Daniel Alves da Silva

Diskussion vedr. spillere fra andre klubber

Redaktører: Guardiola, Wennerberg

Brugeravatar
FCBarcelonaChr
Indlæg: 21033
Tilmeldt: man okt 11, 2010 8:32 pm
Geografisk sted: Odense
Har takket: 321 gange
Blevet takket: 1170 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af FCBarcelonaChr »

Alves: "I've learned in my life and in football that victories make you weaker. The goal isn't to win the clasico, it's still a long way."
Alves: "Saturday was the game I felt most superior to the opponent. Not because they played bad, but because of our game." #fcblive
Alves: "Pique went for 5th goal? Guardiola taught us that respecting the opponent means you keep going. When you win 0-4, you go for 5th."
Alves: "I don't take questions from Marca and As (Real Madrid propaganda media). I'm like Mourinho, I only talk to your boss." #fcblive
Alves: "Seems there was a campaign to throw me out. Many were happy I stayed, but even more were sad." #fcblive
Alves: "Secret to become player to beat Madrid most times? To have a great team, balls, personality, and ambition." #fcblive
Alves: "Clasico turns me on? A football game doesn't turn me on, my girlfriend does." #fcblive
Alves: "Florenzi rumour? He's a great player. Everyone is welcome, this is a team sports." #fcblive

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Alves: "Can we keep this level until end of season? No. Normally, we have a bad spell in February or January, but we'll see." [cope]
Alves: "Best player in the world? Messi is a bit ahead, because of his influence on the game. Think at this moment, Neymar is second" [cope]
Dani Alves: "Cristiano doesn't deserve to be in the three Ballon d'Or finalists. Football is more than goals."
Alves: "There's a campaign against Barcelona? Yes. By whom? By the capital." [cope]
Alves: "Isco kicking Neymar? I like Isco, he's one of the few Madrid players whom I'd forgive anything. We all lose control sometimes."
Alves: "What would I have been if not footballer? I'd have been farmer like my father. I would have liked to be Formula One driver." [cope]
Alves: "The day after the treble celerbation, I had planned a flight (to talk with other club). Paris, London, Munich, Qatar, Madrid? No."
Asked if he would like to see Real Madrid relegated to the Segunda Division, Alves said no.

"I don't hate them that much, a top flight without Madrid would lack spice, and I like things spicy, so it's better they're in La Liga and we can compete with them."
Picture: Alves during interview today #fcblive [via @partidodelas12]
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Fedt at han bare svarer at han havde været landmand. Det er den ærlighed jeg elsker ved Dani. Der er så mange fodboldspillere der ville have svaret at de havde været advokat, læge eller et eller andet prestigefyldt. Alves glemmer ikke hvor han kommer fra og kender sine begrænsninger.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Fedt at han bare svarer at han havde været landmand. Det er den ærlighed jeg elsker ved Dani. Der er så mange fodboldspillere der ville have svaret at de havde været advokat, læge eller et eller andet prestigefyldt. Alves glemmer ikke hvor han kommer fra og kender sine begrænsninger.
Jojo, han er ærlig men ikke ydmyg. Landmænd kan nu også godt tjene en god skilling. Læg dertil attituden på og udenfor banen, og så romantiserer du ham måske lige lovlig med dette indlæg :smile:

Jeg elsker dog også, at han altid siger tingene lige ud. Provokerende for modstanderne. Befriende for os.
Forumlegende

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Jeg synes også det er fedt, at han nævner to så forskellige ting: "hvis jeg ikke havde været fodboldspiller, havde jeg været landmand. Eller Formel 1 kører".
Giv mig min sko tilbage, røv!

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Fedt at han bare svarer at han havde været landmand. Det er den ærlighed jeg elsker ved Dani. Der er så mange fodboldspillere der ville have svaret at de havde været advokat, læge eller et eller andet prestigefyldt. Alves glemmer ikke hvor han kommer fra og kender sine begrænsninger.
Jojo, han er ærlig men ikke ydmyg. Landmænd kan nu også godt tjene en god skilling. Læg dertil attituden på og udenfor banen, og så romantiserer du ham måske lige lovlig med dette indlæg :smile:

Jeg elsker dog også, at han altid siger tingene lige ud. Provokerende for modstanderne. Befriende for os.
Ja, jamen jeg hyper jo også alle vores spillere, så at jeg bliver lidt små-romantisk over en enkelt udtalelse af Dani, kan vel overhovedet ikke komme som nogen overraskelse for dig.

Jeg tror ikke du skal regne med at landmænd i Brasilien tjener flere penge end at de lige præcis kan leve af det. Især ikke når der er tale om såkaldt 'family farming'.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Så så... Jeg giver dig jo ret. Han siger blot i samme sætning at han ellers ville være Formel 1 kører :razz:
Forumlegende

Blaugrana92
Indlæg: 18524
Tilmeldt: tors jan 25, 2007 9:50 pm
Har takket: 1274 gange
Blevet takket: 1763 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Blaugrana92 »

Nej, han siger at han gerne ville have været Formel 1 kører. Jeg tolker det helt klart som om, at han ikke er i tvivl om at han havde været landmand, men at det har været en drøm for ham at køre Formel 1; at følge i Ayrton Sennas fodspor. Deraf rækkefølgen og ordvalget.

Brugeravatar
Daluigi
Indlæg: 7078
Tilmeldt: lør sep 02, 2006 9:33 pm
Geografisk sted: Galten
Har takket: 127 gange
Blevet takket: 851 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Daluigi »

Blaugrana92 skrev:Nej, han siger at han gerne ville have været Formel 1 kører. Jeg tolker det helt klart som om, at han ikke er i tvivl om at han havde været landmand, men at det har været en drøm for ham at køre Formel 1; at følge i Ayrton Sennas fodspor. Deraf rækkefølgen og ordvalget.
Yes yes.
Forumlegende

Brugeravatar
SpillerSomMESSI
Indlæg: 5540
Tilmeldt: ons dec 16, 2009 4:54 pm
Geografisk sted: Skive - Jylland
Har takket: 582 gange
Blevet takket: 576 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af SpillerSomMESSI »

Er det bedst for Barça, at Real Madrid bliver suspenderet, eller ej?
- Jeg tror ikke, at det er bedre for Barça, men det er helt sikkert dårligt for Real Madrid.
Ha ha, elsker Alves ... Det er jo sjovt, den måde han konkluderer på.
--- Messi STYRER - Længere er den ik´! ---

Jesni
Indlæg: 1650
Tilmeldt: tirs maj 13, 2014 3:07 pm
Har takket: 91 gange
Blevet takket: 68 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Jesni »

Daluigi skrev:
Blaugrana92 skrev:Fedt at han bare svarer at han havde været landmand. Det er den ærlighed jeg elsker ved Dani. Der er så mange fodboldspillere der ville have svaret at de havde været advokat, læge eller et eller andet prestigefyldt. Alves glemmer ikke hvor han kommer fra og kender sine begrænsninger.
Jojo, han er ærlig men ikke ydmyg. Landmænd kan nu også godt tjene en god skilling.
Brasilianske landmænd kan lave gode penge? Haha.

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

Alves på Instagram:
Billede
Giv mig min sko tilbage, røv!

Piquénbauer
Indlæg: 25483
Tilmeldt: ons nov 25, 2009 3:21 pm
Har takket: 378 gange
Blevet takket: 1616 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Piquénbauer »

"Klubben" har nu været ude og sige at alves har ret til sin holdning men at man hverken deler eller støtter den.
¡Madrid cabrón, saluda al campeón!

Mkj 77
Indlæg: 1118
Tilmeldt: man mar 14, 2011 10:11 am
Har takket: 110 gange
Blevet takket: 29 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af Mkj 77 »

Han er sgu for cool- siger sin mening og er hamrende bramfri.....

På ingen måder konfliktsky eller bare sky med konflikt på, eller noget.........

Sky på postej gerne paté- det er mums!

kklaus
Indlæg: 9750
Tilmeldt: lør nov 13, 2010 9:44 pm
Har takket: 636 gange
Blevet takket: 1285 gange

Re: 6 - Daniel Alves da Silva

Indlæg af kklaus »

La asociación española prensa deportiva (AEPDE) anuncia "querella" contra @DaniAlvesD2
The Spanish Sporting Press Association will sue Alves after his Instagram post.
:roll:
Giv mig min sko tilbage, røv!

Besvar

Hvem er online

Brugere der viser dette forum: Ingen og 97 gæster