Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 20900
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 319 gange
Blevet takket: 1142 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Kegle.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Det ligner, at han joker. Han har det der ansigt på, hvor man tager pis på folk, især hans måde at gå på etc. Kig videoen igen og læg mærk til ansigtet. Han smiler.

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

phpBB [video]


Her kan man se det fra en anden vinkel. Synes sgu han ser lidt negativ ud da han laver den. Det er i hvert fald ikke tydeligt at det er en joke.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Man skal spørge sig selv, om det giver mening, at han giver klubbens fotograf fingeren. Han er excentrisk og underlig, så det kan godt tænkes at være en joke, og havde han noget på hjertet, så ville han sige det lige ud(hvis han var sur over noget). Det har han gjort før.

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

I øvrigt kan jeg ikke se den video, du har postet, Piquenbauer. Ved du, hvorfor det kan være? Eller andre for den sags skyld?

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Hmm nej. Måske skal du "rykke" den til youtube? Altså trykke på youtube logoet.

Jeg ved sgu ikke hvad han gør men der er efterhånden intet der overrasker mig når det kommer til alves. Kunne det være en joke? Ja sagtens. Men han kunne også sagtens være sur over et eller andet og reagere som han gør. Og jeg må indrømme at han for mig begynder at ligne en mand der opfører sig lidt for fjollet.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Jeg elsker ham.

Jønde
Indlæg: 494
Tilmeldt: tirs sep 20, 2005 2:57 am
Har takket: 12 gange
Blevet takket: 14 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jønde »

Det ville undre mig meget, hvis ikke det her er en af alves mange små tossede (humoristiske ) indslag. Han er jo trods alt typen der siger tingene lige ud, hvis han har noget at sige. Alves har altid været en spasmager, og med ham som med pique og så mange andre spasmagere så remmer man en gang i mellem helt ved siden af skiven og laver noget for sjov som faktisk slet ikke er sjovt.
I øvrigt er jeg 100% sikker på at ingen gad beskæftige sig med det her, hvis vi havde bankede real madrid, slået atl madrid ud af cl og vundet kampen mod valencia.

Hvis det her ikke er en dårlig joke, så syntrs jeg at vi må se det som en reaktion fra en mand der er vildt pressede, han oplever at blive sat på bænken i store kampe, når han spiller gør han det skidt og modtager kritik alle steder fra. Det gør det selvfølgelig ikke cool, men det kan være en forklaring...

kklaus
Indlæg: 9736
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 632 gange
Blevet takket: 1284 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Dani Alves has 30 trophies in his career, surpassed Pelé as the most successful Brazilian player ever!
Alves er sgu vild nok. Det mest irriterende er bare, at hans præstationer svinger så meget. Det virker som et mentalt aspekt; hvis han vil det, så er han verdens bedste højre back [for Barcelona], men ofte har han en sådan lidt 'meh'-attitude.
Giv mig min sko tilbage, røv!

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Storken »

kklaus skrev:
Dani Alves has 30 trophies in his career, surpassed Pelé as the most successful Brazilian player ever!
Alves er sgu vild nok. Det mest irriterende er bare, at hans præstationer svinger så meget. Det virker som et mentalt aspekt; hvis han vil det, så er han verdens bedste højre back [for Barcelona], men ofte har han en sådan lidt 'meh'-attitude.
I mine øjne blinkede alle alarmklokkerne til VM i Brasilien. Scolari er notorisk kendt for at holde fast i de samme spillere, selvom de underpræsterer. Alligevel valgte han at sætte Alves af i kvart- og semifinalen til fordel for Maicon. Så er den altså helt gal.

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Scolari er også kendt for at være skør.

Alves er muligvis den bedste højreback i historien. Det må være mellem ham og Cafu i mine øjne.

Brombi
Indlæg: 12448
Tilmeldt: søn sep 24, 2006 2:00 am
Har takket: 13 gange
Blevet takket: 28 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Brombi »

Selv den dårligste version af Alves er bedre end Maicon

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

Jeg har aldrig set så god en back som Alves da han var på toppen. En af de mest dominerende spillere jeg kan huske! Desværre er han ikke længere helt så god (og stabil) men han bliver virkelig svær at erstatte.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Kubala
Indlæg: 10105
Tilmeldt: fre apr 13, 2012 12:11 am
Har takket: 109 gange
Blevet takket: 388 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Kubala »

Der er også ekstreme forventninger til spillere efterhånden. Folk glemmer helt de tidligere spilleres mangler. Alves har været en rimelig dygtig back, selv i sæsoner, hvor folk har været efter ham og sagt, at han er elendig og færdig.

Brugeravatar
Storken
Indlæg: 8064
Tilmeldt: lør apr 28, 2012 2:23 pm
Har takket: 46 gange
Blevet takket: 632 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Storken »

Brombi skrev:Selv den dårligste version af Alves er bedre end Maicon
Maicon blev ofte foretrukket foran Alves på landsholdet, da de begge to var på toppen. Her snakker vi altså forskellige trænere over flere år.

Maicon var dog helt væk i 2014, hvorfor det var en smule alarmerende.

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 47 gæster