Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Billede
Quaresma skrev:Det gør det vel ikke mindre irriterende for Thiago selv.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Har Thiago ikke haft nummer 7 tidligere i karrieren, på et eller andet hold(u-landsholdene eller ungdomsrækkerne)?

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:Har Thiago ikke haft nummer 7 tidligere i karrieren, på et eller andet hold(u-landsholdene eller ungdomsrækkerne)?
Jeg går ind for at vi sælger Messi, giver Thiago nummer 10. Neymar får nummer 11. Messi har slet ikke imponeret mig i denne sæson. En sæsontotal på 60 mål er mildest talt ikke imponerende. Syntes vi skal skippe ham afsted, og kan vi få omkring 10-15 mio. Euro, tror jeg vi skal være glade. Farvel til Messi.

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Raman93 skrev:
Afellay99 skrev:
#Nike wants Neymar to take #11 at Barça at any cost because of his trademark NJR11 that is already being heavily used in marketing. [Report]
Thiago :cry:
Jeg håber ikke at Nike får lov at bestemme, det har aldrig været stilen hos Barca at en sponsor har noget internt at sige. Nr. 7 var Figos nummer, Henkes nr og er Villas ditto. Et eller andet sted vil NJR7 da være nice. Nr. 19 blev magisk og legendarisk efter at Messi bar det ;-)

Når det er sagt så passer nr. 7 da bedre på en midtbanespiller og 11 passer på en eksplosiv wing :cool:

Til alle haters, Neymars spillestil og teknik er ypperlig og derfor skræddersyet til det teknisk mest udsøgte hold på planeten. Det spændende er om Neymar vil kunne passe ind mentalt og socialt som alle nyindkøb - dette vil tiden vise.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Har Thiago ikke haft nummer 7 tidligere i karrieren, på et eller andet hold(u-landsholdene eller ungdomsrækkerne)?
Jeg går ind for at vi sælger Messi, giver Thiago nummer 10. Neymar får nummer 11. Messi har slet ikke imponeret mig i denne sæson. En sæsontotal på 60 mål er mildest talt ikke imponerende. Syntes vi skal skippe ham afsted, og kan vi få omkring 10-15 mio. Euro, tror jeg vi skal være glade. Farvel til Messi.

Hahaha...ok, lad os gøre det. Johan Cruyff mener alligevel ikke, at de to kan fungere eller han har sine tvivl, og siden han er en meget klog mand, så burde vi skippe Messi afsted, og transformere Neymar til verdens bedste spiller.

“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

rummenigge skrev:
Raman93 skrev:
Afellay99 skrev:
#Nike wants Neymar to take #11 at Barça at any cost because of his trademark NJR11 that is already being heavily used in marketing. [Report]
Thiago :cry:
Jeg håber ikke at Nike får lov at bestemme, det har aldrig været stilen hos Barca at en sponsor har noget internt at sige. Nr. 7 var Figos nummer, Henkes nr og er Villas ditto. Et eller andet sted vil NJR7 da være nice. Nr. 19 blev magisk og legendarisk efter at Messi bar det ;-)

Når det er sagt så passer nr. 7 da bedre på en midtbanespiller og 11 passer på en eksplosiv wing :cool:

Til alle haters, Neymars spillestil og teknik er ypperlig og derfor skræddersyet til det teknisk mest udsøgte hold på planeten. Det spændende er om Neymar vil kunne passe ind mentalt og socialt som alle nyindkøb - dette vil tiden vise.
Jeg vil tro, at det er almen hverdagskost, at hovedsponsoren blander sig i klubbens foretagender. Især når klubben lige har købt sponsoren ene af to største flagskiber (den anden er Ronaldo).
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

BarçaDK

Re: Neymar da Silva

Indlæg af BarçaDK »

Quaresma skrev:Billede
Quaresma skrev:Det gør det vel ikke mindre irriterende for Thiago selv.
Hey bitch, behave ;-)

Du skrev selv som om at du troede at Barça har printet Neymar #11 trøjer ligesom de har Messi #10 trøjer liggende osv. Der er jo en markant forskel.

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Har Thiago ikke haft nummer 7 tidligere i karrieren, på et eller andet hold(u-landsholdene eller ungdomsrækkerne)?
Jeg går ind for at vi sælger Messi, giver Thiago nummer 10. Neymar får nummer 11. Messi har slet ikke imponeret mig i denne sæson. En sæsontotal på 60 mål er mildest talt ikke imponerende. Syntes vi skal skippe ham afsted, og kan vi få omkring 10-15 mio. Euro, tror jeg vi skal være glade. Farvel til Messi.

Hahaha...ok, lad os gøre det. Johan Cruyff mener alligevel ikke, at de to kan fungere eller han har sine tvivl, og siden han er en meget klog mand, så burde vi skippe Messi afsted, og transformere Neymar til verdens bedste spiller.

“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.
Lige præcis! Cruyff & jeg er enige!

Kubala
Indlæg: 10117
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:
FCBarcelonaChr skrev:
Kubala skrev:Har Thiago ikke haft nummer 7 tidligere i karrieren, på et eller andet hold(u-landsholdene eller ungdomsrækkerne)?
Jeg går ind for at vi sælger Messi, giver Thiago nummer 10. Neymar får nummer 11. Messi har slet ikke imponeret mig i denne sæson. En sæsontotal på 60 mål er mildest talt ikke imponerende. Syntes vi skal skippe ham afsted, og kan vi få omkring 10-15 mio. Euro, tror jeg vi skal være glade. Farvel til Messi.

Hahaha...ok, lad os gøre det. Johan Cruyff mener alligevel ikke, at de to kan fungere eller han har sine tvivl, og siden han er en meget klog mand, så burde vi skippe Messi afsted, og transformere Neymar til verdens bedste spiller.

“Neymar and Messi? I wouldn’t put two captains on one boat“.
Lige præcis! Cruyff & jeg er enige!

Så er problemet løst.. ;-)

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Havde helt glemt det. Nu skal jeg være Barca i FIFA 14.

Jeg synes, Barca er røvhamrende dårlige i FIFA. Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at spille med dem. Så snart man møder Bayern eller Real, som 99,9 procent af alle åbenbart vælger, så får man stokkeprygl i lange baner, ligemeget hvor god man er. Jeg er tilgengæld ond, når jeg spiller med Neymar, så nu må jeg håbe, jeg kan spille med Barca. Så kan jeg måske få bugt med Real-skandalen med vanvittige Ronaldo i spillet.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1162 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

# 23 skrev:Havde helt glemt det. Nu skal jeg være Barca i FIFA 14.

Jeg synes, Barca er røvhamrende dårlige i FIFA. Jeg kan i hvert fald ikke finde ud af at spille med dem. Så snart man møder Bayern eller Real, som 99,9 procent af alle åbenbart vælger, så får man stokkeprygl i lange baner, ligemeget hvor god man er. Jeg er tilgengæld ond, når jeg spiller med Neymar, så nu må jeg håbe, jeg kan spille med Barca. Så kan jeg måske få bugt med Real-skandalen med vanvittige Ronaldo i spillet.
Haha, jeg er god med Barça, når jeg en sjælden gang spiller med dem. Hader at Camp Nou ikke er med, men Camp Nou skulle være tilbage i næste FIFA. Bliver sjovt at spille med Alexis, Messi og Neymar i angrebet!

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

BarçaDK skrev:
Quaresma skrev:Billede
Quaresma skrev:Det gør det vel ikke mindre irriterende for Thiago selv.
Hey bitch, behave ;-)

Du skrev selv som om at du troede at Barça har printet Neymar #11 trøjer ligesom de har Messi #10 trøjer liggende osv. Der er jo en markant forskel.
Eller var det dig, der tolkede det sådan?

Jeg hentydede blot til, at det generelt var disrespektfuldt - ikke hvem der var synderen.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

SuperPedro

Re: Neymar da Silva

Indlæg af SuperPedro »

Billede

Her kan i se hvad Messi har præsteret sammenlignet med Neymar på akkurat samme alder 21. Og samme antal dage.
Interessant.

emo
Indlæg: 17816
Tilmeldt: fre sep 23, 2005 2:12 pm
Geografisk sted: Fyn/Odense
Har takket: 367 gange
Blevet takket: 806 gange

Sv: Neymar da Silva

Indlæg af emo »

# 23 skrev: Hatten af for hvad? Neymar havde et år tilbage af sin kontrakt. Der er sgu da intet vidunderligt ved den forhandlingsteknik af Rosell. Havde han været en fantastisk forhandler i denne sag, så havde han hentet Neymar for 14-16 mio. euro. Det havde været vildt af ham.
RvP for 20 til United? Neymar er nok den mest omtalte unge spiller, som alle ville have en del af og mange vil gå lang for at få ham, Reals bud og evt. Citys. Jeg synes at det er godt gået, og er han med til at vinde ligaen eller Chl næste sæson så har der allerede betalt sig at have ham nu og ikke vente i et år.
Allez...

rummenigge
Indlæg: 3307
Tilmeldt: tirs apr 21, 2009 11:57 pm
Geografisk sted: København
Har takket: 938 gange
Blevet takket: 178 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af rummenigge »

Skydefinten skrev:Gud, hvor glæder jeg mig til at se ham spille for os! Jeg tror på ham. 15 mio pund billigere end Andy Carroll. Det er sgu godkendt.
...jep.

#23 - €28mio, eller hvad det nu ender på, er nærmest ingen penge, når man tænker på hvor mange kommercielle indtægter Barca kan generere i Neymars navn. En højprofileret spiller som også er loyal overfor sin barndomsklub klub, vil aldrig forlade dem på en fri transfer.

SuperPedro - Mht til Neymar Vs Messi stat, der er stor forskel på niveauet i Brasilien sammenlignet Spansk fodbold - men ok, interessant stat.
Puyol har ikke hår på sine testikler, da hår ikke gror på stål
- Chuck Norris

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 69 gæster