Transferrygter

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej, men betydningen er blevet bredere i årenes løb. Som sagt bliver mottoet ikke udelukkende associeret med det sociopolitiske længere. Jeg har ikke hørt (heldigvis) om andre klubber, som har haft en kræftramt spiller. Udover det er det historien bag det. Alt fra behandlingen til støtten til at løfte chl trofæet, det at man ikke kun er der på det professionelle plan men i den grad også det personlige. Mere end en klub.
Men Barca er ikke mere end en klub og har aldrig været det udover på det sociopolitiske plan. Selv abidal blev sendt videre uden forlængelse af sin kontrakt, Ronaldinho blev sendt ud af bagdøren, valdes fik ikke den store afsked. Der er rigeligt af eksempler hvor klubben ikke har opført sig “korrekt”.

Det er et marketingsstunt fra ledelsens side og de fans der bruger det gør klubben en bjørnetjeneste idet de ophæver klubben på et moralsk og værdimæssigt plan hvor den ikke er.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:
Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:Nej men så sætter umtiti vel også sig selv over holdet? Og så kan jeg ikke rigtigt se hvordan klubben “pisser” ham væk når han selv tydeligt har gjort det klart hvor han står?

Det var ikke bare en uheldig sæson. Det var et bevidst valg som har betydet at han har siddet markant længere end nødvendigt.
Du læser ikke hvad jeg skriver. Han har gjort det for at undgå de fremtidige bivirkninger der ville have været ved at lade sig blive opereret.
Og så har han da stadig sat sig selv over holdet? Hvis der altså var fremtidige bivirkninger.
Som ethvert andet menneske ville gøre? Du kan ikke sammenligne de 2 ting. Ingen vægter deres helbred over arbejde. Også selvom de har verdens fedeste job og tjener millioner.
Ronaldinho Gaúcho

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:
Nej, men betydningen er blevet bredere i årenes løb. Som sagt bliver mottoet ikke udelukkende associeret med det sociopolitiske længere. Jeg har ikke hørt (heldigvis) om andre klubber, som har haft en kræftramt spiller. Udover det er det historien bag det. Alt fra behandlingen til støtten til at løfte chl trofæet, det at man ikke kun er der på det professionelle plan men i den grad også det personlige. Mere end en klub.
Men Barca er ikke mere end en klub og har aldrig været det udover på det sociopolitiske plan. Selv abidal blev sendt videre uden forlængelse af sin kontrakt, Ronaldinho blev sendt ud af bagdøren, valdes fik ikke den store afsked. Der er rigeligt af eksempler hvor klubben ikke har opført sig “korrekt”.

Det er et marketingsstunt fra ledelsens side og de fans der bruger det gør klubben en bjørnetjeneste idet de ophæver klubben på et moralsk og værdimæssigt plan hvor den ikke er.
Har også påpeget at hvis de vil leve op til deres selvskabte image med mes que un club, så skipper de ikke Umtiti videre efter en skadeeplaget sæson.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:
Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:Nej men så sætter umtiti vel også sig selv over holdet? Og så kan jeg ikke rigtigt se hvordan klubben “pisser” ham væk når han selv tydeligt har gjort det klart hvor han står?

Det var ikke bare en uheldig sæson. Det var et bevidst valg som har betydet at han har siddet markant længere end nødvendigt.
Du læser ikke hvad jeg skriver. Han har gjort det for at undgå de fremtidige bivirkninger der ville have været ved at lade sig blive opereret.
Og så har han da stadig sat sig selv over holdet? Hvis der altså var fremtidige bivirkninger.
Som ethvert andet menneske ville gøre? Du kan ikke sammenligne de 2 ting. Ingen vægter deres helbred over arbejde. Også selvom de har verdens fedeste job og tjener millioner.
Hold nu op. Der er utallige spillere der gør hvad klubben siger.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:
Nej, men betydningen er blevet bredere i årenes løb. Som sagt bliver mottoet ikke udelukkende associeret med det sociopolitiske længere. Jeg har ikke hørt (heldigvis) om andre klubber, som har haft en kræftramt spiller. Udover det er det historien bag det. Alt fra behandlingen til støtten til at løfte chl trofæet, det at man ikke kun er der på det professionelle plan men i den grad også det personlige. Mere end en klub.
Men Barca er ikke mere end en klub og har aldrig været det udover på det sociopolitiske plan. Selv abidal blev sendt videre uden forlængelse af sin kontrakt, Ronaldinho blev sendt ud af bagdøren, valdes fik ikke den store afsked. Der er rigeligt af eksempler hvor klubben ikke har opført sig “korrekt”.

Det er et marketingsstunt fra ledelsens side og de fans der bruger det gør klubben en bjørnetjeneste idet de ophæver klubben på et moralsk og værdimæssigt plan hvor den ikke er.
Har også påpeget at hvis de vil leve op til deres selvskabte image med mes que un club, så skipper de ikke Umtiti videre efter en skadeeplaget sæson.
Det er jo allerede for sent? Umtiti vil feks være langt nemmere at bortforklare end det man gjorde med Abidal.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Ronaldinho
Indlæg: 778
Tilmeldt: fre aug 27, 2010 10:51 am
Har takket: 25 gange
Blevet takket: 19 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Ronaldinho »

Piquénbauer skrev:
Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:
Ronaldinho skrev:
Piquénbauer skrev:Nej men så sætter umtiti vel også sig selv over holdet? Og så kan jeg ikke rigtigt se hvordan klubben “pisser” ham væk når han selv tydeligt har gjort det klart hvor han står?

Det var ikke bare en uheldig sæson. Det var et bevidst valg som har betydet at han har siddet markant længere end nødvendigt.
Du læser ikke hvad jeg skriver. Han har gjort det for at undgå de fremtidige bivirkninger der ville have været ved at lade sig blive opereret.
Og så har han da stadig sat sig selv over holdet? Hvis der altså var fremtidige bivirkninger.
Som ethvert andet menneske ville gøre? Du kan ikke sammenligne de 2 ting. Ingen vægter deres helbred over arbejde. Også selvom de har verdens fedeste job og tjener millioner.
Hold nu op. Der er utallige spillere der gør hvad klubben siger.
Har jeg på noget tidspunkt sagt der ikke har været? I sidste ende er det spillerens valg, og man kan ikke andet end at respektere de tager valget med en naturlig healing. De er ikke maskiner og skal aldrig tvinges til noget når det gælder deres helbred.
Ronaldinho Gaúcho

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Piquénbauer »

Nej men så skal de da heller ikke forvente at få fuld støtte? Ja det er spillerens valg men valg har konsekvenser og når en spiller nærmest lukker en hel sæson nede så er der intet uretfærdigt ved at klubben siger farvel.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Brugeravatar
Michman
Indlæg: 8374
Tilmeldt: lør dec 19, 2009 4:51 pm
Har takket: 2 gange
Blevet takket: 637 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Michman »

Billede
Real Madrid er intet andet end et indkøbshold.
Barça - Beautiful football since 1899

Sandro Rosell - Jeg tilgiver dig ALDRIG.. Og Bartomeu du har ødelagt min klub..



Første kamp live 2/3 2014 FC Barcelona - Almería

Barca er min religion..

Brugeravatar
Dytrax
Indlæg: 7321
Tilmeldt: man dec 05, 2011 1:01 pm
Geografisk sted: Frederiksværk
Har takket: 1925 gange
Blevet takket: 1148 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Dytrax »

Læste forleden, at der spekuleres i, om Coutinho indgår i en byttehandel som sender Lacazette den ene vej og Cou den anden.

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2828
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Michman skrev:Billede
Har snakket om den handel siden nytår. Utallige gange. Hans statistik er også ret vild. Kan indgå i en 4-4-2, og kan spille både til venstre og på toppen. Ser ham gerne komme.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Tello
Indlæg: 7703
Tilmeldt: tirs feb 26, 2013 9:43 am
Har takket: 1381 gange
Blevet takket: 560 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Tello »

Manden fylder 28 om lidt..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk

Drake
Indlæg: 4331
Tilmeldt: man maj 17, 2010 9:50 am
Har takket: 2599 gange
Blevet takket: 188 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Drake »

Tello skrev:Manden fylder 28 om lidt..

Sendt fra min LON-L29 med Tapatalk
Ja, det er nogle kortsigtede løsninger med ham eller Griez :roll:

Men selv om vi skulle købe en af dem, så synes jeg stadig vi skal købe en ung angriber.
Endelig slap vi at med kloven Bartomeu, som har ødelagt klubben!! :mad:
Et kæmpe genopbygnings arbejde skal igang, og tager nok 5-6 år. :sørgelig: Vores mål må være: Top 4 og videre fra gruppespillet i CL. Men bliver spænende at se udviklingen :glad:

Brugeravatar
SirJonas
Indlæg: 624
Tilmeldt: ons okt 14, 2009 3:47 pm
Geografisk sted: Vejle
Har takket: 19 gange
Blevet takket: 18 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af SirJonas »

Norbit skrev:
Michman skrev:Billede
Har snakket om den handel siden nytår. Utallige gange. Hans statistik er også ret vild. Kan indgå i en 4-4-2, og kan spille både til venstre og på toppen. Ser ham gerne komme.
Hvad er det for nogle stats

Brugeravatar
Norbit
Indlæg: 2828
Tilmeldt: fre maj 31, 2013 11:28 pm
Har takket: 179 gange
Blevet takket: 425 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af Norbit »

Fedtmule skrev:
Norbit skrev:
Michman skrev:Billede
Har snakket om den handel siden nytår. Utallige gange. Hans statistik er også ret vild. Kan indgå i en 4-4-2, og kan spille både til venstre og på toppen. Ser ham gerne komme.
Hvad er det for nogle stats
Jeg tænker i sammenligning med Suarez. Taget i betragtning at Lacazette ikke har de samme spillere omkring sig som Suarez, så gør han det ganske godt. Blot tørre tal her i en hurtig opsamling:

Lacazette:
Min: 2978
Mål: 19
Assists: 9
Straffe: 0
Europa: 6 kampe = 4 mål.
Passing Acc.%: 74.3.
Alder: 27
Goals/min: 156,73.
Assists/min: 330,88.
Assists+goals/min: 106,36.

Og vores kanin:
Min: 4090
Mål: 28
Assists: 10
Staffe: 5
Europa: 9 kampe = 1 mål.
Passing Acc.%: 75.1.
Alder: 32
Goals/min: 146,07.
Assists/min: 409.
Assists+goals/min: 107,63.

Til perspektiv ser Griezz'en således ud:
Min: 4656
Mål: 29
Assists: 13
Staffe: 3
Europa: 8 kampe = 4 mål.
Passing Acc.%: 77.
Alder: 28
Goals/min: 160,55.
Assists/min: 358,13.
Assists+goals/min: 110,85.

Jeg sammenligner med Lacazette da jeg oprindeligt tror på at muligheden for at hente ham er der.
Der er bare kæmpe forskel for Arsenal i den nuværende forfatning og Barca, af den grund synes jeg at hans stats er ret vilde, desuden spiller han flere kampe ude i kanterne da Aubamayang tager den centrale position.
Ray Hudson: "As in the jungle, there's only one King. A lion - a Lionel."

Brugeravatar
A$AP
Indlæg: 11633
Tilmeldt: fre sep 28, 2012 6:23 pm
Har takket: 137 gange
Blevet takket: 956 gange

Re: Transferrygter

Indlæg af A$AP »

Posen skal rystes godt til sommer. Vi er startet godt med Frenkie til midtbanen, men der skal mere til. Suarez skal ikke længere være starter på holdet. Coutinho skal væk, og tag gerne Rakitic med. Det er nok med Valverdes totalt døde system. Dembele skal have lov til at udfolde sig under en mere karismatisk og offensiv træner. Gå all in på Erik Ten Haag.

Vigtigst af alt, så skal Valverde bare langt væk.

Det her aldrende hold bliver gang på gang overmatchet i fart, intensitet og fight. Det skal ændres nu. Ind med nyt blod.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Google [Bot] og 110 gæster