Cristiano Ronaldo

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Okay, når det er sagt, så må jeg erklære mig enig med Visca og Flax. Jeg mener ikke at Suarez kan sammenlignes med Ronaldo, hverken for en måned siden, 6 måneder eller flere år. Jeg mener heller ikke at Suarez' absolut bedste niveau kan sammenlignes med det normale niveau Ronaldo lægger for dagen.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Jønde skrev:Syntes det ret åbenlyst at det at kalde suarez for verdens bedste mest af alt handler om at messi i hvertfald ikke kan kaldes det pt og af nag til ronaldo og realmadrid
Du har for intet mindre end 1 døgn siden gået amok over, at folk lægger ord i din mund... Hykleriet har du ikke lagt til side kan jeg se....

Jeg har tidligere herinde sagt, at Cristiano var verdens bedste, så pak du nu bare de beskyldninger væk, og fej for egen dør inden du brokker dig over at andre tillægger dig holdninger du ikke besidder.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Daluigi skrev:Visca skriver "lige nu".... Og lige nu er Suarez bedst, ja.
Faktisk er Pedro "lige nu" verdens bedste.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Visca skriver "lige nu".... Og lige nu er Suarez bedst, ja.
Faktisk er Pedro "lige nu" verdens bedste.
Ja, for Suarez har kun været eminent de sidste 3 dage.... tsk
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Hvem snakker om at være eminemt? Det er Suarez uden tvivl. Men nu snakker vi altså om at være verdens bedste. Hvor længe har Suarez været dette? Siden de fire mål mod Norwich for tre uger siden? Eller var det de to mål mod Tottenham for halvanden uge siden? Og hvornår bliver Pedro så verdens bedste? Hvis han næste gang scorer tre mål mod Elche, mens Suarez har floppet mod City og Chelsea?

Det er i mine øjne bizart at kalde Suarez for verdens bedste spiller "lige nu". Jeg tvivler på, at du ville godtage sådan en påstand, hvis den knyttede sig til en eller anden tilfældig Real Madrid-spiller, der havde scoret 10 mål på en måned, efter et helt år, hvor Messi havde overskygget alle.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Brombi »

Daluigi skrev:
Flax_Generous skrev:
Daluigi skrev:Visca skriver "lige nu".... Og lige nu er Suarez bedst, ja.
Faktisk er Pedro "lige nu" verdens bedste.
Ja, for Suarez har kun været eminent de sidste 3 dage.... tsk
Suarez har da absolut været en af verdens bedste spillere de sidste stykke tid, men det samme har Diego Costa eksempelvis og derudover har verdens bedste og næstbedste spillere været skadede. Så han er i hvert fald ikke "hands down" den bedste.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Hvem snakker om at være eminemt? Det er Suarez uden tvivl. Men nu snakker vi altså om at være verdens bedste. Hvor længe har Suarez været dette? Siden de fire mål mod Norwich for tre uger siden? Eller var det de to mål mod Tottenham for halvanden uge siden? Og hvornår bliver Pedro så verdens bedste? Hvis han næste gang scorer tre mål mod Elche, mens Suarez har floppet mod City og Chelsea?

Det er i mine øjne bizart at kalde Suarez for verdens bedste spiller "lige nu". Jeg tvivler på, at du ville godtage sådan en påstand, hvis den knyttede sig til en eller anden tilfældig Real Madrid-spiller, der havde scoret 10 mål på en måned, efter et helt år, hvor Messi havde overskygget alle.
En eller anden tilfældig Real-spiller vil ikke gøre det som Suarez gør.
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Du forholder dig slet ikke til hvad jeg skriver.

Pedro har for øvrigt scoret scoret 7 mål i december (i fire kampe fra start). Så det er ikke kun Getafe-kampen, der taler for Pedro. Et hattrick mod Elche, og så er han verdens bedste "lige nu." Det må være konklusionen.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Det er fint med mig daluigi at du har din mening... Tror bare du står meget alene i din analyse i kredse hvor ronaldo ikke nærmest per definition er hadet. I øvrigt var min første kommentr i mit sidste ikke indlæg ikke en direkte hentyning til dig men mere en generel betragtning.
I ævrigt er jeg ikke gået amok på noget tidspunkt. Rolig nu ik. Jeg forsøger slet ikke at angribe dig, så peace out bro, du har 100% ret til at have din mening igsså selvom jegfinder at den begror på en lidt useriøst grunglag. Okay med dig?

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Du forholder dig slet ikke til hvad jeg skriver.

Pedro har for øvrigt scoret scoret 7 mål i december (i fire kampe fra start). Så det er ikke kun Getafe-kampen, der taler for Pedro. Et hattrick mod Elche, og så er han verdens bedste "lige nu." Det må være konklusionen.
Vi må se om han laver et hattrick. Så må du have ret til at kalde ham verdens bedste hvis du insisterer.

Jønde, we are cool. Jeg er godt klar over folk er uenig. Men jeg er altid overbevist om jeg er bedre og klogere end stort set alle andre. Så det overlever jeg skam nok ;-)
Forumlegende

Brugeravatar
Flax_Generous
Indlæg: 4454
Tilmeldt: tors jun 14, 2007 4:46 am
Geografisk sted: København
Har takket: 607 gange
Blevet takket: 510 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Flax_Generous »

Jeg vil nok fortsætte med at kalde Ronaldo eller Messi verdens bedste "lige nu," men fair nok, at du anerkender muligheden for, at Pedro kan blive verdens bedste om en halvandens uges tid.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Jønde »

Man skal vist også have selvtilliden i orden når man vælger offentligt at kalde suarez for verdens bedste. ;-)

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Flax_Generous skrev:Jeg vil nok fortsætte med at kalde Ronaldo eller Messi verdens bedste "lige nu," men fair nok, at du anerkender muligheden for, at Pedro kan blive verdens bedste om en halvandens uges tid.
Jeg anerkender, at du har retten til at kalde ham det.
Forumlegende

Brugeravatar
Tolquhon
Indlæg: 824
Tilmeldt: man jul 21, 2008 12:49 pm
Geografisk sted: Aberdeenshire, Skotland
Har takket: 73 gange
Blevet takket: 129 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Tolquhon »

Jeg kan ikke lade være med at smile lidt over, at en tråd om en enkelt spiller udvikler sig til en bredere diskussion om, hvem der er den bedste spiller, der bliver afsporet af en semantisk diskussion om, hvad "lige nu" dækker over - inden man overhovedet har opstillet nogle kriterier for, hvad der gør nogen til den "bedste" (ud over antallet af mål). Fred være med det og glædelig jul :-)

I øvrigt betyder udtrykket "hands down" - løst oversat - "uden tvivl" eller "uden sammenligning". Det stammer oprindeligt fra hestevæddeløb - http://en.m.wiktionary.org/wiki/hands_down

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Cristiano Ronaldo

Indlæg af Daluigi »

Tolquhon skrev:
I øvrigt betyder udtrykket "hands down" - løst oversat - "uden tvivl" eller "uden sammenligning". Det stammer oprindeligt fra hestevæddeløb - http://en.m.wiktionary.org/wiki/hands_down
IN YOUR FACE BROMBI !!!!
Forumlegende

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 65 gæster