Neymar da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!
Hatten af for hvad? Neymar havde et år tilbage af sin kontrakt. Der er sgu da intet vidunderligt ved den forhandlingsteknik af Rosell. Havde han været en fantastisk forhandler i denne sag, så havde han hentet Neymar for 14-16 mio. euro. Det havde været vildt af ham.
Smut ind på bold.dk! Hvorfor skriver du overhovedet herinde? Du laver ikke andet end at komme med stikpiller... Hvis du var barca fan så kunne folk måske se gennem fingre med dine dumme kommentarar men når alle ved at du er man u fan så virker det satme provokerende! Du har været god til at trække stemningen ned indtil videre så tak for det. Du er dygtig!
Jeg er sgu da ikke ude på at provokere for fuck sake. Det er da almen logik, at det er absurd at betale så mange penge for en spiller, der intet har vist i Europa og som havde 1 år tilbage af sin kontrakt. Selv Robin van Persies 210 mio. kroner skifte til United, som den verdensklasse spiller han er, og har vist sin værdi i Europa, synes jeg stadig var dårligt forhandlet af United. Det har intet med stikpille at gøre, så fej venligst det elendige comeback til side.

Sgu da utroligt I alle sammen herinde kan have så vilde farvede briller på, at I farer op, fordi en anden en har en mere objektiv syn på sagen. Havde I hentet Neymar for 560 mio. kroner havde I stadig klappet i hænderne. Jeg ser mere nuanceret på det, at det er elendig forhandlet, når Barca bare kunne have truet med at vente et år mere. Især når Neymar i flere år har ytret, at Barca er hans drømmeklub. Så Barca havde sgu da alle mulige triumfkort på sig, men valgte alligevel at følge Santos' prisleg.
"Der er sgu da intet vidunderligt ved den forhandlingsteknik af Rosell". Ikke en stikspille? Du giver mig hovedpine og tror vi er mange herinde som er enige i at vi ikke har brug for en man u fan til at fortælle os hvor skabet skal stå. Du kan komme med alle dine fjollede kommentarer om nogle dage men lad os dog forhelvede være glade lidt inden du begynder at pisse på alt!
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Du bliver altså nød til at forstå, at Barca og Santos havde lavet en aftalte, der gjorde, at han skulle hentes i 2013. Det er jo det smarte ved denne aftale. I 2012 skulle vi betale 500 millioner kroner for at matche Reals bud. Vi lavede så den aftale med Santos, at de ville få 10 millioner euro nu og her og beholde ham et år til, hvorefter vi kunne hente ham i 2013 for det halve.

Kubala
Indlæg: 10104
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Kubala »

Raman93 skrev:
Kubala skrev:Nogen der ved, hvornår han skal til lægetjek og skrive under på kontrakten?
The current plan is that Neymar will sign his contract in Brazil on Monday, and will be presented in Barcelona on 3 or 4 June. [sport]

Takker... :smile:

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

23#, der er nok en grund til, at det ikke er dig som sidder og træffer de store beslutninger i en fodboldklub.

Og du snakker om et mere objektivt syn på handlen?.. Hvad bygger du så subjektivt et postulat som dette på?
Se hvad prisen for spillere af Neymars kaliber ligger på rundt omkring, og se så på hvad vi gav for ham. Jeg finder det direkte komisk, at du vurderer, at vi kunne have fået ham billigere. Jeg vil gerne have set dig ved forhandlingsbordet :razz:
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Raman93 skrev:Du bliver altså nød til at forstå, at Barca og Santos havde lavet en aftalte, der gjorde, at han skulle hentes i 2013. Det er jo det smarte ved denne aftale. I 2012 skulle vi betale 500 millioner kroner for at matche Reals bud. Vi lavede så den aftale med Santos, at de ville få 10 millioner euro nu og her og beholde ham et år til, hvorefter vi kunne hente ham i 2013 for det halve.
Hvis det var forhandlet tilbage i sin tid, hvorfor skulle Barca så sende hel delegation til Santos i sidste uge for at forhandle købsprisen på ham?

Der er intet ondt i det. I får en dygtig spiller, ingen tvivl, men det er sgu da ikke et røverkøb, når manden havde et år tilbage af kontrakten. Især når Neymar flere gange har indikeret han kun ville til Barca. Så kunne Barca bare have sagt til Santos, at de kan acceptere et lavere beløb, elelrs henter de ham gratis i 2014. Barca havde alverdens muligheder for at lave et virkelig røverkøb, men ender alligevel at betale en stor sjat for ham.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Piquénbauer skrev:
# 23 skrev:
Raman93 skrev:Hatten af for Rossell i øvrigt. 25 millioner euro havde jeg sgu ikke regnet, at Neymar ville blive solgt for! Nu må der være rigeligt med penge til en klasse centerback og en god keeper!
Hatten af for hvad? Neymar havde et år tilbage af sin kontrakt. Der er sgu da intet vidunderligt ved den forhandlingsteknik af Rosell. Havde han været en fantastisk forhandler i denne sag, så havde han hentet Neymar for 14-16 mio. euro. Det havde været vildt af ham.
Smut ind på bold.dk! Hvorfor skriver du overhovedet herinde? Du laver ikke andet end at komme med stikpiller... Hvis du var barca fan så kunne folk måske se gennem fingre med dine dumme kommentarar men når alle ved at du er man u fan så virker det satme provokerende! Du har været god til at trække stemningen ned indtil videre så tak for det. Du er dygtig!
Jeg er sgu da ikke ude på at provokere for fuck sake. Det er da almen logik, at det er absurd at betale så mange penge for en spiller, der intet har vist i Europa og som havde 1 år tilbage af sin kontrakt. Selv Robin van Persies 210 mio. kroner skifte til United, som den verdensklasse spiller han er, og har vist sin værdi i Europa, synes jeg stadig var dårligt forhandlet af United. Det har intet med stikpille at gøre, så fej venligst det elendige comeback til side.

Sgu da utroligt I alle sammen herinde kan have så vilde farvede briller på, at I farer op, fordi en anden en har en mere objektiv syn på sagen. Havde I hentet Neymar for 560 mio. kroner havde I stadig klappet i hænderne. Jeg ser mere nuanceret på det, at det er elendig forhandlet, når Barca bare kunne have truet med at vente et år mere. Især når Neymar i flere år har ytret, at Barca er hans drømmeklub. Så Barca havde sgu da alle mulige triumfkort på sig, men valgte alligevel at følge Santos' prisleg.
"Der er sgu da intet vidunderligt ved den forhandlingsteknik af Rosell". Ikke en stikspille? Du giver mig hovedpine og tror vi er mange herinde som er enige i at vi ikke har brug for en man u fan til at fortælle os hvor skabet skal stå. Du kan komme med alle dine fjollede kommentarer om nogle dage men lad os dog forhelvede være glade lidt inden du begynder at pisse på alt!
Hvis du kan tage sådanne kommentarer ilde op, så er det ikke mit problem. Det er ingen stikpille. Snak med Real-fans og du vil fornemme rigtige stikpille.

Og nej, jeg pisser ikke på alt, men det er dig, der tager det hele for personligt. Det kan og vil aldrig blive mit problem, du har en kort lunte.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Raman93 skrev:Du bliver altså nød til at forstå, at Barca og Santos havde lavet en aftalte, der gjorde, at han skulle hentes i 2013. Det er jo det smarte ved denne aftale. I 2012 skulle vi betale 500 millioner kroner for at matche Reals bud. Vi lavede så den aftale med Santos, at de ville få 10 millioner euro nu og her og beholde ham et år til, hvorefter vi kunne hente ham i 2013 for det halve.
Hvis det var forhandlet tilbage i sin tid, hvorfor skulle Barca så sende hel delegation til Santos i sidste uge for at forhandle købsprisen på ham?

Der er intet ondt i det. I får en dygtig spiller, ingen tvivl, men det er sgu da ikke et røverkøb, når manden havde et år tilbage af kontrakten. Især når Neymar flere gange har indikeret han kun ville til Barca. Så kunne Barca bare have sagt til Santos, at de kan acceptere et lavere beløb, elelrs henter de ham gratis i 2014. Barca havde alverdens muligheder for at lave et virkelig røverkøb, men ender alligevel at betale en stor sjat for ham.
Neymar vil ikke pisse på Santos ved at gå gratis i 2014, så selvfølgelig kunne Barca ikke komme med et sådan ultimatum.
Forumlegende

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:23#, der er nok en grund til, at det ikke er dig som sidder og træffer de store beslutninger i en fodboldklub.

Og du snakker om et mere objektivt syn på handlen?.. Hvad bygger du så subjektivt et postulat som dette på?
Se hvad prisen for spillere af Neymars kaliber ligger på rundt omkring, og se så på hvad vi gav for ham. Jeg finder det direkte komisk, at du vurderer, at vi kunne have fået ham billigere. Jeg vil gerne have set dig ved forhandlingsbordet :razz:
Læs nu hvad jeg skriver, Daluigi. Jeg snakker ikke om Neymar-typen i prissættelse. Jeg snakker om den fordel, Barcelona havde med Neymar, at de kunne trænge Santos op i et krog og sige, at de er nødt til at acceptere det beløb ellers henter de ham bare gratis næste år.

Hvis jeg skal rose Barca, så var det, at de hente Cesc for den gode og billige pris for en verdensklassespiller for ham i sin tid. Det var godt forhandlet!

Hvis jeg var Barca, havde jeg højest givet 15 mio. euro i år, eller hentet ham gratis næste år. I mellemtiden kunne Dølløfø have taget hans plads. Simple as that.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

# 23
Indlæg: 2779
Tilmeldt: tors apr 08, 2010 5:23 pm
Geografisk sted: Old Trafford
Har takket: 30 gange
Blevet takket: 86 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af # 23 »

Daluigi skrev:
# 23 skrev:
Raman93 skrev:Du bliver altså nød til at forstå, at Barca og Santos havde lavet en aftalte, der gjorde, at han skulle hentes i 2013. Det er jo det smarte ved denne aftale. I 2012 skulle vi betale 500 millioner kroner for at matche Reals bud. Vi lavede så den aftale med Santos, at de ville få 10 millioner euro nu og her og beholde ham et år til, hvorefter vi kunne hente ham i 2013 for det halve.
Hvis det var forhandlet tilbage i sin tid, hvorfor skulle Barca så sende hel delegation til Santos i sidste uge for at forhandle købsprisen på ham?

Der er intet ondt i det. I får en dygtig spiller, ingen tvivl, men det er sgu da ikke et røverkøb, når manden havde et år tilbage af kontrakten. Især når Neymar flere gange har indikeret han kun ville til Barca. Så kunne Barca bare have sagt til Santos, at de kan acceptere et lavere beløb, elelrs henter de ham gratis i 2014. Barca havde alverdens muligheder for at lave et virkelig røverkøb, men ender alligevel at betale en stor sjat for ham.
Neymar vil ikke pisse på Santos ved at gå gratis i 2014, så selvfølgelig kunne Barca ikke komme med et sådan ultimatum.
Jamen så kan Santos bare acceptere buddet. I min verden er det Santos, der vandt denne "krig". 25 mio. euro for en spiller med et år tilbage er godt forhandlet af dem. Især når denne ikke engang spiller i Europa.
Den største nogensinde? Ronaldinho <3 El magico!

Brugeravatar
Bager
Indlæg: 2612
Tilmeldt: tirs sep 06, 2005 12:23 pm
Har takket: 147 gange
Blevet takket: 291 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Bager »

Jeg synes at betragte handlen ud fra det perspektiv at han kun havde ét år tilbage og næste år kunne man måske have hentet ham gratis, er en forkert måde at se på handlen på. Se på det sådan her: Vi har givet 25-28 mio euro for ham. Selvom Neymar ikke slår til i Barcelona vil han stadig have et stort potentiale og være attraktiv for andre klubber om 1-2-3 år. Hans pris ryger ikke under 20 mio, hvis han fejler i Barca. Det vil sige at han er en lottobillet som er til at sælge igen, såfremt spillet udvikler sig dårligt. Herudover kommer naturligvis al den marketing der er forbundet med ham, hvilket slet ikke skal undervurderes. Og slår han igennem, er det en ren win-situation.

Handlen er, isoleret set, lukrativ for Barca uanset hvad.

Og desuden, vi står i en situation, hvor vi skal bruge en angriber NU. Ikke om et år.
Senest rettet af Bager søn maj 26, 2013 3:07 pm, rettet i alt 1 gang.
Visca el Barca

Raman93
Indlæg: 1573
Tilmeldt: fre jun 12, 2009 7:34 pm
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 64 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Raman93 »

Nu virker Neymar som en rigtigt fin fyr med enorm respekt for Santos, hvilket de sidste dage op til skiftet bevidner. Hvis Barca havde givet Santos et ultimatum af den størrelse, tvivler jeg på, om han havde valgt at pisse sin barndomsklub op og ned ad ryggen og skifte gratis året efter. Der ville garanteret også være et massivt pres for agent, far, fans og klub, som han ikke ville kunne stå for.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Daluigi »

# 23 skrev:
Daluigi skrev:
# 23 skrev:
Raman93 skrev:Du bliver altså nød til at forstå, at Barca og Santos havde lavet en aftalte, der gjorde, at han skulle hentes i 2013. Det er jo det smarte ved denne aftale. I 2012 skulle vi betale 500 millioner kroner for at matche Reals bud. Vi lavede så den aftale med Santos, at de ville få 10 millioner euro nu og her og beholde ham et år til, hvorefter vi kunne hente ham i 2013 for det halve.
Hvis det var forhandlet tilbage i sin tid, hvorfor skulle Barca så sende hel delegation til Santos i sidste uge for at forhandle købsprisen på ham?

Der er intet ondt i det. I får en dygtig spiller, ingen tvivl, men det er sgu da ikke et røverkøb, når manden havde et år tilbage af kontrakten. Især når Neymar flere gange har indikeret han kun ville til Barca. Så kunne Barca bare have sagt til Santos, at de kan acceptere et lavere beløb, elelrs henter de ham gratis i 2014. Barca havde alverdens muligheder for at lave et virkelig røverkøb, men ender alligevel at betale en stor sjat for ham.
Neymar vil ikke pisse på Santos ved at gå gratis i 2014, så selvfølgelig kunne Barca ikke komme med et sådan ultimatum.
Jamen så kan Santos bare acceptere buddet. I min verden er det Santos, der vandt denne "krig". 25 mio. euro for en spiller med et år tilbage er godt forhandlet af dem. Især når denne ikke engang spiller i Europa.
Læser du hvad jeg skriver?... Barca kan ikke komme med et ultimatum på Neymars vegne, vel!? vi er da heller ikke interesseret i, at sætte Neymar op mod Santos på den måde. Det ville sagtens kunne påvirke han lyst til at vælge Barca.
Forumlegende

Parla
Indlæg: 795
Tilmeldt: tors apr 21, 2011 3:26 pm
Har takket: 15 gange
Blevet takket: 69 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Parla »

Awwwww yeah, så skal der købes fodboldtrøje.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Brombi »

Bager skrev:Jeg synes at betragte handlen ud fra det perspektiv at han kun havde ét år tilbage og næste år kunne man måske have hentet ham gratis, er en forkert måde at se på handlen på. Se på det sådan her: Vi har givet 25-28 mio euro for ham. Selvom Neymar ikke slår til i Barcelona vil han stadig have et stort potentiale og være attraktiv for andre klubber om 1-2-3 år. Hans pris ryger ikke under 20 mio, hvis han fejler i Barca. Det vil sige at han er en lottobillet som er til at sælge igen, såfremt spillet udvikler sig dårligt. Herudover kommer naturligvis al den marketing der er forbundet med ham, hvilket slet ikke skal undervurderes. Og slår han igennem, er det en ren win-situation.

Handlen er, isoleret set, lukrativ for Barca uanset hvad.

Og desuden, vi står i en situation, hvor vi skal bruge en angriber NU. Ikke om et år.
Du har helt ret. Dertil skal det siges at RM ifølge spanske og brasilianske journalister har budt over 40M€ og ikke nok med det, så har hans agent tilmed også rådet ham til at vælge RM.

Quaresma
Indlæg: 3376
Tilmeldt: ons feb 27, 2008 9:24 pm
Geografisk sted: Zzzlummen
Har takket: 17 gange
Blevet takket: 140 gange

Re: Neymar da Silva

Indlæg af Quaresma »

Billede

Det er i den officielle shop, right? En smule provokerende overfor Thiago, såfremt de nu sælger Neymar 11-trøjer i massevis.
- Karl Tanner - Fookin Legend of Gin Alley -

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 37 gæster