara

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Hvis du får ret i det her superpedro- så er det sgu lige før du kan få mig til at oprette en profil på fjæset. Me love you (thiago) long time

Catalonia

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Catalonia »

Nu er madridista ikke den bedste kilde, men hvad ville i Barca-fans sige til sådan en her?

http://madridista.dk/index.php/1215-rea ... -alcantara

Der er ingen tvivl om at Thiago er et kæmpe talent, og som Real-fan ville ham og Isco være en meget fremtidssikret duo. Jeg synes dog det virker ret urealistisk. Har Thiago ikke mere Barca-hjerte end det?

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Thiago udtaget til truppen til kampen mod vålerenga i Norge iflg TV2 No

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Blaugrana92 »

Fint, hvis han tager med til fucking Norge, er det i hvert fald fordi han vil blive. Fact.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Vålenrenga mangler eftersigende også en backup til Christian Grindheim..

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Alias-A »

Intet nyt om Thiago...?
93' Iniesta

SuperPedro

Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

Alias-A skrev:Intet nyt om Thiago...?
Seneste melding fra kilder er at Manchester United bliver presset til at indgå samme kontrakt som os med Thiago. Altså med en lav frikøbsklausul på 18-20 mio EUR. Og performance og spilletidsrelateret klausul. Altså. Ingen spilletid. Så kan han smutte billigt. Og han vil have garantier. Der er stilstand.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Alias-A
Indlæg: 669
Tilmeldt: tors mar 20, 2008 10:21 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 39 gange
Blevet takket: 78 gange

Re: Sv: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Alias-A »

SuperPedro skrev:
Alias-A skrev:Intet nyt om Thiago...?
Seneste melding fra kilder er at Manchester United bliver presset til at indgå samme kontrakt som os med Thiago. Altså med en lav frikøbsklausul på 18-20 mio EUR. Og performance og spilletidsrelateret klausul. Altså. Ingen spilletid. Så kan han smutte billigt. Og han vil have garantier. Der er stilstand.

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Tak for info, SuperPedro..
93' Iniesta

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Jeg mener at have læst mig frem til at united har accepteret de krav, de blev jo fremsat for en uge siden og at man nu afventer thiagos beslutning. Der skulle barca ligeledes have tilbudt nyt, men det er vidst et løst rygte.
Alt afhænger vidst af thiago

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af Mkj 77 »

Fail- men det forventes at kravet bliver imødekommet da moyes har et man crush på thiago og samtidig har de ikke tiden til andet da hans frikøbsklausul stiger til 90 mil den 1 august

SuperPedro

Indlæg af SuperPedro »

Toni Freixa

Thiago Alcántara er vores spiller, stadigvæk, han har en gældende kontrakt med os og den står stadig ved magt. Og sådan er det!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta

Brugeravatar
Champione
Indlæg: 1592
Tilmeldt: man jul 02, 2007 3:42 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 24 gange
Blevet takket: 174 gange

Re:

Indlæg af Champione »

SuperPedro skrev:Toni Freixa

Thiago Alcántara er vores spiller, stadigvæk, han har en gældende kontrakt med os og den står stadig ved magt. Og sådan er det!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Jeg vælger også at se positivt på stagneringen i Thiago-transferen.. Min tro på han forlader os mindskes hver dag.. ;-)
---------------------------------------
Barca is my religion!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af # 23 »

Af hvad jeg har læst, så skulle Thiago være tabt for Barcelona og han skulle skrive under, når han returnerer fra sin ferie og dermed skifter til United. United skulle være gået med til hans krav om klausul, hvis spilletiden ikke er nok.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

SuperPedro

Re: 11 - Thiago Alcantara

Indlæg af SuperPedro »

# 23 skrev:Af hvad jeg har læst, så skulle Thiago være tabt for Barcelona og han skulle skrive under, når han returnerer fra sin ferie og dermed skifter til United. United skulle være gået med til hans krav om klausul, hvis spilletiden ikke er nok.
Det er vel denne mand du tænker på #23?

Ben Fairthorne ‏@BFairthorne 3h

Barcelona resigned to losing Thiago now Manchester United agreed to meet buy out clause. Potentially medical as early as next week.


Jeg hæfter mig ved ordene resigned, agreed to meet buy out clause, og potentially.Mage til intetsigende og bekræftet men ikke bekræftet tweet har jeg aldrig set.

Resigned, betyder indstillet.. Agreed to meet buy out clause? Vent, jeg troede den var udløst? Desuden hvis man udløser den er det stadig op til spilleren og sige nej eller ja. Messi skifter heller ikke til Anzhi hvis de kan betale hans klausul nødvendigvis. Potentially? Muligvis...Og muligvis er måske, som i måske ikke, eller måske ja..

Gutten her er eftersigende en med "insiderviden" om de ting der foregår i United, men den tweet er fuldstændig intetsigende.. Den betyder ikke noget..

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re:

Indlæg af Brombi »

SuperPedro skrev:Toni Freixa

Thiago Alcántara er vores spiller, stadigvæk, han har en gældende kontrakt med os og den står stadig ved magt. Og sådan er det!

Sent from my GT-N7105 using Tapatalk 4 Beta
Toni Freixa tåger som sædvanligt. Hvordan skal hans kontrakt være gældende og ved magt, når enhver klub med lidt skejser kan købe ham fri.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 47 gæster